28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
knedlik 16.6.2006 19:55

Rosta z Moravy?

Neni ten "nas" Rosta take z te Moravy?

Bambus 15.6.2006 17:11

Milý Adame

Nejsi náhodou Rosťa? Sám jsi přece psal, že "potrefená husa vždycky zakejhá." Vzhledem k tomu že po Hedvíčkovsku útočíš na každý ÚTOK (ATAK) na Hedvíčka, a argumentuješ tím, že všechny protiargumenty vyvrací právě Hedvíčkův článek, "kdybyste si ho ráčili přečíst, místo ho šmahem odsoudit." Celá ČR, milý Adame (Rosťo?), je podle Vás jeden velký marast, a někteří z přispěvatelů "zní opravdu omezeně". Místo 'duhá světová válka' píšete poamericku WW II, a nepoužíváte diakritiku, stejně jako Rosťa (Vy). Zato Hedva (Vy), to je vědec co předběhl nejen dobu, ale i evoluci.  

Bylo by navíc opravdu divné, kdyby se takový grafoman jako Vy neobjevil v diskuzi pod svým článkem.

Adam 15.6.2006 17:30

Mily Bambuse.

Herdek, vy mi nejak lichotite, to musim hned rict manzelce ze i kdyz jsem v kuchini jak hrom do police, tak aspon dobre pisu.

BTW, nemyslim si ze by Hedvicek predbehl dobu nebo evoluci, ale doufam ze jeho clanek prispeje k evoluci vaseho mysleni. ;-D Na druhe strane , ale o tom pochybuji. Vas Rosta ;-D;-D;-D

Bambus 15.6.2006 17:49

Re: Mily Bambuse. (to i jste asi zapomněl v USA co?)

Jen si nefanděte, moje myšlení už Hedvíčka předběhlo. A asi i Vaše. Neslyšel jste náhodou o posledním pokusu vysvětlit historii lidstva "geneticky"? Říkalo se tomu Nacismus. A propos: Komunismus zase vysvětloval historii lidstva tak, že nic kromě morálky naučené během života neexeistuje. Jak tak koukám, Hedvíček a Vy jste se vzhlédli v tom prvním.

Adam 15.6.2006 18:30

Re: Re: Mily Bambuse. (to i jste asi zapomněl v USA co?)

Ach jo! Vy nejste bambus ale spis bambula. ;-D

Bambus 15.6.2006 18:54

Re: Re: Re: Mily Bambuse. (to i jste asi zapomněl v USA co?)

jj

Beobachter 15.6.2006 12:11

FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

A tady mame foto:

http://ross.hedvicek.googlepages.com/

Adam 15.6.2006 15:13

Re: FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

(Y), a tohle je tvoje fotka? ;-D

Beobachter 15.6.2006 15:28

Re: FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

Na tech googlepages to neni Hedvickova fotka - je kdosi jiny. Ross Hedvicek je mystifikace. Vsechny jeho udajne vzpominky na detstvi v Ceskoslovensku a vojenskou sluzbu s Paroubkem jsou fikce. Ross Hedvicek ani neni Cech. Narodil se v roce 1946 v Bloemfontein v Jizni Africe a jeho prave a puvodni jmeno bylo Raff Hoedwiek. Jeho rodnou reci je afrikaans, i v anglictine mluvi s cizim prizvukem. Ti, kdo se nim setkali osobne potvrdili, ze cizi prizvuk ma i v cestine - proto nedavno odmitl zadost o interview z Ceskeho rozhlasu, protoze by hned bylo vsechno jasne. Cesky se naucil ve vojenske jazykove skole v Presidio of Monterey v Kalifornii. Tamtez se naucil i vietnamsky.   Ve Vietnamu byl trikrat, v roce 1968 byl jeho nadrizenym Lieut. William Calley Jr., Hoedwiek ale temer urcite u My-Lai nebyl. Paroubek ma uplnou pravdu, kdyz tvrdi, ze Hedvicka nezna, v te dobe byl Hedvicek kontraktorem v jihovychodni Asii a v Africe.  Ze stejneho duvodu nejsou znamy zadne Hedvickovy fotografie (na slovenskem webu je vyfocen zezadu), on sam tvrdi, ze je to kvuli velke jizve, kterou ma na prave strane oblicej (puvod jizvy neznam), ale je to protoze by ho z Ceska nikdo nepoznal.  V Ceskoslovensku byl poprve v roce 1995.

Adam 15.6.2006 16:18

Re: Re: FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

Doufam ze to nebude cist Dr. Chocholousek, to by vam nepovolil zitra vychazku. ;-D

Veselin Vackov 15.6.2006 16:42

Re: Re: Re: FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

Co Chocholousek, ale jeho vlastni manzelka mu da uz zase pres drzku. Onen Beobachter je utiskovany manzel jmenem Zdenek Vranik, co ma doma po ptakach!(Y)  

Adam 15.6.2006 17:14

Re: Re: Re: Re: FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

No von mi pripada trochu uslapnutej. Ovsem nekdy pouzivam eufemismy abych neurazil jeho "odusevnelost". ;-D

Auiam 15.6.2006 21:17

Re: Re: FOTO - ROSTISLAV HEDVICEK.

A v Monterey ho cesky ucil Benes, k nemuz taktez chodil do kursu tvurciho psani :-)). Pooosledniiii biiitva vzplaaaalaaa...Beobachtera zastrelili!!! No, to vlastne neva, stejne neme smysl pro humor. ;-)

Beobachter 15.6.2006 12:10

KDO JE ROSTISLAV HEDVICEK..?

Kdo je autor článku? Jeho "vyplody" naleznete ZDE:

http://www.militaria.cz/index.php?ac=readcomments&idcl=351&uin=313308e8da5b

Jo,jo: nas slovutny Kanadan z Kojetina, co uz pres 20 let usiluje o americke obcanstvi...

Bambus 15.6.2006 12:22

To je pravda?

Tak už vím že na Hedvovo članky reagovat nebudu. Ale byl mi hned nějakej podezřelej.

Adam 15.6.2006 15:12

Re: KDO JE ROSTISLAV HEDVICEK..?

No,no, nesmis si brat ten clanek tolik na sebe, a vubec mel bys bejt rad ze se o tobe pise. ;-D

občan z kraje města 15.6.2006 10:06

migrace má prokazatelný vliv

Zatímco v Číně je průměrné IQ=100, v Hongkongu je průměr IQ=106 a na Tchajwanu je to IQ=108. Rasa je to stejná, většina obyvytel se v těchto sídlech nenarodila. Ono je to podobné jako poměřovat IQ zaměstnanců OKD a IBM.

Auiam 15.6.2006 10:02

Cesi maji divne hrdiny

Zda se, ze to neni ten clanek neni o geneticke nedostatecnosti Cechu, ale o jejich vztahu k tomu nejlepsimu, co ten narod vyprodukoval. Je straslive, ze letci RAF jsou vyznamenavani az ted, je straslive, ze komunisticti zlocinci nebyli odsouzeni - naopak nadale pozivaji znacnych vyhod atd atd. Pokriveny hodnoty. Zide tlaci dopredu sve nejlepsi a proto jsou tak uspesni. Je to o tom, z koho si narod vyrobi hrdiny a komu se lidi chteji podobat. Je to o systemu, ktery protezuje neschopne, ne o tom, ze by vychozi "material" byl o tolik horsi. Nekolik masivnich vln emigrace je pochopitelne poznat. Ze odesli ti, kdo meli vice odvahy, o tom asi neni sporu. Diskuse se zvrhla ve spor o genetiku. Skoda.

občan z kraje města 15.6.2006 10:13

pravda, ale doplňuji

ještě migraci do ČR. Vybudování těžkého průmyslu, který zde nikdy nebyl a byl naordinován z Moskvy se sem přitáhla méně kvalifikovaná pracovní síla, kterou včetně její geneticky zatížené populace je obtížné vzdělat a posunout do vyšší úrovně dělby práce. A sociální systém je pro neschopné jako světlo pro můry, sjíždějí se z okolí, kde je krmí zadarmo méně.

Bambus 15.6.2006 10:54

Re: Cesi maji divne hrdiny

Souhlas až na jednu věc. S hrdiny nám trochu zamíchal komuniskmus. Jinak největší vlna emigrace ze zemí českých proběhla v době třicetileté války. Tehdy se jednalo o skutečně masivní odsun všech "nekatolíků", včetně J. A. Komenského a jiných. Pravda, přišli sem jiní sekáči, například jezuité, ale přes to všechno se české země kolem roku 1900 opět dostaly mezi "ekonomickou" špičku světa (naposledy za dob Karla IV.) Většinu národa tvoří obyčejní lidé, a ti v Česku nejeví známky "intelektuální degenerace". Budoucí elity proto mají dobrý základ na kterém můžou růst. Ty "staré" elity holt neměly štěstí na systém.

Auiam 15.6.2006 21:20

Re: Re: Cesi maji divne hrdiny

Ten rezim se v praxi uplatnoval uplne sam, ze ano. (Y)

Bambus 15.6.2006 22:14

Re: Re: Re: Cesi maji divne hrdiny

Ale to vůbec ne, udržovali ho v chodu lidi. Ale když se podíváte koho odsunuli nebo zavraždili během třicetileté války, tak se jednalo skoro beze zbytku o českou (i když v některých případech německy mluvící) inteligenci. Před rokem 1620 bylo Česko protestantská země, a to se muselo změnit. Jediné české etnikum které v Česku přežilo byl prostý lid. Naši prvorepublikoví dědové jsou jejich potomci. Ovšem; po druhé světové jsme odsunuli Němce, a pak odcházeli ještě emigranti. Životní úroveň a mravy během té doby klesly. Ale jestli si ten "pokles" vykládáte "úbytkem kvalitních lidí", tak Vás musím upozornit, že Česko tou dobou žilo pod bolševickou oligarchií. Teď se nám životní úroveň rok od roku zvedá, a přitom vládnou generace vychované za komunismu.

Abych to shrnul. Já jsem alergický na to, když někdo vysvětluje dnešní české problémy tím, že nám "genofond" ztratil na kvalitě.

Lucifer 15.6.2006 23:29

Re: Re: Re: Re: Cesi maji divne hrdiny

Nicméně je to tak. A to jsme zatím opomenuli významný příliv genofondu z bývalého CCCP. Až na pár kvalitních odborníků většinou zdegenerované mafiány či mužiky s tvrdou komunistickou výchovou a neukojitelným hladem po kapitalistických požitcích. Devatstace ruského genofondu je tragédie sama o sobě. Už jste oprášil ruštinu?:-/

florida 15.6.2006 4:06

Pan Hedvicek

Ve vsech clancich, ktere jsem od tohoto autora cetl /vsichni Cesi jsou spatni a CR jak by smet/, popisuje predevsim sam sebe. Je totiz taky "Cech jak poleno"

MM 8.7.2006 12:10

Re: Pan Hedvicek

Nevyrovnání se s komunizmem v praxi - http://www.lide.cz/Vranik4

JAPA 14.6.2006 22:22

Coxova studie

Nejsem si zcela jist, ale mezi jmenovanými jsem při zběžném přečtení nenalezl osobnosti ze slovanských národů, jako jsou např. Mendělejev, Ciolkovski, Sklovská, Tolstoj, Puškin, Chopin. A jestliže údajně nejčastěji světově hranou skladbou je Beethovenova devátá, pak druhá v pořadí je Dvořákova devátá. Proč do desítky největších hudebníků nebyl zařazen např Dvořák nebo nškdo z plejády ruských skladatelů? Tento výběr tedy považuji za jednostranný. K ostatním vývodům článku nemám zásadní výhrady. 

J. V. 14.6.2006 23:13

Re: Coxova studie

Nemel Puskin nejake habesske predky? A Chopin taky nebyl cistokrevny Slovan.A van Beethoven, jeho deda pochazel z dnesniho Holandska, jak jiz jeho  jmeno  rika.

O cem  to  je - rozhodne ne o narodnostech a rasach , ale o  intelektualnim holocaustu ceskeho naroda a jeho pricinach, a ty pan Hedvicek, dle meho mineni,   spravne a pravdive  vyjmenoval.

Adam 14.6.2006 23:27

Re: Re: Coxova studie

Panecku, kdyby bylo vic takovych jako vy, urcite by bylo min problemu mezi lidma. Ostatne nize jsem popsal co maji clanky tohoto typu za ucel. R^

Hnyk 14.6.2006 21:51

Ossies jsou úplně jiní Němci...

V Dederónsku fungovaly naprosto stejné mechanismy jako v Československu. Navíc až do stavby Berlínské zdi utíkalo patrně ještě víc lidí než z Československa. Dederóni měli automaticky západoněmecké občanství, zatímco uprchlík z Československa se musel nejdřív nějak prokousat, což jistou část lidí odradilo. Kdo zůstal v DDR, ten zůstal povětšině, alespoň do šedesátých let, opravdu jen proto, že jeho IQ ten režim vyhovoval.

Co se týče skokového růstu populace 9 měsíců po konci války: V Čechách Rusové neznásilňovali. Z dobových dokumentů (nebo toho co komunisti vydávali za dobové dokumenty) vyplývá, že Češky samy lezly s kytičkou šeříků  k Rusům do tanku. Jakpak se asi změnila populace v Česku po příslušné době?;-)

fakír 14.6.2006 22:09

Re: Ossies jsou úplně jiní Němci...

Ano, obzvlášť Květa Fialová ve čtrnácti po cestě ze školy. Nebo žena správce benešovského koupaliště co se i s dítětem zabarikádovala v kuchyni před třemi opilými Rusy ( ti byli posléze zastřeleni) zatímco její muž jako ozbrojený doprovod vedl zajaté německé vojáky do shromaždiště u Vlašimi. Ty se opravdu "draly" do tanku.

Na to jste přišel sám? Ne, vlastně to psali komunisti. No tak to "muší bejt pravda".