25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

DOBA: Zabanujte Ukrajinu!

Ukrajinští uživatelé sociálních sítí si v posledních týdnech stěžují, že aplikace Instagram omezuje obsah týkající se Ukrajiny. Od začátku dubna jsou ve vyhledávači Instagramu, ale i na Facebooku blokovány hashtagy jako #BuchaMassacre, #Azov, #RussiaIsATerroristState a #StandWithUkraine, protože prý „nesplňují zásady komunity“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. A. 9.8.2022 9:20

U Zdechovského článků jsem měl vždy dojem, že navzdory konzervativním názorům, se za konzervatismus nedokáže ve skutečnosti postavit. Dnes je to poprvé, co s jeho názorem nesouhlasím ani náznakem.

Asi existují trollí farmy, ale také je pravda, že na sociálních sítích a v diskuzích se šíří názory a informace jinde potlačované. Názorová diskuze na Novinkách se za poslední rok posunula hodně do liberálna. Ze zkušeností několika známých bych tipoval, že důvodem je to, že nositelné nevhodných názorů dostali mezitím doživotní ban, často za úplné prkotiny (zkopírování citátu z wikipedie o Azovu). Sám jsem se s "dezinformačních webů" dozvěděl řadu zajímavých zpráv, které jsem si pak plně potvrdil na takových médiích jako Al-Džazíra, BBC nebo na oficiálních stránkách Evropské komise. Naše média nám je neřekla, protože to byly informace, které by měli negativní vliv na obraz EU v ČR. Fialova vláda pak přispěchala tyto "dezinformační" weby vypnout, přičemž tak trochu obešla zákon. Resumé: Soudcem toho, co je pravda, nemá být vláda, ale každý občan sám za sebe.

P. Hák 9.8.2022 9:36

To je stejně krásně absurdní, když se zákazům a cenzuře říká "liberálno" :-)

P. Brecík 9.8.2022 9:58

Sleduji: Protiproud = velmi slabé, Novarepublika.online - lepší, Kosa Nostra zostra - výborné, jen překlady světových deníků.!! cz24.news - dá se tam najít i zajímavá věc. No a potom si otevřu Hovinky.cz, kde cenzor nechal jen "pravověrné". Tam nenávist proti Rusku přímo kape z obrazovky. přispívatelé - no, názor si udělejte sami ;-D

L. Novák 9.8.2022 10:21

Fakt je, že pro milovníky SSSR / Ruska dnes nabízí potravu jenom některé weby. Z jejich obsahu je po krátkém čtení zřejmé, že je vytvořen pro nevzdělané blbce, kteří nejsou schopni kritického myšlení, ale jsou schopni nesmysly ;-O šířit dál do prostoru. :-P

P. Brecík 9.8.2022 10:56

Máš koule na toto? https://cz24.news/18-the-new-york-times-ukronacisti-zoldaci-kteri-se-ucastnili-tryzniveho-muceni-ruskych-vojaku-byli-byli-vsichni-zabiti-fotky-nevhodne-pro-citlive-povahy

L. Novák 9.8.2022 11:12

Dezinformační web cz24.news nečtu. Lže přesně ve stylu Putinovské propagandy. A ty ;-O jsi jenom hloupý nebo Ruskem placený zmetek, který tyhle nesmysly šíří dál do světa. Rv

J. Jurax 9.8.2022 11:36

Obecná definice dezinformace praví, že dezinformace je taková informace, s níž nemohu souhlasit. Případně nesmím souhlasit. Platí pro jednotlivce i instituce včetně sociálních sítí, webů, TV i tištěných periodik.

L. Novák 9.8.2022 14:23

Kdo tu "definici" vymyslel a publikoval? Kde? ;-D Tahle definice mi připadá mnohem lepší:

https://www.mvcr.cz/chh/clanek/definice-dezinformaci-a-propagandy.aspx

J. Jurax 9.8.2022 21:25

Tu definici jsem vymyslel já, nicméně nenárokuji si na ni copyright. Ale opomněl jsem k ní dát uchechtaného smajlíka.

Ta Vaše definice z odkazu je příliš vážně míněná ... :-) ... a stejně si nemyslím, že vždy by ji bral někdo vážně, neboť politika ...

P. Hatina 9.8.2022 9:13

Tak ono vysvětlení je poměrně jednoduché, ale asi ho panu europoslanci Zdechovskému zapomněli sdělit.

Sociální sítě prostě brutální záběry a příspěvky nezveřejnují, a tedy skutečně cenzorují, a mažou.

Žádné brutální záběry, lhostejno na tom, odkud jsou a jak jsou pro někoho? důležité. Tak to stojí v jejich etických kodexech, a toto tedy dodržují.

Na rozdíl od těch zmíněných světových médií, která už stejně na jakékoliv zásady etiky a morálky zapomněla..

Z. Lapil 9.8.2022 9:08

Jestli problém nebude v tom, že cenzura je VZDYCKY špatně. Přinejmenším proto, že omezuje svobodu rozhovoru.

V článku se například píše, že fb může za to, že jeho uživatelé více lajkuji nepravdu. Nemůžu si pomoct - za to fb ani instagram ani nikdo nemůže, tudíž pan Zdechovsky lže a měl by být zabanovan?

To jako proč? Abychom neznali jeho názory a radostněji ho volili? To je přece volovina...

P. Hák 9.8.2022 9:36

R^

P. Hák 9.8.2022 9:37

Nejhorší na tom je, že pan Zdechovský není hloupý. Musí si uvědomovat, co píše.

Z. Lapil 9.8.2022 21:12

Obávám se, že se v této souvislosti upřímně snaží konat dobro. Už jsem to tu zmiňoval- mysl tak ostrá, že se o ní člověk sám pořeže.

P. Diviš 9.8.2022 9:02

Pokud se do něčeho zamíchá EK nebo EU obecně, dostane svoboda projevu na prdel j͇e͇š͇t͇ě͇ více.

L. Novák 9.8.2022 10:34

To je bohužel pravda. Mohu uvést čerstvý příklad z propagandistického webu oenergetice.cz. Jakmile se člověk pustí do jejich reklamních nesmyslů v článcích, má jistotu uvalení "schvalovacího režimu" s termínem schválení několik dní... :-)

Z. Linda 9.8.2022 8:53

Tomáši, že Vy nám chce ty informace z Ruska zošklivit!

A. Renjascu 9.8.2022 8:53

No milý autore ona ta Meta aktivně mazala i příspěvky o ukrajinských zvěrstvech. To vše je důsledkem snahy vás a dalších sluníček na západě omezovat svobodu slova. Když to teď nepatrně zasáhlo i "vás", tak si najednou stěžujete. V ČR jsou banovány a mazány statisíce lidí, kterým chodí úplně stejná hláška a když si stěžují či požadují vysvětlení či radu, kde ty pravidla komunity vlastně porušili, tak odpovědí je ohlušující ticho. To ovšem vy i vaši spolustraníci i spolupětikolníci dobře víte a přesto s tím nic nedělate.

Z. Lapil 9.8.2022 9:11

Vůbec se s ním o tomhle nebavte. Uvědomte si, že tu řešíte, jak vylepšit cenzuru.

F. Navrátil 9.8.2022 8:33

Ve válce je první obětí pravda. Obě strany systematicky lžou. Eurolidovec Zdechovský se stylizuje do role nejvyššího informačního soudce, který si osobuje právo určovat, co je pravda a co je dezinformace. Jeho velikášství a sebestřednost se už potácejí na pokraji frašky.

R. Kováč 9.8.2022 8:43

Doufám že nebudete tvrdit že Ukrajina není obětí a Rusko není agresor.

P. Diviš 9.8.2022 9:02

Bude a tvrdí.

P. Brecík 9.8.2022 10:00

Majdan - Oděský masakr - teror proti Luhaňské/Doněcké a takováto !! výchova. To je čistý fašismus https://vlkovobloguje.wordpress.com/2022/06/11/slava-ukrajine-slava-herojam-vame-jake-ukrajine-a-jakym-herojam/

L. Novák 9.8.2022 10:26

No vidíš, a už ti cinkají ruble v kasičce... ;-)

F. Navrátil 9.8.2022 11:15

Pane Kováči, už dlouho tady tvrdím, že Rusko je agresor a Ukrajina je obětí velmocenských sporů mezi USA, Ruskem a EU. Stejně tak jsem tvrdil, že USA je agresorem v případě útoku na Jugoslávii a ukradla Srbsku Kosovo. V diskuzi se tříbí názory. Jen pro laciné propagandisty je vše jasné. Kdo beze zbytku neakceptuje propagandu amerických a bruselských politruků, je považován za nepřítele.

R. Kováč 9.8.2022 12:57

Souhlasím s vámi. Ukradené Kosovo je známá věc

T. Hraj 9.8.2022 8:26

Svoboda slova je základ. Informace ať se volně šíří a sdílejí! Ale musí to být NAŠE informace.;-D

J. Jurax 9.8.2022 11:39

Výstižné ...

R. Meišner 9.8.2022 8:15

autore, asi čtrnáctkrát jste použil slovo dezinformace. děkuji za školení. ale co to je prosím? já znám jenom informace---že je to dezinformace určujete vy? nebo kdo, prosím? nechte lidi, ať si to přeberou sami, ty hloupé stejně nikdy nepřesvědčíte (že?), a ostatní mají více rozumu, než si možná vy dokážete představit. takže asi tak. 8-o

P. Pepax 9.8.2022 8:37

R^