Diskuse
FEJETON: České aerolinie na vlastní kůži
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR
Poznámka
Doporučení - tak nelétejte příště s ČSA! Nikdo Vás snad k tomu nemůže nutit. Já nevím proč se to tady tak šíleně pitvá. Nemá se přijmout zákon, že se k Vám letecká společnost musí chovat slušně, nepoužívat letouny starší třeba 5 let (nevím zrovna proč ale třeba to zas někdo chytrý vymyslí) atd...?
Já jsem zatím měl jen problém u ČSA s pozdě odbaveným zavazadlem, trochu mi to nakrklo ale člověk pak stejně stále zvažuje poměr kvalita/cena a kam až zajít. A zda se za lepší kvalitu nevyplatí připlatit.
A kdo často létá, není nad to si udělat vlastní obrázek, rozšiřovat, kdo se jak chová a nechová a doporučovat.
JaS
Koukám na tu diskusi
a něco mi říká: nemají se náhodou ČSA prodávat? A nechtějí je náhodou koupit Rusové (asi zase nějaká parta z KGB)?
tom
V tom neumíte chodit
Při technických problémech zůstanete na letišti jednu hodinu nemáte nárok na nic, pokud tam zůstanete tuším 4 hodiny máte nárok na refundaci (od 50 do 250€, a musí Vás dopravit na vlastní náklady do cílového místa), pokud je to delší platí ČSA hotel + refundaci.
Ale pokud tohle si nevymůžete ještě před nastoupením na jiný spoj (sehnaný ČSA), tak máte smolíka. Zpětně Vám nikdo nic nedá, prostě se Vám vysmějou.
Většina airolinek zkouší voblafnout cestující poukázkou na jídlo za 20€, nebo slibama jako že to už bude a podobně. Jednou to tahle zkoušela AlItalia, technický problém, 2 hodiny zpoždění, skoro všichni se nechali ukolíbat, já a asi tři další jsme šli tvrdě za svým, výsledek => bohatší o 50€ a svačinu grátis.
Závěr: nenechat se vojebat.
bublina
Chce to víc zkušeností
Zdá se mi přehnané vyvozovat kategorické závěry zakládající se na omezeném počtu zkušeností, či dokonce na zkušenosti jediné. Létám bohužel velmi často, nejčastěji s ČSA, Deltou, Lufthansou, Air France, British Airways, Brussels Airlines. Cestu do USA a zpět jsem za poslední tři roky absolvoval asi patnáctkrát. Technické problémy či zpoždění letu se bohužel nevyhýbají žádné společnosti, pohoršovat se však nad několikahodinovým zpožděním je naivní, dožadovat se náhradního ubytování u ČSA zatímco za letenku jsem zaplatil Deltě je ještě naivnější. ČSA nepatří ke špičce, ale určitě se drží nad průměrem co do servisu, kvality personálu i techniky. A - jak jsem si přečetl někde mezi příspěvky - ohrnovat nos nad pražským letištěm je vyložená neznalost. Doporučuji seznámit se blíže např. s pařížským CDG nebo newyorským JFK.
brabus
Re: Chce to víc zkušeností
Nejde tak ani o ty technické problémy, ale jde o to, že vůbec ČSA za 17.000Kč/osoba/economic posílá do NYC Airbus z roku 1994, když Lufthansa z Mnichova posílá Airbus A340 z roku 2006 za 12.900 Kč
Martin
Čemu se divíte?
Přátelé, na cestujících v nynějším stádiu přece vůbec nezáleží, důležité je dostat společnost před prodejem řádně do kolen, aby prodávající utržili co od prodeje a kupujícího očekávají (pochopitelně do vlastní kapsy). Nový majitel si pak už nějak poradí. Buď konkurenční ČSA, firmu s historií, tradicí a renomé (za to vše se ve světě platí) zruší, anebo z ní udělá "ocásek", který bude pro něj dělat službičky na zbytečných tratích. Taková jsou přece pravidla "privatizace po česku".
JanaB
Můj nejhorší zážitek
Nejhorší zážitek mám s jakousi charterovou společnosti Air Pharaon, let z Vídně do Hurghady. Je to už devět let, podnikali jsme tam výpravu za potápěním a protože nám cestovalo asi dvacet, nesehnali jsme už let z Čech, ale jedině tuhletu obskurní společnost. Hodina odletu byla neustále posouvána tu dopředu, tu dozadu, původně ani nebylo jasné, jestli odletíme jeden den nebo až další. Letadlo opravdu vypadalo, že ho kupovali na šrotišti. Pilot jakžtakž lítat uměl, ale i tak jsme potají nasávali z tajných zásob etanolu, protože na palubě egyptského letadla žádný životabudič nepodávali. Střízlivá bych asi ten let nepřežila, byla to dost hrůza. Akorát jídlo bylo moc dobré. Při zpáteční cestě to bylo obdobné, o půlnoci nám zavolali do hotelu, že let je urychlen, tak jsme rychle odleji na letiště, kde nikdo o ničem nevěděl a ještě v sedm ráno jsme polehávali na zemi před odbavovací halou. Odletěli jsme pak kolem poledne.
certik
Re: Můj nejhorší zážitek
Bohuzel tuhle zkusenost s posouvanim letu ze dne na den mam i se SmartWings, pri letu do Parize. Samozrejme za to muze moje lakota, stalo to Kc6K.
Bret
SOUHLAS - stejne zkusenosti
pri mem letu z Moskvy meli CSA zpozdeni 3 hodiny. dostal jsem poukazku na 500 rublu - akorat tak dost na gulasovou polevku a nejlevnejsi pivo (oboji chabe kvality) - jakekoli informace v Moskve ani v Praze nefungovali. kdyz jsem napsal na peci o zakaznika odpovedeli mi sice do mesice ale predvyplnenym formularem - mily zakazniku peclive jsme se zabyvali vasi pripominkou.... a je nam uplne ukradena :-(
certik
po
Po 11. zari 2001 snad vsechny aerolinky v USA opustily tuhle myslenku, ze kdyz zakaznik kvuli jejich problemum musi v miste prespat, tak oni plati za hotel. Tohle je v USA hudba minulosti.
Dokonce naopak, delaji si z toho zlaty dul, nektere letistni hotely jim plati vsimne za to, ze tem uviznuvsim zakaznikum ten hotel doporuci, pripadne jim podsunou poukazku na petidolarovou slevu.
cca
příště si
při startu zabroukejte : Poslouchej už Boeing hřmí Jambo Jet polední odlítá právě včas, pedály nadoraz tak rozběhni se s ním po pátý runwayi a zamávej mi já ti draka vzal
Milan
jak za Husáka
Přesně. Jestliže se cokoliv stane, chovají se ČSA jak za Husáka. Moje dcera letěla do Japonska s Finnairem, bohužel let do Helsinek dělaly ČSA. Odlet byl zpožděn (to se může stát) a tím jí uletělo letadlo z Helsinek. Chování ČSA je otřesné. Nezájem o cokoliv. Let jen přebukovali a tím to skončilo.Ty jejich kecy, že se postarají, jsou jen lži. Dcera dostala poukázku na 200 Kč a mohla si jít koupit kafe za 150 Kč. Neumožnili jí připojit se na internet i když měla svůj počítač a nemohla dát zprávu, že přijede jindy. Vše jsem musel řešit sám. Požádal telefonem jsem ať jí umožní se připojit na wifi v nějakém salónku. Slečna co to zvedla mě naučenou frází odpověděla ať chvíli počkám a potom (zapomněla si zakrýt slucháko) se zeptala kolegyně "hele volá mi ňákej hysterickej chlap a chce pustit do salónku na internet" a ta jí odpověděla " vykašli se na něj". Slečna mi následně mile sdělila, že předpisy to neumožňují. Na reklamační oddělení ČSA Vás z telefonní ústředny nepřepojí, telefon, fax nebo e-mail není nikdy uveden. Jediné spojení je přes P.O. Box. !!!! Prostě, aby je nikdo neotravoval. Když jsem jim napsal, tak po další urgenci celkem po 6 - ti týdnech mi nějaká bába odpověděla, že v případě takovýchto problémů má každý nárok na poukázku na 200 Kč a spojení na telefon a e-mail. Zřejmě si ti pitomci myslí, že v případě problémů mě zajímá jejich blbý kafe. Tak hnusné chování jsem ještě nikde nezažil. Zřejmě si stále myslí, že když létají po světě, tak si sednu na zadek. Už nikdy s ČSA !!!
Karel
Re: jak za Husáka
z vaseho popisu vyplyva, ze hysterie vam opravdu neni cizi.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz