26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

BIG BEN: Stát mimo smečku je o držku

V Holandsku jsou pro vládu nepřátelé státu farmáři demonstrující proti „zeleným“ opatřením hrozícím likvidací velké části dobytkářství a potravinářství. Německá vláda označuje za nacistu kdekoho, kdo upozorní na cokoli negativního o imigraci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Pivoda 18.9.2022 8:21

Komu není shůry dáno, dostane od Strany!

Dnes se ten deficit řeší technologicky: dostane do mobilního telefonu Google asistenta! Jde o vzestup, nikoliv soumrak bílého muže.

M. Pivoda 18.9.2022 8:18

Jak jsem v ČSSR stál mimo smečku! (v dobách českého reálného socialismu).

Mám tuto životní etapu sepsat? Upozornění: Přístup do čtenářského klubu by ale byl až od IQ vyšší hodnoty.

V. Novak 18.9.2022 19:13

Sepište si co chcete. Vstup do čtenářského klubu nemusíte nijak omezovat, čtenáři s IQ vyšší hodnoty vás číst stejně nebudou.

J. Majzlík 17.9.2022 23:03

Stát mimo smečku je o držku. Překlad tohoto kryptografického povzdechu z ptydepe do českého jazyka: Český stát mimo smečku - to je o ústa.

F. Zrcek 17.9.2022 12:32

Souhlasím skoro se vším, co se zde píše. Ale je třeba dodat, že u nás se rusofilové rekrutují převážně z generace, která okupační rusáky zná už jen z doslechu. Nejsou to mádlovi bába-dědek, ale mileniálové a okolo. Ti na rusáckou ulhanou propagandu slyší nejlíp.

Dál mám problém s orbánkem. V chemii je prvek amfoterní, když tvoří kyseliny i zásady. A přesně takový je hermafroditní Orbán - vystupuje na mítincích konzervativců proti šíleným grýndýlistům, ale zároveň škemrá o putínkův plyn a slibuje mu hory doly. Chtěl by participovat na záborech v Ukrajině, až bude putínek někde u Mukačeva. Má tam prý nějaký utlačovaný maďaróny. (Takovýhle lobogó, orbán!)

Bohužel, v tom se moc neliší od průměrných konzervativců včetně trumpetky, kteří chtějí, aby putínek vyhrál. Z toho se naopak vymykají Britové, když jejich vládnoucí konzervativci dodávají zbraně Ukrajincům. (Až prohrají volby, dodávky nejspíš přestanou a zavládne šikana východoevropanů. Pak nastane i povinné klekání před černochy a arabáši v druhém stepu).

Fandím Švédům, že konečně překonali ostych a zvolili pravici. Třeba i tamním musulmansko-mafiánským připrchlíkům nastanou krušnější časy.

P. Pepax 17.9.2022 13:06

Chápu slovo rusofilové jak hloupou nálepku na osoby jiného názoru a už vůbec si nemyslím že pramení z mladších generací, právě naopak a ti Švédové jsou možná pouze na začátku nějaké cesty o které nemají jasno.

F. Zrcek 17.9.2022 13:49

Myslím, že Švédové dali dost jasně najevo co nechtějí. Zbytek ukáže budoucnost.

P. Diviš 17.9.2022 15:04

Jiného k͇o͇n͇k͇r͇é͇t͇n͇í͇h͇o͇ názoru, podpory agresivního Ruska.

P. Hák 17.9.2022 19:49

Přesně tak.

U nás v ČR největší rusofobové jsou mlaďoši, kteří v roce 1989 ještě zdaleka nebyli na světě a kteří živého Rusa v realitě nikdy neviděli. Ti věří naprosto všemu.

P. Diviš 17.9.2022 15:04

Měl byste celkem pravdu, jen jste si to pokazil trumpetkou.

Na Ukrajinu Putin poprvé zaútočil za Obamy, podruhé za klusáčka.

Když byl US presidentem pan Trump, tak si to nedovolil.

M. Valenta 17.9.2022 16:22

Z čeho tak soudíte? Ti dva se vzájemně docela obdivovali. A k tomu Trumpova nechuť angažovat se v Evropě...... . Putlerovi bylo šuma fuk kdo vládne v BD. Myslel trouba, že to bude za čtrnáct dní vyřízené.

P. Diviš 17.9.2022 17:04

Z toho, co jsem napsal. První větší útok za Obamy, druhý za klusáčka Bidena.

Za Trumpa nic. Může to být třeba počasím, ale já vsázím spíš na obtížnou vypočitatelnost Trumpova chování.

M. Valenta 17.9.2022 18:12

Může být. Ovšem mít v čele USA nevypočitatelného politika, to byste opravdu chtěl?

J. Pankovic 17.9.2022 18:24

I Čingačgúk by byl lepší, než dementní Sleepy Joe Biden ;-)

P. Diviš 18.9.2022 10:49

Mně zajímají výsledky. A ty měl Trump podstatně lepší, než klusáček. Tomu lze přičíst k dobru prakticky jen podporu Ukrajiny, zbytek je tragédie.

V. Novak 18.9.2022 19:16

Vystupování na mítincích konzervativců proti šíleným grýndýlistům se nijak nevylučuje se zájmem o ruský plyn. Naopak - rozumný postoj je zároveň konzervativní.

To jen vy jste opět něco nepobral.

B. Rameš 17.9.2022 11:15

Celkem vzato se nám zase jednou uzavírá jeden civilizační cyklus, nic nového pod sluncem. Aspoň ty devadesátky byla sranda.

P. Pepax 17.9.2022 11:21

R^:-) jo to máte pravdu.

P. Hák 17.9.2022 11:55

Ono to celkem šlo cca do roku 2010, sice byly varovné příznaky, ale v praxi se to moc neprojevovalo. Šrouby se začaly utahovat až pak.

F. Zrcek 17.9.2022 13:55

Byly varovné příznaky - pád dvojčat. Od té doby je to pořád horší: svoboda už není co bývala. A od covidu je to pruda.

M. Baloun 17.9.2022 9:30

Dobrý článek a souhlas s autorem, až na to zabíjení lidí. Není mu divné, že zatímco ruské rakety a granáty zasahují takřka výhradně civilisty, ty Ukrajinské trefují jen vojenské objekty a pohlaváry😄?

Takže proto lidé

Jinak stejně jako autor se upínám k naději v renesanci Západu

Nakonec i počty praktikujících křesťanů mohou prudce vzrůst až do Evropy zavítá opravdová bída...

P. Diviš 17.9.2022 9:38

Na prudký růst to moc nevidím, spíš zmírnění poklesu. Trend je celkem jasný.

I. Schlägel 17.9.2022 9:39

Souhlasím. Akorát se obávám, že až do Evropy zavítá opravdová bída, více než křesťanů přibude vyznavačů "osvícených diktátorů". Mnohým budou stačit i ti neosvícení.

P. Diviš 17.9.2022 9:42

V praxi prakticky všichni neosvícení. Osvícených je mizivě, až skoro žádný. Leda snad ten lichtenštejnský kníže.

M. Baloun 17.9.2022 9:46

Reakce na p. Diviše i Schlagla: války a krize vedou k racionalizaci společnosti, vzestupu religiozity a obnovení instinktu k přežití

P. Diviš 17.9.2022 9:48

Nezdá se, že by po obou světových válkách religiozita nějak vzrostla, racionalita možná.

R. Langer 18.9.2022 7:06

Vedou k racionalizaci, ne k religiozici. :-P

R. Langer 18.9.2022 7:07

... máte pravdu.

I. Schlägel 17.9.2022 9:54

To je logické, stejně jako dlouhodobý pobyt v ústavu s názvem "sociální stát blahobytu" vede k úpadku zdravých instinktů. Což ve finále vede k degeneraci, úpadku a někdy i k válce. Bez ohledu na technologický pokrok, který má náš život zjednodušovat, ale mnohdy se podílí na té degeneraci.

I. Schlägel 17.9.2022 10:51

Tak s jistými výhradami třeba Singapur.