25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

DEMONSTRACE: K počtu účastníků na Václaváku

Tak nějak mi nesedí čísla týkající se počtu demonstrantů na veleakci odborů a spřátelených organizaci v sobotu v Praze. Obrázky publikované v médiích se sice snažily situaci dramatizovat, ale jakmile se kdekoliv objevil alespoň polocelek (o celku ani nemluvím), situace tak nějak neodpovídala vzrušeným komentářům novinářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 24.4.2012 8:07

Re: Tak to už zde máme

Máte lepší výpočet? Sem s ním.

E. Heusinger 24.4.2012 8:09

Re: Tak to už zde máme

Mám, přejal jsem jej od policie.

I. Schlägel 24.4.2012 8:13

Re: Tak to už zde máme

Mě nezajímá "výpočet" policie, mne zajímá výpočet Váš. Umíte počítat? Umíte číst !!!?

E. Heusinger 24.4.2012 8:26

Re: Tak to už zde máme

A proč mám počítat? Převezmu údaj od policie. Netrpím paranoiou jej přepočítávat.

Vy mi nemáte co nařizovat co mám či nemám počítat. Ten starý poručnický režim ve Vás až příliš vězí.

I. Schlägel 24.4.2012 8:31

Re: Tak to už zde máme

Tak to je ok. V přebírání oficiálních údajů jste evidentně jednička. V tom případě snad ani není potřeba komentovat, co vězí ve Vás.

E. Heusinger 24.4.2012 8:39

Re: Tak to už zde máme

Když Kalousek oznámí údaje o státním rozpočtu tak si je přepočítáváte?

P. Zeman 24.4.2012 9:43

Re: Tak to už zde máme

Máte možnost se hrabat v rozpočtu? Já ne! Máte možnost se pokusit spočítat počet uřvanců na náměstí? Evidentně ano! A napadlo vás někdy, že policie si taky s počítáním moc hlavu lámat taky nemusí? Odboráři řeknou 120, policie to znásobí koeficientem lhaní odborářského führera, vyjde ji 80. Bohužel nejspíš ten koeficient už bude zase jinde, stejně jako demagogie odborů.

I. Schlägel 24.4.2012 11:53

Re: Tak to už zde máme

Díky.

I. Schlägel 24.4.2012 11:58

Re: Tak to už zde máme

Ne, vezmu do ruky prověřený, seriozní tisk, nejlépe ekonomického zaměření, přečtu si, co na to NESTRANIČTÍ odborníci, zkusím další dva, tři zdroje, porovnám několik komentářů, juknu na rathing pro ČR a jsem +- v obraze. Je to podstatně jednodušší, než číst každou položku rozpočtu. Až bude rozpočet na netu rozklikávací do posledního špendlíku tak, jak se sluší na vyspělou, postbolševickou zemi, můžete se v tom rochnit dle libosti. Jak to souvisí s technicky jednoduchým odhadem správného počtu řvounů v matičce Praze, netuším.

M. Moravcová 24.4.2012 9:18

Re: Tak to už zde máme

Výpočet od policie je taky dobrej. Ti taky musí obhájit náklady a počty policajtů na čtvrtinovou účast.  Takže jak se píse výše. 1+1=4

A. Bocek 24.4.2012 7:29

Fandím autorovi

Fyziologicky přijatelná plošná  hustota je v horní části Václaváku maximálně 4 osoby/ m2, ve spodní max. 2 osoby /m2 Jestliže odečteme zeleň , předzahrádky a stánky s buřtama celkem to štymuje. Dle typického půdorysu odboráře (Zavadil) bych šel až do jednotného rozměru jeden odborář na jeden čtvereční metr.

I. Schlägel 24.4.2012 8:10

Re: Fandím autorovi

Nebuďme tak přísní, slevil bych na 1, 495 odboráře na 1 m2 včetně 0, 1569 transparentu. Ať mají bojovníci za životní jistoty radost. Těch 60.000 duší by to ve finále hodit mohlo. Moc hezká párty, chválím odbory.

V. Heidlerová 24.4.2012 8:16

Re: Fandím autorovi

Ale ať ti odboráři nemluví za mne, jako důchodkyni. Já před smrtí hladem nejsem a žiju sice skromně, ale spokojeně.

I. Schlägel 24.4.2012 8:30

Re: Fandím autorovi

Politici často a rádi vzletně hovoří za národ, lid této země apod., aniž by se jich mnohdy o to někdo prosil. A odborářští bossové jsou politici. Takže s tím asi nic nenaděláme, paní Heidlerová. Pěkný jarní den přeji.

J. Chládek 24.4.2012 7:03

Zeměžluč

Věnovat se hnidopišsky počítání chodidel a hlav na Václaváku je samo o sobě blbost, ale napsat že autor něco platí ze svých daní, to je nehoráznost, podle stylu a tématu ho odhaduji na OSVČ a ty se toho do státního rozpočtu moc nenaodvádějí a vykládat něco o tom, že pořádání demonstrace je rozkrádání, tak to už je vyložený blábol oligofrenika. Pokud někdo pochybuje o tom, že je republika rozkradená a to ne odboráři ani zaměstnaci, ale zlodějskou privatizací(přikrytou politickými stranami) - vzpomeňte jen na ČKA v které zmizelo 600 miliard Kč dluhů bank, které byly následně pod nastrčenými firmami vykupovány dlužníky za směšných 20% apod. Dál všechny ty opencardy a Gripeny a a privatizace OKD a Mostecká uhelná (12 miliard Kč o které nemá nikdo zájem  ještě čeká ve Švýcarsku) Veřejné zakázky jejichž riční objem není ani přesně vyčíslen a odhaduje se(!) na 500 až 650 miliard Kč znichž dobrých 20% mizí bůhví v kterých kapsách. Firmy v daňových rájích a akcie na neznámého vlastníka, korupce politická i obyčejná, ale vždy systémová je totiž v tomto systému zakotvená, privatizace zisků a zestátnění nákladů, to je to co ničí tuto republiku a ne demonstrace. Neznámý Franta je buď blb nebo právě přiletěl z Marsu, kde strávil posledních 30 let.

J. Štrobl 24.4.2012 7:48

Re: Zeměžluč

Neznámý Franta zcela věcně popisuje systém oblbování čtenářů denního tisku a diváků televize. O čem je řeč, lze jistě pochopit i při inteligenci menší než průměrné.

J. Schwarz 24.4.2012 7:53

Re: Zeměžluč

kupodivu přes polovinu oněch pochybných privatizací má na triku levice - aktivní účastník oné demonstrace. Z tohoto faktu se dá dovodit, že jí nejde o nápravu poměrů, ale o to aby se opět dostala do pozice ve které lze v rozkrádání pokračovat. A pokud z veřejných zakázek zmizí 100 - 150 miliard ročně v bůhvíjakých kapsách, tak by to mělo být sakra vidět! Sto tisíc zlodějů - t.j. víc než členů všech stran dohromady - by si za posledních 10 let přišlo jeden každý na 15 milionů - a to by znamenalo, že tu krade prakticky každý politik a úředník, který k tomu má třeba i minimální možnost. A protože úřad ani politická funkce nejsou dědičnými statky, lze uzavřít že převážná většina občanů - dostanou-li příležitost přihrát si něco "domů" - tak učiní. Protestující tedy nejsou o nic lepší než zloději, jen je štve že nejsou na jejich místě. Další možností ovšem je, že rozkradených prostředků není zdaleka tolik jak se tvrdí, ale v celé Evropě si lidi zvykli považovat za standard život nad poměry. Každý si myslí, že bere málo, zatímco soused - ten zloděj - příliš mnoho. A protože většina našinců je příliš zbabělých vzít na souseda baseballovou pálku a jít si osobně "zjednat třídní spravedlnost", žádají totéž po státu. Pak mohou být "za bukem" a "jen vhodit hlasovací lístek" té správné straně. Evropská dluhová krize prokazuje, že všude v Evropě se spotřebovává o nějaké to procento víc než se vytvoří. Dnes žijící jedinci, ,aby se cítili spokojeni žádají za svou práci od druhých sliby vyšší protihodnoty /peníze/ než jsou slibující ochotni odvést. Rozdíl mezi sliby a skutečně odvedenou prací je dluh. Nemůže to dopadnout nijak jinak, než že příští generace prostě odmítnou odpovědnost za vzájemné závazky svých předků a státy i "penzijní fondy" se položí. Čím víc budou odbory tlačit na pilu, tím dřív. Howgh.

I. Schlägel 24.4.2012 8:12

Re: Zeměžluč

S tím si na pana Chládka nepřijdete. Na zeměžluč je to Vaše povídání příliš málo ideologické a příliš mnoho faktické a logické.

M. Martin 24.4.2012 13:24

Re: Zeměžluč

Pane CHládek když o tom víte jak všichni kradou, jak rozkradli republiku a jak jsou všichni zkorumpovaní,a přitom se bude rušit protikorupční anonymní linka protože na ni nikdo nevolá.Můžete mi prosím vysvětlit když o všech tak dobře víte proč zkrátka jednoduše nezvednete telefon a nevytočíte číslo?

 

R. Tichý 24.4.2012 20:21

Re: Zeměžluč

Vyhazet 30% statnich zamestnancu. Jsou tam zbytecni a svou mzdou okradaji nas vsechny. A navic te buzerace. Mohlo by se vybirat mene dani a tim padem by byla nizsi korupce.

Propocet ucastniku je zajimavy, ale chtit po novinarich, aby pocitali? :-D Nebo nedejboze pouzivali obdelnik s prumernou hustotou a v perspektivnim zkresleni? :-D

F. Eliáš 24.4.2012 6:57

Ten počet není důležitý

Psychologové by to mohli vzít jako studii, jak je možné zfanatizovat dav lidí. Tato lidská lůza by udělala cokoli, k čemu by ji vyzvali její vůdci. Vzala by útokem hrad a nastolila komunismus.

P. Čížek 24.4.2012 6:47

Říkáte do 30 tisíc ?

Tak asi máte pravdu, nejspíš tam šli demonstrovat skoro všichni příslušníci vládních politických stran ...

P. Bárta 24.4.2012 8:07

Re: Říkáte do 30 tisíc ?

Jo, to je možný. Být tam komunisti, asi by ten Václavák opravdu naplnili... Jenže je otázka, jestli by tam ještě zvládli od kachlíkárny vůbec dojít...

J. Štrobl 24.4.2012 6:46

Ano, všiml jsem si toho už také i na jiných demonstracích.

Novináři zaberou největší tlačenici a potom uvádějí čísla podle odborů, která jsou až o 75% nadsazená. Málokdy, ne-li nikdy, vidíte v novinách celkový záběr demonstrace. Na jiné protivládní demonstraci jsem použil podobnou metodu a došel jsem ke stejným výsledkům. Z toho vyplývá, že novináři účelově lžou. Je to podvod na čtenářích a je nasnadě otázka, komu to prospívá.

H. Grúbr 24.4.2012 6:44

Do Práglu se dostavilo cca 120 000 lidu

další miliony dřepěly doma u bedny, páč se jim tam nechtělo, ale sledovaly přímý přenos. Nikdo netvrdí, že v tu, či onu chvíli, se na Václaváku tísnilo 120 000 lidí. Je ale nabíledni, že jsou lidi nespokojení s představou, že mají platit dluhy, které nezavinili - jak se jim to politici snaží podsouvat. Ty dluhy zavinili politici, kteří tam sedí s drobnými obměnami 23 let pořád ti samí. Jim protekly miliardy na neprůhledných, zmanipulovaných a mnohdy zbytečných státních zakázkách mezi prsty. Otázka je proč? Buď jsou neschopní a nemají tam tedy co dělat, nebo to byl úmysl a rovněž tam tedy nemají co dělat. howg

A. Novák 24.4.2012 6:54

koukal jsem na tu partičku asi půl hodiny

televize, přestože měla k dispozici záběry z vrtulníku, tak letecké snímky pustila vždycky jen na vteřinu, aby nebylo možné rozlišit skutečnou situaci. Takže stížnost Zavadila, že televize lže, byla oprávněná. I když z opačného důvodu, než říkal on. Televize stála na straně křiklounů. 

J. Štrobl 24.4.2012 6:59

Re: Do Práglu se dostavilo cca 120 000 lidu

S tou nespokojeností máte sice pravdu, ale pokud chci kritizovat, tak bych měl mluvit pravdu, jinak může mít člověk jen oprávněný dojem, že jsou obě strany stejní darebáci - což evidentně jsou a nevím, proč by mě měly demonstrace odborů spolu s levicovými radikály jako je DSSS, ProAlt, Ne základnám a dalších nějak dojímat. Účast představitelů ČSSD v tomto spektáklu jen ukazuje, jak má dnes už tato strana k DSSS a KSČM blízko. Ostatně jsem nabyl dojmu, že DSSS socialistům náramně vyhovuje, protože za ně dělá špinavou práci.

F. Eliáš 24.4.2012 7:01

Re: Do Práglu se dostavilo cca 120 000 lidu

Ty dluhy jsme zavinili my, náš chrabrý lid. Prostě jsme ty hodnoty prožrali. Žili jsme si nad své poměry. I nejzlodějštější politici by nedokázali rozkrást ani desetinu z našeho dluhu. Máme demokracii, volíme ty, kteří se líbí novináům.

J. Schwarz 24.4.2012 8:07

Re: Do Práglu se dostavilo cca 120 000 lidu

Mezi "rozhořčenými demonstranty" byli i představitelé parlamentních politických stran. Stran, které vedly 8 let tento stát a kdyby chtěly, mohly mnohému tomu "tunelářství", manipulování veřejných zakázek i zbytečným projektům zabránit. 8 let je dost dlouhá doba na změny, není-liž pravda? A to jedno volební období měla ČSSD s KSČM ve sněmovně 113 křesel a i když ČSSD nevládla přímo s KSČM, schvalovala s ní zákony, které považovala za přínosné i proti vůli koaličních partnerů. Nic jí tedy - spolu s KSČM - nebránilo skončit s "tunely", nehospodárností, neprůhledností státních zakázek  i rozkrádáním. Ovšem omezila se  na přihrávání dárečků svým voličům a licencování rozkrádaček svám "šibalům". Jedinou cestou  z marastu je přestat si hrát na milující se "bratry" a na "solidaritu" a umožnit jednotlivým podmnožinám společnosti - těm, co si věří - předvést, jak jim jejich recepty fungují mezi svými. A stát se může starat o to, o co má - o bezpečnost, spravedlnost a infrastrukturu. Lásku k bližnímu a "sociálno" ať přenechá církvím, "soudruhům" a "societě". Stát je především mocenský nástroj a "páchat Dobro" pomocí kulometu není moc dobrý nápad. A stát má sakra blíž ke kulometu než k záchranné vestě. Howgh.

T. Kočí 24.4.2012 8:26

Re: Do Práglu se dostavilo cca 120 000 lidu

Máte zcela pravdu.Prožrali to ti ,co demonstrovali,předložily jim to Škromaši a podobní(pastelky atd.)