28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fallen 6.3.2008 14:23

Re: Pan Šlechta mne naštval ale to byl asi účel, ne?:-)

tak takhle dobrou propagandu jsem uz dlouho necetl. LPA nevydavala tiskova prohlaseni ve kterych vyzyvala k obcanske neposlusnosti vuci planovanemu a pozdeji zakazanemu pochodu dle jejich vyjadreni 'neonacistu'. LPA nerozdavala zlute 'jude' hvezdicky  nepritahovala stanoviska politiku. a ano ,a se rozhodne dokazu podepsat ze LPA zacina byt teroristickou organizaci. Vyuziva nasili na obyvatelstvu k dosazeni politickych cilu.Viz. 'reklama' na 'nove' vystavy popisujici perzekuci a utrepni ZIDOVSKEHO obyvatelska v ceskych zemich - 'Pihovati nesmi pouzivat MHD' - timto heslem se LPA ridi i dnes - 'Holohlavi nesmi myslet' ... jojo, a hned sem antisemita, kdyz reknu ze souhlasim s tim ze 'Sionisticky rezim ovladajici Svate mista 3 nabozenstvi musi byt zahnat zpet do more' ...

Staněk František 26.1.2008 14:30

Zdravím

Zdravím , autor zde fundovaně rozebírá postoje občanů,kteří se združují a hájí svobodu,svědomí.Kde je tedy ta hranice současného světa aby různé xenofobie,zůstali na smetišti dějin.Ptám se!! Co se musí stát???? Další gulagy, nebo koncentráky za čistotu rasy,a nebo nový holokaust. Aby přesvědčil, že to začíná jako vždy nenápadně a končí tragicky pro celý svět.Co se děje v Kanánu ví celá země i Evropa.Arci lotr Arafat bral RVHP na hůl tedy pěkný mil. dol. od každé návštěvy socialistických států a kde jsou??? Dnes jiný arci lotr objíždí EU zase socialistický tábor dnes to nejsou miliony ale milijardy. A já se ptám kde jsou? Od EU.Určitě je nedali kam patří tedy Izraelským Arabům.Malý dovětek jsou na různých soukromných kontech ap. Ne tedy tam, kde by měli být,totiž  přímo dány Izraelským arabům.Stanek(Fanuel)

Stanek Frantisek 4.12.2007 21:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro autora

Zdravím,můj postoj k demokracii je konstantní a nemá co do činění s pojmy myslím si , domnívám se , či možná , asi ap. tolik na úvod. Vyspělá demokracie má ústavu a od ní odvozující zákony, které chrání jak majoritu tak i minoritu tedy, svobodu slova a ta je ústavou dána všem bez rozdílu. Je otázkou nakolik v jednotlivých případech je v kolizi s morálkou a co je vlastně morálka??? Pro jednoho to to a pro druhého ono.To že hanobení národa je v kolizy s morálkou je jasný a je tím v kolizi i s ústavou jeli demokratická!!!! A tady je zakopaný pes jestli je socialistická ústava v Bohemii. cz demokratická a od ní demokratické zákony obávám se že není a ani být nemůže. Protože ekonomický převrat rok 1989 sice odebral politickou moc KSČ ale nechal ekonomickou tedy socialistickou včetně Benešových dekretů a jsme u jádra problému , kdo je četl tak musí s hrůzou zjisti v kontextu konce 2 svět. války jak hrůzný socialismus požírá demokracii a nastoluje tyranii za podpory socialistické Evropy což převládá  do dnes.Genocida provázena na Německém národě je vředem na demokracii a neodčiní to žádné fondy, to se týká Maďarů ,Poláků Židů ,Cikánů, dnes Větnamců, Číňanů, Muslimů ap.Ta to společnost je nemorální, nedemokratická v různých projevech, včetně samotného státu a jeho donucovacích mechnismů viz armáda, policie, špiclovací tajné služby co odšpiclovali????Jedině tak sami sebe.Tak malí stát a má starosti jako Rusko a Amerika dohromady je to ostuda a hnus. Stanek (Fanuel)

František Kostlán 25.11.2007 18:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro autora

Upřímně a bez ironie děkuji za odpovědi.

Co se týká otázky, kdo je  - nebo jak se pozná - neonacista, odpověď není podle mě zas tak složitá. Jde o člověka, který vyznává Hitlerův nacionální socialismus a hlásí se k jeho metodám. A právě takový člověk využívá odtabuizovávání témat nikoli kvůli objektivnímu zkoumání, ale proto, že všelijak odtabuizovaná a přitom jím pokroucená (z nenávisti) témata zneužívá ideologicky. Jinak řečeno, takovému člověku není žádná lež dost špatná, aby ji nepoužil ve svém výpadu proti těm, které pokládá za své nepřítele (nejde zde samozřejmě jen o Židy).

Upřímně vám přeji, aby se vám při odtabuizovávání těchto a dalších témat nelepili neonacisti na paty.

Děkuji za polemiku, myslím, že měla smysl, mějte se dobře,

František Kostlán

dd 25.11.2007 17:44

Re: Re: Re: .......................Antisemitismus je záležitost velice závažná. Je. A navíc, co do závažnosti a také společenské nebezpečnosti se téměř rovná Antiamerikanismu

jaké "konečné řešení"? kdo mluví v souvislosti s USA o nějakém "konečném řešení"? tohle je opravdu velice hloupá reakce.

Petr Havlík 24.11.2007 23:07

Doporučená literatura k tématu

nebudu se pouštět do polemiky s postoji autora článku. Respektuji jeho Iprávo na názor. Koho téma opravdu zajímá, dovoluji si poradit skvělou knihu:

autor Israel Shahak:Historie a náboženství židů (Tíha tří tisíc led předsudků, pokrytectví a náboženské nesnášenlivosti). Váš názor po přečtení by mne zajímal.petla@email.cz. Zdravím všechny nefundamentilisty.  

autor článku 24.11.2007 10:24

Re: Re: Re: Re: Re: Pro autora

Ano, diskuse se stočila spíše na Janáčkovou, přiznávám a omlouvám se.

1) Neonacisté samozřejmě rasisté jsou

2) Já nevidím do duše každého neonacisty, těžko soudit, co si kdyžý jedinec, patřící k tomuto hnutí myslí. Maximálně můžu vyslovit to, že historie a podstat těchto hnutí v mnohém napovídá. Důležitá zde je protiotázka kdo je neonacista? A pokud, jestli mají právo "odtabuizovávat témata" ne-neonacisté, proč takové právo nemohou mít neonacisté jen za to, co si myslí. Zastávám názor, že je to právě zveličováníproblému, jeho medializace, co hnutí typu neonacistického posiluje. Zkušenosti ze světa ukazují, že jsou to právě země s úplnou svobodou slova jako USA nebo Rusko (ano, tam je paradoxně svoboda slova větší než v mnohých západoevropských státech, i když za jednoho předpokladu: "slova" nesmí být příliš kritická k Putinovi :-)), kde jsou neonacistická hnutí naprosto marginální. To není snaha o bagatelizaci problému, ale můj postoj k věci, který říká že právě tato "tabu" o kterých zde hovoříme způsobují, že se jim nevěnují "slušní" lidé a stávají se tak logicky objektem realizace okraje politických spekter.

3) Že jsem se v některých vývodech ohledně hodnocení LPA spletl jsem psal už výše (nebo níže), bylo zde řečeno a uvedeno na pravou míru, že LPA granty nepobírá. Mýlil jsem se. Ohledně aktivismu si nedovoluji vynášet soudy, neb si pod tímto pojmem jistě každý představuje něco jiného...

Doufám, že jsem odpověděl dost k věci, jestli jste po mě chtěl jednoduché a úsečné odpovědi, pak se omlouvám, ale to nejde, protože tuto problematiku považuji za natolik složitou, než se by se odpověď na ni dala shrnout pár výstižnými slovy...:-)

František Kostlán 24.11.2007 9:35

Re: Re: Re: Re: Pro autora

Vážený pane autore, jelikož jste zatím nereagoval v podstatě na nic, ani na žádnou moji připomínku ani na dotaz, což působí dojmem vykrucování se, dovoluji si je srovnat do úhledných dotazů:

1. Jsou podle vás neonacisti rasisti? Ano, nebo ne?

2. Jde neonacistům podle vás o odtabuizování témat, nebo naopak o to, aby mohli hlásat rasismus a antisemitsmus?

3. Uznáváte, že v případě Ligy proti antisemitismu jste se ve vašem hodnocení spletl? A to minimálně, když jste ji označil za organizaci, která pobírá granty a která poporuje jakýsi aktivismus? Ano, nebo ne?

Za odpovědi děkuji, František Kostlán

68 24.11.2007 0:04

Re: Re: .......................Antisemitismus je záležitost velice závažná. Je. A navíc, co do závažnosti a také společenské nebezpečnosti se téměř rovná Antiamerikanismu

Co do intenzity to záležitost téměř totožná opravdu je. Jen to "konečné řešení" v případě Američanů bude myslím daleko, daleko obtížnější. :-)

dd 23.11.2007 23:40

Re: .......................Antisemitismus je záležitost velice závažná. Je. A navíc, co do závažnosti a také společenské nebezpečnosti se téměř rovná Antiamerikanismu

a není to už v současné době téměř totožná záležitost, když se nezaujatý člověk podívá blíže na tvůrce americké zahraniční politiky, tak může snadno "ztratit nit", co je ještě antiamerikanismus a co už tzv. "antisemitismus"..

viz Izraelská lobby a americká zahraniční politika

68 23.11.2007 23:29

.......................Antisemitismus je záležitost velice závažná. Je. A navíc, co do závažnosti a také společenské nebezpečnosti se téměř rovná Antiamerikanismu

autor článku 23.11.2007 23:14

Re: Re: Re: Pro autora

Vážený pane, víte já jsem velice zdrženlivý k metání pojmy typu "fašista", "rasista" a podobně. Je to dnes tak oblíbené. Každý, kdo má být nějak znemožněn, je takto označen a pak automaticky dané postoje zastává a basta...

Píšete pěkně, ale už název "Janáčková (a spol.) patří do kriminálu" na mě dýchl nepříjemný vánek totalitarismu. Proč hned posílat do kriminálu? Za to, že dotyční vyjádřili svůj názor na problematiku a odhodlali se k určitým krokům? Ty kroky mohly být samozřejmě něadekvátní (klidně i značně neadekvátní), ale příměrem "patří do kriminálu" je degradujete na úroveň málem nacistů.

Jen pro informaci. Ten "slavný" výrok Janáčkové "nesouhlasím s integrací jsem rasistka" zněl v dané kontextu při daném jednání úplně jinak. Janáčková za prvé řekla, že nesouhlasí se současným k Romům štědrým sociálním systémem, který je zneužíván, že se do nepřizpůsobivých nacpe aktivit a peněz, ale výsledky nikde, že tedy s tímto přístupem nesouhlasí a že to tedy asi znamená, že je rasistka. Vím, že nemá smysl tady podsouvat věci typu, že šlo o ironii, narážku na to, jak je dnes rasismus vágně pojímán, to se samozřejmě dokázat nedá.. To samé s "dynamitem a odtřelením". Janáčková nechce nikoho odstřelit, reagovala touhle větou na dotaz jednoho obyvatele a v originále to znělo "já nevím co s tím, to už bych musela opravdu mít ten dynamit a to nejde"..což je pochopitelně stylem jak dotyčné "huba narostla", ale podstatně to mění význam, že? :-)

Padni jak padni, bez ohledu na to, jak je obsah nahrávky dezinterpretován, byl získán podivným způsobem na základě "nabonzování" ze strany bývalého starosty, který má na Janáčkovou "pifku". Čili pokud by se "bonzák" nenašel, ani by jste možná o Janáčkové nevěděli. Nepřipadají Vám tyto skoro-estébácké manýry trapné?

kopretina 23.11.2007 23:02

Re:Komunismus byl antisemitský

komunistické Židy komunističtí gójové popravili a začali podporovat arabské republiky. Dnes platí, že komunisté jsou pro-islámští. Takže nelžete. Na našem území se cvičili arabští teroristé, Husák se oblizoval s Arafatem, v OSN komunistické a muslimské státy hlasovaly jedna ruka...Na Izrael lili komunisté galony špíny...

kopretina 23.11.2007 22:57

Re: Re: Re: Žádná "Palestina" nikdy neexistovala, ale Izrael ano

Země "Palestina" nikdy neexistovala. Palestinští Arabové, kteří si začali říkat "Palestinci" až po šestidenní válce okupují území Izraele, které mu patřilo více jak 5000 roků. Poté, co Izrael vyklidil úrodnou Gazu, palestinští Arabové vše dobré zlikvidovali, provrtali tunely a navezli dodnes několik set tun munice a neustále odtřelují Sderot a další města v Negevu. Nikdy žádná palestinská kultura ani palestinský jazyk či palestinský stát neexistoval. Izrael, hebrejská kultura a hebrejský jazyk existoval a dodnes existuje. Oblast Judei a Samaří,kterou hlavouni falešně přejmenovali na Západní břeh, aby se tam palestinští Arabové cítili doma. Plocha Izraele je 0,01% proti ploše arabských států.

Ajax 23.11.2007 22:03

Aby ses

neposral, důležiťáčku.

kevorkian 23.11.2007 21:25

Smysl článku

Zvláštní. Článek mluví o další vypečené organizaci, která se poveze na současné módní vlně boje proti "nesprávným názorům". O dalším klacku na svobodomyslné lidi. O inkvizici, která pod líbivým názvem bude sloužit k "likvidaci" těch, kteří by svými postoji mohli ohrozit realizici multi-kulti společnosti.  A tady na fóru se opět dohadují ti, kteří nekriticky milují židy a v takovém článku čuchají útok - s těmi kdo zas naopak vidí židy za každou lumpárnou světa.

Tyto spory podle mne ale nepatří pod tento článek. Pokud se budeme držet přísně smyslu článku - musíme vidět že autor nepatří ani do jedné ze zmíněných skupin. Primitivní antisemitizmus odsuzuje, avšak varuje před tím, aby pod pláštíkem boje proti němu nevznikla další z mnoha organizací monitorujících dostatečnou "pokrokovost" našich postojů a názorů. Nic víc, nic míň.

František Kostlán 23.11.2007 20:55

Re: Re: Pro autora

Vážený pane autore, děkuji za odpověď. Na některých věcech se prostě neshodneme, jak říkáte. Jinak ale: nejde jen o odtabuizování témat, ale také o způsob, jakým se to udělá. A vy namísto faktů hovoříte o pocitech podložených nepřesnostmi. Pokládám za příznačné, že jste na ani jeden můj argument o vašich nepřesnostech nereagoval, o omluvě se ani neodvažuji zmínit. Možná se mýlím a antisemitismu nenahráváte, ale jedno vím jistě. Vyvozování závěrů z pocitů a nepřesnotí vede nevyhnutelně ke zkreslení celého problému. Je tedy kontraproduktivní a věci minimálně nepomáhá, pokud jí rovnou neškodí. A také jde o to, jestli skutečně jde v takovýchto případech vždy o odtabuizování témat a jejich objektivní zvažování (pokud zvažování nesměřuje k objektivitě, nemá smysl téma zvažovat). Neonacistům, českým fašistům a dalším rasistům a antisemitům jde, jak jistě uznáte, pod záminkou odtabuizování témat o něco docela jiného. Doufám, že alespoň v tom se shodneme. Proti lidem jako Janáčková je třeba rázně a co nejtvrději vystoupit ihned. A požadovat od státu, aby plnil svou povinnost. Už jen proto, že mnoho politiků si z ní vzalo negativní příklad - Janáčková zdaleka není jediná. Píšu o tom zde:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/frantisek-kostlan.php?itemid=1295

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/frantisek-kostlan.php?itemid=1251

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/frantisek-kostlan.php?itemid=1603

František Kostlán 

jirka.s. 23.11.2007 20:49

Re: Tak já chci být ten za dvacet dva :-)))

Jó, chlapče, ty jsi za všechny prachy! ;-O;-O;-O

jirka.s. 23.11.2007 20:47

Tak jsem omylem kliknul i na tento článek....

.... a šel jsem si vydesinfikovat myš!

Bartoňová 23.11.2007 19:56

Re: Doufejme, že se

Andy, nebojte se. Pomatení židumilové rejdí pouze ve vašem mozku.

AndyO/XX 23.11.2007 19:15

Doufejme, že se

naše republika nestane opět rejdištěm pomatených židomilů, kteří v rámci boje proti tzv. antisemitismu rozdají židovským anarchistům a jejich Bundu zbraně(viz atentáty prováděné na ruské carské činovníky) a neroztočí další kolo teroru jenom proto, že se židovským bankéřům hroutí papírový dolar.Snad se španělská chřipka svobody projevu rozšíří velmi rychle až k nám.

Ajax 23.11.2007 18:24

No vídite autore,

mě zase vadí když publikujete takový dobrý článek na tomto obskurním webu. Kousek pod výblitkama Posseltova šmoka Doležala.  

S/kepticus M/aximus 23.11.2007 16:24

Díky za ukázku židovského rasismu, Vy pajdavá židovská udavačko :-)

Na oplátku Vám ukáži příklad odvěké mezižidovské "snášenlivosti":

Numeri 25,5

Mojžíš tedy izraelským soudcům řekl: "Pobijte každý ze svých mužů ty, kdo se spřáhli s Baal-peórem."

Deuteronomium

13,9 nepřivolíš mu a neuposlechneš ho, nebudeš ho litovat ani s ním mít soucit ani ho krýt.

13,10 Musíš ho zabít. Nejprve se proti němu pozdvihne tvoje ruka, aby ho usmrtila, potom ruce všeho lidu. 13,11 Budeš ho kamenovat, dokud nezemře, protože tě usiloval odvést od Hospodina, tvého Boha, který tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví.

vita 23.11.2007 16:23

Re: Re: Autor to vysvětlil docela jasně, když to nechcete chápat, tak se alespoň nezaklínejte antisemitismem

Dost dobře nechápu, co tím chcete říct. Evropa je plná usedlíků. Češi přišli na území, které vyklidili germánští Bajuvarové, před nima tady byli Markomani a Kvádové, před nima keltové (ti tu snad dokonce vznikli). Andalusie se jmenuje podle dočasně usedlých Vandalů, pak tam byli Visigótové, muslimové, ve Francii germánští Frankové (sálští), kteří se mísili s Galama a Armoričanama...

V Evropě jsou snad jedině Baskové autochtonní (a to ještě proto, že nevíme, odkud a kdy přišli) a možná Albánci, kteří tvrdí, že jsou potomky Ilyrů.

Někdy to stěhování probíhalo jednoduše, někdy hůř - ale akorát Židi tak nějak nezapadli nikam. Asi proto, že nechtěli zapadnout. A nebo za to může kdejaký národ - kromě nich?

vita 23.11.2007 16:15

Re: Re: Žádná "Palestina" nikdy neexistovala, ale Izrael ano

Přinejmenším existovala Palestina jako země Pelištejců, Pelesetů, Filištínů - které Židé  vyvraždili. A navíc ještě pomluvili, prototože dějiny píše vítěz.

A pak existovalo území, odkud Evropané (Římané) Židy vystěhovali, protože měli dost jejich věčného buntování a náboženské nesnášenlivosti, pro poctivé polyteisty naprosto nepochopitelné. Území, kam přišly jiné semitské kmeny, možná souhrnně zvané "arabské". Které později přijaly odnož judaistické víry - islám. A kam ještě později vtrhli vyznavači jiné větve judaistické víry - křesťanství a vzali to všecko hákem, vinej-nevinej, pěkně po řadě. Až Jeruzalém vyvraždili. Na rozdíl od muslimů, kteří tak nikdy nečinili (halt byli od judaistů už vzdálenější). Ostatně byli by blbí, kdyby si vraždili pracovní sílu. To Židi byli jinacá kofři - Jericho vymlátit, ve jménu Hospodinově, hrrr nato!

Richard III. 23.11.2007 15:40

Používejme argumenty, ne žaloby

Vidím velmi obratné kličkování. Činy budou asi taky takové. To není dobrá vizitka

dd 23.11.2007 15:28

myšlenková policie

Je-li Nová inkvizice toho názoru, že „fašismus“ je všude, tzn. nikde, tvrdí naopak, že lidé jsou především tím, co skrývají - a to si žádá odhalení. Pátrat za vnějším zdáním, číst mezi řádky. Falešná podezření a křivá obvinění pak neznají mezí. Dešifruje se, luští se, pátrá se po „nedořečeném, nevysloveném“. Čili: autoři jsou denuncováni ne za to, co napsali, nýbrž za to, co nenapsali, ale určitě napsat chtěli. Nebojkotuje se obsah knih, který beztak zůstává nepovšimnut, nýbrž intence (=souvislosti), které se v nich míní vidět.

alain de benoist - praxe nové inkvizice

kol shalom 23.11.2007 15:05

Pan Šlechta mne naštval ale to byl asi účel, ne?:-)

Pan Šlechta mne možná naštval, ale já to beru.;-) Je to takový drsný kopanec do vlastních řad - možná varování před tím, kam nesmíme dojít. V nějaké hodně dávné diskusi jsem psal, že obvinění z antisemitismu je VELMI závažné a nesmí se jím plýtvat. To je poučení, které si z toho vezměme a mějme ho vždy na paměti. Mrzí mě jen to, že autor spojuje LPA s věcmi, které se jí netýkají.

Mám pouze několik věcných výhrad.: A) Benjamin Kuras je kontroverzní spisovatel, který však nemá s LPA nic společného (zato na EUrabii je velmi oblíben). Spojovat jeho excesy s LPA tudíž není spravedlivé. B) Nejsem si vědom toho, že by někdo byl prohlášen za antisemitu, jen proto, že se mu nelíbí kabala. Víte kolik rabínů by plnilo Izraelské věznice? C) Nevšiml jsem si, že by v materiálech LPA bylo přítomno slovo "potírat" D) Citáty z Talmudu je nutno rozebírat v jejich kontextu. Talmud je záznamem diskuse, nikoliv souborem autoritativních výroků. Navíc bych autorovi doporučil se s Talmudem blíže seznámit. E) LPA neurčuje nic. Vše je určeno zákonem. LPA chce být pouze rozumnou protiváhou uskupení typu Národní odpor apod. Na to snad právo máme, ne? F) Což není možné kritizovat antisemitismus? Vy sám to děláte také. Jakou definici používáte? G) Navštívil jste stránky LPA předtím, než jste napsal tento článek?

Vím na co autor reaguje a znám mnoho lidí, kteří pojmem antisemitismus skutečně plýtvají (viz EUrabia a spol. pro níž jsou anitsemity automaticky všichni mohamedáni), ovšem odmítnout šmahem celou LPA mi přijde unáhlené. 

AndyO/XX 23.11.2007 14:51

Multikulturalisto Kostláne

Když se Židé ohánějí tím že jsou vyvoleni Bohem, tak je to důkaz jejich úchylného ultrarasistickému nacismu.Ostatně není divu, že od nacistických pohlavárů si tihle vyvolení Bohem nechali písemně v Norimberku stvrdit, že Němci jim do jejich vyvolenosti nebudou rýpat ani náhodou a každému, kdo se pokusí zneuctít židovskou krev, dají hezky na pamětnou.

autor článku 23.11.2007 14:47

Re: Pro autora

Vážený pane,

Svůj článek jsem orientoval spíše jako úvahu nad tím, zda je možné se ze strany LPA časem obávat činnosti typu defamační ligy. A odpověděl jsem, že osobně si myslím, že zde určité shodné znaky existují. Samozřejmě, budoucnost může ukázat, že jsem se mýlil...

Nemyslím si, že bych antisemitismus byt nechtěně podporoval. Patrně se v této otázce neshodneme, stejně v názoru na definici pojmu "antisemitismus". Já si však myslím, že v zájmu celé společnosti by měla být co největší diskuse, protože naopak tabuizování a politická korektnost, to je půda pro příchod skutečně nebezpečených názorů.

K tomu také viz níže, co jsem napsal diskutujícímu Jakub Roth.

Skutečně si myslíte, že je namístě vystupovat proti lidem jako Janáčková okamžitě s dehonestujícími argumenty "rasismu"?