28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Praštěné feministky...

Kázání Petra Piťhy v katedrále sv. Víta proti Istanbulské úmluvě (Rady Evropy) by českou veřejnost nijak nezaujalo a týden o něm nikdo ani nevěděl, kdyby tolik nerozzuřilo feministky (Česká ženská lobby) a nepodaly na něj trestní oznámení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 29.10.2018 17:11

Dobře nakladená slova.

Feministky jsou dnes nebezpečnější než komunisti - proti druhým nás historie vybavila ochrannými zkušenostmi (aspoň v těch zemích, jež okusily jejich bačování), proti prvním se mnohým imunitní reakce dosud nevyvinula. Přitom feministické nazírání světa je šílené a pro naši společnost devastující.

P. Grigar 29.10.2018 14:56

Feministky, osoby u nichž je..

.. reálný vzhled v příkrém rozporu s realitou pohlaví. Tedy baby škaredé(i vnitřně..), bez šance na zlepšení a obdivné pohledy chlapů. To by naštvalo i svatou.. a tak nám to dávají patřičně sežrat.

„Vy mě ještě neznáte, vy mne znáte možná z té dobré stránky, ale až mne poznáte z té špatné stránky. Já jsem zlý, nemyslete si, já každého přinutím až k pláči.“ @ poručík Dub

I. Širůček 29.10.2018 18:09

Re: Feministky, osoby u nichž je..

"Není ošklivých žen. Jsou jen ženy, které nevědí, jak se učinit krásnými."

http://azcitaty.cz/ninon-de-leclos/19707/#ixzz5VLCDcFbL

Takže nikoliv škaredé, ale neschopné!

P. Grigar 29.10.2018 19:22

Re: Feministky, osoby u nichž je..

..to zkuste vysvětlit jim. Dejte vědět, jaké to bylo, až se vrátíte z nemocnice..

A. Alda 29.10.2018 14:11

Praštěné feministky nejsou praštěné.

Jsou nebezpečné.

Takových případů, kdy se skupina "praštěných" zdála jen skupinou praštěných a později se rozrostly a rozlévaly krev, máme v naší historii vícero. A ve světových dějinách je takových skupinek něurékom.

Ty ženy jsou prostě nebezpečné, nikoli jen praštěné.

M. Moravcová 29.10.2018 13:33

Chtěla bych vidět nějakou

aktivitu tzv.Ženské lobby při kázání imáma třeba v mešitě v Praze na Černém mostě. Teda kdyby tam ty ženské vůbec pustily, že?

V. Braun 29.10.2018 11:42

O čem tam asi rokují? Stačí se podívat.

Pan Tomský si ve svém článku klade otázku "Naše ženské lobbistky se účastní jednání v Radě vlády pro rovnost žen a

mužů a podílí se dokonce na státní rodinné koncepci. O čemže tam tak asi

rokují?"

Při tom se stačilo podívat na web, má tam přímo zápisy z jednání.

https://www.vlada.cz/cz/ppov/rovne-prilezitosti-zen-a-muzu/rada-vlady-pro-rovnost-zen-a-muzu-121632/

K. Janyška 29.10.2018 12:21

Re: O čem tam asi rokují? Stačí se podívat.

Jde o rovnost škaredých žen a všech mužů. Ono to není pak poznat... Dzp.

V. Braun 29.10.2018 14:05

Re: O čem tam asi rokují? Stačí se podívat.

A nebo že by diskutovaly kompozitní (kompozitivní) teorii? Vyšlo by to tak nastejno.

http://www.neviditelnycert.cz/blog/pel-mel/1768-klub-dekompozitne-unavenych.html

K. Janyška 29.10.2018 9:10

Zvláštní na tom je, že prvním signatářem této úmluvy je

Turecko. Islámistické Turecko. Dělení lidí do tříd, tentokrát drze přímo na muže a ženy, je marxistický nápad. Rudí a černí mají k sobě neuvěřitelně blízko... Dzp.

P. Lenc 29.10.2018 8:54

Praštěné feministky?

Naopak, velice nebezpečné skupinky, které mají svou zvrhlou ideologii perfektně promyšlenou.Nakonec jejím výsledkem je právě Istanbulská úmluva.

M. Valenta 29.10.2018 9:43

Re: Praštěné feministky?

a taky mají rakety s plochou dráhou doletu anebo alespoň plochou hruď. Jde z nich fakt strach.

P. Lenc 29.10.2018 10:17

Re: Praštěné feministky?

Z vás taky.

P. Dvořák 29.10.2018 10:45

Re: Praštěné feministky?

Není plochá dráha doletu, ale plochá dráha letu.

Jak jste vlastně přišel na to, že mají rakety? Nemáte náhodou jednu doma? Nemyslím raketu.

M. Valenta 29.10.2018 11:27

Re: Praštěné feministky?

Feministky mají plochou dráhu doletu, to jste nevěděl?

M. Moravcová 29.10.2018 13:27

Re: Praštěné feministky?

A Valenta má plochý mozek. To zde ví kde kdo.

M. Valenta 29.10.2018 15:04

Re: Praštěné feministky?

.. a Mánička se počůrala viďte Marcelko.

J. Jurax 29.10.2018 17:15

Jo, pane Valento, hloupost Vás nebolí a ani není trestná, není-liž pravda?

V. Student 29.10.2018 8:26

Velmi dobře.

Snad tyhle aktivity nezapadnou a někdo z politiků to téma zvedne tak, že ratifikaci skutečně zabrání.

P. Zinga 29.10.2018 7:57

Praštěné feministky?

A co si myslet o těch volech, co je z pozice svých mocenských postavení podporují?!

Musíme voly nahradit bejky, toť jediná cesta.

A. Alda 29.10.2018 11:24

Ano.

V. Braun 29.10.2018 11:44

Re: Praštěné feministky?

Tak "chlapa s gulama" jsme už za premiéra měli, že.

J. Kombercová 29.10.2018 13:02

Re: Praštěné feministky?

Z Topolánka "chlapa s gulama" udělali novináři, či kdo. Pamatuji dobře pana Tošenovského, který za Topolánkem tehdy stál, a ten o něm řekl, že má koule. Což je běžný výraz pro člověka rozhodného. Vy je nemáte?

M. Moravcová 29.10.2018 13:29

Re: Praštěné feministky?

To už jsem zde vysvětlovala tolikrát, že koule a kule (moravsky) nejsou gule, že i analfabet by to už pochopil.

P. Grigar 29.10.2018 15:55

Re: Praštěné feministky?

.. s výjimkou p.Brauna. Tady opět osvědčuji pravdivost poučky našeho pana řídícího z vesnické dvojtřídky: opakování jest matkou hlupáků, inteligetní člověk chápe napoprvé!

J. Pospíšil 29.10.2018 19:40

Re: Praštěné feministky?

Ano, rozhodně a veřejně vyhlásil, že Lisabonská smlouva je shit a pak ji prosadil. To si fakt pamatujeme.

J. Kombercová 29.10.2018 19:50

Re: Praštěné feministky?

I já. Také pamatuji, jakému tlaku byl vystaven Klaus, aby ji také podepsal. No a podepsal.

Také pamatuji na referenda ohledně Lisabonské smlouvy, která, když se poprvé nepovedla, povedla se na druhý pokus.

Tak nevím, ta smlouva asi být podepsána musela, tehdy se ještě nějak moc nekverulovalo.

J. Kopis 29.10.2018 5:21

Istanbulská úmluva absolutně neřeší deklarovanou potřebu

její ratifikace, neboť v zemích které ji ratifikovali se vesele znásilňuje stále více a radostněji. Země, které ve společenském "vývoji" nepokročili tak daleko jako "západ" podobné nesmysly neřeší, neboť na to ani nemají zbytné finanční prostředky a to je i jádro pudla, "prachy". Nedávno se podařilo zažehnat zákon o sociálním podnikání z dílny neomarxistů především v ČSSD. Když vezmeme v úvahu co je vlastně podstatou podnikání a aplikujeme to do sociální sféry, tak z toho přesně vylezou podobné aktivity jako je Istambulská úmluva. Podnikatel se bude snažit vyvářet takové prostředí, aby prosperoval a měl příležitosti pro své podnikání, to samé bude vytvářet podnikající "neziskový" subjekt. Myslíte, že Člověk v tísni se skoro dvoumiliardovým obratem se bude snažit "podnikat" tak, aby měl obrat nižší?

P. Sulc 29.10.2018 2:13

Tem zenam se nijak nedivim,

jsou to prece jen hloupe slepice, prekvapuje me ale Halik, ze je z nej takova levicacka zruda. Lezl v rit Havlovy, komu leze ted? Odporny to tvor.

M. Prokop 29.10.2018 11:41

Re: Tem zenam se nijak nedivim,

Halík mne nemůže překvapit.