18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Proč došlo k útoku na Kliniku

Stává se zvykem pražské společnosti, že se u příležitosti významné události servou dvě skupiny rozkurážených idiotů, kteří bojují za svoji jedinou pravdu. Již jednou jsem na Neviditelném psu o tomto fenoménu psal v článku Pobavení v židovské čtvrti a tehdy jsem navrhoval jedno velké hřiště, všechny je tam dovézt a nepustit ven, dokud jedni nevyhrají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamáček 11.2.2016 20:29

Pane Perlíne

Pane Perlíne , pokud budete hodně nahlas říkat , že patříte k ODS , tak ji spolehlivě dovedete do hrobu . Mluvíte jako sluníčka. Jsme ohroženi islámem , ne že ne ! Extremismus , ale opravdový extremismus je špatně , to je parta okolo mladého Stropnického. Pomoci islámským uprchlíkům, ale mimo Evropu . Křesťany přijmout.

K. Křivan 11.2.2016 21:06

Re: Pane Perlíne

Křesťany přijmout, ale muslimské samečky pouze vykastrované !

B. Hamáček 11.2.2016 22:05

Re: Pane Perlíne

Raději ani to ne.

B. Holubec 11.2.2016 20:00

Jediný důvod útoku na kliniku

je přežívající socialismus v mladých, kteří ho nikdy nepoznali. Že v takovém lukrativním prostředí je díky mladému ekoteroristovi Stropnickému dům, který již dávno měl být prodán realitnímu dealerovi, který by tam postavil obytný dům se slušnými nájemníky a ne ho nechat užívat feťáky, mezi slušnými lidmi, bydlícími v okolí. Ale bohužel, asi je mezi voliči příliš mnoho kreténů, že takový materiál zvolí do funkcí, které o tom mohou rozhodnout.

Š. Hašek 11.2.2016 20:40

Re: Jediný důvod útoku na kliniku

Asi tak.

J. Poláček 11.2.2016 14:51

Kdo seje vítr,....

Dávám ke zvážení, jestli není "přes čáru" také aktivní podpora nelegální migrace do Evropy, které se věnují lidé názorově blízcí nájemcům Kliniky. Já si myslím, že ano. Oni už se také nepohybují jen v teoretické rovině, ale podnikají konkrétní kroky na podporu vývoje, který většina z nás považuje v blízké budoucnosti za rizikový pro celou společnost. Vnímám to jako jejich agresi.

M. Dvořák 11.2.2016 17:38

Re: Kdo seje vítr,....

Vidím to stejně.

R. Karafiát 11.2.2016 14:38

Tak to autor schytal.

Možná nebylo šťastné znevažovat jednu z těch pravd, pro kterou je třeba oponenty agresivně verbálně napadat a pourážet(možná i fyzicky zlikvidovat, když bude vhodná situace). Hned na začátku debaty to taky autor schytal, že se odvážil pošpinit svatou myšlenku. Já mám ale pocit, že hlavním tématem článku nebylo to, jestli má pravdu jedna, nebo druhá strana. Důležitější (alespoň pro mě) bylo vyjádření nesouhlasu s některými způsoby prosazování těch pravd a volání k odpovědnosti těch, kteří k takovým způsobům podněcují, přímo i nepřímo.

Ś. Svobodová 11.2.2016 14:51

Re: Tak to autor schytal.

Souhlasím.

J. Kučera 11.2.2016 14:15

Napětí záměrně vyvolávají

ti, kteří nerespektují rovnost před zákonem. Tak třeba tři "afričtí studenti" znásilnili v Jihlavě místní dívku. Ve třech bych řekl to nemohlo být jinak než brutálně. Jejich trest 2,5 roku odnětí svobody s odkladem tří let. V Severních Čecháh český muž brutálně znásilnil dívku. Trest - 14 let odnětí svobody. Skorovražda rómské dívky Natálky vynesla všem spolupachatelů tresty 20 a více let. Skorovražda českého chlapce Patrika vynesla pouze trest pro jednoho z pachatelů a to takový, že se dá označit za formální. To nepochybně plodí napjetí mezi etniky a vede až k takovým excesům, jako je útok na Kliniku.Dodržujte rovná práva před zákonem a napjetí se uvolní. A když už o tom mluvíme, pan Dienstbier dává miliardy na "začlenění" Rómů. Kolik asi zaplatil na začlenění Vietnamců, že s nimi nejsou žádné problémy. To asi bylo hodně drahé.

Ś. Svobodová 11.2.2016 14:58

Re: Napětí záměrně vyvolávají

Ano, toto měření dvojím metrem vyvolává v části společnosti velké pnutí. Ale nemusí se jednat o etnické případy, rozdílně se měří také podle majetku a moci. Soudci se nechávají ovlivnit politiky i veřejným míněním a nejsou nestranní. S nedůvěrou v právo pak klesá všeobecně důvěra v zákonodárnou moc a bezpečnost a výsledek vidíme všude kolem. U nás žije pouze hrstka muslimů, ale demonstruje se v obavách, že VLÁDA, POLITICI I BEZPEČNOSTNÍ SLOŽKY dopustí naše ohrožení.

J. Václavíková 11.2.2016 14:05

Souhlas,

tohle je rozumné a hlavně vyvážené shrnutí.

M. Dvořák 11.2.2016 17:44

Re: Souhlas,

Vyvážení,kdy prohlásím obě strany za nesvéprávné,to je ten pravý balanc !

Sám autor se pak postaví nad vyvážené bahno jako hora moudrosti.

Lituji,že jsem to povídání četl.

H. Balzám 11.2.2016 12:58

Lživý mainstream

Autor se jenom rozhodl jít s proudem lží a být užitečným idiotem. Pominu, že v té klinice nešlo o žádný pokus o žhářství, hodili jim dovnitř bouchací sirku a náhodně od toho chytla jedna záclona. Ovšem nepominu to, že se dodnes neví, kdo a proč ten "útok" spáchal, jestli to má vůbec nějakou souvislost s muslimskou invazí nebo jestli jde o vyřizování účtů se zločinci z Kliniky, takže veškeré odsudky jsou falešné. Popírání probíhající islamizace Evropy je však lež zločinného charakteru. Doufám, že k tomuto materiálu se dostane co nejvíce voličů z autorova obvodu a neumožní takovému člověku další parazitaci na státních prostředcích.

Ś. Svobodová 11.2.2016 15:19

Re: Lživý mainstream

1/ když hodím úmyslně žhavý, hořící předmět do výlohy či okna, musím předpokládat, že může něco chytit. Chytí-li to, stanu se žhářem.

2/ autor nikde netvrdí, že útok provedli demonstranti proti migrantům

3/ popírá islamizaci česka, ne Evropy.

H. Balzám 11.2.2016 19:25

Re: Lživý mainstream

To je oblíbený argumentační faul, najednou vyčleňovat Českou republiku z Evropy nebo EU. Skutečnnost je taková, že se nás týká naprosto vše, co podniká Německo s přesahem do ostatních států unie. Nebo jste tak hloupá a nechápete, že až začnou v Německu ohýbat zákony ve prospěch muslimů, nezačnou automaticky požadovat "harmonizaci" těchto zákonů v rámci celé EU ?

Ś. Svobodová 12.2.2016 13:40

Re: Lživý mainstream

Ano, máte pravdu, to může hrozit. Ale o tom článek není.

J. Urban 11.2.2016 12:10

Vcelku rozumný názor,

škoda, že většina "odpovědných" k němu zůstane hluchá, hradním ho-wadem počínaje.

P. Vaňura 11.2.2016 10:35

Jak se zdá, osazenstvo "kliniky" dostalo je to, o co

si už delší dobu koledovalo svými útoky na "řízkárnu." Zejména pokud se jednalo o pokračování pouliční rvačky...

O. Kadlec 11.2.2016 10:34

ODS

Nemohu vědět, jaký postoj má tento politik k řádění ODS v poslanecké sněmovně, protože poslancem není.

Fakt je, že tyto střety, přímé i nepřímé, vidíme už delší dobu na nejvyšší úrovni. Pokus obstrukcemi zablokovat parlament až do dalších voleb je bohužel v naší parlamentní tradici. Raději vyvolat na scénu nepřítele mého nepřítele, než se domluvit s nepřítelem.

A pak chtějte po politicích, aby vnesli do společnosti klid a rozvahu.

M. Prokop 11.2.2016 12:00

Re: ODS

No a chce se "nepřítel" domluvit? Ve věci penzí i spoluúčasti ve zdravotnictví nebo OZE oranžgutani ani komouši prostě nechtěli.

Ś. Svobodová 11.2.2016 15:27

Re: ODS

Naši politici se domlouvat nemohou, protože to neumí. Vyrostli za komančů a za nich se nepřipouštěla diskuze. Ani doma (ve většině), ani ve škole, ani v práci. Po revoluci utvořili partičky, které spolu mluví a které ne a tomto duchu nám už přes 25let vládnou. Jedni něco postaví, druzí jim to rozbijou, jen co se dostanou k moci a naopak.

O. Kadlec 11.2.2016 15:43

Re: ODS

Jo, přesně tak, pán je asi z pravice, ale pravice a levice jsou v parlamentu to samý: jedni něco staví, druzí jim to boří. Střídají se u vlády a vzájemně si ničí co mohou.

Trvalá obstrukce je to nejhorší co mohou dělat, a tak to dělaj. Nejsou pak schopni přinést národu slovo jako že by se měl uklidnit.

M. Prokop 11.2.2016 17:35

Re: ODS

Na penzích byla snaha domluvit se v Bezděkově komisi. Oranžgutani to shodili.

K. Janyška 11.2.2016 10:08

Proč ?

Protože si to zaslouží... Dzp.

Ś. Svobodová 11.2.2016 10:07

Souhlasím s vaší analýzou.

Bylo lepší dát více prostoru myšlence, proč se i naši politikové chovají stejně, proč mají potřebu zadupat a zostudit každý oponentní názor. Jasně to prezentoval i pan Fiala, když po schválení EET vydal prohlášení, že pokud ODS vyhraje volby, zákon zruší. Nebude čekat jestli to náhodou nebude mít efekt, neudělá žádnou analýzu. Prostě ho zruší. To samé ČSSD s druhým pilířem. Je jim jedno, kolik to stálo, zda to nemůže být funkční. Chtějí vyhrát a ukázat druhé straně, že oni jsou ti lepší. A po "plebsu" chcete, aby se choval jinak?

O. Kadlec 11.2.2016 10:38

Re: Souhlasím s vaší analýzou.

Bohužel takhle se u nás dělá politika už dlouho.

Já, spolu s autorem článku, taky nemám rád protidemonstrace. Ale v tomto případě jasně nejsou obě strany, co byly v ulicích, stejný. Zato v parlamentu ano.

Ś. Svobodová 11.2.2016 14:51

Re: Souhlasím s vaší analýzou.

Myslím, že mentalita radikálů je stejná po celém světě. Je fuk jak se pojmenovávají a za co bojují. Svou myšlenku prosazují násilím, nejsou ochotni naslouchat druhým a jsou přesvědčení, že jejich násilí je ospravedlnitelné a jejich postup jediný možný. Tím se pro mě neliší radikální rowdies od francouzského araba zapalujícího auta, skin mlátící anarchistu od anarchisty co vymlátí výlohu mekáče a ti všichni od syrských, ukrajinských a jiných "rebelů".

Z. Lapil 11.2.2016 17:34

Re: Souhlasím s vaší analýzou.

Skiny, Araby a anarchisty chápu aspoň v tom smyslu, že zhruba vím, co se jim honí hlavou, ale rowdies...

J. Urban 11.2.2016 12:12

Re: Souhlasím s vaší analýzou.

Ano, přesně, paní Svobodová. A totéž už je dnes přeneseno i na nižší, krajské a komunální úrovně. Čest výjimkám.