25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ESEJ: Festival Prague Pride a ideologická podstata LGBT hnutí

Hned na úvod bych rád učinil jedno důležité prohlášení: lidé minoritních sexuálních orientací a preferencí čelí politickému i společenskému útlaku, a já souhlasím s tím, aby se akce, jako je Prague Pride, konaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 7.8.2019 22:21

Prague Pride je prosté exhibování,

a jestli si tito lidé myslí, že tím získají další příznivce... tak to pochybuji..

J. Kanioková 7.8.2019 22:25

Poslední odstavec článku je skvělý.

"Pokud jde o slovo „pride“, hrdost: určitý prostor pro hrdost a koneckonců i pro respekt tady přece jen je. Ti homosexuálové, kteří odmítají být rukojmími LGBT hnutí, odmítají hrát jeho falešnou politickou hru, a nepodporují jejich aktivity, včetně festivalu Prague Pride, mohou být na svůj postoj hrdí a zaslouží si respekt."

D. Stirský 7.8.2019 20:03

PP není jen průvod, byť je nejvíce viditelný.

Možná by neškodilo, kdyby se Zálom podíval na program. Nevím, zda např. české sociální pracovníky napadne, že mezi seniorkami a seniory jsou i staré lesbičky a staří gayové. A že není sranda být menšinou v menšině, že tato orientace se netýká jen mladých. Koneckonců, M. Dietrich se dožila asi devadesátky a Zrzavý či Kohout rovněž zemřeli ve velmi vysokém věku. Některé s akcí PP se totiž "menšinovým" seniorům věnují.

D. Stirský 7.8.2019 20:04

Re: PP není jen průvod, byť je nejvíce viditelný.

... z akcí ...

J. Vintr 7.8.2019 21:45

Re: PP není jen průvod, byť je nejvíce viditelný.

V naší společnosti nemá nikdo s "odlišnou sexuální orientací" žádný problém - pokud ji všem necpe pod nos. A nedělá, že je víc než ostatní.

J. Kanioková 7.8.2019 22:27

Přesně !

E. Pawlica 7.8.2019 19:44

Příliš mnoho

Příliš mnoho velmi rozvitých vět, vícestupňových přívlastků, slov a písmen na jednoduché sdělení, že LGBT si dovolují příliš.

D. Mach 7.8.2019 19:30

Ale má to smysl

Pan Zálom v dlouhém a bezobsažném příspěvku opakuje v každém druhém odstavci, jak jsme tolerantní společnost a jak jsou u nás členové menšinových komunit respektováni. Omyl! Proč je tolik zbytečných diskusí ohledně toho, když si dvě lesbické ženy chtějí adoptovat dítě? Proč se kolem toho namísto argumentů používají lechtivé vtípky až nadávky? Takto se tolerantní společnost nechová. A proto má smysl Prague Pride organizovat právě u nás a ne v Saudské Arábii.

E. Pawlica 7.8.2019 19:46

Re: Ale má to smysl

Pan Zálom patří k těm, kteří rádi nepohodlné lidi či názory vytěsňují. Jen to neumí napsat přímo a jednoduše: "LGBT si moc dovoluj a měli by táhnout jinam", jak jsem sem byl již napsal výše.

Tož tak asi.

J. Vintr 7.8.2019 21:50

Re: Ale má to smysl

Dítě není hračka a neexistuje žádný nárok na to, aby bylo někomu přiděleno (pokud není ochoten přivést na svět vlastní). Adopce by se měla řídit především zájmy dítěte a dvě lesbičky prostě nejsou normální rodina, i kdyby se stavěly na hlavu.

J. Kanioková 7.8.2019 22:32

Naprosto přesně !

Dítě nutně potřebuje oba druhy rodičovské lásky !!!

Mužem se nerodíme, mužem se stáváme. A jak na to? - http://jdem.cz/c7qyd3

Můžou dvě lesby vychovat z dítěte CHLAPA a ne mamánka ???

Z. Roller 7.8.2019 19:20

Skvělý a užitečný článek

Perfektně napsáno, skvělá analýza. Já jsem si z tohoto tématu na svém webu spíše dělal legraci, ale myslím si totéž co vy. http://www.paleta-nazoru-a-ptakovin.estranky.cz/clanky/apv--agentura-pravda-vydesi--informuje/apv-o-akci-prague-pride.html

P. Aron 7.8.2019 17:37

Zkuste uspořádat někdo

pochod hrdosti bílého muže a bílé ženy. To by bylo řevu o rasismu, xenofobii, homofobii ! Pan Zálom má pravdu, jde o něco jiného. Jde o rozbití společnosti. Ani to není akce většiny homosexuálů ale menšiny aktivistů jako v ostatních případech. Homosexuálům jen škodí, protože to v lidech začíná budit odpor.

F. Martínek 7.8.2019 18:43

Re: Zkuste uspořádat někdo

Naprosto souhlasím, navíc dodám, tito lidé jsou nemocní nevyvinuli se správně, stejně jako když někomu nevyroste ruka či jiná končetina, nebo někdo má jinou nemoc. Nemocní lidé potřebují pomoc a ne demonstrovat jak jsou výjimeční ( pro zdravé lidi jsou k politování) a předvádět oplzlosti. Umíte si představit, že by takové akce dělali lidé s rakovinou či jinou chorobou, jsou taky postiženi nemocí či invalidé s vrozenou invaliditou jak se předvádí na ulicích a olizují se a jsou téměř nazí ?

P. Aron 7.8.2019 18:49

Re: Zkuste uspořádat někdo

Díky :-)

V. Kotas 7.8.2019 19:01

Re: Zkuste uspořádat někdo

Tak jest.

P. Aron 7.8.2019 17:31

Pane Zálom naprosto souhlasím

Já jsem psal k tématu na FB na profilu primátora Hřiba a mám na FB 30 denní ban :

Váš komentář porušuje naše zásady komunity týkající se nenávistných příspěvků

A psal jsem tohle : Za svou existenci vděčíme vztahu rodičů. Vztahu muže a ženy.

Vztah dvou osob stejného pohlaví nikdy nebude manželstvím i kdyby tomu někdo dal razítko.

Co se týče gay pride, nechápu jak to můžete podporovat. Úchylnosti s kterými ani většina homosexuálů nechce mít nic společného

P. Aron 7.8.2019 17:38

Re: Pane Zálom naprosto souhlasím

Tak já fakt nevím, kdo tady šíří nenávist. Zda to není spíše FB, který šíří nenávist vůči svým praktikám a radikalizuje lidi.

I. Štípek 7.8.2019 17:23

Dobře a pravdivě napsáno.

Všichni ten tribalismus vidíme - jak se někde objeví jeden, za chvíli je jich tam plno, ovládnou instituci, divadlo, média...a koukat se na ně nedá.

D. Kolben-Kolář 7.8.2019 16:46

Chybí snad jen poukázat na rozpor,

že je velmi pozoruhodné, že se heterosexuál může stát homosexuálem či transgenderem, transgender fluidem, fluid asexuálem, asexuál agenderem a tak podobně. Všichni vám pomohou, vyjdou vstříc, odstraní vám z cesty všechna tabu, bojují za vaše práva, lékaři vás přeoperují, budete-li si přát, úředník změní doklad na přání, snad i zdarma (ne u nás, ovšem)... Ale jak jste jednou homosexuálem, už to máte přišité, už s vámi nic nehne, máte to vrozené a je zbytečné s tím cokoli dělat. Každý může být čím chce, až na ně. Takže jsou vlastně homosexuálové chudáci a oběti aktivistů z vlastních řad, protože i kdyby homosexuály být z nějakého důvodu nechtěli, ve světle momentálně panující ideologie mají smůlu, nikdo jim nepomůže, nesmí: jednou seš teplej, tak budeš až do smrti - ale můžeš na to bejt patřičně hrdej.

To je pořádná faleš, bych řekl. Netvrdím, že neexistují lidé, kterým je homosexualita neodstranitelně vrozena: bude to asi to půl procento populace, které v životě mělo jen homosexuální partnery. Ale nevěřím tomu, že ten zbytek do oněch mytických 4 % má orientaci tak jasně vyhraněnou a jako beton pevnou.

M. Pechar 7.8.2019 16:53

Re: Chybí snad jen poukázat na rozpor,

Bingo! Černá je bílá, bílá je černá.

M. Prokop 7.8.2019 17:39

Re: Chybí snad jen poukázat na rozpor,

"Ale nevěřím tomu, že ten zbytek do oněch mytických 4 % má orientaci tak jasně vyhraněnou a jako beton pevnou."

To je ale jejich věc, ne? I to, zda se ke své orientaci hlásí nebo ne.

M. Pechar 7.8.2019 20:35

Re: Chybí snad jen poukázat na rozpor,

Ta procenta jsou nepodstatná. V antickém Římě měl snad každý patricij svého eféba, patřilo to k tónu lepší společnosti. Je-li tedy téměř každý principiálně nevyhraněný a jde-li z větší části o společenský úzus, pak bych věřil, že ta 4 % jsou právě ti zcela vyhranění.

Nechci si představovat antickou společnost, nepotřebuji a nechci do postele mladého kolouška, fakt ne! Ale byl jsem k tomu vychován stejně jako vy.

Nechci tu úpadek společnosti, antika na to dojela. To, že málokterý/á je vyhraněný/á homosexuál/ka nám dává možnost je tolerovat. Žít a nechat žít. Ale tím by to imho mělo končit. Ne jin dávat privilegia redefinovat slova. Manželství může být společným obědem skříně a psa? Slova přestávají mít význam.

J. Vintr 7.8.2019 21:59

Re: Chybí snad jen poukázat na rozpor,

Člověk je tvor, který svůj sexuální pud může uspokojovat současně mnoha způsoby. Dokonce ho dokáže i zcela potlačit. Nevěřím, že by homosexualita vycházela ze sexuálního pudu, jde spíš o problém navazování vztahů. Pokud se homosexualita bude propagovat způsobem, jakým se to děje, bude homosexuálů přibývat podobně jako rostl počet členů komunistické strany po únoru 1948.

M. Valenta 7.8.2019 14:33

Dlouhé a zmatené

Na začátku autor píše a sám je z toho poněkud perplex, že souhlasí s konáním podobných akcí, aby pak ke konci napsal toto:

"LGBT hnutí je jen jedna podmnožina celé velké politické armády, jejímž cílem je zničení západní společnosti tak, jak ji známe".

Tady něco neštymuje, ale možná jen autor ke konci zapomněl, co napsal na začátku. So geht das.

E. Pawlica 7.8.2019 19:50

Re: Dlouhé a zmatené

Autor neví, čí je a zapletl se do nitek svých vývodů tak, jako jeden profesor u polního soudu s ordonancem od šesté marškumpanie Švejkem kdesi v Haliči ...

:-D

I. Novák 7.8.2019 14:29

Někdejší procesí a průvody byly

předchozím režimem nahrazeny lampiónovými průvody, Prvním májem ... . Když spolu s režimem i ty zanikly, potřeba lidského stáda si sama vytvořila průvody LGBT, Miliony chvilek, za záchranu podnebí atd. Provozuje u nich ovšem stejné rituály, vede stejně řeči a provolává stejně pitomá hesla, jako u těch dnes už historických. Veřejné komedie jsou zřejmě základní lidskou potřebou. Nic nového pod sluncem.

J. Pavelka 7.8.2019 14:46

Re: Někdejší procesí a průvody byly

To je asi něco jiného.Tam chodili lidi z musu nebo alespoň protože nechtěli mít problémy nebo upozorňovat na sebe tím, že tam nechodí...

P. Brich 7.8.2019 13:39

Podej čertu prst, za chvíli bude chtít celou ruku.

Co to bylo skučení, že jim jde jen o to, aby se mohli jen dostat k chorobopisu přítele nebo jeden po druhém získat byt, kdÿž ten druhý umře. A teď chtějí manželství a děti na hraní.

Homosexualita je úchylka od normálu a česká společnost ji tolerovala a toleruje. Ale čeho je moc, toho je příliš. Exhibice směřují k narušení mravní výchovy mládeže.

Jedná se též o politikum, tj. záměr rozbít tradiční společenské a výchovné vztahy.

Politická korektnost, xenofobie, homofobie a další fobie, které inženýři lidských duší používají k ovládání lidí, všechny pocházejí z jednoho pelechu.

A proto nejsem vůbec hrdý, že exhibice Prague Pride probíhá v Praze.

E. Pawlica 7.8.2019 19:52

Re: Podej čertu prst, za chvíli bude chtít celou ruku.

Nejste LGBT komunita, proto je v pořádku, že se neprsíte.