Úterý 11. listopadu 2025, svátek má Martin
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuse

DOPRAVA: Ministr dopravy Kupka zahajuje hon na řidiče

Vzrůstající trend omezování svobody ze strany politiků ODS.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JV

J28a51n 44V80e57s72e91l59ý

10. 12. 2024 10:59

U nás dali na začátek a konec obce zpomalovací prahy. Ale neosvědčilo se to, řidiči jezdili moc pomalu. Tak ty prahy vytrhali a místo nich máme úsekové měření. Pokrok nezastavíš ...

7 0
možnosti
KZ

Ciwe Troška. „... MĚSTO nakoupilo software za dva miliony...“ tak co s tím má co dělat VLÁDNÍ závazek a bobtnání STÁTNÍ správy?

Jinak, doporučuji za odbočkou na Příbram nastavit na tempomatu 130 a pro radost z jízdy po dobu průjezdu tímto úsekem ukazovat směrem ke Strakovce fakáče.

2 0
možnosti
SL

Tenhle pán je úplně mimo, včera jsem poslouchal Kupku který dělá všechno proto, aby tenhle nesmysl z dob Ťoka z D4 zmizel, byl by myximálně pro jednu kontrolu rychlosti v každém směru. S tímhle připravovaným šmírováním na D4 Kupkovo ministerstvo dopravy nemá společného vůbec nic.

2 0
možnosti
VM

ZAHÁJÍME

hon nejenom na Kupku, že

3 0
možnosti
MK

Městské pašaliky se pomalu ale jistě mění na hrady loupeživých rytířů. Pokud by šlo o bezpečnost provozu, měly by veškeré peníze z pokut jít přímo na platy záchranářů a hasičů, provoz sanitek nebo nemocnic a ne do městské kasy.

15 0
možnosti
SL
PD

Na rozdíl od autora bych to nepřičítal Kupkovi. Ten sice blbne jako většina politiků, ale tyhle lumpárny se rodí níže a šířeji.

Za vyděračství a buzeraci v obcích, které rapidně přibývá, nemůže ministr. To je celkový trend.

3 0
možnosti
LZ

L81u67i79s 88Z67í78d70e52k

10. 12. 2024 11:41

Stačilo by, aby ty peníze neskončili v obecní kase ! Pak by se ukázalo, kde mají opravdový zájem o bezpečnost provozu .

5 0
možnosti
Foto

Nejpodstatnějším sdělením celého článku je , že rychlost se bude měřit na úsecích ve volné krajině. To je podstatné.

Rychlost by se měla měřit tam, kde bylo její překročení nebezpečné. Tedy v obcích nebo na nepřehledný úsecích .

11 0
možnosti

Ano.

Jenže tam se tolik nevybere.

11 0
možnosti
Foto

Ty radary se dají vyřešit elegantně tím, že se na novém úseku zvýší rychlost na 150 km/h. Rychleji se po této dálnici 2.třidy jet většinou nedá, a kdo to zkusí, ať tu pokutu zaplatí.

1 0
možnosti
OM

O84. 64M13.

10. 12. 2024 9:28

Pane Troško, jste úplně mimo. Tam žádné radary nebudou.

Úsekové měření není měřením okamžité rychlosti v jednom bodě (radar) nýbrž výpočet průměrné rychlosti v daném úseku (vyfotěj si auto na začátku a na konci, a když mezi oběma snímky uplyne příliš krátká doba, tak vás oflastrujou - banální matematická operace pro žáčka 5. třídy). Dokonce vám to umožňuje třetinu toho úseku oprasit 200 a zbytek jet poslušně 90, a nic se vám nestane. Já osobně s vynucováním dodržování zákona nemám nejmenší problém, pro mé za mě tam těch úseků může být třeba 40, já zákon nijak plánovitě neporušuji, a když už poruším, tak jsem si vědom toho, že můžu nést následky. Rozhodně považuji stacionární měření na známých úsecích za férovější, než zabukařwní poldů s radarem 50 m před koncem obce, kde široko daleko není ani psí bouda. A ministra dopravy do radarů netahejte, ten s tím nemá nic společného.

5 3
možnosti
PH

P51e55t86r 75H79l79o78b79i73l

10. 12. 2024 9:30

vy tady asi nevite, co by nasledovalo? vase rada 200 a 90 je totalni nesmysl, je videt, ze o doprave nevite vubec nic a jen kvicite

0 2
možnosti
MK

Na dálnici limit dodržuju a toto téma se mě tedy netýká. Pokud to celkově zklidní provoz, bude to jen dobře. Na rakouských dálnicích jedou skoro všichni 130 km/h a skoro nikdo nikoho nepředjíždí. Proč tam to jde a u nás ne?

Jo, a zkuste do té petice přidat i zákaz revizorů v metru a tramvajích. Proč by se tady mělo kontrolovat a na dálnicích ne?

3 4
možnosti
PH

P56e89t71r 49H58l83o21b26i33l

10. 12. 2024 9:29

vy asi neprozumite psanemu textu? nebo mate firmu na radary? zamestnali vas na urade, mate provize z toho?

1 1
možnosti
ZL

Nevím, jak moc je tu řidičů aktivnější než "do práce a na nakup), ale všimněte si, že na mnoha úsecích se omezena rychlost NEvyužívá. A nemluvím o motanych okreskach s povolenou 90kou, ale o ctyrpruzich na způsob Praha - Slaný (provda, tam jsem dlooouho nebyl), ale i Vysočanská radiální (tam je povolena 100vka hranici běžného) , stovku od Štěrbohol pryč z Prahy snad lidi nevzali na vědomí (bývalo tam 80). O Německu nemluvě.

On je takový narrativ, kupodivu i mezi lidmi, že člověk usednuvší za volant stává se dobytkem. Ujistuju p.t. publikum, že na cestách trávím docela dost času a že bezohledně debilů potkávám na silnici zhruba stejně, jako v tramvaji nebo kdekoliv jinde.

Pravda, já jsem trochu speciální případ, který se bez nějakého extra stresu srovná i s kamiony a když při předjíždění na dálnici špatně odhadnu rychlost toho spěchálka za sebou, akceleruju, co to dá. Což, pravda, není mnoho. A nemohu neříct, že naprostá většina "postižených" to nese s grácií.

3 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz