Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Kultura billboardů
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Krynický 16.9.2019 0:53Přesvědčení, že "se nikdo asi nenechá zlákat jakýmkoli billboardem k čemukoliv" je opravdu vtipné. |
P. Dvořák 16.9.2019 8:15Nevím jak vy, ale já pokud si vůbec všimnu, co na jakémkoliv billboardu je, tak za pět vteřin už to absolutně nevím. A to si ještě všimnu pouze toho, co je oku milé, tedy tvář, postava a pod., ale jaké propaguje zboží nebo služby, to jde absolutně mimo mě. |
P. Harabaska 16.9.2019 8:35Plakátů a billboardů netřeba, stačí ústní doporučení. A tak jsem se octl v jedné obci na břehu řeky, pod hradem, kousek nad Berounem, kde známý a populární herec otevřel svoji "zážitkovou hospodu" v prkenné boudě u drážních kolejí postavené ještě pro c.k. železnici. Narváno, místo v lokálu jen na rezervaci. Ceny na jídelním lístku turistické, převážně okolo 250, ale i 350 korun za porci. Potom se začnete rozhlížet. Všechno, řekněme slušně, zašlé časem, stolky jako od sekery, veškeré zařízení v lokálu z nějakého hodně zapadlého bazaru, patrně ze sociálně vyloučených lokalit. A také křesla! Čalouněná, notně odřená, místy děrami vylézají nitě a čalounická koudel, hlavně ale špinavá. Česky se tomu říká humus. Ani mi nepřišlo líto, že jsem neměl na tu zážitkovou konzumaci rezervováno. Nejsem zvyklý obědvat na výletě v blechárně, nadto za takové peníze. Ale v dostupné vzdálenosti od Prahy je zážitková hospoda známého a populárního herce nepochybně IN. Narváno, auto ani nemáš kde zaparkovat, jak je plno. |