28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Příčiny

Média ji živí, to je bez debaty. I takzvaná seriózní média najela na politiku “klikaných a sdílených článků”, takže zveřejňují hoaxy, poplašné zprávy a “senzace”, které mají clickbaitingový potenciál (jako třeba zadržení pěti ilegálních uprchlíků ve vlaku).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 12.7.2015 23:53

Pane Malý,

to je naprosto přesné!

V. Kusý 12.7.2015 20:07

Pan Malý evidentně měl tu smůlu, že jeho

životní síly "humores" se vyčerpaly stavbou těla tak, že na ducha už nezbylo.Skutečně rád bych se od něj dozvěděl, jaká je jeho OSOBNÍ zkušenost s imigranty.Dostal jsem se do ghet v různých městech západní Evropy a říkám jedno, ať si mne pan Malý, Frau Netzer a jiní dobroteroristé označují za xenofoba, nácka, rasistu a já nevím co ještě, ale já tu prostě lidi, kteří neuznávají zásady evropského chování, hygieny atd. NECHCI !

P. Khail 13.7.2015 8:36

Re: Pan Malý evidentně měl tu smůlu, že jeho

Jako někteří další diskutující zde nechápete, že není imigrant jako imigrant. Gheta jsou i zde a nejsou v nich imigranti.

P. Vaňura 12.7.2015 13:32

Já se naprosto nezastávám Hitlera, naopak, hledám někoho,

kdo by byl opravdu tak moc špatný, aby jeho zločiny bylo možno srovnat s důsledky, které bude mít nekontrolovaný příliv PŘEMNOŽENÝCH primitivů ze subsaharské Afriky. Nikdo jiný, než Hitler, nebo Stalin v moderních dějinách tomuto požadavku na obrovské zlo neodpovídá.

Uvědomte, si že mezi roky 1950 a 2013 se počet obyvatel subsaharské Afriky ZPĚTINÁSOBIL. Počet imigrantů, čekajících v Lybii na převoz do Evropy je už přes milion. Ve Švédsku, např. už příliv imigrantů vyvolal nárůst zločinosti, zejména násilné.

H. Lukešová 12.7.2015 17:10

Re: Já se naprosto nezastávám Hitlera, naopak, hledám někoho,

Já zde také nechci přemnoženou hordu subsaharských a blízkovýchodních teroristů, vrahů, násilníků a zlodějů. Všude kam tito afričtí a blízkovýchodní zločinci vstoupí, všude narůstá zločinnost o více než 100%. Nicméně Hitler není lékem, mnoho nacistů inklinovalo k islámu, obojí jedno jest. Chce to holt zvolit strany, které mají v programu odpor k přistěhovalectví těchto gaunerů. Nechci je tady.

S. Netzer 12.7.2015 11:21

Tento čacký pohraničník,

nejspíš taky člen Klubu českého pohraničí, se vám bude, Kopretino, určitě líbit. "Chrání svou rodinu a své okolí a samozřejmě lid této země" před nájezdnickými hordami nadržených subsaharských negrů. (http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vlada-situaci-kolem-imigrantu-nezvlada-Muze-za-to-Havel-a-jeho-chartisticti-kumpani-promlouva-ostrileny-armadni-veteran-383484).

Ještě že máme lidi jako on, vy nebo diskutérka Kanioková, kteří chrání naši civilizaci a její dokonalé "produkty".

Š. Minařík 12.7.2015 19:08

Re: Tento čacký pohraničník,

Kdyby tady všichni nevěděli, že jste promuslimský hlupák, tak by si mohli myslet, že jste jenom obyčejný idiot.

H. Lukešová 12.7.2015 19:41

Re: Tento čacký pohraničník,

Dáma je nejen promuslimská a propalestinská, ale také trpí oikofobií, nenávisti k našemu civilizačnímu okruhu, našemu původu, naši vlasti, naši rase, našemu národu založeného na judeo-křesťansko-ateistické civilizaci. O oikofobii-

http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7729-ucte-se-nenavidet-svuj-narod-uvod-do-prakticke-oikofobie-cast-i-.aspx

P. Vaňura 12.7.2015 22:18

Milá Kopretino, naše civilizace je NAVÍC anticko -

germánská a možná i z části keltská. Kristus v pojetí našich předků z 10-11 století se ani náhodou nepodobal Kristovi prvních křesťanů nebo křesťanství současnému.

To, že se kněží modlili za vítězství ve válce bylo to, co po nich věřící požadovali. Pokud by lidé neočekávali, že jim Kristus dopřeje vítězství, patrně by křesťanství zavrhli (viz "v tom znamení zvítězíš!"). Jahwe Starého zákona vlastně sliboval Židům totéž.

Rytířské ctnosti v křesťanství přímo nenajdete, jsou ale v Pověsti o Beowulfovi. Ve dvacátém století se rytíř modifikoval např. na stíhacího pilota.

H. Lukešová 12.7.2015 23:02

Re: Milá Kopretino, naše civilizace je NAVÍC anticko -

Každopádně do našeho civilizačního okruhu nepatří islám, který je zde naplavený cizorodý invazivní živel.

J. Václavíková 13.7.2015 0:10

Re: Tento čacký pohraničník,

Tady už hysterie naprosto zatemnila rozum. Škoda slov.

J. Dvořák 12.7.2015 9:16

Maly!

Ze te radsi tata nevycakal na vrata!!!

T. Czernin 12.7.2015 0:50

Co je to za klauni

tenhle Malý..??

J. Jurax 11.7.2015 22:20

Odkazy

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/13819-poulicni-valka-cernych-pristehovalcu-s-policii-v-italii-dalsi-drsne-zabery-ktere-vam-ceska-televize-asi-neukaze.aspx

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/13790-jih-italie-cernosi-rabuji-a-pali-zabery-ktere-v-ceske-televizi-asi-neuvidite-za-chvili-bude-to-same-u-nas.aspx

P. Rada 11.7.2015 23:50

Re: Odkazy

Jo pane Juraxi a ted si představte jak to asi může s účinností takovýchto zásahů dopadnout, když Itálie v důsledku recesetone tone v dluzích .... http://ekonomika.eurozpravy.cz/evropa/101020-ekonomika-italie-se-hrouti-zeme-se-propada-do-dalsi-recese/ .... a navíc přistěhovalectví vysává další prostředky.

Kde ale vzít ještě masivnější investice potřebné k odvracení humanitárních katastrof až vedení otevřené války? Přitom procento světové populace dnes vlastní polovinu světového bohatství a už takto legislativně je celý systém nestabilní. https://www.youtube.com/watch?v=PpMJkaf117g

Zbývající bohatství je navíc už spočitatelné a proto víme, že se tenčí. Pokud by jste se Vy a Vám podobní neposmívali vizím Ř.K. a brali vážně teze o imitech růstu - dalo se snad zavčas ledacos dělat ve smyslu všeobecného růstu stability založené na širších dohodách a především na místní soběstačnosti. Dnes paradoxně jen ČR vyplácí jen za energetické suroviny do světa ročně 200miliard (ropa plyn), za které pak dotyčné, pravidelně totalitní režimy zbrojí, válčí ... a vyvolávají tak zpětně i migrační tlaky na všechny kteří se chtějíí mít stejně dobře.

T. Czernin 12.7.2015 0:51

Na druhé straně taková Netzer

by měla radost z dlouhých černých okurek...

J. Jurax 11.7.2015 21:12

Pěkně píše pan autor

ale hluboce se mýlí.

V podstatě vyzývá k tomu, abychom ignorovali špatné zkušenosti s přemnoženými imigrovavšími muslimy a jejich potomky, jež učinily mnohé západní státy před námi.

Jediné, co si z článku zaslouží pozornost, je upozornění, že racionální odpor k přemrštěné imigraci se stane parketou béčkových politiků, kteří jej zneužíjí jako výtahu k politickým korytům a moci.

Věřím arciť, že píše s hlubokého vnitřního přesvědčení, že není v žoldu žádné síly, jíž by destabilizace ČR prospěla.

J. Kulheim 11.7.2015 22:13

Re: Pěkně píše pan autor

Je blbý nebo navedený.

P. Vaňura 11.7.2015 23:19

No, pokud se áčkoví politici zachovají jako vlastizrádci,

bude jen v pořádku, když se k moci dostanou béčkoví politici, kteří je případně postaví ke zdi, stejně jako manžele Cesusescovi.

Nic horšího, než záplava primitivů ze subsaharské Afriky nás totiž potkat nemůže. I Stalin s Hitlerem jsou proti tomu menší zlo!

T. Czernin 12.7.2015 0:53

Stačí špatné zkušenosti s čímkoli

co má černou pleť. Ten islám k tomu je bonus...

J. Kučera 11.7.2015 19:47

Hloupé řeči o rasismu a xenofobii

J. Kučera 11.7.2015 22:27

Re: Hloupé řeči o rasismu a xenofobii

Omylem jsem to odkliknul, aniž bych něco napsal, komentář měl zní takto: Řeči o českém rasismu a xenofobii jsou naprostý nesmysl. V ČR žije zcela bezkonfliktně 17 462 Vietnamců, kteří nikomu nevadí. Zcela nepochybně je to jiná rasa. Naproti tomu zde žije (podle seznamu z r. 2011) 11 746 Rómů, se kterými jsou trvale problémy. Nejde o rasismus, ale o zkušenost. Rómové jsou stejná rasa, chcete-li být přesní, jsou varianta bílé rasy. Nevím ani o české xenofobii. Žije zde bez problému (stejný zdroj) 39 106 Němců, 193 190 Slováků, 51 968 Poláků, 12 369 Rusů, 22 112 Ukrajinců a menší počty příslušníků dalších národů. To jsou cizinci. Jejich soužití s majoritní národností je natolik bezkonfliktní, že nelze o xenofobii mluvit. Xenofobie je, pane autore, strach z cizinců, případně nenávist k cizincům. To určitě v Česku nenajdete.  Odpor proti imigrantům z Afriky spočívá ve zdravotním a bezpečnostním riziku. Bylo by načase, aby si profesionální "spasitelé" všimali reality a začali aspoň trochu používat mozek (pokud jim to jejioch vybavení dovolí).

P. Vaňura 11.7.2015 16:31

Raději čtyři Hitlery, než jednoho imáma

Příliv primitivů ze subsaharské Afriky znamená obrovskou ekonomickou přítěž a veliký nárůst kriminality, zvláště násilné. A pak nám budou zrůdy, jako je autor článku vykládat, že holka, znásilněná negrem si za to může sama, protože se moc vyzývavě obléká. Toto prosím NENÍ MŮJ VÝMYSL ani nadsázka, toto je SKANDINÁVSKÁ REALITA. Pak nám televize říká o šesti "Švédech," kteří znásilnili holku na trajektu. Naštěstí se člověk alespoň někde dozví, že to byli SOMÁLCI, což ale masmédia neprozradí!!!!

Hitlera jsme, byť se ztrátami, přežili, ale masový příval primitivů nepřečkala v dějinách ŽÁDNÁ CIVILIZACE!!!!! Civilizace existovala, dokud byla schopna udržet barbary vně svých hranic. Řím dokázal odrazit útoky Gallů, Cimbrů a Teutonů, ale když degenerací oslabené císařství nechalo Germány, aby se usazovali uvnitř říše, byl to jeho konec!

S. Netzer 11.7.2015 16:59

Re: Raději čtyři Hitlery, než jednoho imáma

I slečna Lukešová se určitě brzy dopracuje k tomuto poznání ("Raději čtyři Hitlery, než jednoho imáma"), když se bude nadále pilně a stejným tempem zdokonalovat ve své radikalizaci.

Hezky vás všechny pocházející z čtvrté cenové vystihl dnes Ateo ve svém Absurdáriu.

S. Donát 11.7.2015 17:28

Re: Raději čtyři Hitlery, než jednoho imáma

No kdyby se nacistické Německo nepodařilo porazit, my jako národ bychom asi skončili jako levná pracovní síla. Jinak souhlasím, barbarské hordy je potřeba držet venku.

J. Jurax 11.7.2015 21:14

Re: Raději čtyři Hitlery, než jednoho imáma

K první větě - spíš hůř. Druhá věta souhlas.

P. Vaňura 11.7.2015 23:38

Re: Raději čtyři Hitlery, než jednoho imáma

Jediné, co je nepochybné, je Hitlerův iracionální antisemitismus a Holocaust. Také je pravda, že nacisté měli jakousi "hodnovou stupnici," národů na které na vrcholu stáli Němci a na spodku Židé, Češi byli někde uprostřed. Je ovšem pravda, že Čech nežidovského původu se mohl stát Němcem, jestliže o to opravdu stál. Mnozí to udělali, museli pak třeba na frontu a pokud přežili, byli následně odsunuti, jako Němci. Ovšem, i Češi, žádající za protektorátu o povolení sňatku, museli prokazovat "árijský" původ až ke svým prarodičům (jejich křestními listy).

Co by se stalo, kdyby Hitler vyhrál, si netroufám předjímat, ale asi bychom zůstali uprostřed a mnozí by se snažili stát se Němci.

H. Lukešová 11.7.2015 17:59

Re:S Hitlerem nebo Hitlery bychom si nepomohli, pane Vaňuro

Hitler a náckové byli a jsou stejní jako muslimové, za WW2 byli muslimové spojenci nacistického Německa, muslimové na BV konali holocaust po boku svých německých soudruhů, řada nácků odešla do muslimských zemí. Islám a nacismus je to samé. Nechci nácky, nechci islám, chci naši judeo-křesťansko-ateistickou společnost.

A jinak Židy byste urazil (a právem), kdybyste v Evropě chtěl Hitlery, náckové téměř vyhladili židovský národ, i my Češi jsme měli jako samostatný národ přestat existovat, část likvidovat spolu s Židy v plynové komoře, část poněmčit a část odsunout na Sibiř. S nácky sem, pane Vaňuro, nechodťe, protože mezi islámem a nacismem je jen velmi malý rozdíl.

P. Vaňura 11.7.2015 23:49

Hitler vyhlazoval Židy. Primitivové ze subsaharské Afriky

by vyvraždili Židy (zrušeni Apartheidu v Jihoafrické republice postihlo tamní Židy snad nejhůře a to tam nedopadlo zdaleka tak, jako v Zimbabwe; černí jihoafričané o přísun černých primitivů ze severu také nestojí a pořádají na ně pogromy), ale k tomu navíc i všechny bílé, viz Haiti po r. 1804. Tam dokonce po vyvraždění či vyhnání bílých spustili pogrom i na míšence!

Je hrozné si představit, že je tu někdo mnohem horší, než Hitler, ale je to tak.

S. Donát 12.7.2015 0:17

Re: Hitler vyhlazoval Židy. Primitivové ze subsaharské Afriky

Pane Vaňuro, já nechci nijak rozporovat, že se může objevit něco horšího než Hitler. Přesto byste možná měl zvážit psaní vět jako "raději čtyři Hitlery, než jednoho imáma". Za prvé i jednoho Hitlera bylo víc, než dost a za druhé dáváte zbytečně munici všem sluníčkovým jedincům.