14.4.2021 | Svátek má Vincenc


Diskuse k článku

FEJETON: České aerolinie na vlastní kůži

Je současná krize trest boží za hrabivost? V technickém světě platí jiné hodnoty než láska k bližnímu. Ale abychom nenadávali jenom na banky, dovolil bych si zavzpomínat na zážitek s jinou velkou společností, která se také předhání v boji o zákazníkovo blaho, našimi aeroliniemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tom 9.1.2009 16:14

V tom neumíte chodit

Při technických problémech zůstanete na letišti jednu  hodinu  nemáte nárok na nic, pokud tam zůstanete tuším 4 hodiny máte nárok na refundaci (od 50 do 250€, a musí Vás dopravit na vlastní náklady do cílového místa), pokud je to delší platí ČSA hotel + refundaci.

Ale pokud tohle si nevymůžete ještě před nastoupením na jiný spoj (sehnaný ČSA), tak máte smolíka. Zpětně Vám nikdo nic nedá, prostě se Vám vysmějou.

Většina airolinek zkouší voblafnout cestující poukázkou na jídlo za 20€, nebo slibama jako že to už bude a podobně. Jednou to tahle zkoušela AlItalia, technický problém, 2 hodiny zpoždění, skoro všichni se nechali ukolíbat, já a asi tři další jsme šli tvrdě za svým, výsledek => bohatší o 50€ a svačinu grátis. 

Závěr: nenechat se vojebat. ;-D

certik 9.1.2009 17:17

Re: V tom neumíte chodit

Pouhopouze v EU, vazeny.