23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rad 21.10.2007 23:05

Ha ha hááá

To jsem se zase nasmál. Připomíná mi to scénu za Slavností sněženek a to tu : "se šípkovou - se zelím".  Je krásné, jak jelínek vyje se svou partou : Gore má pravdu. A když zakazoval rokenrol? (já bych třeba zakázal dechnu a kántry, co říkáte) Taky měl pravdu? Ne, je to fanatik, který ale občas provede něco záslužného, takže je možná i prospěšný. Ta nobelovka za mír ale úlet byl.

jerry 21.10.2007 16:40

A pokud chceme udržet Zemi v obyvatelném stavu i příštím generacím, musíme minimalizovat rizika zkázy.

A ještě nám prozraďte, jak pánové Paroubek s Rathem udržují naší zemi v obyvatelném stavu.:-)

PetrH 21.10.2007 21:58

Re: A pokud chceme udržet Zemi v obyvatelném stavu i příštím generacím, musíme minimalizovat rizika zkázy.

Rath si pořizuje děti s několika maminkami najednou, tím zvyšuje biodiverzitu;-D

nup 21.10.2007 23:14

Re: Re: A pokud chceme udržet Zemi v obyvatelném stavu i příštím generacím, musíme minimalizovat rizika zkázy.

Na rozdíl od věrného manžela Topolánka ;-D

Rad 21.10.2007 23:07

Re: A pokud chceme udržet Zemi v obyvatelném stavu i příštím generacím, musíme minimalizovat rizika zkázy.

já bych je viděl spíš jako důvod pro emigraci

Petr P. 21.10.2007 16:17

Dobrý článek pane Jelínku,

souhlasím s většinou a  tady na Psovi je ho potřeba. R^

PetrH 21.10.2007 22:03

Re: Dobrý článek pane Jelínku,

To je moc prospěšné, souhlasit s většinou, berete to podle STEMu nebo CVVM? Každý týden rozbor a kam vítr, tam i vy. Nakonec i Šimek s Grossmannem říkali, žáci, až nebudete v životě vědět kudy kam, stačí jen naslinit prst a vztyčit ruku;-D;-D;-D

Petr P. 21.10.2007 22:56

Re: Re: Dobrý článek pane Jelínku,

Jo to je vtipný :-). Samozřejmě jsem myslel na většinu názorů napsaných v tomto článku, ne většinu lidí. Jinak asi většina lidí v EU nebo USA, má rozdílné názory na globální změny klimatu než Václav Klaus. Jen u nás má své věrné zaslepené ideologické příznivce, kteří obhajují jeho názory za každou cenu. Kdyby měl názory podobné jako pravice na západě, jako třeba brtiští konzervativci, to by byli taky bojovníky proti klimatickým změnám. Jinak kdysi jsem volil ODS i včele s Václavem Klausem.

Kenavp 22.10.2007 14:47

Re: Re: Re: Dobrý článek pane Jelínku,

V té době jsi měl ještě rozum....

milkom 21.10.2007 14:56

Jelínek je dokonalý

Když by člověk hledal žurnalistu, který nejlépe reprezentuje úpadek českých médií, pan Jelínek by se pravděpodobně dostal do encyklopedie jako etalon reprezentující veškeré negativní trendy. Nepracuje s fakty ale s dojmy, které podle potřeby dále manipuluje. Samostatně nevyhledává nová fakta ale vyďobává je z prací svých kolegů a potřebné si domýšlí. Disponuje pouze jediným úhlem pohledu neboť je pisálkem angažovaným. Zcela běžně vkládá lidem do úst slova, která nikdy neřekli a aby toho nebylo málo dokonce prezentuje jakési jejich myšlenky, (které podle něj mají) a zvesela na ně ostře reaguje. ;-D Nechce se mi ani psát další, nestojí to za to. Bohužel není jediný - jak již bylo řečeno - je jen představitel jistého trendu.

červotoč 21.10.2007 18:49

Re: Jelínek je dokonalý

Asi tak milkome.Další nešťastník co trpí nemocí zvanou Klausofóbie.;-)

No... 21.10.2007 12:19

Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě jelena...

Jeho konimentář se prostě nedá komentovat, vypadá to na podzim ve vinných sklepech a kalná rána....

sumny Plzenak 21.10.2007 12:29

Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pan No.

Opravdu nejste schopen zformulovat jedinou vecnou namitku?Zrejme jste nenasel v textu pana Jelinka zadnou chybu, kdyz jste se zmohl jen na urazky ;-D;-D

PetrH 21.10.2007 12:52

Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pan No.

Ten text nemá chybu. Je sice jako obvykle nudný, ale zaplaťbůh absolutně o ničem. Na papíře by to byla škoda, tady je to fuk.

sumny Plzenak 21.10.2007 13:01

Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pan No.

Prekvapuje mne, ze s panem Jelinkem vyjadrujete souhlas, ackoli takto rezervovane ;-D

PetrH 21.10.2007 13:09

Re: Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pan No.

Nemá jediný argument a jak říkával pan režisér Svitáček, tvrzení bez důkazu jest blábol. Jako blábol to nemá chybu;-D

sumny Plzenak 21.10.2007 13:11

Re: Re: Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pana No.

to jste hodne kriticky, kdyz sve texty nazyvate blabolem ;-D

PetrH 21.10.2007 13:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pana No.

Pletete si mě s Jelínkem, já to nepsal. To je vždycky potíž, když musím komunikovat s dysgrafikem, to prostě neumím. Vy budete takovej Plzeňák, co pořád čte Americkou třídu jako Moskevskou, co?

sumny Plzenak 21.10.2007 13:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pana No.

Petre H. je smutne, ze nejste zformulovat jediny vecny argument, jenom urazet, urazet, urazet ... pokud je text pane Jelinka blabol, lze vyvrati jednu hloupost po druhe. Nejste-li schopen vecne polemizovat s nicim, tak existuji 2 moznost:

1) pan Jelinek ma pravdu

2) pan Jelinek nema pravdu, ale by Petr. H. nevi v cem a je neschopen to zformulovat

Rad se dam presvedcit, ze nemam pravdu ;-D

PetrH 21.10.2007 13:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pana No.

Tam není s čím polemizovat a vyvracet. Klaus, Gore, Klaus, Gore a mezitím vata. Text praví cca to, že autor se jmenuje Jelínek a čtyři nohy dobré, dvě nohy špatné.

sumny Plzenak 21.10.2007 14:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pana No.

Tekze souhlasite nebo nejste schopen vecne polemizovat?? ... Vy snad ani nejste schopen napsat co si sam myslite :-P

PetrH 21.10.2007 14:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledáte-li blbce,najdete na prvním místě pana No.

Myslím si, že Jelínek je blbec. A vy taky. V tom článku není NIC, co by se dalo jakkoliv rozebrat. Jen blábol a blábol. Rozumíte??? Jediné, co tvrdí, je to, že Gore je misionář a proto dostal nobelovku. A že Klaus si má nechat udělit cenu od CEPu. Co je na tom k polemizování? To první je kravina a druhé není o ničem. Nakonec Jelínek si taky může dát udělit cenu od svého think-tanku. Může ji dát i Paroubkovi a vám, ale co tu proboha řešíme? (Y)

sumny Plzenak 21.10.2007 12:14

Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

Podle doposud nejkomplexnějšího hodnocení stavu životního prostředí na Zemi ovlivnili lidé během posledních 50 let povrch planety a biodiverzitu více než za celou předchozí historii. Podle tzv. Millennium Ecosystem Assessment je znehodnoceno nebo neudržitelně využíváno 15 z 24 služeb zajišťovaných ekosystémy na Zemi. Lidstvu se podařilo zlepšit dostupnost potravin, ale klesá kvalita pitné vody. Lidé také loví příliš mnoho ryb a způsobili zhoršení regulace přírodních pohrom a škůdců.

http://suta.blog.respekt.cz/c/13413/Co-nam-Zeme-dava-zadarmo-aneb-Ekosystemy-a-lidsky-blahobyt.html

PetrH 21.10.2007 12:46

Re: Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

Zkuste to za domácí úkol párkrát opsat, pokud to jednou bude čitelné, napište to sem. Ne, že by to něco zlepšilo na vašich názorech, jak podle zveřejněného fragmentu vypadají...

sumny Plzenak 21.10.2007 12:51

Re: Re: Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

CItelne to je. Pokud mae potize prozumet prectenemu textu, bude asi problem ve Vas nikoli v napsanem text. :-D

P.S. Text neni muj, ale cituji ze stranek tydeniku RESPEKT a uvadim odkaz na zdroj, z ktereho jsem cerpal. I to byste vedel, kdybyste byl schopen porozumet ctenemu textu :-D

PetrH 21.10.2007 13:02

Re: Re: Re: Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

Jo, to jsem pochopil, že to nemáte ze sebe. Doporučuji nějakou příručku pro tapetování, takhle se vám to prostě uřízne. Ne, že by byla nějaká škoda, méně je někdy více. Samozřejmě vím, jak to, co z vašeho textu není vidět, si prohlédnout, ale a) jsou zde lidé, kteří to neví a pokládají vás za vola z úplně jiného důvodu, než by měli, b) u některých textů mi připadá zbytečné se s tím namáhat. Takhle vypadá produkt vašeho lepení v mém prohlížeči:

Podle doposud nejkomplexnějšího hodnocení stavu životního prostředí na Zemi ovlivnili lidé 50 let povrch planety a biodiverzitu více než za celou předchozí historii. Podle tzv. Millennium Assessment je znehodnoceno nebo neudržitelně využíváno 15 z 24 služeb zajišťovaných e Lidstvu se podařilo zlepšit dostupnost potravin, ale klesá kvalita pitné vody. Lidé také loví p způsobili zhoršení regulace přírodních pohrom a škůdců.

sumny Plzenak 21.10.2007 13:13

Re: Re: Re: Re: Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

V mem PC se text zobrazje bez chyb, chyba tedy bude ve Vase prijimaci ;-D

PetrH 21.10.2007 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

Páč IE neumí některé řídící znaky, tak to díky své nedostatečnosti zobrazí správně, protože ignoruje mezinárodní standardy. Kdo nemá IE, vidí ty vaše výpotky blbě. Takže je vlastně všechno v pořádku, neb lidé, kteří si umí zvolit něco jiného, než to, co se jim nabízí jako jedině možné, mají schopnost kritického myšlení. A pro takové ani, vy, ani Šuta stejně nepíšete;-D

sumny Plzenak 21.10.2007 13:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

Jasne - RESPEKT je pro blbce, kdyzto NP oslovuje vykvet ;-D;-D;-D 

V tom pripade doufam, ze mne i pane Suta hazite do kolonky BLBCI ;-D

PetrH 21.10.2007 14:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co nám Země dává zadarmo aneb Ekosystémy a lidský blahobyt

No, pokud nechápete rozdíl mezi Respektem a Internet Explorerem, zařadil jste se do té kolonky sám. Šutu tam mám dávno, i když z jiného důvodu.