29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
aleš 11.4.2006 22:31

A další daň je na světě.

Podlé chování současné socialistické vlády vůči občanům nabylo dalšího rozměru. K již stávajícímu obludnému zdaňování občanů přibyla skrytě a nenápadně další daň. Jsou jí zdaňováni všichni občané a absurditou možnou jen v socialismu je že nejvíce ti občané, kteří používají pro vytápění elektřinu tedy nejčistší  a nejekologičtější způsob. Jedná se o platby za elektřinu. Stát provedl podvod na občanech tolerovatelný snad jen v Čechách, kdy společnosti ČEZ nejdříve zajistil monopol na elektřinu, poté tato patřičně zvedla ceny a tyto peníze si z ČEZu jako hlavní akcionář bere na dividendách stát. Stát si bere peníze občanů, které tito platí za elektřinu. Cena elektřiny v Čechách tedy sestávají jednak z ceny za výrobu a rozvod a dále daň. Proto také již jsou ceny elektřiny v Čechách jedny z nejvyšších v Evropě a to v absolutních číslech. Proti tomuto monopolu již také vystoupila evropská komise, ale to českým socialistickým papalášům vůbec nevadí, protože případnou pokutu přece nebudou platit oni, ale my všichni občané.

viz 10.4.2006 22:47

jj

souhlasím, a držím mu palce!

praded 11.4.2006 0:23

Re: jj

a prto vladimira hucina navrhnout do cela bis-ky protoze jeho karieru mu soucasna ridici garnitura teto organizace cilevedome hatila a pritom se vi ze byl jeden z nejlepsich pracovniku bisky -proto navrhuji aby mu tato moznost byla navracena .

Tikal 2 10.4.2006 19:42

Uvidíme jak rozhodne odvolací soud !

Pokud vím, tak Vladimír Hučín všechny soudy vyhrává a to dokonce i Ústavní. Faktem ale je, že kdyby se jak se říká zařadil do řady s těmi komunistickými poskoky a hleděl si teplého místa, tak by dnes nemusel čelit žalobám a neměl by za sebou vazby, kriminály a znovu vazby. Je proto důležité, aby odvolací soudní proces s Hučínem byl veřejný, aby každý si mohl na věc vytvořit názor. A toho se vládní garnitura, BIS a spol velice ale velice moc bojí a to je moc a moc podezřelé . 

Tikal 2 10.4.2006 19:48

Re: Uvidíme jak rozhodne odvolací soud !

Jo a pokud vím od obhájců a důvěrníků V. Hučína, tak drtivá většina nadřízených V.Hučína v BIS u tajného soudu vypovídala v tom smyslu, že Hučín patřil k nejlepším pracovníkům v BIS. Jeho slabinou však bylo to, že bývalí příslušníci StB a komunisté neustále poukazovali, že Hučín byl v minulosti trestán a že tím nesplňuje podmínku bezůhonosti. Dnes už by toto tvrdit nemohli, neboť Ústavní soud Hučína definitivně rehabilitoval jako účastníka protikomunistického odboje.  

OBČAN XY 10.4.2006 18:18

HUČÍN -OPĚT JEN ŠPIČKA LEDOVCE

Husák po nástupu k moci,nepořeboval politické vězně a přístup k odpůrcům se stal daleko sofistikovanějším a rafinovanějším...Husák -  DOBA TZV.NORMALIZACE....Bylo tak opět zničeno spousta odpůrců a to často doslova- šikanou, kriminalizací a bohužel i vtáhnutím do sféry bolševického zájmu....Tato praxe probíhala úspěšně a jen postižený může vědět, jak bezohledně a tvrdě....Úspěch tehdejších zločinců a jejich katanů se prokázal již tím, že za jejich působením se plíživě udělala tlustá čára beztrestnosti.....

AeroKarel 10.4.2006 16:16

Jo Schumachere,

začal on ten Hučín "partyzánštit" jen tak z ničeho nic, nebo když se na něj sesypali vlastní nadřízení?

Já nejsem moc komunistobijce, ale ty dva případy, Hučín i Hrubant mi i z dálky zatraceně smrdí. A světe div se, začátek výskytu smradu koreluje s příchodem socdem k moci.

Sch.glosátor 10.4.2006 16:49

Chápu, že jsou problematické okresy se značnou místní provázaností.

Jenomže styl Hučín není to pravé. Chápu, že třeba kdysi vyhodit komunistům do luftu sochu jejich potentáta byl odvaz a mám pro to pochopení i obdiv. Jenže časy se změnily a je třeba pracovat jinak. Ne jako partyzání z lesů. Ne, že by nebylo od koho se učit. Kdyby si položil otázku jak by v dnešních poměrech na jeho místě v boji s vnitřním nepřítelem postupoval  třeba  generál Lorenc. Nebo třeba Reinhardt Gehlen. Nebo třeba....Je lhostejné kdo kdy stojí na které straně. Je třeba se učit od protivníka. Bez ohledu na ideologii. Dnes jde o souboj mozků, o profesionální týmovou práci. To na prvním místě. Za co se bojuje je z profesionílního hlediska zcela podružné.

AeroKarel 10.4.2006 17:32

Jo, já bych souhlasil.

A možná že Hučín i tu profesionální teamovou práci dělal, i jako bývalý amatér. Jenže jak tak z dálky hledím, začal mu tu práci kurvit ten team, někteří jaksi začali (asi) hrát za druhou či třetí stranu. A to je pak těžké. Fakt, z toho co se tím procesem trochu provalilo mám větší strach než z deseti amatérských Hučínů!

Sch.glosátor 10.4.2006 17:48

Zaplaťpámbu, že provalilo.

AeroKarel 10.4.2006 17:53

Re: Zaplaťpámbu, že provalilo.

Provalilo, ale léčba zdá se nikde! I když u tajné služby by měla být také tajná .........

AeroKarel 10.4.2006 16:12

Hučín, Hrubant .......

Skoro jsem zvědav na výsledky toho sofistikovaného postupu ........

A NBÚ by také nebylo marno trochu prohlédnou, jenže kým?

Sch.glosátor 10.4.2006 17:05

Neprohlížet. Zbourat a postavit znova.

Hned při prvním setkání s představitelem  NBÚ krátce po vzniku úřadu jsem došel k závěru, že tahle instituce bude fungovat špatně. Mé pochybnosti mi potvrdili jistí pracovníci jisté nejmenované instituce i následující události.

AeroKarel 10.4.2006 17:34

No vznikat

pod vlivem Grosse, to je opravdu špatná konstelace sudiček .........

Taraszátaras 10.4.2006 12:05

Pánové Kylchap a Hladající

mají pravdu v tom, že se antikomunistická rota na Psu vyznačuje patologickou nenávistností, která se - kupodivu - obrací proti oponentům, kteří zastávají středové nebo legitimně levicové názory. Tito fanatici (kteří byli za bolševika zcela v zákrytu, pokud mu ovšem přímo nepřisírali) se poznají podle sprostého nadávání a absence jakékoliv argumentace. Na druhé straně je zřejmé, že vyrovnání se zločiny minulosti (přičemž je nutné rozeznávat dvě úrovně útlaku, tu v padesátých létech a tu normalizační) zanechává trpkou pachuť, zejména pak díky přístupu justice. Bohužel, jestliže většina soudců studovala práva v dobách tuhé normalizace, a v těch dobách se na tak výběrovou školu dostali většinou jenom synáčkové a dcerušky normalizačních kreatur, potom se rozpadu justice na všech úrovních nelze divit. Je geneticky podmíněný.

zrusksc 10.4.2006 14:25

Re: Pánové Kylchap a Hladající

Pane vy jste asi velký bojovník a chartista a já fanatik(sice otec i děd si odseděli pár ročků),ale nadávat na bolševika je jedinné co nám zbejvá díky socanům kteří se s nima spojili!!

Taraszátaras 10.4.2006 15:35

Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Jestliže byla Vaše rodina postižena tak, jak říkáte, je vaším svatým právem na bolševiky nadávat, a to velmi sprostě. Mně v té poznámce šlo hlavně o to, že se jako bolševické zde v diskuzi na Psu i jinde označují demokratické, středové a levicové (socialistické) a zcela legitimní názory, a jejich nositelům je spíláno do komančů. S tím spojováním socanů a komunistů to jednak není nějak horké, jednak KSČM už opravdu není ta bestie z let padesátých a sedmdesátých, a za třetí je politický vývoj tak nezvratný, že by tady mohl vládnout kdokoliv, a stejně by se měnilo jenom nepatrně.

sociolog 10.4.2006 16:27

Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Tatare. Mne, ktery byl zavren v r. 1966 zta protikomunistickou demonstraci, vynechavas ze seznamu legitimnich antikomunistu?

Taraszátaras 10.4.2006 16:39

Re: Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

To bych si nedovolil, patříte k nim plným právem. Což je ostatně i případ pana Beneše, který byl zavřený také v šedesátých létech. Chtěl jsem dokonce do diskuze napsat příspěvek, ve kterém bych ospravedlnil jeho někdy (na můj vkus) až militantní postoje s tím, že na ně má právo, protože si prožil své. Ale on by asi o to nestál.

Taraszátaras 10.4.2006 16:45

Re: Re: Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Teď jsem si ještě jednou přečetl svůj původní příspěvek, a pochopil jsem, že jsem vynechal kategorii perzekvovaných ze šedesátých let. Moje chyba, byla způsobena tím, že šedesátá léta jsou u mně ovlivněna osmašedesátým, a neuvědomil jsem si, že první vězni (ne všichni) byli propouštěni teprve na jejich začátku, někteří dál vězněni a jiní naopak zavíráni (například prezidentův vězeň Škutina).

zvědavec 10.4.2006 17:01

Re: Pánové Kylchap a Hladající

To by mne opravdu zajímalo, jak podle Vás vypadá rozpad justice. Ta stále jakž takž s vypětím sil funguje a to vzdor činnosti jak  ministrů spravedlnosti tak nespokojeným lidem volených zákonodárců, kteří ji zásobují nekončícím proudem právních zmetků zvaných zákony. Nyní je třeba se obávat, co bude páchat na ministerském postu ten svazák z ODS, jestli vyhrajou volby.

Apropo - po převratu se justice dost vyčistila. Někteří soudci byli odejiti kvůli lustracím, jiní zběhli do lépe placené advokacie, další odešli postupem let do důchodu. Takže těch předpřevratových je tam nyní asi 40%.  Pláčete špatně, pane.

  

Pláču dobře a na správném hrob 10.4.2006 17:20

Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Drtivá většina soudců studovala v osmdesátých létech, když odhadneme, že průměrný věk soudce bude asi pětačtyřicet let, a tedy jsou dědičně zatíženi normalizačně zrůdným charakterem svých rodičů. V mém okrese je jak vedení policie, tak státního zastupitelství i soudu plně v rukou lidí, kteří v těchto otgánech pracovali už za bolševika. A jestli jste měl to potěšení být účastníkem nějakého civilního sporu, tak musíte můj názor o rozpadu justice potvrdit. Zcela neschopné, hloupé a odborně nekvalifikované soudkyně porušují zcela beztrestně občanský soudní řád, nápravu zjenat nelze, protože je to nekritizovatelné a nepotrestatelné panstvo nad úrovní okresních tajemníků. "Soudce se chová hovadsky," řekl John Bok, a ten už pár procesů shlédl. Ti lidé si zvykli na přepychové platy a neodvádějí za ně kvalitní výkon. Partou flákačů za naše peníze je zase nazval Miloš Zeman.

Taraszátaras 10.4.2006 17:22

Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Omluva, nejsem "Pláču dobře a na správném hrobě", ale Taraszátaras.

Sch.glosátor 10.4.2006 17:50

Ale třeba Tatarásztatarász.

Topinkovatej a česnekovatej. :-D

zvědavec 10.4.2006 17:39

Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Chápu Vaše rozčarování ve věci Policie. Tam postačí, že nějaký prápora shledá, že trestný čin nebyl spáchán a je konec, vymalováno, v podstatě není odvolání. Policie ale není justice, na kterou žehráte.

Co se soudního řízení týká, existuje institut zvaný lidově odvolačka. Existují případy, kdy i tak banální problém jako úprava styku ( rozhádaní rozvedení rodiče se přou o kontakt s dítětem ) vyústí do  stovek  stran spisu , který leta putuje od okresu na nejvyšší soud a zase zpátky.

Rozhodnutí Nejvyššího soudu jsou  mnohdy nelogická, avšak  v obdobných věcech z jeho strany jednotná.  Pokud soudkyně rozhodovala nepochopitelně, byla možná znalá právního  názoru této instituce  a rozhodla, jak rozhodla pouze proto, aby si ušetřila v případě odvolání jedné z protistran tzv. zrušovák svého rozsudku.   

Taraszátaras 10.4.2006 17:47

Re: Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Vedle katastrofálních zkušeností svých známých mohu doložit desítku rozhodnutí soudkyň v občanskoprávním sporu, která jsou v zásadním rozporu s o.s.ř. (nodůvodnění rozsudku je nejběžnější), která prošla všemi instancemi až k Ústavnímu soudu, který sice připustí pochybení obecných soudů, ale řekne, že i přes tato pochybení (která jsou důvodem k zamítnutí žalob) nebyla lidská práva stěžovatele zase až tak poškozena. Mafiánská banda, která se vzájemně podpírá. Pokud k ní patříte, tak upřímnou soustrast. Do toho vředu se bude muset říznout.

zvědavec 10.4.2006 18:28

Re: Re: Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Hergot, vy na do jdete hned s řezáním. To bych u toho opravdu chtěl být, co a jak byste řezal a hlavně jak dával ty rozřezané kusy zase dohromady.

Asi nevíte, že podmínkou přijetí absolventa PF do funkce justičního čekatele je absolvování psychotestů. Kdo jimi neprojde, není přijat, nehledě na výsledky odborné zkoušky. Ty psychtesty jsou koncipovány tak , aby budoucí soudci měli předpoklad jednak snést ohromnou psychyckou zátěž s touto prací spojenou, jednak také sektují citlivky, kteří se příliš vžívají do problémů účastníků. Morálněvolní  vlastnosti nových soudců proto odpovídají   způsobu, jakým jsou tyto testy nastaveny - většinou to jsou právní puristé, pro které je rozhodující znění příslušného paragrafu. Lidský  náhled je  u nich - záměrně - potlačován. 

Taraszátaras 10.4.2006 18:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Docela jednoduše: jako všichni zaměstnanci musí soudci odpovídat za kvalitu své práce, za chyby být trestáni a případně i propuštěni. Každá pokladní v supermarketu odpovídá za svojí práci nesrovnatelně víc, než soudci za své mnohdy zcela hloupé a nezákonné rozsudky. A na soudci nikdo nic jiného nechce, než aby soudili v souladu s právem, nikoliv svévolně až zlovolně.

Darja 10.4.2006 18:05

Re: Re: Re: Pánové Kylchap a Hladající

Navrhuji, aby intelektuální, morální a odborná úroveň všech soudců byla neprodleně přezkoumána kvalifikační komisí sestávající z pánů Johna Boka a Miloše Zemana. Naše soudnictví se tak konečně pozvedne na evropskou úroveň.