24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pitipačka 8.1.2007 10:54

Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Může, ale nesmí funět jako Kateřina ;-D

Xaver X.X. 8.1.2007 14:11

No, starší hajnej s nadváhou taky pěkně funí...

;-D

ok 8.1.2007 11:09

Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

On ten hajnej na rozdíl od průměrného občana ví jak se v lese chovat. Taky ví, kde ten tetřev je. Běžky jsou dost hlučné - to nevíte?

Tahle diskuse pěkně odhaluje jedince se "zkamenělou myslí", kteří jen opakují co kde četli o zlých ekoteroristech, a nejsou schopni vyhodnotit docela obyčejnou situaci "protekční Katka v rezervaci".

Jirka 8.1.2007 11:18

Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Samozrejme vrcholovy sportovec nevi, jak se v prirode chovat. A na ten kilometr potrebuje dve a pul hodiny, za neustaleho revu bezek.

ok 8.1.2007 11:21

Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Opravdu nechápu, co je na tom nepochopitelného. To opravdu neumíte myslet hlavou? Nemám, co bych dodal. Chápu, že vám běžky připadají mnohem tišší než tramvaj. Ale tetřev na rozdíl od vás není zvyklý ani na tramvaj, ani na práskání běžek.

Krom toho zákony platí pro všechny, i pro Katku.

clovek 8.1.2007 11:28

Re: Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

navíc tam nejela sama, ale s ní i trenér a za ní nějaká skupina dětí.

Xaver X.X. 8.1.2007 14:10

Byl jste v té skupině?

Nebo že by trenér? Ano, zákony platí pro všechny. Hlavně na to nezapomeňte...;-)

Lada 8.1.2007 13:57

Re: Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Tetrev nema na asfaltce co pohledavat. Ten ma byt v lese.

terra 8.1.2007 14:37

Re: Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Ale jistě - zákony platí pro všechny stejně. A podle zákona můžete požádat o výjimku a tu výjimku můžete dostat. Víte jistě, že sportovní tým o ni nežádal? Nebo že mu byla zamítnuta (osobně jsem přesvědčen, že by tam pak nelezl, protože měl i jinou volbu)? Výjimky se udělují filmařům, spojařům, tak proč ne sportovcům?

cwfort 8.1.2007 15:12

Re: Re: Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Požádat o výjimku jistě může, problém je v tom, že ji může udělit jenom vláda ČR, nikoli ředitel NP. A pro filmaře apod. se výjimky do NP nedávají, nebo alespoň ne do 1. zóny

terra 8.1.2007 15:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Souhlas, reakce je jinde:-). Ředitel parku šlápl evidentně vedle - ale opakuju: vadí mi, že kdyby šlápl vedle v případě pana Vonáska z Pancíře, o jeho (ředitelově) kárném postihu by se dovědělo pár lidí - nepochybně by k němu došlo, že.

fafnir 8.1.2007 16:39

Re: Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

nepochopitelné je to,že tam,kde ještě před šedesáti lety žili a hospodařili stovky lidí, a tetřevům to nevadilo,smí chodit jen zelení nadlidé.A ti ovšem levitují tiše nad zemí.Zkuste pro změnu také jednou vy,zelený nadčlověče použít hlavu.

pavel 99 8.1.2007 18:14

Re: Re: Re: Re: Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

"...Zkuste pro změnu také jednou vy,zelený nadčlověče použít hlavu...." - ale to právě nemůže, pak by nebyl zelený nadčlověk.

Xaver X.X. 8.1.2007 14:09

Jsou běžky hlučné, i když s nimi rámusí hajnej?

Lada 8.1.2007 13:53

Re: To tam nesmí ani hajnej na lyžích?

Jednou jsem se byl na Breznik podivat.  Kdyz jsem si precetl, ze se dal nesmi, vratil jsem se zpet. Mezitim vyfrcel ze zakazane asfaltky trabant.

Saša 8.1.2007 10:39

Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

Dřív v těch místech žilo mnohonásobně více lidí. Všude tam byly velké vesnice a spousta malých osad. A v zimě velké party lidí kácely stromy a svážely je k nádržím a potokům, aby se na jaře mohlo splavovat dolů. Dříve na Šumavě bývalo velice rušno. A tetřev to přežil. Pravda - dříve na Šumavě nebyli rysové ani ekoteroristi. Díky nim to dnes možná tetřevi nepřežijí. (Poznámka: proti rysům rozhodně nic nemám, nejsem myslivec.)

ok 8.1.2007 11:12

Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

Sváželo se koňmi.

krmič 8.1.2007 11:18

Re: Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

Koně svážející dřevo jsou k přírodě šetrnější než lyžaři? (Viděl jste někdy svážet dřevo koňmi? Já ano.)

ok 8.1.2007 11:24

Re: Re: Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

Ježkovo voko, s kým tady vlastně ztrácím čas? Asi nějaká parta popelářů nebo policajtů, co mají v kanceláři internet.

Koně jsou určitě šetrnější k přírodě než obří tahače - už chápete? ;-D.

krmič 8.1.2007 11:36

Re: Re: Re: Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

To samozřejmě chápu, ale tady byla snad řeč o běžkařích, ne? Tedy ještě jednou: dříve houfy lidí stahující dřevo s koňmi, terénem, dnes Kateřina Neumannová (s doprovodem), která to jen projela po silnici. Rychle.

pavel 99 8.1.2007 18:16

Re: Re: Re: Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

no ztrácíte čas s lidmi, kteří umí číst a v textu vidí porovnání koně a lyžaře. Víte snad jaký je rozdíl mezi koněm a lyžařem?

K 8.1.2007 11:44

Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

To, co dneska za pomoci traktorů a motorových pil vykácí za týden, tak to ručními nástroji trvalo skoro celou sezónu. Pokud dřevaři budou kácet pouze ručníma pilama, sekerama a svážet koňma, jako v dobách o kterých sníte,  proč ne. 

JJ 8.1.2007 12:12

Re: Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

Takze by byl tetrev rusen celou zimu a ne jeden tyden?

terra 8.1.2007 14:32

Re: Dnešní vylidněnost Šumavy je absurdní.

Sašo, ti rysi na Šumabyli. Jsou tam původní a jejich konec přivodili především myslivci. Velké kočky mají poměrně velký areál, nemůže jich žít mnoho pohromadě a nemnoží se tak rychle, jak rychle by si je "lidolovci" přáli lovit (1 pár vychová 1 kotě ročně a to má vážně štěstí). Zvlášť, když jim podle myslivecké víry nejvyšší rys "ujídá z mrazáku" vysokou. Tedy, rád bych někdy viděl, jak si myslivec dává stejnou večeři jako rys - dost velký podíl potravy tvoří hlodavci, žáby... Mňam.

Plzák 8.1.2007 10:37

Čeští burani.

Se velmi rádi, při nejrůznějších příležitostech, dovolávají jak co dělají naši sousedé. Pokud je mi známo, neexistuje v Německu území, do kterého by byl vstup z důvodů ochrany přírody zakázán. A i kdyby ano, budiž zde podotknuto, že němečtí ochranáři jsou praví fundamentalisté, něco jako taliban.

kůrovec 9.1.2007 14:49

Re: Čeští burani.

A to se nide nedozvíte,že zastavěné území obce ,která je v Německu na území parku,je z parku vyjmuto.Solení silnic není problém,nejsou totiž součástí parku.U nás se nesmí solit ani v CHKOŠ a do života obce,územního plánu atd.kecá kdejaký zelený pošuk,který by se v běžném životě nemohl uživit.

wbgarden 8.1.2007 9:51

Ekopošuci

Stačí si přečíst tento vzorek odpovědí a je to jasné. Těm co se tak horlivě zastávají panenské přírody vadí především lidé s auty, lidé, kteří si dovedou vydělat peníze. Zlí podnikatelé plaší jejich rajské sny o sladkém nicnedělání....

Na druhé straně je možná dobré, že určitou část nefachčenků odebírají komoušům zelení....

emil 8.1.2007 9:50

Musím souhlasit

I když s většinou článků pana Daneše nesouhlasím, s tímto naprosto a do písmene. Ubohost argumentace rádoby ochranářů je opravdu směšná. Letní procházky v této oblasti jsou opravdu hrůzné. A navíc si myslím, že tetřevi jsou menší blbci než jejich "ochranáři", a žít v oblasti holých stromů asi moc nevyužívají. Ovšem pro zviditelnění skupiny ochranářských remcalů, kteří negují vše (takzvaná stálá opozice, když se řekne bílá, oni okamžitě řeknou černá a naopak) se hodí všechno.

Honza 8.1.2007 9:40

Pokud je "ochrana přírody" v rukou byrokratů,

nikdy nejde o skutečnou ochranu přírody, ale pouze o další příležitost, jak si mohou lidé s byrokratickým smýšlením dokazovat svou moc (a případně mastit kapsu). Proto je i naše "politika ochrany přírody" plná absurdit - třeba v lese, kam nesmí ani houbaři se vesele prohánějí těžké lesní stroje a mění jej kvůli pár kubíkům dřeva na měsíční krajinu, "myslivost" je úředně prohlášena za ochranu přírody a podobně. Na druhé straně je ovšem fakt, že dost velké procento našich občanů jsou totální barbaři a naprosto se neumějí v přírodě chovat. Když vidíte ty hory odpadků, roztroušené v naší krajině kdekoliv, kam vkročí lidská noha a srovnáte to třeba s nějakým americkým národním parkem, kterým ročně projdou miliony turistů a přitom tam neuvidíte nikde ležet ani papírek ...

oakman 8.1.2007 9:26

Nenáhodné podobnosti

se tu nacházejí... Naši ctění kotlíkáři (toho blba v TV, co tam tak hezky brečel, osobně znám) se chovají jako komunističtí pohlaváři. Ono, když se blíže podíváme na realitu péče o přírodu, zjistíme, že zelené bratrstvo by nejradši chránilo Šumavu před vstupem kohokoliv. Nic naplat, že to je krajina kulturní, nic naplat, že tenhle plachý tetřev žije na místech, která v létě připomínají hlukem a špínou velkolom Maxim v Bílině, nic naplat, že tam vždy lidé žili, pracovali a do té doby než si tam komouši udělali tu střelnici na vlastní lidi tam tetřev žil v pohodě i s dvěma stovkami sudeťáků. Dnes je hlavní úlohou kotlíkáře otrávit lidi před vstupem kamkoliv a pořádně poprudit občana je také to jediné, co kotlíkář dovede. To, že naše krajina dostává šeredně zabrat jinde, zejména v příměstském prostoru, to naše zelené sociopaty nezajímá, ono je mediálně výhodnější skandalizovat nejlepší českou lyžařku - trapné, přízemní, klasické v podání Hnutí Duha....