Diskuze
DOPRAVA: Mohou zas elektromobily zmizet ze silnic?
Děkujeme za pochopení.
V78l21a16s23t52a 24M79o11k76r53ý
Vorlický 10:45
ASI TAKHLE -
nechce diskusi, nemá na NP co dělat,
vyměnit za někoho jiného.
V11l84a57s79t33a 84M83o78k20r43ý
ZE SILNIC UŽ NEZMIZÍ,
ale zatím nemají na to, aby plně nahradily auta s klasickými motory.
Stále mají mínus s bateriemi, váhou, recyklací
M68i66r69o87s98l10a85v 12Š62e92j81n16a
Na kritizovaných cenách elektromobilů a automobilů obecně je zarážející, že všichni nadávají na přermšťěnou cenu baterií, ale vůbec jim nevadí, že čtyři obyčejná "originálni" hliníková kola například na volvo nebo bmw stojí okolo 80 tisíc.
Když jsem si musel nechat u mého KIA stinger vyměnit přední nárazník a masku poté, co do mě kdosi nacouval , stala výměna 130 tisíc.
J46a37n 51M52a34t44ě31n22a
To není obecně zarážející, to zaráží jen Vás s alternativní inteligencí, která zkratem mezi mozkovými závity vytváří jinak neexistující souvislosti.
A také na normální auta si kupují normální lidé obyčejné neznačkové ráfky v ceně kolem 8-10 tisíc Kč za sadu, když už se nesmíří s plecháči v ceně kolem 4 tisíc Kč/sadu.
M23i60l24a96n 48S66m21u43t32n10ý
Znovu si je třeba uvědomit past, do níž sám sebe dostal evropský automobilový průmysl podvolením se grýndýlové ideologii a zničení spalovacích aut: jestliže už příští rok v principu každá EU automobilka nebude mít z celkového prodeje 1/4 plně elektrických aut, tak ji zaplacené emisní pokuty do pokladny EK za zákazníky žádané vozy se spalovacími motory ekonomicky zničí. Navíc kvůli konkurenci Tesly a Číňanů už na e-autech nemají evropské automobilky ziskové marže a schopnost splatit šílené investice do elektromobility. Tady svítí na konci tunelu červená, pokud za ní není už tvrdý náraz do zdi. Připomeňme, že v autoprůmyslu EU pracuje 9 milionů lidí, u nás dává přímo i nepřímo dobrou práci 500 000 lidí.
Řešení: okamžitě zrušit zákaz spalováků i emisní limity (od roku 2025 93,6 gramu a od roku 2030 jen 30 gramů!!! CO2 na km)! Ale mám obavu, že tým Ursuly ve vedení EU není schopen takové sebereflexe a vlastně i sebekritiky s logickou nutností odstoupit z funkcí. Oni žijí na blahobytném zeleném Marsu.
R81o60m85a74n 15L22a50n27g23e51r
Mars je RUDÁ planeta boha války. A podle toho to taky dopadne.
J38a77r47o82m70í94r 47V30o38r79l60i48c56k96ý
Předem se omlouvám za tuto je reakci na článek pana Tomáše Vodvářky, 6.11.2024, NÁLADA, pro slušné čtenáře (!!). Proč jim pak píše, že jejich úroveň je tak pokleslá, že nechce, aby se k jeho článku vyjadřovali??
Nebudu s nimi soutěžit v jejich pokleslosti. Není však ego pan Vodvářky založeno na přemrštěných představách? Nebo, že by to byly jen pokleslé reakce naštvaných Brazilců?
M71i49r42o88s51l78a62v 21Š30e29j71n32a
Pan Vodvářka v tom článku popisuje sám sebe, protože furt nadává na Zemana, Babiše a voliče ANO.
O pokleslost diskuzí pod jeho články se stará on sám. Mě v diskuzi označil za morální špínu, za dementniho homosexuála a k tomu přidal přání, aby mě v životě potkalo to nejhorší. Vysloužil si za to na blogu iDnes na určitou dobu ban.
V39l11a17d31a79n 83K45u23č40e36r
Elektromobily si zatím mohou dovolit jen boháči. Šanci budou mít až se vylepší baterie, hlavně zvýší jejich životnost a i tak to bude spíš hybrid.
M52i29r90o15s51l49a42v 13Š88e54j96n69a
Tesla model 3 stojí v základní verzi 1 milion Kč. A to má výkon 209 kW.
Mohl byste nám sdělit cenu nějakého levnějšiho spalováku s tímto výkonem?
M78a77r80t62i85n 97K84r71č49m75á75ř
Autorův optimismus bych vážně nesdílel, to bych spíš věřil přístupu Toyoty,která sází na hybridy, ale hlavně na motory spalovací, jelikož je dál vyvíjí.
P83e93t21r 45K95u22b97á46č
Elektromobily by měly šanci, kdyby se do prodeje a do provozu dostávaly bez státního tlaku. V současné situaci je elektromobil v myslích většiny lidí u nás (a v řadě dalších států) zapsán jako státem tlačený a státem dotovaný šmejd, takže krom nulového až záporného příspěvku pro žívotní prostředí a stále nevyřešených technologických problémů - musí překonat i toto nastavení mysli zákazníků.
Osobně si myslím, že situace dopadne tak, že mim Čínu bude jezdít tak 10% elektromobilů. V Číně samotné, která má veškeré elektromobilní technologie i zdroj surovin na baterie i komunistický aparát bez voleb, schopný lidem vnutit cokoliv - bude jezdit elektromobilů mnohem více - určitě nadpoloviční většina, ale to budou elektromobily dle "čínských standardů" - takže se budeme občas dozvídat hororové historky o požárech atd.....
M23i77r27o40s26l34a68v 32Š39e49j26n97a
Vás tlačí stát do nákupu elektromobilu?
Jak a čím?
J47a38n 68M85a76t52ě91n16a
Elektromobily nejsou žádnou technickou revolucí, ale byrokratické nařízení. Takže diskutovat za této situace technické či ekonomické záležitosti nedává smysl, je to čistě politická záležitost. Nařídí=budou, nechají nám svobodu bez deformací trhu = budou velmi omezeně.
Zatím se to má tak, že uhlovodíková paliva jsou zatížena téměř 100% daní, zatímco například elektřina z FV panelů je dotována a elmobily jsou dotovány hned několika nástroji. Přesto se lidi zrovna nepřetrhnou, aby to měli doma na dvoře.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz