Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
V95l73a84d94o 17P31i34t75r42s
Netvrdím, že pan Hrdlička mohl v dané situlaci udělat víc, ale adorace Favorita mi už pije krev. Původně slibovali nový motor, nakonec použili ohavu ze Š 1000. Dělali vědu s licenčním Pierburgem z hliníkové slitiny v době, kdy karburátor u automobilů patřil historii. Jinak to bylo celé slepené z licencí.
J73i78ř59í 75E76r18b43e77n
Motor z Favorita má s motorem z embéčka společnou leda tak koncepci, základní vnější rozměry a rozteč válců.
A v roce 1983, kdy se začalo s vývojem Favorita, ani v roce 1985, kdy byl vývoj ukončen, byl ještě karburátor standardem.
J32u50r20a 87J59u71r23a33x
Připojuji se tomuto laudatiu
J51i48n81d21ř51i58c35h 50P68l76z21á87k
Pan ing. Hrdlička kdesi na youtube přesvědčivě vysvětluje, jak Euro 6 a obzvláště Euro 7 jsou nesmyslné projekty.
K tomu zbývá jen dodat, že je to komplot proti evropskému automobilovému průmyslu, jeho likvidace.
Jen není jisté, kdo za tím stojí.
J52i33ř17í 61K72r36a10m79á39ř
O nesmyslnosti normy Euro 6 a 7 vysvětluje syn Ing. Petra Hrdličky, Martin, který dnes ve Škodovce šéfuje vývoji motorů a podvozků. "Jablko nepadá daleko od stromu".
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz