Diskuse
DIGITALIZACE: Digitální peklo
Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.
Přihlásit seP57e18t52r 85H98a74t62i67n66a
Jen si říkám, jestli nedošlo k omylu v posledním odstavci. Taková call centra přece nejsou ke komunikaci se stávajícími zákazníky, ale ke vnucování nových smluv?
F17r47a80n31t42i72š54e14k 91N77a20v52r16á81t51i62l
Digitalizace tu není proto, aby usnadňovala život a podnikání. Je zde proto, aby kalila vodu. Podnikatelský potěr se tak nevyhne otevřeným tlamám predátorů.
Ś15á22r47k71a 68S68v13o57b95o32d51o88v92á
O2 - totální lumpárna. Chcete zrušit smlouvu zemřelého. Na webu, u chatbota i u operátora - všude stejná písnička - musíte osobně s úmrtním listem a dokladem od notáře o Vypořádání dědictví. Na tento papír čekáte cca 6 měsíců až rok, po celou dobu platíte telefon a internet na zemřelého. nakonec dostanete Vypořádání. Pak jedete 30 km do nejbližší pobočky O2. Přijedete, předložíte dokumenty a operátor Vypořádání nechce. Stačí mu jen úmrtní list, který jste měl v ruce hned po úmrtí a který lze poslat e-mailem, protože neověřují ani občanku podavatele. Podivíte se a zeptáte, zda vám vrátí peníze za 6 měsíců. Nevrátí. Dojedete domů a na webu ČTÚ najdete info, že s odhlášce opravdu stačí jen úmrtní list a peníze že mají vrátit ke dni úmrtí. Zavoláte na O2 na reklamace, odvoláte se na jejich úmyslně špatné informace, pohrozíte ČTÚ a oni vám peníze vrátí. To už není lidská chyba, ale systém.

M80i16c76h14a53l 94P70t32á66č43e48k
Anom tak to je. Firmy nechtějí kontakt se zákazníky, ti mají jen včas pod pokutami hradit faktury. Nestojí o kritiku, nechtějí odpovídat na otázky. Klient je "vážený" jen ve chvíli, kdy podepisuje smlouvu.
J92i38n50d30ř79i47c50h 36P11o32k92o62r25a
Tak se na ten digitální svět vykašlete a je po problémech.
M95i96r47o43s32l34a19v 31K65o20c21i71á43n
Jen aby se digitální svět vykašlal na nás. On se nám pomalu ale jistě vkrádá do zákonů...
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz