24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

FEJETON: Jak kolonizace ČR americkou armádou rozdělila národ

Generál Vyvadil šikuje oddíly domobrany, mladí komsomolci se vyzbrojují rudými prapory a zbytky prvomájových mávátek, agent Falmer a soudruh Kováčik přísahají na Listinu lidských práv a svobod, že naši vlast nesmí nikdy nikdo proti naší vůli okupovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Mráz 31.3.2015 8:14

Pane Kříži,

jako vždy vtipné, výstižné a v P.S. velmi rozumné.Díky.

B. Mráz 31.3.2015 8:13

Pane Kříži,

B. Rybák 30.3.2015 0:50

P.S.

P.S. byla jediná seriózní část tohoto článku. Rusko opravdu není SSSR a USA od dob G Bushe ml. (kdy jsem byl pro vybudování radaru a co neužší napojení naší politiky na USA) se po vítězství politicko-korektního náboženství změnila v zemi, jejíž velvyslanec u nás organizuje politicko-korektní pochody, demonstrace proti některým našim politikům a dokonce zařídil vyškolení některých státních zástupců (Bradáčová, Ištvan), kteří pak zorganizovali neústavní policejní puč, kterým byla svržena politicky nekorektní Nečasova vláda. Přičemž svou "mírovou" politikou ve světě ničí téměř vše oč USA dříve usilovaly a navíc vyvolaly obrovskou vlnu genocidního (protikřesťanského a protižidovského) násilí téměř v celém muslimském světě! NATO se k vůli realizaci této politiky změnilo bez jakékoli diskuze se svými členy "světodějným" bombardováním Srbska z obraného na útočné společenství!

Přesto samozřejmě nemáme jinou možnost pro zajištění své bezpečnosti než NATO, jehož jsme řádným členem, takže dost dobře nechápu smysl té "maškarády" s veřejným přesunem kolony amerických zbraní. Jako členové NATO ale máme nejenom povinnosti, ale i práva, mezi něž bezpochyby právo spoluúčasti na hledání správné politiky a právo kritiky! Snad tato práva budou naše budoucí (bohužel zřejmě) "politicko-korektní" vlády schopny uplatnit!

Z. Koutecký 30.3.2015 0:27

Jen tak mimochodem

Jen tak mimochodem, všimli jste si, že letos TV nevysílala žádný pořad k 76. výročí vstupu německých vojsk do Prahy. Prý by to nebylo vhodné před průjezdem americké kolony.

B. Rybák 30.3.2015 0:56

Re: Jen tak mimochodem

Ono by to nepotěšilo ani paní Merkelovou. Dost na tom, že obdobné pořady teď pouštějí v eurozóním Řecku!

J. Peřina 29.3.2015 21:52

Kdyby jel konvocj pres nasi obec Prusanky,

tak bych se sel také podívat a treba jim i zamávat.Bylo by to ale zcela neco jiného,nez-li to,co jsem zazil v roce 1968,kdyz mně bylo 13 let.Tehdy jsem pracoval se otcem na garazi a kdyz kolem nas po silnici projizdel nekonecny konvoj "osvobozeneckych armad" VS,tak na mne a otce namirili rusaci samopali a ja jsem si i s otcem ihned lehl na strechu.Kdyz jsem se otce zeptal,proc na nas namirili,tak mne odpovedel,ze si pred nimi odplivl,cimz jim dal najevo jeho odpor.Nyni na americky konvoj nejaky potrhly komunista vystrci joly zadek a amici nic.Zhola nic neudelali.Jen se tomu zasmali.To je ale rozdil,ze?

P. Čech 29.3.2015 13:21

Kolonizace?

To snad už není ani možné! Hloupí a prodejní novináři, než napíší nadpis nějakého čánku, by si měli prostudovat významy pojmů, které hodlají použít. Nejlépe ve slovníku cizích slov. Jinak si přímo říkají o nesouhlasnou reakci. Dávat rovnítko mezi kolonizaci a průjezd vojáků spojenecké země naším územím je vrchol debility ( to není nadávka, ale psychiatrická diagnóza). Skutečnost, že komunisté vystrkují růžky je opět vina jen a jen novinářů. Kdyby nevyvolávali svými debilními články nežádoucí emoce ovčanů a nerozdmychávali nenávist mezi lidmi, nikdo, ani pes, by po něakém průjezdu vojáků naším územím ani neštěkl. Novináři jen dávají prostor pro šíření opovrženíhodné a zločinné ideologie komunistů a není se co divit, když toho tito následně využívají ve svůj prospěch. Za všechno opět mohou novináři.

J. Boleslav 29.3.2015 14:23

Re: Kolonizace?

Že zdejší rusáčtí kolaboranti vystrkují zase parohy, není primárně vinou novinářů, ale toho, jak v poslední době při různých rusáckých agresích pod vedením KGBáka tyto swině opět pookřály.

P. Čech 29.3.2015 15:05

Re: Kolonizace?

To se mýlíte. Kdyby novináři nedávali těm zrůdám v televizi, rozhlase a v tištěných médiích prostor, za chvíli by po nich ani pes neštěkl.

J. Boleslav 29.3.2015 16:53

Re: Kolonizace?

To bohužel v demokracii není možné, i když máte pravdu, že jim media věnují pozornosti nepřiměřeně mnoho. Dle mého názoru je třeba oprášit paragraf na ochranu republiky a komanče, ručníkáře a všechny podobné xindly na jeho základě pořádně skřípnout.

P. Čech 29.3.2015 17:16

Re: Kolonizace?

To je obecně (kým asi) rozšířený omyl. Žádná demokratická společnost není z titulu svého společenského a politického zřízení vázána tím, že   m  u  s  í     šířit a vystavovat na odiv  ideologie menšiny. Komunisté a jejich příznivci jsou výraznou menšinou, tvoří je cca 10% občanů.. Příznivci názorů Adolfa Hitlera také nejsou zváni do televizních debat a jejich názory nejsou zveřejňovány ve sdělovacích prostředcích. Proti jejich shromážděním jsou posíláni těžkooděnci. U komunistů (KSČM je nástupnickou organizací KSČ) jde navíc o opovrženíhodné zločince, jak je sice nepřímo, ale přece, pojmenovává platný zákon č.198/1993 sb. Všechno je totiž právě naopak. V demokratickém státě je a musí být u moci vždy většina občanů, jejich většinová vůle, přičemž menšina se opět vždy, ale dobrovolně musí vůli této většiny podřizovat. Jinak nejde a ani nemůže jít o demokracii. To, co jste zde napsal je teze, kterou u nás  prosazují politici a lidé, kteří nemají ani tušení o tom, co to ona demokracie je a co obnáší.   Toto prosazují a ženou tak vodu na mlýn jen komunistům, socanům a jejich příznivcům. Ke škodě obrovské většiny ostatních občanů.

J. Peřina 29.3.2015 22:05

Re: Kolonizace?

Naprostý souhlas.Až nyní je jasný dopad Havlova blábolu "nejsme jako oni",a aby se neřeklo,tak hned jmenoval premiérem prvního komunistu s kterým si padl do oka,a to Mariana Čalfu.Tím komunistům a STBákům,(a samozřejmě i jejich spolupracovníkům,viz Babiš)opět otevřel dveře.Já blbec jsem mu do roku 1990 tolik věřil.Až pak jsem si vzpomněl na slova mého dědy,který na adresu Havla,když ho pro zápal plic pustili z vězení řekl,že politického vězně,kterého komunisti pustí z vězení pro nemoc není politický vězeň,ale jejich člověk.Já mu tehdy nevěřil.Nyní mu dávám už 20 let zapravdu.Proto se tu komouši opět cítí jako by jim všechno patřilo,jak do roku 1989.Chce se mně velebnost blejt.

L. Severa 29.3.2015 11:47

Je to neuvěřitelné,

ale na shromážděních pro a proti jsem v televizních záběrech zahlédl i ruskou vlajku. Pátá kolona vystrkuje růžky, lépe řečeno parohy (nebo rohy?).

J. Boleslav 29.3.2015 14:21

Re: Je to neuvěřitelné,

Měla by přes ně urychleně dostat.

J. Boleslav 29.3.2015 10:13

Velmi pěkné

moc jsem se pobavil.

J. Urban 29.3.2015 8:22

Zastavme tento americký konvoj všemi prostředky!

Následně nechť je schválen jeho pobyt v ČR aspoň na dobu dočasně. Soudruzi z KSČ nám v tom určitě rádi pomohou, neb v tom mají zkušenost. Zvací dopis do Washingtonu už odešel?

J. Boleslav 29.3.2015 10:07

Re: Zastavme tento americký konvoj všemi prostředky!

:-)))

V. Vaclavik 29.3.2015 7:45

To mame za to

ze jsme na ne byli v devadesatych letech sametovi. Ted nam nezbyde, nez zacit byt hrubi, aby zalezli pod kameny, kam ve slusne spolecnosti patri. Havel se nekdy v devadesatem tretim roce nehlasil ke svemu zivotnimu pocitu socialisty a od tehle spodine uz teprve vubec nebylo slyset, ale ted nabiraji odvahu jez vyrusta z nasi  zbabelosti vuci nim. Nikdy neni pozde na rozpusteni a vypusteni te hnisave rany na tvari spolecnosti. Z tech, kteri tvrdi ze dnes uz je pozde, hovori zbabelost. Na zapuzeni, vypovedeni zla nikdy pozde neni, udelejme to ted, kdyz jsme to neudelali uz davno drive.

V. Heidlerová 29.3.2015 8:31

Re: To mame za to

Zlatá slova.

J. Boleslav 29.3.2015 10:08

Re: To mame za to

Moje řeč.

L. Severa 28.3.2015 16:42

Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

Jestliže naším územím projede 500 amerických vojáků je to fakt "demonstrace síly".

P. Machata 29.3.2015 1:27

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

A proč by v tom měli mít komouši pravdu? Američané se tím nijak netají. Na hrubou Putinovu prdel hrubá záplata.

Ještě, kdybychom si tak uměli sami zamést náš bordel. Jak může kreatura jako Semelová být "učitelka"?

J. Urban 29.3.2015 8:24

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

Morálně by mohla žákům ZŠ posloužit nejlépe, kdyby visela na kandelábru. Nebo aspoň seděla v ťurmě. Jenže nejsme jako oni - bohužel :-(

V. Heidlerová 29.3.2015 8:34

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

Stačilo by, kdyby ji znásilnilo 20 bolševiků, jenže ona vzhledově tak netáhne, tak jí takové "dobrodiní" neprokáže ani ruský soldát.

J. Slanina 29.3.2015 9:20

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

Divila byste se co dokáže vodka. To se pak i ze semelky stane carevna.

E. Heusinger 29.3.2015 10:34

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

A že se nepochlubíte jaká je Vaše sexuální atraktivita? Jistě byste dnes nějakému vojáčkovi posloužit mohla.

V. Heidlerová 29.3.2015 11:24

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

Je to dobré, baba může vždycky, horší je to s chlapem, když nestoupá, je to  konec. Tobě už nepomože ani viágra, ani plky na PC, osle.

J. Boleslav 29.3.2015 14:24

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

Jste nechutný, Hrmo.

J. Babička 29.3.2015 5:30

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

No jo, ale jesliže těch pár vozidel a hrstka vojáků Putina a putinovce vyděsí, tak to znamená, že nejsou tak silní, jak se tváří.

L. Severa 29.3.2015 10:56

Re: Ovšem v jednom mají komouši pravdu.

Zdá se, že jste, na rozdíl od pana Machaty, pochopil co jsem svojí poznámkou myslel.