Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Žlutá hvězda s nápisem "Neočkovaný"
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Lukavsky 13.1.2021 8:57"Ústavou garantovaná občanská práva"Když onemocníte infekční žloutenkou, TBC, dětskou obrnou..... tak Vás zavřou na infekční do špitálu a svá občanská práva si můžete ...... Důvod? Abyste nanakazil ostatní. Proto také kdysi bylo povinné očkování dětí na řadu nemocí a tyto se staly u nás raritou. Pravé neštovice dokonce vymizely celosvětově. Když cestujete do řady afrických či asijských zemí tak se musíte prokázat očkováním na žlutou zimnici, choleře.... jinak Vás otočí a pošlou zpátky. Práva občanská nezahrnují právo svobodně roznášet nakažlivou nemoc, tedy zatím ne, ale už se na tom pracuje jak je vidno. J.L. end |
V. Petr 12.1.2021 20:34Na jednu věc autor zapomněl. Neočkovaný má vždycky možnost dáti se očkovat a přestat být "páriou." Židé neměli absolutně žádnou možnost přestat být Židy podle nacistických zákonů, ani kdyby se snažili sebevíce. To byl rozdíl oproti středověku, kdy Židé měli vždy možnost nechat se pokřtít, i když někdy jim i tak hrozilo, že budou v podezření, že zůstali Židy. |
P. Aron 12.1.2021 17:35A podívejte se co se děje v zemi, odkud vše dříve nebo později přichází k nám : Právní novela státu New York, ze které skutečně mrazí https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-tomanek.php?itemid=38620&fbclid=IwAR1V-Q-ogtbThEI9UwWzjh3oz7I0UdMSOjNLz2NaDKA2lgcZXMTCjnsDFNY |
Ž. Říje 12.1.2021 17:45Zatímco vy byste si radši připíchl hvězdu na klopu a infekci čelil trdlováním v ulicích. To je taky recept. |
P. Aron 12.1.2021 18:05Co to plácáte za hlouposti ? Neumíte normálně diskutovat a argumentovat ? |
Ž. Říje 12.1.2021 18:08Uklidněte se a zkuste si dávat do souvislostí, jaké hovadiny tady píšete, na co si tady hrajete. A jestli s tím máte potíž, když vás někdo chytne za slovo, tak nelezte do veřejné diskuse, hlupáku bezohledný! |
P. Aron 12.1.2021 19:43Myslím, že se dokážete znemožnit sám. Více vás komentovat není třeba. |
P. Aron 12.1.2021 17:32Pane Stejskale to není žádná relativizace ani zneužití. Naopak je to vážné varování, že to co se na nás chystá je něco podobného. Lidé, kteří se nenechají očkovat budou občany druhé kategorie. A toho se já osobně děsím. Nechci aby mě někdo říkal pokrytecky, že očkování je dobrovolné ale bez něj mi nezaručí Ústavou garantovaná občanská práva. A mimochodem pane Stejskale, můj tatínek byl za války v táboře Bystřice u Benešova pro rasové míšence a rasově podezřelé. |
Ś. Svobodová 12.1.2021 15:32Ještě dotaz: jaký symbol by podle vás byl patřičný aby nikoho neurazil? Měl by symbolizovat strach neočkovaných z budoucího vývoje jako je omezení volného pohybu, vyhazov z práce a ekonomická likvidace? Svastiku také použít nemohou. |
Ž. Říje 12.1.2021 15:58Jaký symbol? Co třeba pralesnička? |
K. Wágner 12.1.2021 17:32Když už někdo chtěl užít symboliku hvězdy, neměl přece zcela nesmyslně vybírat žlutou Davidovu hvězdu, tedy šesticípou hvězdu ze dvou trojúhelníků složenou, spojovanou s utrpením Židů, nahnaných do plynových komor. Ale mohl klidně zvolit rudou hvězdu pěticípou, symbol totalitních, komunistických režimů, označovanou dnes za symbol brutální nesvobody.
Rudá pěticípá hvězda je přece symbolem komunismu, kde údajně symbolizuje pět prstů ruky dělníka a rudá barva reprezentuje krev prolitou v boji proletářů za lepší zítřky, kteří pak v dobách totality všem občanům, od zlého světa odděleným ostnatými dráty, zakazovali kde co. |
P. Aron 12.1.2021 17:37Pane Wágnere nezlobte se ale chápete to špatně. Ta Davidova hvězda s nápisem neočkovaný varuje před tím, že nám současné elity, které jsou skryty v pozadí chystají osud podobný tomu co postihlo Židy. Je to tak těžké pochopit ? Právní novela státu New York, ze které skutečně mrazí https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-tomanek.php?itemid=38620&fbclid=IwAR1V-Q-ogtbThEI9UwWzjh3oz7I0UdMSOjNLz2NaDKA2lgcZXMTCjnsDFNY |
H. Lukešová 12.1.2021 18:00Když jsme u Židů, dovolím si trošku odbočit, i když ne zase tolik. Newyorský guvernér Andrew Cuomo obvinil ultraortodoxní charedi Židy ze šíření korony, prý se shlukují ve velkém počtu, ale k protižidovskému útoku použil fotografii z židovského pohřbu z roku 2006, možná se i nyní shlukují ve větším počtu, nevím, leč faktem je, že pan guvernér neměří všem stejně. Shromáždění běsnících ultralevicových teroristů z Antify a BLM slovem nekritizoval, stejně tak nedávná masivní šítská procesí v New Yorku. Na muslimy, černochy a homosexuály nikdo nemůže, ale na Židy se útočit smí, to je velmi žádoucí. A za zmínku stojí, že většinu protižidovských incidentů v NY nespáchali bílí neonacisté, ale ultralevičáci a černoští supermachisté, hlásající nadřazenost černochů. No a řada Židů má tu "smůlu", že má bílou pleť, sice se můžou odlišovat zvyky, tradicemi, oděvem, ale mají bílou pleť, jsou to běloši a basta, takže žádný soucit ani privilegia jako černoši, muslimové, či homosexuálové nezaslouží. |
K. Wágner 12.1.2021 18:13Je to tak těžké pochopit, že si vybrali špatný symbol? A že se u nás někomu chystá "osud podobný tomu co postihlo Židy" ? Kdo tedy chce tyhle protestující zavírat do koncentračních táborů? Kdo je chce vyhlazovat v plynových komorách ? Kdo jim chce u nás organizovat pochody smrti ??? |
P. Aron 12.1.2021 20:07V době, kdy byli Židé nuceni nosit hvězdy tedy tuším v roce 1934 nikdo také netušil co přijde. Transporty, koncentrační tábory atd. Podívejte se na ten můj odkaz nahoře o státě New York |
Ś. Svobodová 12.1.2021 15:17Souhlasím s tím, že použití hvězdy bylo nepatřičné. Nesouhlasím s tím , aby za to byli lidé vyhazováni z práce. |
V. Petr 12.1.2021 14:54Mimochodem, takovou relativizací utrpení je i termín "romský holocaust." Netýkal se totiž všech Romů, ale jen těch, kteří se živili kriminalitou. Židé neměli možnost se zachránit, ať se chovali sebeřádněji. |
V. Petr 12.1.2021 14:36Toto je sice extrém, ale relativizace utrpení je v současném světě běžná. A ještě více omlouvání, zejména komunistických a islamistických zločinů! |
J. Pavelka 12.1.2021 12:35Poblém je , že s těch demonstrantů si alespoň někteří myslí že je to skutečně adekvátní...Pokud považují očkování za jakousi smrtící injekci s odloženým účinkem, nástroj k všeobecnému očipování a následnému řízení populace, považují to za naprosto odpovídající...Z jejich subjektivního pohledu je to tedy naprosto přirozené. |
R. Tichý 12.1.2021 15:03To nebyla primatne demonstrace proti ockovani! Byla to demonstrace proti vlade, ktera situaci od sameho pocatku nezvlada a nici obyvatele ČR! Taky ta hvezda nebyla rozsirenym jevem! |
P. Aron 12.1.2021 19:45
|
J. Hajský 12.1.2021 11:55Žlutou hvězdu s nápisem Jude nosili Židé v nacistickém Německu a v zemích tímto Německem porobených. A za své židovství byli Židé i tvrdě trestáni, nejen nutností nosit tento symbol, ale většina z nich strašnou smrtí v koncentrácích. My ale žijeme v České republice a dnes. Pokud je mi známo Židé nejsou u nás státní mocí nijak utlačováni a trestáni. Proto jsem toho názoru, že lidé protestující proti (zatím hypotetickému) trestání neočkovaných měli volit jiný symbol, který by je zviditelňoval. Je i u nás množina lidí, kteří jsou státní mocí ostrakizováni a trestáni třeba i vězením. Jsou to neonacisté. Logicky by tedy bylo vhodné, aby demonstranti proti ostrakizování a možnému budoucímu zbavení nějakých práv neočkovaným měli na oděvu nosit hákový kříž s nápisem neočkovaný. |
Ž. Říje 12.1.2021 10:47Víte, autore, ale vy máte argumentaci stejnou, jako ti primitivové. Abyste ilustroval svoje opovržení, tak napíšete, že jste šokován. Pokud vím, na šok se umírá. Je to dost vážný stav organismu. Měl jste mrtviční stavy, zástavu srdce, tepenné krvácení při spatření žlutých stigmat? Neměl. Takže se taky jen zviditelňujete a rajtujete podobnou nechutnost, co ti pitomci na kabátech. |
I. Štípek 12.1.2021 11:35Jsem zděšen, zděsil jsem se nad tou děsivou děsivostí! (Taky autorovo oblíbené slůvko). |
H. Lukešová 12.1.2021 11:42Vy jste ráno psal, že Židé přepadli Kapitol a že to prý měl napsat pan Stejskal. Nejste tak trošku popletený? Pan Stejskal je příznivec Izraele a Židů též, proč by něco takového psal? |
J. Macků 12.1.2021 10:40Ta žlutá šesticípá hvězda je zcela určitě nevhodná, utrpení Židů bylo nesrovnatelně horší (alespoň doufám, že nevymyslí vládnoucí elity něco podobného, nejsi očkovaný, půjdeš do plynové komory abys neotravoval nás uvědomělé očkované). Kdyby měla tři, čtyři, pět, sedm cípů, byla třeba oranžová ale i žlutá reflexní, neodkazovala by přímo na utrpení Židů, měla by své opodstatnění. |
V. Mokrý 12.1.2021 11:33
|
P. Aron 12.1.2021 17:38Právní novela státu New York, ze které skutečně mrazí https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-tomanek.php?itemid=38620&fbclid=IwAR1V-Q-ogtbThEI9UwWzjh3oz7I0UdMSOjNLz2NaDKA2lgcZXMTCjnsDFNY |
R. Gramblička 12.1.2021 10:33tabuizace čehokoliv je cesta k totalitě, toho by si měl být Stejskal vědom |
V. Církva 12.1.2021 11:11Každý extrém je škodlivý. Nelze to zlehčovat ale být šokovaný když někdo připomene stigmata Židů. Není to tak že to alespoň lidem připomene co tu bylo? Samozřejmě srovnání s očkovanými je pitomost, ale jindy to použít lze. |