28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Po homosexuálech zcela logicky i zoofilové

Univerzitní knihovník Michael Kiok z Münsteru se obává, že by mohl přijít o svou dlouholetou družku. Bundestag totiž 13. prosince 2012 přijal nový zákon, který zakazuje pohlavní styk se zvířaty a stanoví pokuty až 25 000 eur za první přestupek. Zákon dosud neschválil Bundesrat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Patta 5.1.2013 11:39

Řešení není nijak složité.:

Zahodila jste nabízenou možnost dialogu mimo veřejnou diskusi. Současně jste se zachovala jako Kostnický tribunál. Odmítnout bez pročtení argumenty protistrany a trvat na svém dogma, které Vám bylo předloženo k věření je přesně v intencích tribunálu, který poslal na hranici mistra Jana Husa.

Sociologie se zmítá ve slepé uličce sociálního kapitálu a sociologové jen přihlíží reformním zmatkům při reformách sociálního státu, na kterých se podílí právě svou nečinností. Proto jsem napsal o sociolozích následující článek: http://www.demografie.cz/archiv/sociologove-v-ceske-republice_

Pokud nepřijmete správnou definici sociálního kapitálu, tak nemůžete přispět svým dílem k sociálním reformám. Pak platí to, co jsem napsal v následujícím článku: http://blisty.cz/art/60221.html

Neznat správnou definici základního sociologického pojmu vede v praxi k takovýmto excesům: http://blisty.cz/art/66785.html

Z. Kulhánková 5.1.2013 20:03

Re: Řešení není nijak složité.:

Vaše starosti na moji hlavu.

Z. Kulhánková 5.1.2013 20:04

Re: Řešení není nijak složité.:

Už to zase nefunguje.

Z. Kulhánková 5.1.2013 20:09

Re: Řešení není nijak složité.:

Můj názor na kvalitu Vašeho článku je níže. Prostě se to nedá číst. O dialog zájem nemám, na to je život příliš krátký.

I. Patta 5.1.2013 23:49

Re: Řešení není nijak složité.:

Tak tohle není reakce vysokoškolačky.

Sociologie má obrovský dluh vůči občanům. Nejde o málo. Jedná se v případě špatné definice sociálního kapitálu o dva negativní dopady na společnost:

1) Více než jeden bilion korun (1000 miliard korun), které nebyly pracujícím rodičům uznány jako náklady na výchovu dětí v rodině a v podobě daní státem neprávem odňaty, viz následující článek: http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/clanek.phtml?id=109032

2) Ztrátu jednoho milionu dětí za posledních 20 let, dětí, které se nenarodily do vyrovnané populační bilance. Příslušná přednáška ke stažení např. zde: http://www.rodiny.cz/f/file/Patta.ppt

Z. Kulhánková 6.1.2013 9:46

A tuhle hlášku znáte?

Kdybys byl mlčel, zůstal bys filozofem.

I. Patta 7.1.2013 0:16

Re: Řešení není nijak složité

Utéci od sociologie a jejich problémů k latinským citátům je totéž jako vyklidit pole. Navíc společenské problémy volají po sofistikovaných sociologických řešeních a proto plané filozofování socioložky je dnes a zde jen ztráta drahocenného času.

Denně např. chybí investice do nové generace ve výši 400 milionů korun a to se nám všem brzy zle vymstí.

I. Patta 21.12.2012 12:03

Řešení není nijak složité.

Takže jste vystudovala sociologii v Brně. Zajímala by mne Vaše odpověď na otázku: co je to sociální kapitál?

S těmi pokrevně příbuznými souhlasím.

Nesouhlasím s argumentační záměnou makro za mikro. Výjimky potvrzují pravidlo. V tomto případě výjimky obnáší asi 15%. Zbývajících 85% jedinců, v podstatě násilím (bez možné alternativy) propasírovaných přes citovou poušť pasťáků je sociálně deprivováno. Jejich přínos pro společnost v dospělosti je v záporných hodnotách. Zkuste si představit co by se s další generací stalo, pokud by celá byla vychována v dětských domovech (náklady nechávám vzhledem k hypotetické otázce stranou).

Ještě k těm dětem, protože o těch to je především. Dnes týrají a dokonce zabíjejí své děti i pokrevní rodiče. Položila jste si někdy otázku proč je tomu tak?

Můžeme spolu komunikovat i přímo, zde je moje adresa: ivopatta@seznam.cz

Z. Kulhánková 22.12.2012 6:17

Re: Řešení není nijak složité.

Ah, teď jste mi živě připomněl jednoho našeho profesora, s kterým jsem hrávala v šach. S vlající hřívou a jiskrou v očích nám vyprávěl o pánovi jménem Alexis de Tocqueville. Bohužel už není mezi námi, ale sociální kapitál mám v dobré paměti.

Česky se sociálnímu kapitálu říká známosti, tlačenka, případně strejček. Anglicky je to networking. Chápu ho jako souhrn užitečných mezilidských kontaktů, vyčíslitelný jako poměrný počet možných společenských a profesních výhod, které pro jedince představuje.

I. Patta 22.12.2012 16:29

Re: Řešení není nijak složité.

Pan profesor s vlající hřívou a jiskrou v očích Vám vykládal báchorky, bohužel. Báchorky, díky kterým si sociologové hrají na vlastním písečku obklopeni důvěřivými studenty.

Stát řídí a reformy mají v rukou výhradně ekonomové. Výsledek máte každodenně před sebou a to i v diskusích na internetu.

Za tenhle šok se omlouvám. Co je sociální kapitál najdete na adrese:

http://www.demografie.cz/archiv/socialni-kapital_-slepa-ulicka-sociologie_

Z. Kulhánková 22.12.2012 19:18

Re: Řešení není nijak složité.

Myšlenka je to zajímavá, ale číst se to nedá. Přestala jsem u "Sociální kapitál je o úplně jiném, než je jeho zaplétání do sociálních sítí"

Pokud Vám vadí, že se ten termín používá v tomto významu, vymyslete si pro Váš význam nějaký nový. Jiné řešení mě nenapadá.

I. Patta 20.12.2012 0:05

Řešení není nijak složité.

Pokud provedete správně důchodovou reformu, tak všechny ty, kteří nevychovali děti, snadno srovnáte do takové velikosti, jaká jim náleží. Jak to myslím? A proč zrovna by to měla srovnat důchodová reforma? Odpovězte si sami na následující otázky:

- Z jakých peněz je financován I. důchodový pilíř?

- Kdo může za to, že bude nedostatek dětí a tím následně nedostatek plátců sociálního pojištění vzhledem k počtu přímo vyplácených starobních důchodců? Ti co děti vychovali, nebo ti co si mohli sami sobě vše dopřát a navíc život napůl proflákali, protože se neobtěžovali děti vychovat?

K tomu tři poznámky na předpokládané námitky: 1. Mluvím o výchově, nikoliv o rození dětí. Těch co potřebují stabilní rodinné zázemí je v dětských domovech dostatek. 2. Tzv. sociálně nepřizpůsobiví sem nepatří, protože nesplňují základní požadavek k přiznání starobního důchodu, počet odpracovaných let. Navíc náklady na výchovu dětí v uvedených rodinách nenesou rodiče ale stát. 3. Správně provedenou důchodovou reformu (když si materiál pořádně přečtete, tak zjistíte že se chovám, na rozdíl od TOP důchodové reformy, k bezdětným jako bych je choval v bavlnce), máte ke stažení např. na adrese: www.spov.org/data/files/pata-1-.ppt

Z. Kulhánková 20.12.2012 0:35

Re: Řešení není nijak složité.

Ano, to je velice rozumné. Teď ještě aby se to podařilo prosadit.

Z. Kulhánková 20.12.2012 0:58

Re: Řešení není nijak složité.

Ještě mě ovšem napadlo, že v takovém případě by se homosexuálové (a po nich i zoofilové a další úchylky) tím víc snažili, aby mohli děti adoptovat. A množily by se případy odebrání dětí rodičům nebo pěstounům, kteří nemají ty správné politicky korektní názory, jak už se stalo v Británii.

I. Patta 21.12.2012 0:48

Re: Řešení není nijak složité.

K Vašim námitkám. O adopcích dětí homosexuály jsem samozřejmě přemýšlel také v době prosazování požadavků na registrovaná partnerství v poslanecké sněmovně. Výsledek: ano jen v případě blízkých příbuzenských vztahů. Co se týká odebírání dětí rodičům, tak bychom měli převzít legislativu ze SR. Zákon tam zakazuje odnímání dětí z důvodů, pro které jsou u nás běžně děti z rodin odebírány. Nový zákon převádějící péči o děti z pasťáků do pěstounských rodin alespoň zničí lobby která se doslova živí právě odebíráním dětí. Je to výborný obchod, protože stát dává 20 tisíc korun měsíčně na jedno dítě v dětských domovech.

Na Integrované reformy se dívejte jako na komplexní materiál, skládaný kousíček po kousíčku 10 let na základě znalostí z demografie, sociologie, ekonomie a psychologie. Mými oponenty byli profesoři M. Potůček a J. Keller.

Z. Kulhánková 21.12.2012 3:16

Re: Řešení není nijak složité.

Můj vedoucí diplomky byl profesor Ivo Možný.

Velice chválím tendenci omezování dětských domovů ve prospěch pěstounství. Zrušit domovy úplně ale není moudré, protože vždycky bude určité procento dětí, které se jinam nehodí. Mimochodem, znám jednu velice sympatickou mladou dámu, která byla z děcáku přemístěna do pěstounské rodiny, ale svěřila se mi, že by radši zůstala v děcáku, protože tam byla "mezi svými". Se svými vrstevníky z normálních rodin si totiž moc nerozumí. Včil mudrujte.

K těm adopcím homosexuály: I když jde o příbuzenský vztah jednoho z partnerů, vždycky by měla být dána přednost jiným příbuzným. Jsou známy případy z USA, když při rozchodu partnerů bylo dítě svěřeno do péče partnerovi, který s ním nebyl pokrevně spřízněn. A jistě víte, že nejčastěji děti týrá otčím nebo macecha.

J. Farda 19.12.2012 21:38

Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Dobrý den, vážení přispěvatelé NP, musím přiznat, že svým článkem paní autorka trefila tzv. do černého. Já jí osobně za animální humanismus prezentovaný v její článku upřímně plácám. Musím však přiznat, že jsem u ní v naší předvčerejší diskusi v tomto listu o osudu tří ukrajinských harantů rodiny Hagenových postrádal především humánní humanismus. Její dehonestující, neopodstatněný a urážlivý výrok na adresu oněch lidí připojuji níže, další její výroky o možnosti jejich šoupnutí jejich tří kluků do děcáku nechť si laskavý čtenář vyhledá sám v komentářích ke kauze paní Hagenové. Leč nedá mi, paní Kulhánková, vyslovit své uspokojení nad dnešním rozhodnutí krajského soudu, který rozhodl o odložení extradice této rodiny především z důvodů humanitárních a zájmů jejich dětí. Nyní avizované předvčerejší pí. Kulhánková o rodině Hagenových: Z. Kulhánková Datum: 17.12.2012 19:26 To zas musím uznat, že samozsatně fungovat

schopni jsou. Paninka se sama zmínila, že zase plánuje točit, a manža se

jako zkušený dealer drog určitě taky uchytí. Chucpe, paní Kulhánková, chucpe! Jsem, ač, gój, židomil! Nevadí Vám to, že? Na závěr mi všichni dovolte upřímně pí. Kulhánkovou pozdravit do B.C., Canada, a s upřímnou omluvou na mé předvčerejší ošklivé přirovnání její osoby ke krávě nebeské, protože ten nebohý přežvýkavý sudokopytník za ní a nic nemůže. A bo se ona se mnou z diskuse milez jihozápadu rozloučila, též málo na revanš: Have a nice Day, Dear Lady, nice Day!

Z. Kulhánková 19.12.2012 22:42

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

"Nastě takhle nakonec nezbude než se vrátit k řemeslu, které jí slušně vynášelo. K pornoherectví." http://www.lidovky.cz/pornomama-musi-i-s-detmi-do-4-prosince-opustit-nasi-zemi-piz-/ln_nazory.asp?c=A121121_083710_ln_nazory_ase

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

Saša byl zoufalý. Zda skutečně zaplatil za to, aby Serkovovo drahé BMW525 shořelo, nemá smysl rozebírat. Tím se už zabýval soud a poslal Sašu na osm let do vězení. Zdroj: http://www.lidovky.cz/pornoherecka-z-ukrajiny-ceka-na-azyl-dv2-/zpravy-domov.aspx?c=A121029_125903_ln_domov_vs

J. Farda 19.12.2012 22:46

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Good night, Dear Lady, good night!

Z. Kulhánková 19.12.2012 23:39

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Konečně rozumný nápad - snad se z toho vyspíte.

J. Farda 20.12.2012 0:53

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Never, Dear Lady, never more, I am sorry!

Z. Kulhánková 19.12.2012 23:38

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Omlouvám se za několikanásobnost, kopírování do diskuse tady moc dobře nefunguje.

J. Farda 20.12.2012 0:42

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

No more any questsions, thank You, Dear Lady, thank You very much!

J. Farda 20.12.2012 1:58

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Nedá mi to vrátit se, ač jsem se už opravdu a fakt nechtěl, matlat s páchnoucí kauzou, ale Vy osobo Dear Lady Kulhanek, já jsem ty azylanty v Zastávce aji Kostelci jako provozák SUZky za letav azylácích eh klatě znal, prolhané i nešťastné lidi v nich taky, a Vy tu na ně prezentujete, jako Vaši odpověd´na moji jejich obranu, 4x z 5ti ten samý článek v LN? Buď nevíte, co činíte, nebo jste prolhaná bolševička, ještě hůře Klausovka, nebo duševně nemocná, což Vás vyviňuje. Styďtě se, Dear Canadien Lady,  Esli Vám mohu něco doporučit, jste-li příčetná, starejte se radšej o Inuity ve své nové vlasti, žijte si ve své Victoria, B.C., Canada, či kde jinde, v míru a pokoji, a vyflázněte se, Dear Lady, na nicotné azylantské problémy ČR! Řešení sexuálních deviací, natož azylu tady v ČR teda Vám fakt, ač jste dle foto na  svém blogu jinak čupr baba, fakt nepřísluší, nechají to na tuzemcích, m´lostivá, čtětež po staročesku gnedige frau! Feeel shy! jaf! Ale jináč Vám vinšuji Merry Christmas and (very) Happy New Year. Forever, of course!

Z. Kulhánková 20.12.2012 2:16

Re: Po homosexuálech ... kdože, zoofilové

Hlavně už to nehulte.

B. Rybák 19.12.2012 18:49

Za hédonismus se platí snad víc než za blbost

Jako každá revoluce se i současná protikřesťanská morálně relativistická (hédonistická)"kulturní revoluce" dostává do stále radikálnějších rukou, které ji dovedou do sebezničujícího extrému a nakonec k úplné negaci. Dočkáme se samozřejmě nejen toho, děti budou dávány do "výchovy" homosexuálním párům, ale i toho, že budou odebírány zpátečnické křesťanské hodnoty vyznávajícím rodičům (už teď se to v V.B. děje u pěstounů), zoofilii budou kontrolovat a za příslušný poplatek schvalovat či provozovat "zelení odborníci" (ti přece rozumí řeči zvířat) a pedofilie se stane v důsledku snižování věku "sexuzralosti" dítek prakticky bezpředmětná.

Opravdu ale nezávidím homosexuálům, zoofilům, feministkám, ateistům za cca 50 let (a možná i dřív), až přijde ta demografickou katastrofou, hospodářskými, politickými a vojenskými porážkami vyvolaná "zpětná vlna". Bude-li muslimská, bude to konec naší civilizace a v každém případě konec demokracie.

Hroznou daň ale lidstvo platí už teď. Ochrana zvířat (často k vůli turistice) připravuje lidi o tradiční potravu (tu nechráněnou jim navíc chráněná zvířata sežerou). Chráněná zvířata unikají z chráněných zón a přenášejí nebezpečné choroby na hospodářská zvířata. Beztrestně pronikají do blízkosti obydlí (dokonce i měst) napadají lidi a především přinášejí riziko návratu středověkých morů. Není pochyby o tom, že především homosexualitě vděčíme za rozšíření HIV a pravděpodobně i za nebezpečnou transformaci původně daleko méně nebezpečného viru na HIV (kdo ví, jakou "dábelskou" proměnu ještě chystá). Člověk totiž nemusí být badatel, aby pochopil, že lidská řiť je vytvořena pro to, aby z ní něco vycházelo a ne aby se do ní něco strkalo. Moudrá příroda zařídila, aby nebezpečné věci (jichž se nemáme dotýkat) smrděly. Cenou za porušování příkazů živé přírody je obvykle smrt jedince (stáda, druhu).

Z. Kulhánková 19.12.2012 21:16

Re: Za hédonismus se platí snad víc než za blbost

Děkuju, to je velice moudré. Normalizace úchylek, ba dokonce jejich povyšování nad normu se šeredně vymstí. Například dnes už se nikdo netroufne vysmát tvrzení, že děti vychovávané homosexuálními páry jsou na tom lépe než děti normálních rodičů, ani poukázat na to, že výzkumy, které toto "potvrzují", jsou zfalšované.

Jenom doufám, že už tu nebudu, až ta "zpětná vlna" dorazí. A ona dorazí, jako dorazili Vizigóti do dekadencí oslabeného Říma.

C. Manana 18.12.2012 18:29

Kdo další?

Myslím si, že pak už jsou na řadě pedofilové, a nebude to dlouho trvat a budou se hlásit o svá svatá práva na nezletilé děti. Ještě že mi bude 80, že se toho už nedočkám. Ačkoliv, na druhou stranu, nepřijdu o něco?

Z. Kulhánková 18.12.2012 18:31

Re: Kdo další?

O gerontofily?

M. Bílý 18.12.2012 16:33

Ze všech těch -filií se zdá nejpřijatelnější gerontofilie, při níž nerovnocennost partnerů je (zdánlivě) minimální.......

........Je to asi měsíc, bavil jsem se docela příjemně s tak asi pětadvacítkou.  Její lichotky a obdivné proslovy jsem se pokusil přibrzdit sdělením, že je mi 87. To je nádherný věk, pravila. Nádherný děděčkovský věk. Já dědečka nemám, mohl byste mi ho dělat a chodili bychom spolu po hradech a zámcích.... I když jsem ocenil originalitu tohoto sbližovacího manévru (lhostejno jestli opravdu čistě gerontofilního, nebo penězofilního) všechno jsem zřejmě pokazil svým údivněodmítavým výrazem. Já mám totiž hranici pro pedofilní konání v současnosti někde kolem  padesáti let a kdoví jestli to není o kousek výš. Celý život (přesněji od čtyřicítky) mi vyhovoval maximálně dvacetiletý věkový skluz směrem k dámě. A na případy zneužívání mladistvých reaguji vždy stejně: useknout mu ho!!! Takže tohle mé sdělení berte i jako vyjádření k pedofolii.