Děkujeme za pochopení.
ceskej Honza
"stíznost s pruvodkyní probírali a ona si z toho vezme ponaucení"
Cedok: hele Vladenko, cos to tam mela na zájezdu za prusvih ? Vladenka: ále Franto byli tam zas nejaký rozmazlený blbci. Cedok: tak si jich más hned vsimnout a dát jim lepsí pokoj. Vladenka: no jo, kdyz von tam zádnej lepsí pokoj nebyl. Vsude bordel, vzdyt vís, za tu cenu. Cedok: to me nezajímá, taks jim mela ukázat jiný prednosti, treba ty tvoje. Hlavne at uz príste nikdo nevotravuje, nebo si to osdkáces ( odlezís). Vladenka: no jasne, dám si bacha a más to u me. A zústan mi naklonen. Cau!
P.S.
Jako bych ten kárný pohovor slysel!
Michal
dvouhvězdičkový hotel
jak to popisujete, tak to dvouhvězdičkový hotel byl
holt kdo šetří, má na tři (hvězdičky)
hmyz a hnusný předražený jídlo jsem měl i v Chicagu v Hiltonu - to se stane
průvodkyně byla zamlklá, protože jste jí pořád prudili a od začátku jste si na ní stěžovali
hans
a vo tom to je
Voni cestovky jsou jako pojišťovny! Když ptáčka lapají .... A hotely pod 3 hvězdičky v žádném případě. Je daleko lepší a levnější ubytování v penzionu. A ještě jedno Čedok už není ten Čedok jako kdysi je to jen koupená značka. Takže kupovat zájezd v Česku je mírně řečeno sázka do loterie.
Ham
Tak jsem se pobavil
Pán by si měl v první řadě přečíst obchodní podmínky. Zkoušel jsem udělat objednávku na daný zájezd, ale že by mi slibovali ** hotel, tak to opravdu nevidím: typ ubytovnání:hotel
, pokoj s příslušenstvím (S+WC)
, nespecifikováno
Tady máte úroveň stravování v Buffalo Grilu: http://photos.igougo.com/pictures-photos-j8677-c1-s1-p37646-The_Buffalo_wings.html, http://www.flickr.com/photos/k9qfr/1307176694/in/set-72157601377943778/, http://flickr.com/photos/germain-maurice/1069310721/
Hana
reklamace
Měli jsme před nedávnem stejný problém s paní Kloudovou Kristýnou - Snail Travel, stěžovali jsme si na ni mimo jiné na Asociaci cestovních kanceláří, na Hospodářskou komoru a po jejích arogantních odpovědích na naši reklamaci se s námi konečně začala bavit a cena zájezdu nám byla kompenzována slevou. Hrozný zážitek. Jednalo se o 8 denní poznávací zájezd na Madeiru, žádná levná záležitost, pro dva lidi jsme za tu srandu dali 66 tisíc a neobtěžovala se nám na tento zájezd vůbec poslat průvodce, takže nás místní řidiči jen vozili po ostrově bez toho, že by nám někdo kompetentní řekl něco k tomu, co jsme viděli. Z 8 deního zájezdu se vyklubal 6ti denní. Odletěli jsme tam v noci první den pobytu, ubytovali nás druhý den pobytu ve 2.30hod. v pokoji bez oken, odlet byl 8 den pobytu dopoledne ... No co bychom chtěli za ty prachy, že?
tomfuk
Já bych ještě.....
Já bych ještě raději zkusil co na to říká prokurista firmy,určitě Čedok nějakého má.Ten je zodpovědný za všechen provoz.Jen si dávejte stěžovatelé pozor na svoje pozemky a nemovitosti,aby vás Čedok o ně nepřipravil pan prokurista to má v popisu jeho činosti.
hanka
sežeňte si právníka
nedá se žádat aspoŇ o slevu? poraďte se s právníkem nebo se sdružením na ochranu spotřebitelů.
Esinka
Re: sežeňte si právníka
S právničkou celou situaci konzultujeme, samozřejmě. O slevu žádáme od začátku, ale jak již bylo zmíněno, dostali jsme od Čedoku pouze arogantní odpovědi...
Vladislav
ČEská DOpravní Kancelář
Doufám, že už někdo celý článek i s ohlasy poslal šéfstvu této kdysi solidní cestovky. Drobné nedostatky se mohou vyskytnout, všude. Jde jen o to, jakou formou se na ně reaguje. Jestli Čedoku jen trošičku záleží na reputaci, měl by odhadnout, kolik asi klientů tímto případem ztratil a poslat do Psa omluvu a své stanovisko.
Bubik
No, upřímně řečeno, do francouzského dvojhvězdičkového hotelu
jsme při letošní privátně organizované dovolené také nakoukli (v místě jiný volný nebyl) a rychle jsme odjeli se ubytovat do nejbližšího hotelu o hvězdu bohatší.
Obávám se, že takhle to dopadne vždy, když se někdo snaží nakoupit něco levně......a ještě navíc u Čedoku
Esinka
Re: No, upřímně řečeno, do francouzského dvojhvězdičkového hotelu
Byla jsem ubytována ve dvou ** hotelích ve Francii a kvalita této ubohé ubytovny, ve které nás ubytovali se srovnávat nedá. Oba ** hotely byly luxusně zařízené a čisťounké, naprostá pohoda. P.S.: Čedok nenabízí klientům zakoupit hotel o více hvězdičkách
Hanka
SOS spotrebitele
Doporucuji obratit se na SOS, ci http://www.spotrebitel.cz a http://www.spotrebitele.info/. Zde vam kvalifikovane poradi jak postupovat. Cestovky predpokladaji, ze to vzdate a proto pokracuji v teto lumparne.
Pavel
Re: SOS spotrebitele
Jediné SOS je nejezdit nikam s ČEDOKEM. Jen jednou jsem tu chybu udělal a tato zkušenost mě stačila.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz