Úterý 11. listopadu 2025, svátek má Martin
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuse

DOPRAVA: Stroje na peníze

Už to není Lotrando junior z Druhé loupežnické pohádky Karla Čapka, už to není mejto, kde je cestující ždímán o peníze. Dnes je to radar a více méně automatický vymáhací mechanismus.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ZF

Z. Frys

12. 4. 2019 20:47
Italský dopravní fašismus

Asi před 14 dny mi přišel pozdrav ze Savony, italské městapo mi naměřilo na 70 prý celých 77 km/h. Chtěli cca 50 ojro. Synovi předloni naměřili u Neapole asi ve 2 v noci na 90 prý 100 km/, cca 80 ojro...

Řidičák mám víc jak 40 let, předpisy si nepamatuji a ani nechci pamatovat. Celou dobu používám jen dvě jednoduchá pravidla: 1) jezdí se vpravo (a přednost zprava), 2) jedu tak, abych nepoškodil zdraví či majetek sobě i nikomu jinému. Za těch víc jak 40 let mám najeto určitě víc jak půl milionu km, ovšem nezpůsobil jsem žádnou dopravní nehodu, škodu na zdraví ani na majetku...

0 0
možnosti
MM

M. Mikulec

13. 4. 2019 9:28
Re: Italský dopravní fašismus

Jó, kampaň na úřady se zdravým rozumem: úředníci dnes nepoužívají mozek, ale poslouchají počítače.

0 0
možnosti
KJ

12. 4. 2019 20:34
Ano, ve Šternberku mají takto skrytě a rafinovaně

umístěný radar a za překročení 6 km 800 Kč pokuta do městské pokladny... Dzp.

0 0
možnosti
PA

12. 4. 2019 20:31
Jsem řidičem hodně dlouho

a jezdím svižně leč s rozumem. Řídím se zásadou, že je lepší dojet živý a zdravý než nedojet vůbec. Ale musí konstatovat, že umísťování radarů mě neskutečně se.e. Jak píše pan Neff na bezpečných místech v obci mimo zástavbu nebo na začátku obce. Je k smíchu tvrdit, že jde o bezpečnost. V životě jsem nezažil, že by měřili v místech, kde překročení rychlosti je skutečně nebezpečné. Jde jim jen o plnění plánu výběru pokud a nikoliv o bezpečnost. P.S. vůbec si nepamatuji, kdy jsem platil pokutu za rychlost. Ale přesto mě to nesmírně štve.

0 0
možnosti
PH

P. Harabaska

13. 4. 2019 8:40
Re: Jsem řidičem hodně dlouho

Kdysi byly časy přímo idylické. První ze třech pokut v životě jsem zaplatil snad v roce 1964 v jedné obci na Plzeňsku. Esenbák mě zastavil a zeptal se mě, kolik je povolená rychlost v - jak se tehdy říkalo - uzavřené obci. Odpověděl jsem 40 km/h. A kolik jste jel? No snad těch 40 km/h!?! Esenbák do vysílačky: Franto, kolik jel ten motorkář? - Šedesát. Tak mi dáte, pane řidiči, dvacet korun. To byly časy!

0 0
možnosti
LS

12. 4. 2019 13:57
Stesk řidiče,

i diskutujících. Mám dotaz. Co by se stalo, kdyby všichni dodržovali dopravní předpisy? Možná by zemřelo na silnicích méně lidí.Je skutečně ta bláznivá rychlost některých řidičů zkrácením jízdní doby?

0 0
možnosti
SD

12. 4. 2019 14:46
Re: Stesk řidiče,

Důležitější, než dodržování dopravních předpisů, je používání vlastního rozumu.

0 0
možnosti
SD

12. 4. 2019 13:34
Hnusný silniční fašismus

Ale bude daleko hůř, až na nás bude bonzovat vlastní auto, že jsme jeli příliš rychle.

Co je ale vrchol hnusu, jsou buzerační semafory, které rozsvítí červenou při překročení rychlosti. Nikde křižovatka, nikde přechod, semafor na rovné cestě. Považuji to za velké znehodnocení tohoto důležitého nástroje pro řízení dopravy. Obávám se, že s jejich rozmachem bude spoustě řidičům připadat červená na semaforech poněkud méně červenější... :-(

0 0
možnosti
JH

12. 4. 2019 12:09
Jak jsem slyšel, tak dávám dál.

Ještě za totáče se prý stalo toto. U krajnice stáli dva na pohled opilí stopaři s kufrem. Řidiči raději šlápli na plyn, aby je rychle objeli. Jenže v tom kufru byl radar.

0 0
možnosti
MM

M. Mikulec

12. 4. 2019 11:22
Zase se dostavame

k jádru věci: státu v éře globalizace chybí peníze od nadnárodních společnosti, které mají obraty v miliardách a daně neplatí žádné. Tak vláda drbe z kůže ty drobné danove poplatníky. Je to stále dokola. Jako první to pochopily Žluté vesty.

0 0
možnosti
FK

12. 4. 2019 11:36
Re: Zase se dostavame

No, máte pravdu, jenže nedělá to jen tato vláda, ale všechny vlády, které pamatuji, dokonce i ta "nejspravedlivější" - komunistická. A dodávám, že jeden z fyzikálních zákonů říká, že pokud se má něco někam přemístit, pak se to děje cestou nejmenšího odporu. A ke Žlutým vestám, něco možná vydemonstrují, ale nic zásadního. A tak jediné, s čím bezvýhradně souhlasím, že je to stále dokola.

0 0
možnosti
JL

J. Lepka

12. 4. 2019 10:54
Ale řešení existuje Astone a je poměrně prosté,

je nutné přinutit úředníky, aby pochopili, že oni jsou tam pro nás a ne, že my fungujeme pro jejich snadnou a příjemnou existenci!

0 0
možnosti
MM

M. Mikulec

12. 4. 2019 11:30
Re: Ale řešení existuje Astone a je poměrně prosté,

Úředníci přece vždycky hryzali ruku, která je živí.

0 0
možnosti
MK

12. 4. 2019 10:32
V maxi ( asi 180 metrů dlouhém ) tunelu Valík

se MUSÍ maximálně 80 km/hod - v italských tunelech (velmi často i více jak 1 km dlouhých ) se MÚŽE 110 !!!

Prostě taková česká buzerace - hezký den

0 0
možnosti
JV

12. 4. 2019 8:23
Kdyby někomu "shora" záleželo na prevenci nehodovosti

tak si vezme všechny vážné nehody, o nichž existují úřední záznamy a vyhodnotí nebezpečná místa, kde se nehody nejčastěji stávají a nejčastější druh nebezpečného chování řidičů, které k nim vedlo. A tomu by se pokud možno měly přizpůsobit kontroly a případná represe. Určitě by to nebyl tak velký problém a lidí, kteří za erární peníze jen zahřívají židle v kancelářích by na to bylo dost. Jenže o omezení nehodovosti ve skutečnosti nikomu "nahoře" vůbec nejde. Pokutováni řidičů je jen další způsob, jak ždímat z lidí peníze.

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

12. 4. 2019 10:41
Re: Kdyby někomu "shora" záleželo na prevenci nehodovosti

Tak jest.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz