Diskuze
DOPRAVA: Mohou zas elektromobily zmizet ze silnic?
Děkujeme za pochopení.
V70l75a57s73t93a 88M17o72k65r19ý
Vorlický 10:45
ASI TAKHLE -
nechce diskusi, nemá na NP co dělat,
vyměnit za někoho jiného.
V79l56a28s71t24a 49M91o57k11r72ý
ZE SILNIC UŽ NEZMIZÍ,
ale zatím nemají na to, aby plně nahradily auta s klasickými motory.
Stále mají mínus s bateriemi, váhou, recyklací
M95i61r34o42s81l45a26v 45Š16e75j91n86a
Na kritizovaných cenách elektromobilů a automobilů obecně je zarážející, že všichni nadávají na přermšťěnou cenu baterií, ale vůbec jim nevadí, že čtyři obyčejná "originálni" hliníková kola například na volvo nebo bmw stojí okolo 80 tisíc.
Když jsem si musel nechat u mého KIA stinger vyměnit přední nárazník a masku poté, co do mě kdosi nacouval , stala výměna 130 tisíc.
J77a40n 78M12a20t11ě44n28a
To není obecně zarážející, to zaráží jen Vás s alternativní inteligencí, která zkratem mezi mozkovými závity vytváří jinak neexistující souvislosti.
A také na normální auta si kupují normální lidé obyčejné neznačkové ráfky v ceně kolem 8-10 tisíc Kč za sadu, když už se nesmíří s plecháči v ceně kolem 4 tisíc Kč/sadu.
M75i80l76a12n 91S10m56u54t90n17ý
Znovu si je třeba uvědomit past, do níž sám sebe dostal evropský automobilový průmysl podvolením se grýndýlové ideologii a zničení spalovacích aut: jestliže už příští rok v principu každá EU automobilka nebude mít z celkového prodeje 1/4 plně elektrických aut, tak ji zaplacené emisní pokuty do pokladny EK za zákazníky žádané vozy se spalovacími motory ekonomicky zničí. Navíc kvůli konkurenci Tesly a Číňanů už na e-autech nemají evropské automobilky ziskové marže a schopnost splatit šílené investice do elektromobility. Tady svítí na konci tunelu červená, pokud za ní není už tvrdý náraz do zdi. Připomeňme, že v autoprůmyslu EU pracuje 9 milionů lidí, u nás dává přímo i nepřímo dobrou práci 500 000 lidí.
Řešení: okamžitě zrušit zákaz spalováků i emisní limity (od roku 2025 93,6 gramu a od roku 2030 jen 30 gramů!!! CO2 na km)! Ale mám obavu, že tým Ursuly ve vedení EU není schopen takové sebereflexe a vlastně i sebekritiky s logickou nutností odstoupit z funkcí. Oni žijí na blahobytném zeleném Marsu.
R18o25m72a30n 30L19a50n25g90e57r
Mars je RUDÁ planeta boha války. A podle toho to taky dopadne.
J70a65r88o27m91í77r 87V92o21r39l90i22c82k95ý
Předem se omlouvám za tuto je reakci na článek pana Tomáše Vodvářky, 6.11.2024, NÁLADA, pro slušné čtenáře (!!). Proč jim pak píše, že jejich úroveň je tak pokleslá, že nechce, aby se k jeho článku vyjadřovali??
Nebudu s nimi soutěžit v jejich pokleslosti. Není však ego pan Vodvářky založeno na přemrštěných představách? Nebo, že by to byly jen pokleslé reakce naštvaných Brazilců?
M49i81r88o71s54l98a66v 76Š24e57j20n68a
Pan Vodvářka v tom článku popisuje sám sebe, protože furt nadává na Zemana, Babiše a voliče ANO.
O pokleslost diskuzí pod jeho články se stará on sám. Mě v diskuzi označil za morální špínu, za dementniho homosexuála a k tomu přidal přání, aby mě v životě potkalo to nejhorší. Vysloužil si za to na blogu iDnes na určitou dobu ban.
V60l94a20d86a55n 14K25u86č84e10r
Elektromobily si zatím mohou dovolit jen boháči. Šanci budou mít až se vylepší baterie, hlavně zvýší jejich životnost a i tak to bude spíš hybrid.
M31i67r61o78s77l27a12v 89Š33e15j35n28a
Tesla model 3 stojí v základní verzi 1 milion Kč. A to má výkon 209 kW.
Mohl byste nám sdělit cenu nějakého levnějšiho spalováku s tímto výkonem?
M74a19r68t10i25n 65K32r49č77m30á77ř
Autorův optimismus bych vážně nesdílel, to bych spíš věřil přístupu Toyoty,která sází na hybridy, ale hlavně na motory spalovací, jelikož je dál vyvíjí.
P98e96t47r 49K60u31b19á75č
Elektromobily by měly šanci, kdyby se do prodeje a do provozu dostávaly bez státního tlaku. V současné situaci je elektromobil v myslích většiny lidí u nás (a v řadě dalších států) zapsán jako státem tlačený a státem dotovaný šmejd, takže krom nulového až záporného příspěvku pro žívotní prostředí a stále nevyřešených technologických problémů - musí překonat i toto nastavení mysli zákazníků.
Osobně si myslím, že situace dopadne tak, že mim Čínu bude jezdít tak 10% elektromobilů. V Číně samotné, která má veškeré elektromobilní technologie i zdroj surovin na baterie i komunistický aparát bez voleb, schopný lidem vnutit cokoliv - bude jezdit elektromobilů mnohem více - určitě nadpoloviční většina, ale to budou elektromobily dle "čínských standardů" - takže se budeme občas dozvídat hororové historky o požárech atd.....
M31i48r73o33s33l14a43v 42Š29e10j28n55a
Vás tlačí stát do nákupu elektromobilu?
Jak a čím?
J87a58n 63M44a32t10ě89n37a
Elektromobily nejsou žádnou technickou revolucí, ale byrokratické nařízení. Takže diskutovat za této situace technické či ekonomické záležitosti nedává smysl, je to čistě politická záležitost. Nařídí=budou, nechají nám svobodu bez deformací trhu = budou velmi omezeně.
Zatím se to má tak, že uhlovodíková paliva jsou zatížena téměř 100% daní, zatímco například elektřina z FV panelů je dotována a elmobily jsou dotovány hned několika nástroji. Přesto se lidi zrovna nepřetrhnou, aby to měli doma na dvoře.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz