28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pepa 28.3.2006 16:59

Škoda, že jich nebylo více.

Škoda, že opravdových hrdinů jako bří. Mašínové, Paumer, Švéda, Hučín nebylo více. Opak by znamenal, že bychom dnes mohli proti totalitním a zločineckým režimům studovat v nedávné historii v publikacích dějepisu pro novou generaci. Bohužel, ti, kteří se proti vlastním spoluobčanům nejvíce provinili, jsou opět "u vesla". Zločinec a nebezpečný idiot Úhl je toho jednoznačným důkazem. Díky pane Beneši.
Hera 27.3.2006 18:44

Re: Re: Re: když ono

I řadový policajt sloužil režimu nikoli svobodně zvolenému. Který zajisté věšel jen justičně, ale na hranicích střílel lidi jak zajíce, legálně.
Hera 27.3.2006 18:39

Re: Petr Uhl jako humanista a demokrat

No, a ještě k tomu nutno přidat boj za mír, taky proti americkým raketám a ty sovětské nechat na pokoji a podobně.
Hera 27.3.2006 18:34

Re: Re: Re: Trockismus

Miláčkové, rocký byl krvelačný vrah, doklud byl u moci.
karel 27.3.2006 16:54

Pokud mi paměť slouží, Uhl kdysi sám sebe charakterizoval jako trockistu.

Auiam 27.3.2006 15:45

Re: Re: Re: Re: Sodruh Uhl je sparávný soudruh,jako jím byl soudruh Trocký.

Sice vcetne nemocnych a slaboduchych, ale s vyjimkou linych!
 
Stredocech 27.3.2006 15:44

Re: Re: Re: Trockismus

Jirko, proboha, přečtěte si něco z historie. Trocký byl lidový komisař (ministr) války a podílel se na všech komunistických zločinech až do doby, kdy ho Stalin během 20 let postupně odstavil. V roce 1922 byl stále považován za budoucího Leninova nástupce, přitom Lenin již rok před svou smrtí fakticky nebyl schopen vládnout. 
Trockih byl to gangstner, který podlehl v boji s jinými členy gangu, podobně u nás např. Slánský nebo Reicin, v SSSR třeba soudruzi Jagoda, Ježov, Berija taktéž popravení, poslední až po Stalinově smrti.
Je ovšem pravda, že některé jevy v SSSR pak z exilu popsal dobře. Jeho předpoveď o dědičnosti komunistických funkcí se splnila až v KLDR.
 
velen 27.3.2006 15:13

Kdo píše do Práva, je u mě

buď komunista nebo "užiotečný idiot" -a  psát už si tam může cokoliv. Komunisté  se teď musí malovat na demokraty, to je  něco  jako "kurva panenka".
Retaliator 27.3.2006 14:36

Uhl a jemu podobní

Takí komunisti ako súdruh Vuhl sú tí najnebezpečnejší, sú ešte nebezpečnejší než ortodoxní komunisti ako ten hnoj čo nám tu vyše 40 rokov vládol, prípadne súdruh Lukašenko v Bielorusku. Veď stačí si zobrať aký rozvrat spoločnosti spôsobila socialistická vláda vo Švédsku. A z neblahého dedičstva súdruha Mitteranda sa bude Francúzsko spamätávať desiatky rokov, ak sa vôbec niekedy spamätá. Fakt je že napr. taký súdruh Solana je pre Európu nebezpečnejší než súdruh Lukašenko. Európe dnes hrozí najväčšie nebezpečenstvo zo strany moslimov a tých súdruh Solana, súdruh Zapatero, súdruh Persson aj súdruh Uhl podporujú.
divana 27.3.2006 13:44

Re: Re: Pane Beneši,

to by museli novináři a vládní vlnka úplně přehodnotit své dosavadní postoje. a proč? takhle je to pohodlnější.
i když - snad zrovna dnes by mohli být zajímaví na čt1 REPORTÉŘI.
Jura Jurax 27.3.2006 13:34

No,

nacisté sekali hlavy za komunistické přesvědčení, kdežto naopak komunisté de facto taky (Kirov, Zinověv, Kameněv, Bucharin, Tuchačevskij, Bljucher, Alksnis, Jagoda, Berija ... u nás pak Slánský, Clementis, Reicin ...). Nacisti měli podřadné rasy k likvidaci, kdežto naproti tomu komunisti nepřátelské třídy též k likvidaci.
Nacisté ovšem - nemajíce Sibiř s klimatem k likvidaci nežádoucích elementů maximálně vhodným - museli vynalézt mnohem nákladnější plynové komory.
Jinak skutečně fašismus <> nacismus <> komunismus - pfilozófové a poblitologové jistě naleznou řadu diametrálních odlišností. Akorát následek je totožný - průser. A pokud se pamatuji, fašismus - ten italský - byl z celé té trojice relativně nejméně škodící. Takže Uhl má vlastně pravdu - fašismus nerová se komunismus - komunismus je nesrovnatelně horší.
Tikal 27.3.2006 13:30

Re: Re: Re: Re: Petr Uhl a CHARTA 77

Sakra pochopte lidi, že se s námi sehrála hra na revoluci !!! A takový Uhl jim v tom dělal kašpara. To o čem rozhodl Ústavní soud se týká Hučínova odboje v 70 letech a částečně počátku 80 let.
honzak 27.3.2006 13:28

Re: Re: Re: Sodruh Uhl je sparávný soudruh,jako jím byl soudruh Trocký.

nezoufej, jsme minimálně 2! Komanč zůstává komančem, i kdyby měl péra na čelence sebezelenější.
J. Mach 27.3.2006 13:11

Re: Re: Re: Petr Uhl jako humanista a demokrat

Tarasi, jak topením v kotelně Uhl prospěl mnoha lidem? Mrzí mě, že musím svou otázku opakovat, ale zřejmě jste nepochopil, na co se ptám. A už vám někdo řekl, že ta zpráva o mrtvém studentovi nebyla zas tak moc pravdivá a že to byla dezinformace STB? A že on zrovna Uhl byl u toho, to je divné, že? Takže si zkuste srovnat fakta. Chápu, že zrovna ve vás  Uhl budí tak kladné emoce, že vás to nutí napsat takovou slátaninu, ono je to celkem jasné už z vašich komentářů. 
Taraszátaras 27.3.2006 12:57

Re: Re: Re: Sodruh Uhl je sparávný soudruh,jako jím byl soudruh Trocký.

Ano, a když trh, tak bez přívlastků, každý se o sebe musí postarat sám (včetně nemocných a slaboduchých), třetí cesta vede do třetího světa, Paroubka nikdo nevolil a pan profesor má vždycky pravdu. Máte ty hesla nějak očíslovaný?
Tikal 27.3.2006 12:52

Re: Pane Beneši,

Především je nutno zdůraznit, že UHL ve svém článku v Právu LŽE! A to hned v několika bodech.Tak např. Hučín v r. 1984 nešířil protisovětské letáky.Tyto letáky Hučín šířil v letech 1971-73. Když Hučín vyzval Uhla ke konfronatci před novináři např. loni v TV 24 tak se Uhl vymluvil. Nebo Uhl tvrdí, že se Hučín dopustil krádeže, opět je to lež. Zbraň - velkorážná puška,  která s pomocí tříštivého projektilu byla určena na odstřel sochy K.Gottwalda byla získána od občana pod předem domluvenou legendou, že mu byla "ukradena" a navíc Hučín se této akce neúčastnil. Ale nejlépe by bylo Uhla s Hučínem konfrontovat za účasti sdělovacích prostředků a potom by se vidělo kdo má pravdu !!!  
Taraszátaras 27.3.2006 12:51

Re: Re: Re: Petr Uhl a CHARTA 77

Ale já se o tohle nehádám, spíš souhlasím. Reagoval jsem na názor, že měl být použit ozbrojený boj proti moci, která ji v podstatě dobrovolně pouštěla z rukou, přitom ale ještě měla k dispozici všechny mocenské prostředky. Pražské květnové povstání ve chvíli, kdy už je vše rozhodnuto. Realismus takovýmto revolucionářům zcela chybí.
Auiam 27.3.2006 12:50

Lidske otazniky nad Petrem Uhlem

Hučín byl v minulosti stíhán i za čistě kriminální trestné činy, zdůrazňuje Petr Uhl ve svém článku a každému více znalému čtenáři musel mrznout úsměv na rtech. Trpce se musel usmát, že Uhl jako osoba v českém Absurdistánu dbající „na dodržování lidských práv“, sám bezdůvodnými útoky na čest a pověst Hučínova lidská práva pošlapává. Muselo ho mrazit, že i Uhl se sám fakticky řadí k lidem, kteří jako Vojtěch Filip obhajují Gottwalda slovy a vy jste snad byl u toho když podepisoval rozsudky, nebo smrt katana Reinharda Heydricha označují za vraždu (nikdo z nás nebyl u děsivých činů a plánů Heydrichových).
Vorda 27.3.2006 12:36

Pane Beneši,

vy se ovšem také nenecháte pomýlit žádnou realitou, že? Takže vás ani ve snu nenapadne pochybovat o usnesení Ústavního soudu a přemýšlet o problematice vlastní hlavou. Dle mého soudu už proto jste v této věci obyčejným šaškem. Osobně nad polovinou výlevů pana Uhla mávnou rukou, ale nikdy bych ho neoznačoval za bolševika, protože je každým svým článkem demokrat až za hrob. Naopak vy zde označujete ideového protivníka za lumpa a nejraději byste si to sním vyřídil formou zákazů a přiblblých zákonů.
Článek pana Uhla zveřejněný v Právu odsuzuje všechny formy třídního boje, upozorňuje na lehce přehlédnutelnou hranu, kdy se vítěz dopuští stejné chyby, jako předtím jeho poražený. Na rozdíl od vás tam autor uvádí důvody, proč Mašíny a Hučína zařazuje do sorty kriminálních činů a kvalifikuje přesně za co. Vy zde žvaníte o jejich "opomenutí" nastavit druhou tvář, argument neuvádítě žádný, pouze své pocity. 
Švrk 27.3.2006 12:23

Re: Re: Sodruh Uhl je sparávný soudruh,jako jím byl soudruh Trocký.

Asi jsem trouba, ale pro mne je komunismus jako komunismus, na době projevu tohpo ktrého konkrétního zločinu nezáleží, jeho zločiny stejné jako zločiny fašismu a bývalý komunista je pro mne co bývalý černoch.
honzak 27.3.2006 12:18

Re: Petr Uhl si nezaslouží být ostouzen za svých 9 let komunistického kriminálu

"je Uhl statečnější a mravnější " protože "nevraždil nevinné lidi".  Kam se na P.U. hrabe Vinnetou s Old Shatterhandem....
Pane, vy jste dobrý soudruh a demagog. Zajeďte si do Běloruska (dokud to jde), abyste si tu levici užil na vlastní kůži.
Vašek 27.3.2006 12:18

Re: Re: Trockismus

Marate, z předchozích příspěvků vyplývá, že Jirka H. o trockismu opravdu něco ví, takže vaše poznámka je poněkud naivní. Mimochodem - co to znamená "demonalisoval"?
Tikal 27.3.2006 12:16

Re: Re: Petr Uhl a CHARTA 77

Je vidět, že nic nevíte o aktivitách Vladimíra Hučína. Doporučuji Vám si prostudovat knihu (vydala Akademie věd)"Vítězové? Poražení?" Tam se dočtete o Hučínovi více a ne jen o něm. Je tam o Uhlovi, Havlovi, Malém, Diensbierovi, ale také o Jakešovi, Štěpánovi, Hegenbartovi a o dalších. Po přečtení této knihy zjistíte, že Hučín tyto CHartisy převyšuje o 3 třídy. Já se dnes vůbec nedivím, že po nástupu ČSSD se proti Hučínovi podnikaly takové zběsilé policejní a zpravodajské operace. Hučínův názor je s odsupem času naprosto správný, ale naše zbabělá česká povaha nedovoluje jeho realizaci !!! 
Taraszátaras 27.3.2006 12:08

Re: Sodruh Uhl je sparávný soudruh,jako jím byl soudruh Trocký.

Nevím, jestli nemáte vypůjčenou firmu (ten jiný Marat občas píše s hlavou i patou), ale srovnávat padesátá léta a normalizaci (klást mezi ně rovnítko) může jenom člověk nepoučený, když už ne rovnou trouba.
Vorda 27.3.2006 12:03

No jo, pane Beneši,

Jirka H. 27.3.2006 12:02

Re: Re: Trockismus

Tedy pro upřesnění - v současné době se přebírá západní definice slova trockista. Ten vychází z pozice a prací vynikajícího salóního intelektuála-uprchlíka Trockého, který byl ideologem socialismu a komunismu včetně revoluce, ale zároveň byl ostrým a největším kritikem Stalina, kultu osobnosti a všech zvěrstev co se v CCCP děly ve 20. a hlavně 30. letech. Narozdíl od západních stalinistů ho tedy nebylo možné znemožnit poukazem na "reálný" socialismus v Rusku. Pak je trockista salónní komunista a revolucionář, často radikální, ale zároveň kritický (od počátku!) vůči stalinovým zločinům a celému tzv. CCCP. Správný trockista však odmítá i západní pojetí demokracie, což Petr Uhl nedělá, ten naopak demokracii včetně až přehnaného důrazu na práva menšin a právní mechanismy a nuance obhajuje...
Taraszátaras 27.3.2006 11:53

Re: Petr Uhl a CHARTA 77

Kdyby se "přikročilo k ozbrojenému odporu", tak by Hučíny rozstřílela policie, armáda a lidoví milicionáři na fašírku a do jitrnic. Takoví jako vy jsou ohromní revolucionáři, ale až když je vymalováno. A při psaní takovýchto příspěvků si nehňácejte kadlasa!
Marat 27.3.2006 11:48

Re: Trockismus

Jirko H.mzřejmě nemáte tušení,že Stalin  aby soudruha Trockého co by konkurenta se zbavil,tak ho demonalisoval.Když poslal soudruha Trockého do Neumětel,tak většinu nápadu Trockého realisoval.
tom 27.3.2006 11:47

Uhl

Plně s Vámi souhlasím.Jak je možné,že někdo kdo nechce komunisty bude volit Zelené a tím i P.Uhla je naivní.Ten přeci už ze svého přesvědčení nemůže podpořit nikoho jiného,než socany s podporou KSČM
Tikal 27.3.2006 11:47

Petr Uhl a CHARTA 77

Největším problémem bývalého důstojníka BIS Vladimíra Hučína je to, že v těch utajovaných soudních spisech je dost dokumentů o tom, že CHARTA 77 v závěru 80 let byla v podstatě využita pragmatickou frakcí StB v čele s generálem StB Lorencem k sametovému přechodu na jakouš takouš demokracii. Oni soudruzi dobře věděli co by se s nimi stalo, kdyby takový Hučín a jemu podobní se dostali k moci. To by nomenklaturní kádři se nemohli mezi sebou soutěžit o co největší privatizace! No a takový Hučín se netají s tím, že se mělo na záchranu archivů StB přikročit i k ozbojenému odporu no a to potom by ta revoluce byla o něčem jiném. Také je nutno pamatovat na to, jakou hrál Uhl roli v tom 17.listopadu. Prostě monopol CH 77 ten Hučín jim ohrožuje a to oni vybraní chartisté za pomocí StB nemohou dopustit a tak se snaží Hučína kde to jen jde pomlouvat a pomlouvat. Já si ale myslím, že Uhl je profláknutá existence a že on vlastně vítá jakýkoliv názorový střet jen proto, aby se ještě nějak zviditelnil!