28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Radim 3.12.2009 9:42

Výborný článek

Výborný článek a argumentace, pane Matocho.

Havlův pohled na věc mi nevadí, ať si ho prezentuje, on má možnost a je svoboda, tak proč ne? Ve většině věcí s ním však nesouhlasím.

Pamětník 2 3.12.2009 12:24

Re: Výborný článek

Radime,jsem velmi rád,že jsou pořád mezi námi lidé,kteří se dokáží chovat velmi kulturně,i když s opačnými názory naprosto nesouhlasí.R^

Josef 3.12.2009 1:14

Je to paradox.

Autor Havlovi v několika ohledech docela dovedně oponuje , některé jeho argumentace bych celkem i přijal a přesto mám pocit, že je z morálního hlediska lidským zmetkem. Havla mám rád a vážím si ho i s jeho chybami, či lépe řečeno, i s jeho jinými některými názory než jsou moje.

Radim 3.12.2009 9:38

Re: Je to paradox - Výborně pane Matocho

Pane Matocho, je to slušnej článek.

Díky

qwert 3.12.2009 0:54

No, Matocho bylo to pěnukd mátožné, žádný F.X.Šlada to tedy nebyl,

ale jinak opravdu dokáže pobavit, když vyčítáte dramatikovi dramatičnost, byť to jaksi ukazuje na absenci vlastního tématu.  Ještěže zřejmě nejste levičák, jinak byste určitě kritizoval pravý úhel za jeho 90 stupňů :)))))))

Clinton 3.12.2009 0:38

Cechacesstvi

Opravdu bych Cechum doporucil konecne vystoupit z EU a nastoupit  vlastni cestu na vychod.Vubec do EU nepasujete,stale rusite nejakymi vyjevy vedene VK vyvoj EU.Je vas prehrsel a stale mate snahy neco zmenit v Evrope nebo dokonce ve svete.Pri tom nejste schopni si udelat poradek ve vlasni zemi.Co se odehrava v temnych ceskych komorach a kancelarich vi nejmensi pocet Cechu,Ale celkem vzato tahnete k certu vubec vas tady na zapade a vubec v Kanade nepotrebujeme.

Hašek 2.12.2009 22:07

Slušný článek.

Docela trefné komentování v poslední době (vždy!!??)  již nekonsistentní osobnosti Václava Havla.

Upřímně přiznávám, že v roce 1989 jsem neviděl jinou alternativu.

Ale je pro mnohé těžké říci někomu "zasloužilému", že je nejvyšší čas mudrovat s vnoučaty, nikoliv s občany.

Eva D. 2.12.2009 22:18

Re: Slušný článek.

R^R^R^

Radim 3.12.2009 9:43

Re: Slušný článek.

R^R^R^

Jindra 2.12.2009 21:08

Je mi nanic...

 Usuzuji z této diskuze která je opravdu ale opravdu na úrovni že je lepší se jít dívat na Slávku jak to asi prohraje,než číst takové podnětné dizkusní příspěvky,tak nazdar modří ptácíííí.

Hašek 2.12.2009 22:10

Re: Je mi nanic...

Jak jest možné lkát nad úrovní diskuse a zároveň nazývat druhého diskutujícího modrým ptákem?

Nějak mi to neštymuje!

Ale drze (upřímně) přiznám, že jsem tedy modrým ptákem.

No nic, jen takový povzdech!!!!!!

Petr 2.12.2009 21:05

Pomoc firmám

Sakra, kterým firmám to jezdí politici sjednávat zakázky do zahraničí? Nemají snad pracovat pro všechny, když jsou všemi placeni? To bych se musel ptát, proč nesjednávají i pro mně?

Pane Matocho, jste namyšlený fouňa, který nechápe, že komunisti nebyli poraženi kvůli vaší práci, ale práci Václava Havla.

68 2.12.2009 21:48

Re: Pomoc firmám

Komunizmus pohřbil Havlův kumšt a síla jeho péra.

xxxKubeš 2.12.2009 18:26

Mnohokrát

děkuji autorovi za kritiku Havla. Havel je neštěstím naší politické scény a m.j. mu můžeme děkovat, že tady máme komunisty dodnes.

Lucy 2.12.2009 23:23

Re: Mnohokrát

To m.j. obsahuje take to, ze se zaslouzil vic nez kdokoliv jiny o mezinarodni prestyz CR. Ta se bohuzel za posledni leta uspesne odbourava.

Josef 3.12.2009 1:18

Re: Mnohokrát

R^

Ajax 2.12.2009 17:53

Havel, Havel

Co na tom úlisném kreténovi pořád máte? Proč ho pořád probíráte? Obyčejná pseudointelektuální štětka z vyšší společnosti, no. Je to tady snad nějaký bulvár???

Petr I 2.12.2009 17:41

Slovní výrony pana Havla jsem dávno přestal poslouchet.

 Musím se ale přiznat, že jsem v začátcích lecos baštil. Nejen od Havla. Když jsem jej viděl v těch krátkých kalhotách, málem se přispěl na to abychom mu koupili pořádné šaty. Inu podle sebe soudím tebe. Mým prezidentem přestal být, když v jednom ze svých slovních průjmu prohlásil, že kdo pracoval za socialismu, se socialismem kolaboroval. Podle toho jsem já byl kolaborant. Nějak mu nedošlo, že kdyby převážná část tohoto národa takto nekolaborovala, on by se všemi těmi -logy chcípli hlady.

 Ovšem i slepé kuře někdy najde zrno. Souhlasím s tím, že zastavování ornice všelijakými sklady, suparmarkety a u nich parkovišti a p. zabetonováme ornici, která tady vznikala stovky let a je základem naší výživy. Že tady máme zemědělské přebytky teď, neznamená že tomu tak bude za pár let. Golfové hřiště se dá vždy zorat a nasít tam pšenici. Ovšem jak rekultivovat beton, to opravdu nevím. Tady se autor článku projevil jako člověk, který si vidí jen do vlastní kapsy a jako alternativu průmyslových zón vidí jen parky. I když kyslík, který produkují stromy potřebujeme všichni.  Howhg.

Petr I 2.12.2009 17:17

Slovní výrony pana Havla jsem dávno přestal poslouchet.

Lucy 2.12.2009 17:06

Narodni mena, nebo euro

S tou menou tomu nerozumim. Ziji v zemi, kde plati euro a politici i ekonomove tvrdi, ze tomu vdecime za to, ze se nas krise dotkla okrajove. Asi na tom (krisi) neco bude, protoze pensijni fond, ktery ma prijmy z investic, ohlasil, ze opet zacne mirne zvysovat penze.

Havlovy projevy jsem necetla, ale s jeho body dost souhlasim a z tohoto clanku vyzniva zavist, jez byla hnaci silou komunismu.

Pamětník 2.12.2009 21:12

Re: Narodni mena, nebo euro

Poněkud mi to připomíná komunistickou hlásnou troubu Jana Pilaře, který v dobách socialismu blahé paměti napsal: Solženicinovy knihy jsem sice nečetl, ale rozhodně je odsuzuji. Jak můžete posuzovat něco, co neznáte? A ještě Vám dám jednu radu: Přečtěte si knihu Vladimíra Hučína: Nejde o mne, jde o nás. Pokud ovšem umíte číst.

Lucy 2.12.2009 23:28

Re: Narodni mena, nebo euro

Vazeny Pametniku, cist umim jen asi v 5 jazycich. Vychazim z bodu z Havlovych proslovu, ktere jsou citovany v tomto spinavem clanku a souhlasim s nimi. Proc myslite, ze jsem analfabet? To by mne opravdu zajimalo.

Josef 3.12.2009 1:25

Re: Narodni mena, nebo euro

R^ Odpůrci Havla jsou většinou namyšlení, povýšení zmetci. Nic si z něho nedělejte, nejste sama koho opruzují.

Jiří 2.12.2009 16:58

Fuj!

Autor nemá vlastní myšlenku, jen pomlouvá a záporně tlachá. Jeho názor bych mu nebral i když bych s ním asi nesouhlasil. Jenže on žádný názor nepresentuje, Jen se zcela komunisticky, v pravidlech dialektického materialismu, kriticky vyjadřuje ke každému slovu a činu osoby, která na rozdíl od autora je vážená velkou částí nejen naší společnosti. Té osobě autor "nesahá ani po kotníky".

Josef 2.12.2009 16:09

To je teda žumpa!

Tolik zakomplexovaných lidiček jsem dlouho neviděl pohromadě. Ale co - blahoslavení chudí duchem a snad jim to pomůže vylepšit náladu a zvednout sebevědomí proklatě ponížené. Odvážným se holt neodpouští.

REX 2.12.2009 15:13

Další trumpeta co nic nepochopil

Jedno je pane Matocho jisté na 100%. Havel má dost chyb, ale nebýt lidí jako je on (myšleno globálně), tak takoví chcípáci jaky Vy dnes píšou tak maximálně do Rudého Práva.

RomanL 2.12.2009 15:24

Re: Další trumpeta co nic nepochopil

A co teda napsal špatně, něco konkrétnějšího by nebylo?

Juhasz 2.12.2009 15:47

Re: Další trumpeta co nic nepochopil

Naprosto všecko, protože nepochopil podstatné, a sice, že Havel je jen člověk se všemi chybami, ale s ohromným citem pro akci. Bez lidí jeho typu by soudruh opravdu jen škrábal do RP.  

jo jo 2.12.2009 20:25

Re: Další trumpeta co nic nepochopil

.... s ohromným citem pro akci. co to je prosím za duševní průjem ? ;-D ;-Dtoto bude kurzívou

Stredocech 2.12.2009 16:42

Nebýt lidí jao Ronal Reagan a M. Thatcherová, píší novináři jen do Rudého Práva

Disidenti byli pomocí, ale ne tím hlavním. Václav Havel má v sobě dvě protichůdné tendence, osobní zkušenost s komunismem a myšlení salónního intelektuála, přičemž stále více směřuje k tomu druhému. Děsím se ovšem toho, čím by se Václav Havel stal, pokud by se narodil v USA: Možná by jezdil do Hanoje jako Jane Fonda...