Diskuze
DOPRAVA: Mohou zas elektromobily zmizet ze silnic?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V51l93a17s63t79a 70M82o86k15r88ý
Vorlický 10:45
ASI TAKHLE -
nechce diskusi, nemá na NP co dělat,
vyměnit za někoho jiného.
V72l48a43s70t40a 60M51o33k63r28ý
ZE SILNIC UŽ NEZMIZÍ,
ale zatím nemají na to, aby plně nahradily auta s klasickými motory.
Stále mají mínus s bateriemi, váhou, recyklací

M15i32r86o63s51l36a79v 94Š91e43j98n97a
Na kritizovaných cenách elektromobilů a automobilů obecně je zarážející, že všichni nadávají na přermšťěnou cenu baterií, ale vůbec jim nevadí, že čtyři obyčejná "originálni" hliníková kola například na volvo nebo bmw stojí okolo 80 tisíc.
Když jsem si musel nechat u mého KIA stinger vyměnit přední nárazník a masku poté, co do mě kdosi nacouval , stala výměna 130 tisíc.
J98a41n 40M81a97t97ě97n88a
To není obecně zarážející, to zaráží jen Vás s alternativní inteligencí, která zkratem mezi mozkovými závity vytváří jinak neexistující souvislosti.
A také na normální auta si kupují normální lidé obyčejné neznačkové ráfky v ceně kolem 8-10 tisíc Kč za sadu, když už se nesmíří s plecháči v ceně kolem 4 tisíc Kč/sadu.
M16i37l29a62n 83S40m94u72t54n37ý
Znovu si je třeba uvědomit past, do níž sám sebe dostal evropský automobilový průmysl podvolením se grýndýlové ideologii a zničení spalovacích aut: jestliže už příští rok v principu každá EU automobilka nebude mít z celkového prodeje 1/4 plně elektrických aut, tak ji zaplacené emisní pokuty do pokladny EK za zákazníky žádané vozy se spalovacími motory ekonomicky zničí. Navíc kvůli konkurenci Tesly a Číňanů už na e-autech nemají evropské automobilky ziskové marže a schopnost splatit šílené investice do elektromobility. Tady svítí na konci tunelu červená, pokud za ní není už tvrdý náraz do zdi. Připomeňme, že v autoprůmyslu EU pracuje 9 milionů lidí, u nás dává přímo i nepřímo dobrou práci 500 000 lidí.
Řešení: okamžitě zrušit zákaz spalováků i emisní limity (od roku 2025 93,6 gramu a od roku 2030 jen 30 gramů!!! CO2 na km)! Ale mám obavu, že tým Ursuly ve vedení EU není schopen takové sebereflexe a vlastně i sebekritiky s logickou nutností odstoupit z funkcí. Oni žijí na blahobytném zeleném Marsu.
R98o67m85a16n 37L29a17n52g21e53r
Mars je RUDÁ planeta boha války. A podle toho to taky dopadne.
J90a87r94o70m88í74r 49V11o39r58l61i53c34k73ý
Předem se omlouvám za tuto je reakci na článek pana Tomáše Vodvářky, 6.11.2024, NÁLADA, pro slušné čtenáře (!!). Proč jim pak píše, že jejich úroveň je tak pokleslá, že nechce, aby se k jeho článku vyjadřovali??
Nebudu s nimi soutěžit v jejich pokleslosti. Není však ego pan Vodvářky založeno na přemrštěných představách? Nebo, že by to byly jen pokleslé reakce naštvaných Brazilců?

M22i76r12o33s79l20a40v 16Š49e63j44n41a
Pan Vodvářka v tom článku popisuje sám sebe, protože furt nadává na Zemana, Babiše a voliče ANO.
O pokleslost diskuzí pod jeho články se stará on sám. Mě v diskuzi označil za morální špínu, za dementniho homosexuála a k tomu přidal přání, aby mě v životě potkalo to nejhorší. Vysloužil si za to na blogu iDnes na určitou dobu ban.
V21l92a13d21a73n 54K85u54č96e27r
Elektromobily si zatím mohou dovolit jen boháči. Šanci budou mít až se vylepší baterie, hlavně zvýší jejich životnost a i tak to bude spíš hybrid.

M41i58r73o19s90l92a42v 95Š74e54j42n21a
Tesla model 3 stojí v základní verzi 1 milion Kč. A to má výkon 209 kW.
Mohl byste nám sdělit cenu nějakého levnějšiho spalováku s tímto výkonem?
M92a60r26t83i72n 10K22r83č47m41á35ř
Autorův optimismus bych vážně nesdílel, to bych spíš věřil přístupu Toyoty,která sází na hybridy, ale hlavně na motory spalovací, jelikož je dál vyvíjí.
P66e78t75r 94K44u52b58á70č
Elektromobily by měly šanci, kdyby se do prodeje a do provozu dostávaly bez státního tlaku. V současné situaci je elektromobil v myslích většiny lidí u nás (a v řadě dalších států) zapsán jako státem tlačený a státem dotovaný šmejd, takže krom nulového až záporného příspěvku pro žívotní prostředí a stále nevyřešených technologických problémů - musí překonat i toto nastavení mysli zákazníků.
Osobně si myslím, že situace dopadne tak, že mim Čínu bude jezdít tak 10% elektromobilů. V Číně samotné, která má veškeré elektromobilní technologie i zdroj surovin na baterie i komunistický aparát bez voleb, schopný lidem vnutit cokoliv - bude jezdit elektromobilů mnohem více - určitě nadpoloviční většina, ale to budou elektromobily dle "čínských standardů" - takže se budeme občas dozvídat hororové historky o požárech atd.....

M29i46r73o53s88l89a98v 98Š98e52j93n89a
Vás tlačí stát do nákupu elektromobilu?
Jak a čím?
J81a84n 41M23a78t10ě32n26a
Elektromobily nejsou žádnou technickou revolucí, ale byrokratické nařízení. Takže diskutovat za této situace technické či ekonomické záležitosti nedává smysl, je to čistě politická záležitost. Nařídí=budou, nechají nám svobodu bez deformací trhu = budou velmi omezeně.
Zatím se to má tak, že uhlovodíková paliva jsou zatížena téměř 100% daní, zatímco například elektřina z FV panelů je dotována a elmobily jsou dotovány hned několika nástroji. Přesto se lidi zrovna nepřetrhnou, aby to měli doma na dvoře.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz