26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

FEJETON: Aféra s planetárním dosahem

Já teď riskuju, že mě budete považovat za úchylu, za takzvaného šmíráka, ale nemohu jinak. Ten případ mě zaujal a musím na něj nějak reagovat. Navíc, šmírákem jsem jenom zprostředkovaně, jelikož jsem na případ nenarazil na ulici, nýbrž při studiu seriózního internetového média.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rameš 3.7.2020 12:25

Tak paragrafy zajisté jsou i v Tel Avivu. Ale mně se tahle šmírovací kultura zajídá. Kdyby mě někdo natočil při laškování (což tedy je silně nepravděpodobné, jednak jaksi začínají docházet příležitosti, druhak je pro mne sex soukromou záležitostí jednoho až N jedinců, kteří se na něm dohodnou - na veřejnost bych to netahal), ale i tak, kdyby natočil a na slavnou sociální síť zavěsil, tak bych mu dal pěkně po čuni s komentářem "najdi si, dobytku, jinou zábavu, než šmírovat druhé".

I. Štípek 30.6.2020 18:14

Výborně!!!

J. Jurax 30.6.2020 17:21

Inu záleží na mnohém.

Ono jsou nejspíš i v Tel Avivu nějaké paragrafy na veřejné pohoršení, do čehož by se diskutovaný čin patrně vešel.

Každopádně je celkem pošetilé oddávat se sexu v místech, kde existuje vysoká pravděpodobnost, že si akt někdo natočí.

J. Jurax 30.6.2020 17:14

Ano. Ale jen je-li uplácen málo.

J. Jurax 30.6.2020 17:11

Nikoliv udat, nýbrž hlásit. Zajisté chápete jemný významový rozdíl mezi oběma výrazy. Udává udavač, bomzák, osoba veskrze odpudivá, kdežto hlásí odpovědný, přímo státotvorný občan.

Jinak pro Vaši informaci - jde o vtip, jenž zajisté pamatuje ještě císaře pána.

P. Adámek 30.6.2020 16:16

Já jsem si tedy ten odkaz vyhledal a líbí se mi formulace "součástí vyšetřování je i hledání odpovědi na otázku, zda se sexuální akt odehrál se souhlasem obou partnerů, anebo šlo o sex za úplatu." Teď už tedy vím, že sex za úplatu se koná za nesouhlasu upláceného aktéra :-).

B. Rameš 30.6.2020 16:06

Několik upřesňujích otázek:

Nesmí se souložit?

Nesmí se souložit v Tel Avivu?

Nesmí se souložit v autě?

Nesmí se souložit v autě OSN?

Já jen abych měl jasno...

J. Kombercová 30.6.2020 15:29

To neznáte?

Ś. Svobodová 30.6.2020 15:19

Nezdá se mi ta pravděpodobnost: někdo natáčí z okna (bůhví proč) rušnou silnici, když tu mu pod oknem na 5 sekund zastaví na červenou auto s krásně viditelným označením UN, nerozeznatelnou SPZ, ale krásně viditelnou (se zhora) sexující dvojicí. To nikoho nenapadne, že by se mohlo jednat o zfalšované video?

Z. Janda 30.6.2020 13:51

Zadejte do google slova: youtube sex in car a budete mít odkazů dostatek :-)

J. Minarčík 30.6.2020 13:36

No,ještě jazykoví aktivisti nám tu scházeli,bo jich tu v republice máme málo,o světě ani nemluvím,neb vysněný západ se už nadobro zbláznil.

R. Langer 30.6.2020 13:34

Jo, a není to o jazykovém aktivismu, ale o významu slova. Jako třeba o význam slova "manželství"... ;-)

R. Langer 30.6.2020 13:32

No, protěžovat je podle mne spíše od slova těžit, než od slova tíže. Ale to je můj názor...

B. Obojzivelnik 30.6.2020 13:32

R^R^R^

R. Langer 30.6.2020 13:29

Mimochodem, mohl byste mi dát pár veřejných odkazů na zcela běžné souložení v autě? ;-)

J. Minarčík 30.6.2020 13:24

Že by mě OSN auto s klátivými pohyby nějak vzrušovalo-to asi ne,zato mě patřičně rozčilují jiní bonzáci-viz někteří naši euro poskoci,ubekávaj tam na Andreje,ovšem,že tam budou bonzovat i na nové tv radní-to už mi neelitní mozek nebere-berou za to bonusy?,dyť ten smrad bonzáctví se musí táhnout i po Praze,že jim to nevadí./Pražákům/

F. Miksa 30.6.2020 13:19

Udávat se nemá, ale udat by se to mělo???

R. Langer 30.6.2020 13:09

No počkat, pokud ani jeden z nich neřídil, tak je naprosto jedno, jestli auto zrovna stálo, nebo někde popojíždělo. Jo kdyby byl jeden z nich řidič, tak to by bylo na pokutu, ale takhle... ;-D

Z. Janda 30.6.2020 12:49

Neff píše: "Jde o to, že na rušné ulici v Tel Avivu si někdo všiml, že v zaparkovaném autě označeném OSN kdosi souloží. Fakt: Z videa je zcela zřejmé, že auto nebylo zaparkované ale popojíždělo v koloně pod balkonem autora videa.

Neff píše: "Co když se ukáže, že uvnitř auta OSN je jeden z aktérů černoch?" Fakt: Z videa je zcela zřejmé, že jeden z aktérů JE černoch. Tedy Neff video neviděl.

Neff: "Nicméně stalo se, šmírák napráskal." Fakt: To, že někdo zveřejní zábavné video na internetu, kde někdo souloží v autě je zcela běžné.

P. Moravčík 30.6.2020 12:40

...alebo to má súvis s protěží? Neviem síce ako, ale aby sme vyčerpali všetky možnosti. Aby to nedopadlo ako s so slovom motýle (keď sa pripúšťa tvar " v jazyce").:-)

P. Dvořák 30.6.2020 12:36

Tedy nevím jak kdo, ale dosud jsem se nesetkal s tím, že i když "je to je úplně jiné slovo", že by ho někdo úplně jinak pochopil.

Ředitel také není od slova ředit. Ředit je úplně jiné slovo, než řídit. Říkáte nebo je někde na dveřích nápis "Řiditel" případně "Říditel" ?

Koneckonců ono i slovo "protěžovat" může mít původní význam ve smyslu fyzikálním, což by souviselo s tíhou, resp. přeneseně zpět do jazyka, "přikládat něčemu (někomu) větší váhu, než si zaslouží." resp. "upřednostňovat".

Pan J. Orel bude zřejmě nějaký jazykový aktivista :-)

J. Jurax 30.6.2020 12:07

Bejvávalo.

Dnes je třeba bojovat, válčit, nekompromisně proti rasismu - ale jen bílému - a proti bohatým, proti kysličníku, pomníkům, nesprávným názorům a vůbec za lepší příští. S láskou nevyhrajete!

R. Meišner 30.6.2020 11:59

...jeden z nejlepších článků pana Neffa. R^

J. Jurax 30.6.2020 11:58

No, ono škodovka nebývala největší auto, ale šlo by to. Máte jistě vlastní zkušenost?

J. Jurax 30.6.2020 11:55

No jo, když by partner poznal, že jde o auto jeho partnera, něco by se možná dělo.

Čeština mi bohužel neumožňuje být správně politicky korektní, neboť výraz partner je v ní rodu mužského. Pravím tedy zde místopřísežně, abych předešel jakémukoliv nařčení, že tímto označením míním všechna možná dosud objevená pohlaví i sexuální orientace v libovolné kombinaci.

J. Jurax 30.6.2020 11:48

No jo, klasika.

Udávat se nemá, ale hlásit by se to mělo.

R. Langer 30.6.2020 11:48

To ale není počeštění, to je úplně jiné slovo... ;-)

P. Hatina 30.6.2020 10:51

Tak ono to zase taková legrace být nemusí. Kdo má trochu vědomosti o fašismu v minulém století (ještě před válkou) , tak ví že úřední zásahy proti "neslušně" se chovajícím párům na veřejnosti patřily právě k jeho projevům už od začátku. A když se k tomu přidal ještě rasový kontext (který by byl dnes vůči bíle rase) tak bylo zaděláno na pěkný průšvih a koncentrační lágry...

T. Hraj 30.6.2020 10:43

Tedy pane Hoffmane vy máte fantazie! A těch perverzních detailů (děti, sovětské vlajky,...)!

V. Braun 30.6.2020 10:03

Tak někoho chytili, jak souloží v pracovní době a ve služebním autě, navíc jasně označeného logem firmy, která je pod palbou kritiky. Je tedy normální, že firma, v tomto případě OSN, interně prošetří porušení pracovní kázně a interních předpisů.

P.s. Myslím si, že i to v článku kritizované "šmíráctví" souvisí s tím, že se jednalo o auto označené UN. V civilním autě by si toho nikdo ani nevšiml a pokud ano tak by video skončilo s několika málo shlédnutími bez jakéhokoli skandálu.