Diskuse
DOPRAVA: Ministr dopravy Kupka zahajuje hon na řidiče
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J28a51n 44V80e57s72e91l59ý
U nás dali na začátek a konec obce zpomalovací prahy. Ale neosvědčilo se to, řidiči jezdili moc pomalu. Tak ty prahy vytrhali a místo nich máme úsekové měření. Pokrok nezastavíš ...
K24a28v13á81r57n52í82k 62Z88e93l48e28n48ý
Ciwe Troška. „... MĚSTO nakoupilo software za dva miliony...“ tak co s tím má co dělat VLÁDNÍ závazek a bobtnání STÁTNÍ správy?
Jinak, doporučuji za odbočkou na Příbram nastavit na tempomatu 130 a pro radost z jízdy po dobu průjezdu tímto úsekem ukazovat směrem ke Strakovce fakáče.
S49t10a57n83i64s17l31a21v 13L18a33z22á98r28e79k
Tenhle pán je úplně mimo, včera jsem poslouchal Kupku který dělá všechno proto, aby tenhle nesmysl z dob Ťoka z D4 zmizel, byl by myximálně pro jednu kontrolu rychlosti v každém směru. S tímhle připravovaným šmírováním na D4 Kupkovo ministerstvo dopravy nemá společného vůbec nic.
M68i57r34o12s98l34a81v 45K15o41c95i19á54n
Městské pašaliky se pomalu ale jistě mění na hrady loupeživých rytířů. Pokud by šlo o bezpečnost provozu, měly by veškeré peníze z pokut jít přímo na platy záchranářů a hasičů, provoz sanitek nebo nemocnic a ne do městské kasy.
S47t60a41n62i39s20l54a97v 48L88a60z27á96r45e81k
To je dobrý postřeh.
P30r46o60k41o79p 32D76i55v50i65š
Na rozdíl od autora bych to nepřičítal Kupkovi. Ten sice blbne jako většina politiků, ale tyhle lumpárny se rodí níže a šířeji.
Za vyděračství a buzeraci v obcích, které rapidně přibývá, nemůže ministr. To je celkový trend.
L81u67i79s 88Z67í78d70e52k
Stačilo by, aby ty peníze neskončili v obecní kase ! Pak by se ukázalo, kde mají opravdový zájem o bezpečnost provozu .
M21i80r78o50s21l26a10v 64Š80e30j68n73a
Nejpodstatnějším sdělením celého článku je , že rychlost se bude měřit na úsecích ve volné krajině. To je podstatné.
Rychlost by se měla měřit tam, kde bylo její překročení nebezpečné. Tedy v obcích nebo na nepřehledný úsecích .
M69i14r90o96s56l52a73v 19Š79e19j89n73a
Ty radary se dají vyřešit elegantně tím, že se na novém úseku zvýší rychlost na 150 km/h. Rychleji se po této dálnici 2.třidy jet většinou nedá, a kdo to zkusí, ať tu pokutu zaplatí.
O84. 64M13.
Pane Troško, jste úplně mimo. Tam žádné radary nebudou.
Úsekové měření není měřením okamžité rychlosti v jednom bodě (radar) nýbrž výpočet průměrné rychlosti v daném úseku (vyfotěj si auto na začátku a na konci, a když mezi oběma snímky uplyne příliš krátká doba, tak vás oflastrujou - banální matematická operace pro žáčka 5. třídy). Dokonce vám to umožňuje třetinu toho úseku oprasit 200 a zbytek jet poslušně 90, a nic se vám nestane. Já osobně s vynucováním dodržování zákona nemám nejmenší problém, pro mé za mě tam těch úseků může být třeba 40, já zákon nijak plánovitě neporušuji, a když už poruším, tak jsem si vědom toho, že můžu nést následky. Rozhodně považuji stacionární měření na známých úsecích za férovější, než zabukařwní poldů s radarem 50 m před koncem obce, kde široko daleko není ani psí bouda. A ministra dopravy do radarů netahejte, ten s tím nemá nic společného.
P51e55t86r 75H79l79o78b79i73l
vy tady asi nevite, co by nasledovalo? vase rada 200 a 90 je totalni nesmysl, je videt, ze o doprave nevite vubec nic a jen kvicite
M98i96c15h23a88l 20K73a59n24d68a
Na dálnici limit dodržuju a toto téma se mě tedy netýká. Pokud to celkově zklidní provoz, bude to jen dobře. Na rakouských dálnicích jedou skoro všichni 130 km/h a skoro nikdo nikoho nepředjíždí. Proč tam to jde a u nás ne?
Jo, a zkuste do té petice přidat i zákaz revizorů v metru a tramvajích. Proč by se tady mělo kontrolovat a na dálnicích ne?
P56e89t71r 49H58l83o21b26i33l
vy asi neprozumite psanemu textu? nebo mate firmu na radary? zamestnali vas na urade, mate provize z toho?
Z96v45i43r46e32t23n80i23k 26L24a27p76i73l
Nevím, jak moc je tu řidičů aktivnější než "do práce a na nakup), ale všimněte si, že na mnoha úsecích se omezena rychlost NEvyužívá. A nemluvím o motanych okreskach s povolenou 90kou, ale o ctyrpruzich na způsob Praha - Slaný (provda, tam jsem dlooouho nebyl), ale i Vysočanská radiální (tam je povolena 100vka hranici běžného) , stovku od Štěrbohol pryč z Prahy snad lidi nevzali na vědomí (bývalo tam 80). O Německu nemluvě.
On je takový narrativ, kupodivu i mezi lidmi, že člověk usednuvší za volant stává se dobytkem. Ujistuju p.t. publikum, že na cestách trávím docela dost času a že bezohledně debilů potkávám na silnici zhruba stejně, jako v tramvaji nebo kdekoliv jinde.
Pravda, já jsem trochu speciální případ, který se bez nějakého extra stresu srovná i s kamiony a když při předjíždění na dálnici špatně odhadnu rychlost toho spěchálka za sebou, akceleruju, co to dá. Což, pravda, není mnoho. A nemohu neříct, že naprostá většina "postižených" to nese s grácií.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz