19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

CENA F. KRIEGLA: Vy jste se snad zbláznili, či co!

Rozhovor, po staru „interview“, vzniká tak, že si pozvete někoho známého, nejlépe obecně známého, abyste s ním pohovořili o tom, co dělá a tak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Adler 19.4.2016 2:45

inu, to je tezke ...

... cela ta nadace zije z minulosti a v minulosti ... jiste, mudr. kriegel prokazal znacnou davku odvahy, jenze taky prokazal znacnou davku zhovadilosti: viz jeho vysoke postaveni v tzv. lidovych milicich v dobe, kdy uz musel vedet, oc jde ... uz kvuli tomu by nemela byt na svete zadna cena s jeho jmenem ...

pokud jde o neomarxisty a prisne kadrovaky z tzv. kliniky, nezaslouzi nic nez vyhodit odtud: nejen, ze neplati najem, ale rusi danove poplatniky v okoli, tedy ty, kteri plati za ne ...

jenze to by nesmelo byt v ceskych dejinach vaclava havla s jeho radoby dramatickym heslem: nejsme jako oni ... na primou otazku, proc porazene ceskoslovensko nezapovedelo komunisty tak, jako porazene nemecko zapovedelo nacisty, tvrdival, ze takhle nejde ... to bylo vse, k duvodum se nedostal ...

jiste, je tu zakon o komunismu jako zlocinne ideologii ... kde je zakon, ktery postavi mimo zakon i komunisty, tedy nositele te ideologie? jak je mozne, ze sedi v parlamentu a ohani se demokracii?

a pak se jeste divite, ze jejich mladsi pokoleni dela, co dela?

M. Horsky 18.4.2016 23:48

Breznev vedel o Kriegelovi svoje

Breznevova reakce na zpravu, ze Kriegel jediny odmitnul podepsat ten protokol legitimizujici okupaci udajne byla: "Etot jevrej nyet predstavitel cesskovo naroda!" :)

J. Farda 18.4.2016 22:36

Udělení ceny Klinice?

Matoušovo evangelium 5,3 - "Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské!"

J. Jurax 18.4.2016 22:11

Nezbývá než souhlasit ...

Ono u nás vylézá všeliká novovlevicová pakáž ...

V. Plocek 18.4.2016 21:03

ENA F. KRIEGLA: Vy jste se snad zbláznili, či co!

Autor se pozastavuje nad "levičáctvím" okolo Kliniky v Praze. Přestože je starší, pozapomíná, že i za 1. republiky, tudíž za "obdobného systému" existovalo v Česku levičáctví, které pokračovalo i po roce 1945, hojně podporováno bolševiky. Později již mladí zpacifikovaní pány bolševiky až na malou část obyvatelstva "nerebelovali", dbajíc příkladů pánů rodičů. Otázkou je, což je také naznačeno v článku, zda tato činnost neohrožuje obyvatelstvo např. terorismem. Ale to je jiná otázka.

Co se týče ceny F. Kriegla, při vyslovení tohoto jména se hluboce stydím, že jsem Čech. Je to od roku 1945 jediná osobnost, na který by měl být každý Čech hrdý, protože nezradila na rozdíl od všech ostatních politiků. F. Kriegl by měl mít v Praze superpomník, aby nabádal současníky, aby byli více hrdí a svoji. Ale jsme v Čechách, tak zde 1. místo zaujímají různé figury tak zvané celebrity, ze kterých bývá občas i špatně.

M. Prokop 18.4.2016 21:24

Re: ENA F. KRIEGLA: Vy jste se snad zbláznili, či co!

Nezradil v roce 1968, tam souhlasím, zradil v roce 1945 a dalších.

V. Plocek 19.4.2016 1:01

Re: ENA F. KRIEGLA: Vy jste se snad zbláznili, či co!

Nezbláznil, maximálně neznaje. Račte použit, co se dělo v 1945 a dalších. Díky. P/locek

J. Jurax 18.4.2016 22:16

Re: ENA F. KRIEGLA: Vy jste se snad zbláznili, či co!

No, na pomník byl František Kriegel osobnost trochu rozporná ... na jedné straně španělák, lékař interbrigád, na druhé straně taky přesvědčený a zapálený komunista, velitel LM v osmačtyřicátém, na třetí straně jediný nesouhlasič s okupací mezi muži ledna, disident ... které z těchto faset Krieglovy osobnosti byste ten pomník postavil?

Č. Punčochář 18.4.2016 20:47

Souhlasím,

je to výsměch nám všem. Místo kriminálu, kam by za své činy a paktování se s nejhorší anarchistickou svoločí klinikáři patřili, cena Kriegelova.

B. Hamáček 18.4.2016 20:13

Naprosto

Naprosto jasné selhání "elit" . Kolikáté ??

S. Kalužík 18.4.2016 17:55

Podle mého názoru mělo být odsouzení

té neomarxistické bandy ještě zřetelnější a tvrdší, ale díky alespoň za takový článek. Oni ti klinikáři naplňují slova kdysi povinné písně "..........kdybychom padli všici, vstanou noví bojovníci, rudý prapor zavlaje" :)

V. Novák 18.4.2016 17:17

Jak Muhammad Yunus zničil statisíce lidí?

Klinika mě nezajímá a soukromníky rozdávaná cena taky ne.

B. Rybák 18.4.2016 17:00

"Klinika"

Oslava kapitalistickou ochranou vlastnictví pohrdajících anarchistických levičáků, za jejich solidaritu s (muslimskými) ilegálními imigranty je nedílnou součástí nám "Bruselem" vnuceného neomarxistického multikulturalismu!

Děkuji panu Vlkovi za tento článek!

V. Plocek 18.4.2016 21:11

Re: "Klinika"

Vážený pane. Přestaňte se již "schovávat" za Brusel. Řekněme si holou pravdu. Češi, možná že díky bolševismu, možná i jiným okolnostem nejsou schopni si sami vládnout, tj. občas říci ne nejen Bruselu, ale i doma různým kreaturám na vysokých postech. Již mě leze na nervy neustále schovávání se za "oni". Výsledkem je, že se mnou mnoho lidí výše uvedeného typu nemluví. Přestože při jakémkoliv uvažování a jednání ctím heslo: Nesmíš nikoho ponížit, a způsobit mu újmu na zdraví. A pokud si myslím, že je třeba, tak hovořím a jednám, vždy však poslouchám a konkrétně vyhodnocuji námitky protivníků.

J. Hanke 18.4.2016 15:47

no a co?

když mohl Nobelovku za mír dostat Hussein Obumba, Nelson Mandela, Jásir Arafat a pár dalších výtečníků,

Tak to ještě nenapáchali fetky z "Kliniky" taková zvěrstva, aby jim byla Nobelovka udělena.

Tak dostali zatím předstupeň - cenu F. Kriegla.

Možná se i té Nobelovky "Klinikáři" dočkají. Ale to musí ještě pár lidí pozabíjet. Například Mandelovým způsob s hořící pneumatikou jako náhrdelníkem na krku, nebo postřílet pár sportovců, nejlépe Izraelských po Arafatovském způsobu na nějaké olympijádě, nebo vyvést nějaké takové podobné kratochvíle.

V. Novák 18.4.2016 17:18

Re: no a co?

Nelson Mandela si cenu za mírový přechod od apartheidu k demokracii zasloužil.

J. Hanke 18.4.2016 17:42

Re: no a co?

správně, zaslouží. Za ty náhrdelníky: To byl přímo přechod od apartheidu k demogracyjy..

To se navlékne tomu, kdo nesouhlasí s Nelsonem na krk pneumatika (malá z osobáku), naplní benzínem a zapálí.

No a aby to bylo správně, svede se to na manželku Winii Mandelovou, kterou nelze dopadnout.

Takže ta Nobelovka je zcela v pořádku.

V. Novák 18.4.2016 18:28

Re: no a co?

V době "náhrdelníků", milý pane, Nelson Mandela kroutil doživotí.

Takže má - představte si to - nejlepší možné alibi. Alibi, o které se mu postarali sami apartheidisti...

Prosím vás - už neplácejte takové blbosti. Aspoň ne jako odpovědi mně...

V. Plocek 18.4.2016 21:17

Re: no a co?

Pánové, abych Vás trochu nazlobil, tak Nobelovu cenu neuznávám. A to od té doby, co se celý svět klaněl V. Havlovi mimo výboru Nobelovy ceny, který musel být hluchý a slepý. Anebo nechtěl vidět a slyšet, aby mohl cenu občas udělovat jiným "expertům".

V. Plocek 18.4.2016 21:14

Re: no a co?

Já bych neřekl mírový ale pouze přechod. Pokud jsem slyšel a nemusí to být pravda, tak přechod stál dosti životů. Ale takový je život. A když se kácí les, tak létají třísky.

S. Rehulka 18.4.2016 15:25

Stejná absurdita.....

.....je, když se v české literatuře dává cena bolševického reportéra Egona Ervina Kische - komunistického reportéra a agitátora Kominterny.

A. Alda 18.4.2016 13:37

Extrémní urážka Kriegla, jakkoli soudruha, by

neměla zůstat nepotrestána.

K. Křivan 18.4.2016 13:07

Krucinálfagot,

to by si Breivik zastřílel ! Nemohlo by nám ho Norsko půjčit ?

I. Procházková 18.4.2016 14:46

Re: Krucinálfagot,

Prima nápad! :-)

S. Kalužík 18.4.2016 12:44

Podstatné bylo napsáno výše

Jak to, že je policie 2. dubna nevyvedla? A jak to ještě bude dlouho trvat?

I. Kudrnová 18.4.2016 10:36

Ví někdo, kolik opravdu dostala Klinika peněz za tuto cenu?

No ptám se proto, že najednoou zjistili levičáci, /kteří nenávidí pravičáky za to, že si vydělávají peníze svou prací/ , že to jde jinak. Halík, kněz , snad nejlepší kněz, dostal asi 40 milionů nevím to přesně, Kalousek - nejlepší ministr EU, dostal také nějaké miliony. Ceny Anděl také něco stojí a jiné, nejlepší Čech asi Jára Cimrman atd. Je to propustné a proto se ptám, jestli Klinika byla ohodnocena také penězi?

I. Kudrnová 18.4.2016 18:09

Re: Ví někdo, kolik opravdu dostala Klinika peněz za tuto cenu?

No ptám se proto, že nemohou žít ze vzduchu, musí snad něco tam platit, elektriku, vodu, jak my všichni a tak se ptám, kdo je platí ví to někdo?

P. Lenc 18.4.2016 10:34

Jó, co nám

sociální fakulty vychovají, tak to na různých "Klinikách" zaručeně najdeš.

J. Urban 18.4.2016 9:57

Kriegel napáchal spoustu zla a na závěr

své politické kariéry se polidštil. Třeba se polidští i kliničtí okupanti. V tomto ohledu ta cena sedí, je vlastně příslibem, že všeho do času, někdy dokonce i lidské blbosti.

J. Jurax 18.4.2016 22:21

Re: Kriegel napáchal spoustu zla a na závěr

U těch klinických okupantů se patrně dost načekáte - a možná se nedočkáte.

A dávat cenu blbům za naději, že eventuálně možná někdy v budoucnosti snad blby býti přestanou je velmi originelní, vpravdě alternativně inteligentní neboli blbé.