25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

COVID: Doklad společenského rozvratu

Úmrtí Hany Horké, zpěvačky kapely Asonance, je v médiích široce komentováno jako produkt „antivaxerů“ . Spíše jde o setrvalý rozvrat společenských hodnot.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Lukavsky 22.1.2022 18:42

"tu španělskou chřipku s velkou pravděpodobností vyvolalo očkování "experimentální vakcínou" očkování na španělskou chřipku nastoupilo až když se pořádně rozeběhla, spíše když už proběhla a byla to snaha alespoň něco honem udělat. Moc se nepovedlo to očkování, to je pravda, ale bylo to něco úplně nového. U covidu se dalo vyjít z několika let bádání nad SARS aj. virózami. J.L. end

Z. Lapil 22.1.2022 18:40

Pan Vintr na to odpověď má: smrt z vyplašení plus zavřené nemocnice.

J. Lukavsky 22.1.2022 18:36

"75% lidí, kteří údajně zemřeli s covidem, mělo současně čtyři a více komorbidit." se kterými sice žili a mohli žít ještě pár let, ale čirou náhodou zrovna umřeli když se přidal ještě covid. No chřipka také obvykle nezabíjí přímo, ale po ní se často dostaví zápal plic... J.L. end

Z. Lapil 22.1.2022 18:34

Pro očkované to dobře vychází, pro třikrát očkované ještě lépe.

Aktuální česká statistika zde: https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky_srovnani. Nepřehlédněte, že v grafu jsou absolutní počty; procenta neočkovaných/2x očkovaných/3x očkovaných v populaci se vám zobrazí až po najetí kurzorem. Opravdu je z toho dost jasné, že na prostou pozitivitu má očkování vliv poměrně malý, ale pro vyhnutí se JIP vám zvlášť třetí dávka dává zásadní výhodu.

Izraelskou statistiku dokonce s výkladem máte zde: https://www.covid-datascience.com/post/israeli-data-how-can-efficacy-vs-severe-disease-be-strong-when-60-of-hospitalized-are-vaccinated. Ale asi si to můžete odpustit - jednak tam jsou už docela stará data, ale hlavně - pro vás nejspíš nebude novinka, že když máte mezi 10% neočkovaných 10 nemocných a mezi 90% očkovaných rovněž 10 nemocných tak to fakt neznamená, že očkování nemá vliv.

A ke všemu s tím, mám dojem, dost podstatně zamíchal omikron. Zdá se - klepy klep - že ve směru "covid je nepodstatná rýmička".

D. Zítko 22.1.2022 18:19

Viník je stát, který neočkované diskriminuje!

G. Novotný 22.1.2022 18:18

Pane Vychodile, toho rozumu jste evidentně taky moc nepobral,že ano.

Z. Lapil 22.1.2022 18:12

Zná ji docela dost lidí. Ale jak psáno - není to kapela pro rádia.

Přesto - milión shlédnutí na youtube není úplně málo: https://www.youtube.com/watch?v=MisDT-Lmax0

Z těch známějších jsou Dva havrani: https://www.youtube.com/watch?v=aqof1RDQ-zI

V. Kučer 22.1.2022 17:37

Máte pravdu, na vojně mě očkovali penicilinem a dostal jsem po celém těle vyrážku, od té doby dostávám jiná antibiotika.

J. Vintr 22.1.2022 17:10

Ty "konspirační teorie" se pravidelně prokazují jako pravda, zatímco "oficiální pravdy" se pravidelně prokazují jako lež. Jenže lidé, kteří se jednou nechali oklamat, už nechtějí slyšet pravdu a nechávají se raději klamat znovu a znovu.

R. Vacek 22.1.2022 17:05

Tuším, že na ten váš nesmysl žádný odkaz nenajdete. :-)

Tím se liší právě od životního pojištění, kde pojišťovny v případě prodělání covidu takového nového klienta znevýhodní (přece jen je pravděpodobnější, že i po uzdravení častěji umírá). I proto se v takovém případě doporučuje porozhlédnout se po pojišťovnách, které zdravotní stav nezkoumají (tam je pojištění samozřejmě dražší):

https://www.surfky.com/life-insurance-after-covid-19

J. Vintr 22.1.2022 16:52

Některé pojišťovny zase odmítají plnit při úmrtí na očkování "vakcínou proti covidu", protože soud toto úmrtí kvalifikoval jako sebevraždu.....

R. Vacek 22.1.2022 16:49

Dejte odkaz na psaný projev dané kapacity ze kterého bude zřejmé, že to pravděpodobně chápete špatně.

A doporučuji vycházet z daných čísel a pokusit si udělat vlastní závěry.

Například se podívejte, jak se u nás za pandemie umíralo - ne na covid, ale prostě všichni mrtví:

https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr

Zjistíte, že se u nás v některých týdnech umíralo 2x víc, než je běžné. Třeba pro to máte vysvětlení.

A pak se podívejte na to, jak tady procházely jednotlivé vlny covidu:

https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19

Třeba uvidíte, že ty vlny celkem odpovídají i době, kdy se hodně umíralo. A třeba pro to máte nějaké rozumné vysvětlení. Tak to vysvětlete. Základem je používat vlastní rozum a z daných podkladů si dělat vlastní závěry. Pokud vám bude někdo tvrdit, že ti extra mrtví s virem nesouvisí, tak budete vědět, že to je hlupák.

I. Schlägel 22.1.2022 16:46

Ono politické rozhodnutí ohledně COVID19 znamená, že jde nutně o lež?

M. Burešová 22.1.2022 16:35

Nerada Vás zklamu, ale tendence - nebo pravděpodobnost - je prostě jen matematické číslo. Život je o realitě - a v ní rozhodují spíš zkušenosti a sebedůvěra. Zrcadlo s tím nemá nic společného. Třeba já jsem mnohem obéznější, než to vypadá na fotce - a covid jsem prodělala s lehkým kašlem.

V. Šedivý 22.1.2022 16:28

Ono snad existuje politické rozhodnutí krmit celý národ penicilinem? Povinně, bez ohledu na potřebu?

J. Urban 22.1.2022 16:23

Njn. Ma urcite pravo na to se vztekat. S tim obvinovanim je to ovsem trochu na povazenou. Snad jeho matka mela obcanku, ne? A svobodu rozhodovani. A navic - pokud vim, pricinu umrti dosud nezname a znat mozna ani nebudeme.

J. Ptáček 22.1.2022 16:12

Zkusme se vcítit do pocitů mladého kluka, který ze dne na den přišel o milovanou mámu.

P. Vychodil 22.1.2022 15:56

každopádně, jsou to dobré zprávy...pro naše vládní poskoky a "expety" bude přece jenom stále více obtížné, když se předtím oháněli a zaštiťovali zkušenostmi a vzory ze světa, vč Israele, otočit, a tvrdit, jací jsou to amatéři...to se jim, ovšem v opačném gardu, podařilo akorát u Švédů...

P. Vychodil 22.1.2022 15:43

jelikož, pokud je to případ pravdivý v jeho detailech, jako že asi není, pak se mi jeví podivné, jak skvěle kovidově informovaná rodina, řádně proočkovaná, nebyla schopna přesvědčit matku, manželku a kdoví koho ještě, o naprosto bezkonkurenčních benefitech této šmakulády.

Teď vlastně nevím, zda neměl syn obvinit rodinu z neschopnosti, nebo zda neměl otec dát synovi přes hubu za ty jeho kecy v TV.

mimochodem, viděli jste někdo někde nějaké prohlášení manžela ? Nebo jenom využili blba syna, něco na způsob zřejmě lehce alternativně vzdělaného syna Babiše ?

P. Vychodil 22.1.2022 15:35

vacku, ty máš jeden problém...uvěřil jsi lži takovým způsobem, že tvůj rozum se zcela vypnul.

Poslechl jsi si nedávno Dr Walensky, která referovala, že na covid prakticky nikdo nezemřel kdo neměl 2 a více komorbidit. rovněž tak oznámila, že je zapotřebí revidovat počty úmrtí, neb na covid umřela jen menší část nebožtíků...Dále řekla, že PCR testy po prodělání kovidu nedávají smysl, neb udávají naprosto falešné výsledky...dále řekla, že počty v nemocnicích s kovidem jsou naprosto zavádějící...

Stačí přece sledovat oficiální zdroje, nemusíš mluvit o konspiraci a fake news, abys pochopil zrůdnost lži o covidu...

mimochodem odkazuji na veřejné TV projevy dotyčné paní, tudíž asi těžko zmanupulované...dohledej si, pouč se, a hlavně, vzpamatuj se !

A. Poláková 22.1.2022 15:21

Mám jiný názor na to, kdo je tu idiot. Jen na okraj,obézní lidé mají tendenci prodělávat covid hůře. Opravdu hloupé je, když se dámy tohoto ražení nepodivají pořádně do zrcadla.

Š. Hašek 22.1.2022 14:47

Vrtěti psem!

Ročně umírá cca 100 000 občanů ČR. Od plic řečeno - nějaký špektákl jejího, dost hloupého syna, svědčí pouze o jeho blbosti až hnusnosti, nikoliv o problémech s virem..

A vůbec! Ty jeho kecy o spoluobčanech, kteří se na politicko kšeftařský povel neúčastní pokusného "léčení"!!!

Ta paní si ho vychovala! Drzoučkého hlupáčka.

S. Kubů 22.1.2022 14:44

Izraelský ministr financí Avigdor Lieberman vyzval ke zrušení takzvaných covidových pasů, bez nichž se Izraelci nedostanou do barů či restaurací ani na mnohá další veřejná místa. „V covidových pasech není žádná lékařská ani epidemiologická logika, na tom se shodují mnozí experti,“ citoval Liebermana server The Times of Israel. „Přímo ale poškozují ekonomiku a výrazně přispívají k panice mezi veřejností,“ dodal s tím, že pracuje spolu se „všemi úřady“ na jejich zrušení a zachování „normálního života pro všechny“. (VM, 20.1.22)

Irsko ruší opatření i přes velký počet nově nakažených: Irsko od soboty zruší téměř všechna dosavadní omezení vyhlášená v souvislosti s pandemií covidu-19. Výrazný nárůst počtu infikovaných se totiž neprojevil zvýšením počtu pacientů vyžadujících intenzivní nemocniční péči. Už v týdnu oznámila Anglie, že od 27. ledna zruší všechna opatření, která v zemi ještě platí, jako například nošení roušek či doporučení práce z domova. V plánu je také zrušit izolaci pro nakažené.

Texaský soud zrušil povinné očkování: Federální soudce v Texasu rozhodl, že administrativa prezidenta Joea Bidena nemůže po zaměstnancích federální vlády vyžadovat naočkování proti covidu-19, a zakázal úřadům trestat pracovníky, kteří příkazu neposlechli. (novinky.cz, 21.1.22, 21:49)

Opakovaně jsme propásli šanci být zase jednou v něčem trochu napřed. Namísto toho „...to přece nemůžeme dělat jinak nežli v Říši, jejíž tisíciletou nedílnou součástí jsme,“ (jak by asi řekl pan E. Moravec)... Kolikpak asi životů zachránil např. zákaz vánočních trhů ? Jistě „odborníci“ toto vyhodnotili...

Samostatnou kapitolou je postoj naší soudní moci a „orgánů činných v trestním řízení“ k naprosto systematickým porušováním zákona vládou.

No hlavně, že naše nová vláda schválila novelu pandemického zákona.

https://echo24.cz/a/SMAvD/co-soud-nedovolil-nahradi-novela-valek-muze-ziskat-sirokou-pravomoc-omezovat-zivot

https://cs.wikipedia.org/wiki/Zmoc%C5%88ovac%C3%AD_z%C3%A1kon_%28N%C4%9Bmecko_1933%29

V. Kain 22.1.2022 14:36

Této vládě se hodí to rozhazování peněz za vakcínu a testy.Alespoň budou důvod k tomu proč se jim nepodařilo snížit schodek o těch 80 miliard.

J. Nevrkla 22.1.2022 14:07

Taky už mám z některých mých očkovaných známých pocit, že se cítí podvedení a nervózní. Před chvílí mi volal jeden mladý známý, který se minulý týden necítil dobře, ovšem covid mu test neukázal, že už se uzdravuje a PCR test už mu covid prokázal, stejně jako jeho uzdravujicimu se kamarádovi. Oba jsou rádi, že se po lehkém průběhu uzdravují, že budou mít přirozenou imunitu, že je nebudou diskriminovat kvůli chybějící vakcinační tečce.

P. Vychodil 22.1.2022 13:49

s urputností, s jakou svědci kovidovi svádějí každou smrt na neočkování, a když už to moc dobře nejde, tak na jakési "long covid" symptomy, tak s tou stejnou zarputilostí odmítají krátkodobé účinky "vakcíny" (to přece znamená že vakcína funguje !), zásadně popírají možnou kauzalitu mezi vakcínou a smrtí, ignorují množící se zprávy o potížích či smrti sportovců...tito jedinci si nikdy nepřiznají, že za případné budoucí potíže může vakcína, a samozřejmě zcela vytlačují ze svého vědomí možnost dlouhodobých negativních účinků, i když jim sámi výrobci vakcín sdělují, že o dlouhodobých účincích se nic neví...

připadá mi, že mnozí zoufalci (zde např Vacek) sice rádoby argumentují s oponentem, svými komentáři však spíše usvědčují sebe v svém sebeklamu...

D. Bowman 22.1.2022 13:34

Rozděl a panuj.

Média se ukázala v plném světle jako nástroj mocenské propagandy, která se neštítí ničeho. Několik listů se za to již omluvilo - že nekriticky přebíraly info od byrokratů (Dánský bulvár) nebo že záměrně rozdmýchavaly strach (Německý list již před časem).

P. Kotraba 22.1.2022 13:31

Souhlas.

Emotivní vyjádření pana Reka lze pochopit, ale to mediální provakcinační zneužití je odporné.

A pro zajímavost sám pan Rek v nějakém rozhovoru pro média své první vyjádření zmírnil.

J. Nevrkla 22.1.2022 12:55

Jediná cesta, jak se dopátrat pravdy, která je v tomto případě mimořádně důležitá, je vypracovat a zveřejnit statistiku, kolik zemřelých bylo očkovaných a kolik neočkovaných, samozřejmě v relaci s počty očkovaných a neočkovaných. Zcela jistě už se na tom v některých státech pracuje. V případě, že to bude pro očkované vycházet dobře, bude to široce probíráno. Pokud nic probíráno v dohledné době nebude, vychází to pro očkované špatně.

P. Kmoníček 22.1.2022 12:45

Asi tak.