19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

DOBA: Zabanujte Ukrajinu!

Ukrajinští uživatelé sociálních sítí si v posledních týdnech stěžují, že aplikace Instagram omezuje obsah týkající se Ukrajiny. Od začátku dubna jsou ve vyhledávači Instagramu, ale i na Facebooku blokovány hashtagy jako #BuchaMassacre, #Azov, #RussiaIsATerroristState a #StandWithUkraine, protože prý „nesplňují zásady komunity“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 9.8.2022 12:59

Jsou obmyslně záludní 😁

R. Kováč 9.8.2022 12:57

Souhlasím s vámi. Ukradené Kosovo je známá věc

Ś. Svobodová 9.8.2022 12:38

Souhlasím. Jen p. Zdechovský očividně nechápe, že bez mazání by k mazání nedocházelo.

B. Hančl 9.8.2022 12:21

Grafoman černoprdelnický si nedá pokoj. Pište o válečném štváči Bartoškovi a o idiotovi Traktoristovi, o těch něco víte.

P. Hák 9.8.2022 12:16

Cenzory dělají najaté síly. Předpokládám, že dost z nich budou aktivisté nějak provázaní (názorově, personálně...) s piráty, Českými elfy apod.

P. Hák 9.8.2022 12:14

Ale to už jsou všichni pod nějakých 42-43. Většina obyvatelstva.

P. Hák 9.8.2022 12:11

Samozřejmě že z domova. A myslíte, že to nemonitorují? Google monitoruje určitě. Meta také.

Psal jsem, že jej osobně neznám, na diskuzi může být leckdo... ani nevíme, zda je někdo skutečně primitivním rusofobem anebo tu vzteklou blbost jen předstírá, aby nahnal Putinovi sympatizanty. Vy argumentujete k věci, ale kolik je tu obyčejných nadávačů...

O to nejde, pro jakou sochu Vy osobně máte pochopení. Jde o to, že buď tam ty Banderovy sochy jsou, nebo ne. Pokud tam jsou (aspoň Ukrajinci to tvrdí), proč byla ta paní za zmínku o nich zabanována?

Mého známého banovali, když napsal, že AZOV je nacisticky zaměřen. To tvrdí např. izraelsko-americký historik Efraim Zuroff z kanceláře Simona Wiesenthala (stačí zadat název batalionu na anglické wikipedii a sjet dolů na "neo-nacizm"), pro Novinky asi ideově nebezpečný.

Pro pobavení: Já byl zablokován za to, že jsem upozornil na záhadný náhlý výskyt mnoha nových nicků s názory jako přes kopírák v jedné NEPOLITICKÉ diskuzi. Tehdy jsem na seznamácké diskuze přestal chodit.

V. Novak 9.8.2022 12:02

No jo no - a proto banují každého, kdo s Babišem souhlasí...

J. Jurax 9.8.2022 12:02

No, zkusil jsem a opravdu zajímavé - úplně první mi vyjel rozměrný text Sovětské válečné zločiny z Wiki, jako druhý pak mnohem stručnější text Zločiny Německa za druhé světové války též z Wiki.

A gúglem navržená související vyhledávání začínají návrhem Válečné zločiny SSSR.

Až pak někde dole je https://cs.frwiki.wiki/wiki/Crimes_de_guerre_nazis_en_Union_sovi%C3%A9tique

On je vyhledávací algoritmus politicky korektní a výchovný nebo co, abychom správně mysleli ...

V. Novak 9.8.2022 12:00

A roduverný Ukrajinec se pozná podle toho, že nechce mít s Rusy nic společného, z čehož plyne, že ti, kteří zůstávají na dobytých územích, odmítají se evakuovat před očekávaným dobytím a nebo se dokonce na Rusy dobytá území vracejí, nejsou roduverní Ukrajinci...

S. Rádl 9.8.2022 11:48

Vždyť to také Zdechovský říkal, když po něm chtěli co je to dezinformace, odpověděl, že je to opak informace...

J. Jurax 9.8.2022 11:45

Inu, obecná definice dezinformace praví, že dezinformace je taková informace, která se mi nelíbí, s níž bytostně nemohu souhlasit. Případně taky nesmím souhlasit.

Platí pro jednotlivce i instituce včetně sociálních sítí, webů, TV i tištěných periodik.

J. Ptáček 9.8.2022 11:41

Ukrajinci nechtějí mít s Rusy nic společného. Asi vědí proč. Když si totéž myslela většina Slováků a menší počet Čechů, tak jsme se prostě rozdělili. A zůstali opravdovými kamarády. Dodnes spousta jiných národů se vyspělým Čechům a Slovákům vysmívá. Že jsou zbabělí, nejsou hrdinové, žádní geroji nebo bohatýři. Co hrozného by se stalo, kdyby Ukrajince prostě pustili, vytyčili novou hranici a spánembohem. Místo toho ještě štvou pravoslavné Srby proti muslimským Kosovcům. To chtějí ještě Ukrajinu číslo 2? Mají pořád málo nešťastníků?

J. Jurax 9.8.2022 11:39

Výstižné ...

J. Jurax 9.8.2022 11:36

Obecná definice dezinformace praví, že dezinformace je taková informace, s níž nemohu souhlasit. Případně nesmím souhlasit. Platí pro jednotlivce i instituce včetně sociálních sítí, webů, TV i tištěných periodik.

J. Jurax 9.8.2022 11:28

No jo no, komu patří Lidové noviny?

M. Mucha 9.8.2022 11:19

Nechápu, proč se o dezinformacích mluví převážně v souvislosti s Ruskem a ruskou invazí na Ukrajinu. Stačí se podívat po vlastním dvorečku. Největším zdrojem a šiřitelem propagandy, dezinformací a zaměrných lží je současná česká vláda stejně jako ta minulá za masivní pomocí ČT. Ale že by dostávala tolik lajků, o tom pochybuji. :-)

F. Navrátil 9.8.2022 11:15

Pane Kováči, už dlouho tady tvrdím, že Rusko je agresor a Ukrajina je obětí velmocenských sporů mezi USA, Ruskem a EU. Stejně tak jsem tvrdil, že USA je agresorem v případě útoku na Jugoslávii a ukradla Srbsku Kosovo. V diskuzi se tříbí názory. Jen pro laciné propagandisty je vše jasné. Kdo beze zbytku neakceptuje propagandu amerických a bruselských politruků, je považován za nepřítele.

P. Pospisil 9.8.2022 11:14

Ten web si můžete otevřít i z domova. Nicméně já zkusil něco jiného: zkusil jsem se zapojit do debaty v regionálních denících (protože jsem si říkal, že odtamtud je do Moskvy daleko, tak to třeba nebude takový). No, bylo...

S tím aeronetem bych byl opatrný. Zrovna o kus výš kdosi zmiňuje protiproud jako jeden ze sledovaných pramenů. To už je skoro nastejno.

Do debaty na novinkách jsem se nezapojoval, ban za Banderu nepotvrdím ani nevyvrátím - ale když se začtete do některé z diskuzí, tak prorusky nablito je tam občas dost slušně. To by ty Banderovy sochy (pro které teda mám pochopení spíš než pro Leninovy sochy v Rusku) byly ještě pořád to nejmenší.

O. Barvíř 9.8.2022 11:14

. . opravdu zajímavé. už jsem si printnul obrazovku s úvodními nabídkami . . . dobrej nápad, doporučuji . . .

Docela poučné.

:-(

Ale prokoukl jsem, radí mi P.Němec . . :-)

Pane buďte !!

L. Novák 9.8.2022 11:12

Dezinformační web cz24.news nečtu. Lže přesně ve stylu Putinovské propagandy. A ty ;-O jsi jenom hloupý nebo Ruskem placený zmetek, který tyhle nesmysly šíří dál do světa. Rv

F. De Winter 9.8.2022 11:10

Toho šmejda Zdechovského jsem viděl v pořadu u Xavera, kde obhajoval cenzuru. A teď a teď kňučí, že zasáhla jeho oblíbence. :-P

L. Novák 9.8.2022 11:04

Nóvak a logika? ;-D

L. Novák 9.8.2022 10:59

Jasně. Zadarmo by ses přece s takovou intenzitou ve prospěch Putinova totalitního Ruska angažovat nemohl. To bychom tě museli mít za blbce...;-D

P. Brecík 9.8.2022 10:56

Máš koule na toto? https://cz24.news/18-the-new-york-times-ukronacisti-zoldaci-kteri-se-ucastnili-tryzniveho-muceni-ruskych-vojaku-byli-byli-vsichni-zabiti-fotky-nevhodne-pro-citlive-povahy

P. Brecík 9.8.2022 10:54

No - Rusko platí slušné důchody všem, kdo spadají pod jejich správu. "Imigranti" do EU jsou z části EKONOMIČTÍ. Mám v dosahu tábor. Ženy mají bydlení/stravu a muži pracují kdekoliv v EU. Už mnoho let !! O [UA]rumunských cikánech víne všichni. Dost [UA] jezdí domů. Bez problémů.

L. Novák 9.8.2022 10:54

No, on ten mazací algoritmus je dvojsečná zbraň, a má jej i web Neviditelného psa. Že je to jen program - blbbec, který nějaký trouba naprogramoval chybně nebo nedomyslel absurdní důsledky, které vyvolá, snad nemusím připomínat.

M. Vaněk 9.8.2022 10:52

Pan zdechovský opět nepřekvapil; měl by si založit firmu, než ho z EU vykopou, aby se uživil - Bláboly sro...

L. Novák 9.8.2022 10:51

Typická dezinformační lež, kterou tady šíříš. Rv

Čísla z Ruska jsou nevěrohodná obecně, a navíc z počtu těch, co překročili hranice z Ukrajiny do Ruska, není zřejmé, zda to byla jejich svobodná volba nebo byli do Ruska nedobrovolně odvlečeni Putinovými hrdlořezy. Ukrajina na problém Ukrajinců odvlečených proti své vůli do Ruska opakovaně upozorňuje na mezinárodní úrovni (OSN...).

L. Novák 9.8.2022 10:45

Státní zaměstnanec P. Hák

šířící totální bludy po diskusích? No pěkně děkuju, živit takového ;-O zm**a ze státních peněz... Rv