28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kanuk 8.12.2007 22:03

Jak to bylo doopravdy

Je pravda, že straničtí funkcionáři KSČ měli výhody v zásobování, ale asi to nebylo podstatné. Možná, že někteří lidé vydělali něco na úplatcích. Ale celkem vzato, největším vysavačem  čs ekonomiky byl SSSR, pro který ČSR dělala skoro zadarmo, takže těch peněz pro papaláše a pod. moc nezbylo.

tomfuk 7.12.2007 21:25

Politický....

Politický altruismus KSČM je farizejské zastírání touhy po moci,která byla a je na dosah.Okatě za ním(altruismem)vykukuje amoralismus s jeho základními principy a hned následuje egoismus.Vedoucí špičky KSČM se snaží sjednotit různé názorové proudy uvnitř strany i mimo ni.Tato snaha nemůže uspět,vždy ztroskotá na prostoduché hlouposti většiny členů,neboť jejich vzdělanost v marxistické filosofii končí nedočtenou brožurou o diktatuře proletariátu.Ani špičky komunistů si neuvědomují ,že marxistická filisofie prohrála svůj boj s filosofií klasického typu,scientistickými směry a filosofií života a za každou cenu setrvávají na dogmaických pozicích.Mladí lidé pokud se seznámí marxistickou filosofií,materialismem dialektickým,historickým a marxistickou teorií poznání  a chapají ji v její dialektické rovině,zjistí že toto učení dostává pachuť pavědy a s tímto učením se rozejdou.Je to jako studovat anatomii ,zvyky Blbouna nejapného a aplikovat je na pštrose.Pro nás komunistická strana zůstane jen hnízdem doutnajicí totality,bývalých funkcionářů,ublížených individuí a co je nejsmutnější i idealistů s vírou,těch je nám líto,ale mohou si za to sami,nedělají nic pro svoje sebevzdělání.!!

IS 7.12.2007 22:55

Re: tomfuku, filozofie neprohrávají, to jen lidé ?

Toho strachu, dodo  !

tomfuk 8.12.2007 0:07

Re: Re: tomfuku, filozofie neprohrávají, to jen lidé ?

Bohužel je to tak filosofie, nauka hledající odpovědi na nejzákladnější problémy světa,poznání,společnosti a jedince,zvítězila nad filosofií marxistickou,která má za úkol svět nejen poznávat,ale i měnit.za pomocí totalitního vládnutí.21.století o takovou filosofii nestojí.                  K vašemu titulku IS -s tím jak prohrává filosofie člověka prohrává i filosofie.

hamar 7.12.2007 20:07

Dnes jsem viděl v metru Grebeníčka "iin natura" ...

A prostě ty komunističtí pohlaváři vypadaj pořád stejně jako za bolševika... A místo aby chodili kanálama, tak si chodí do parlamentu a užívají si za naše "dělnické" peníze ....

IS 7.12.2007 22:59

Re: Závidíš hamare ?

Kobl 7.12.2007 17:52

Nechť žije revoluce?

Ano, staří komunisti jsou poněkud vetší, ale pozor, proč by to měli být právě oni,  kdo by nám mohl nakopnout dobré bydlo. Nahlédněme do Ameriky. Tamní lídři, tváří v tvář převládající lidové opozici, stále tvrdošíjně plánují destrukci Íránu. Snad kromě neoconů a jejich spojenců se lidé obávají, že Amerika své vlastní aktivity nemusí přežít, a dokonce může strhnout do propasti celý svět. Hodiny sebezničení už delší dobu pomalu tikají. Americká ekonomika může jednoho dne zkolabovat pod vlastní vahou. Hrozí krach jak amerického kapitalismu i demokracie, tak i celé světové ekonomiky. Místo aby viníci takové situace čelili obvinění, nadnárodní korporace  a jejich vlastníci jsou velebeni jako potencionální zachránci lidstva. Kolaps americké ekonomiky by vyvolal zničující sociální reakce. Systém, kde zisky vždy urve elita, vyvolává sociální napětí, a překročí-li index mizerie určitý limit, hrozí demokratická revoluce. Jsme svědky směřování do periody národního volného pádu, kdy americká společnost se řítí po hlavě do tmavé propasti nejistoty, starý řád mizí  a Nový Světový Pořádek spěchá zaplnit prázdné místo...

A my zatím tady krátkozrace šťouráme do vetchých komunistů.

No, možná to nebude  ještě tak horké. Nemám to ze své hlavy. Četl jsem to včera v thepeoplesvoice.org (The Planned Collapse of America) To slovo pípl v názvu naznačuje, že to budou levicové noviny a ti to vidí obzvlášť černě. Nicméně kdo ví, jaká revoluce nás zase čeká? A nemusí to být zrovna v říjnu. Třetí světová je na spadnutí.

Pamětník starejch dob 7.12.2007 20:13

Re: Nechť žije revoluce?

Amerika je nad propastí co já pamatuji a to už je hodně dlouho.

AeroKarel 7.12.2007 21:50

Re: Re: Nechť žije revoluce?

Ale tehdy to bylo bez internetu. Jinak žádná změna.

Kubeš 7.12.2007 17:21

Autorovi

R^R^R^

F.VÍZEK 88.100.57 7.12.2007 16:55

Kdo jde komu na ruku ?

S neschopným Topolánkem, pružným Bursíkem, mravným Čunkem, podlézavým Vondrou,  čistým Kalouskem, zdatným Římanem a reformním Julínkem ...  se můžeme dočkat toho, že levice zakrátko nebude mít  "jenom"  těch 111 hlasů ve dvousetčlenné sněmovně jako v roce 2002.

Současná koalice, ve kterém nejpevnější jádro tvoří tandem Melčák + Pohanka, jde na ruku Pilipovi a Paroubkovi  dennodenně a úspěšně... 

F.VÍZEK 88.100.57 7.12.2007 16:58

Oprava...

Současná koalice, ve kterém nejpevnější jádro tvoří tandem Melčák + Pohanka, jde na ruku Filipovi a Paroubkovi  dennodenně a úspěšně... 

jirka.s. 7.12.2007 17:36

Re: Oprava...

To nic, francku! Ty se opravovat nemusíš, o jednu pitomost více nebo méně, to je u tebe úplně šumafuk! ;-D

Wabi. 7.12.2007 16:30

Reiniš, Vy nemít bolševiky, tak nemáte vo čem psát !

Ale naštudoval jste to dobře!!8-o Teďká ještě co s tím , že maj stále větší preference.8-o Někde se děje chyba !! Schválně u koho?

Buvol 7.12.2007 15:55

Moc se mi to nezdá, když má pořád preference větší než KDU-ČSL a Zelení dohromady ..

jirka.s. 7.12.2007 17:39

Re: Moc se mi to nezdá, když má pořád preference větší než KDU-ČSL a Zelení dohromady ..

Docela ti to věřím, ..vole! Ve tvých snech bude nejspíše dominovat plný žlab ! ;-D

Ludva 7.12.2007 15:53

Čí to byla revoluce?

Nějak se mi příčí spojovat ruskou revoluci jen s Rusy. Kdo je zná, ví že to jsou poměrně dobrosrdeční lidi, ze kterými je snadné manipulovat v jakémkoliv směru. Měli tu smůlu, že na ně padla odchylka od Marxových představ o celosvětovém přechodu ke komunismu. Leninova teze o vytvoření komunismu v izolované zemi se ukázala neúspěšnou, protože v konkurenčním boji s kapitalismem komunismus neobstál. I když, možná to bylo dobře, protože při celosvětovém úspěchu komunismu by nebylo s čím srovnávat. Každopádně ty teorie komunismu nevyšly jen z Rusů, byl tam velký židovský podíl. Vypadalo to přitažlivě, avšak za prověření teorie v praxi jsme nakonec pěkně zaplatili.

strejda 7.12.2007 16:25

Re: Čí to byla revoluce?

Měl byste přidat Gruzínce a Lotyše atd. A také, že by žádná ruská revoluce nebyla, kdyby nebyla první válka. Kdo za ni mohl? Bolševici? Zemědělci, vlády? A jaké vlády? Socialistické nebo kapitalistické?

IS 7.12.2007 22:59

Re: Re: strejdo I. světovou válku vyvyolali socialisti (císař Vilém a spol)- viz Hayek

Alfons 7.12.2007 15:52

Komunizmus na smetiště dějin.

Jedíně kapitalizmus naroubovaný na lobydemokracii je záruka blaha lidstva.

nepolitik 7.12.2007 15:42

Oni se rodí i maladí bolševičtí fanatici, viz

Komunistický svaz mládeže, či jak se ten jejich spolek jmenuje. Zářným příkladem je mladičká poslankyně Konečná. Podívejte kolik zblbli mladých svojí akcí NE ZÁKLADNÁM. Plakáty, které nosí při svých protestních akcí pocházejí plně z dílny KSČM. Pokud přijde hospodářská resese a nedej Bože krize, potom to teprve bude voda na jejich mlýn. Proto je nepodceňuji a snažím se jim znepříjemňovat život tím, že přesvědčuji na příkladech lidi ve svém okolí o jejich prolhanosti a proradnosti.

Kubeš 7.12.2007 17:21

Re: Oni se rodí i maladí bolševičtí fanatici, viz

R^

VL 7.12.2007 14:48

Jen dočasně

Počkejte, až se jim jednou podaří vyhrát volby, kolik vyjde z ilegality domovních důvěrnice, pětkařů, desítkářů a dalších podobných sv..í.

jerry 7.12.2007 14:11

Já bych začal už tím, co se dělo po tzv.VŘSR

např.vražda carské rodiny, řádění rudých hord, vedených kriminálníky atd. Stalin začínal jako pasák a bankovní lupič. Jednalo se o neuvěřitelné vítězství kriminálních živlů v tak rozsáhlé zemi.;-(

Kylchap 7.12.2007 14:38

Re: Já bych začal už tím, co se dělo po tzv.VŘSR

Stalin začínal jako student teologie. Učit se, učit se, učit se jerry.

jirka.s. 7.12.2007 17:33

Re: Re: Já bych začal už tím, co se dělo po tzv.VŘSR

Ano, vorezlej vejfuku! Nemusíš neustále přesvědčovat, co jsi za zmagořelého rudého pitomečka! Úplně stačí, když se připomeneš jenom jednou denně, aby si slušní lidé uvědomili tvoji existenci a nepolevili v ostražitosti! ;-D

klobouk 7.12.2007 13:56

pate pres devate

"že SSSR jako jediná svetová supervelmoc podporovala boj za spravedlivejší spolecenský rád" ...

"podívat se na nynejší straníky zblízka. Jsou to vesmes prestárlé trosky, ubožáci, kterí vzpomínají, jak si kradli do kapsy a jak se jim hrnuly úplatky, jak byli bezpecní ve svém kriváctví"

nejak mi z toho plyne, ze ti krivaci kradli, sbirali uplatky a tim podporovali boj za spravedlivejsi spolecensky rad.

Ted uz taky vim co myslel pan Tlusty, kdyz rikal "byl jsem clenem KSC, ale nebyl jsem komunistou"

tom 7.12.2007 11:58

fakt to napsali?

"VŘSR otevřela cestu k budování alternativního společenského systému." Není jasné, jde-li o komentář autora nebo jestli to fakt napsali. Protože přechodný socialismus na cestě k jedinému vědeckému spravedlivému komunismu nemá žádnou alternativu. Komunismus je nejvyšším a konečným stádiem uspořádání společnosti a zahnívající kapitalismus překonanou etapou vývoje. Alternativou tedy myslí jako že si snad můžu i něco vybrat? Svobodně? Z rovnocenných variant? To snad ne! V tom spatřuji některou vážnou pravicovou úchylku (oportunismus, reformismus, revizionismus), myslím, že jde o tu poslední.

Já toho Grebeníčka pozoruju s podezřením od té doby, co v Praze zabránil větší integraci evropských komunistických stran. To se hrubě zpronevěřil zásadám proletářského internacionalismu, a teď zas todle. Strana odpouští, ale nezapomíná! Ve světle takových a podobných prohlášení je vidět, že některé z obětí neleží na cestě budování zbytečně, přísná, ale spravedlivá kritika zleva je v takových a podobných případech na místě. Opuštění principiálních leninských pozic nelze ospravedlnit žádnými momentálními konjunkturálními taktickými ohledy.

Jura Jurax 7.12.2007 13:53

Re: fakt to napsali?

No jo - hang him high a ty ostatní taky - to je řešení jak pro komanče (eliminují revizionisty a úchylkáře) i pro nás (eliminujeme komanče) ... :-D

Pytel 7.12.2007 11:52

kapitalismus zvítězil

Já proti kapitalismu vůbec nic nemám, ale pod jednou podmínkou - že budu sám nějaký mít. A pokud se najde někdo, kdo mi do očí řekne, že ho získám prací, tak mu v té vteřině dám ránu pěstí mezi oči.