28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Historie.cs

To je název pořadu České televize, pro mne jednoho z nejlepších a nejzajímavějších, které se na obrazovce objevují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krejčí 19.4.2015 6:46

Opožděná reakce.

Já blázen jsem zapoměl, že zmíněný pořad se nelíbí nejen komoušům, ale i odpůrcům z řad sudetských vykladačů historie.Nemá cenu to rozvádět, asi bude třeba aby v míru a pokoji umřelo ještě několik generací a ty budoucí se snad nějak usmíří. Autor.

V. Peroutka 18.4.2015 13:33

Historii tvoří kvalitní hosté a moderátor

bohužel Kučera  je z těch dvou to horší, on nedokáže být nezaujatý a kvalita je na straně moderátorky a tak bych uvítal kdyby Kučera moderoval třetinu.

T. Krystlík 18.4.2015 13:03

Historie.cs není chvályhodný pořad

Pan Kučera nezvládá své hosty - buď nechce, aby nepřišel o slušný příjem, nebo nesmí nutit hosty k přesné odpovědi na položenou otázku. Formulace jeho otázek totiž jasně prozrazuje, že si přeje, aby hosté-historici řekli pravdu. Ti se ovšem z odpvědií vykroutí a pan Kučera je nechá být. Takový pořad je pak k ničemu.

L. Severa 18.4.2015 13:37

Re: Historie.cs není chvályhodný pořad

Dost pravidelně pořad sleduji a nezdá se mi, že p Kučera hosty nezvládá. Zejména historické události hodnotí skuteční odborníci na základě studia všech dostupných materiálů. Doporučoval bych tento pořad některým diskutujícím, kteří hodnotí historii podle knihy nějakého autora, který prezentuje svůj subjektivní názor, nebo podle vyprávění svého dědečka, nebo jiného pamětníka.

T. Krystlík 18.4.2015 13:55

Re: Historie.cs není chvályhodný pořad

Čeští historici zcela evidentně neříkají celou pravdu. A to ani v Historii.cs. Silně dezinterpretují historické události podle státního (národního) úzu. A pan Kučera jim to trpí.

R. Szewczyk 18.4.2015 15:02

Re: Historie.cs není chvályhodný pořad

ha ha ha ,hi hi hi ,tento pořad komentuje bajky a pověsti české hospody , které doplňuje výplody tu nějakého zeleného vymydlence, tu nějakého kulturtrégra, tu nějakého profesora přes růžové zahrady, Například ten o husovi je takovou snůškou hovadin,že se pravděpodobně paprsky CRT telek vyhnuly do vinklu, krystaly v LCD sublimovaly v nekonečno, plazmové body plazmových telek zanikly v černých děrách, no a diváci, ti ustrnuli v nekonečném orgasmu nad hard fire bandage

J. Jurax 19.4.2015 18:39

Re: Historie.cs není chvályhodný pořad

Mýlíte se.

J. Chaloupka 18.4.2015 12:30

Ta kvalita pořadu zřejmě souvisí s věkem moderátora.

Jeden z mála, co má opravdu životní zkušenosti a vzdělání. Jinak ta horda mladíků a děvčat, co ovládla obrazovku, je opravdu vyhazování peněz oknem.

P. Kmoníček 18.4.2015 9:10

Histotie.cs

je opravdu jeden z mála pořadů státní televize,na který se dá dívat a přemýšlet o faktech,které se tam publikují.A TO PRÁVĚ VADÍ BOLŠEVIKŮM NEJVÍC!

B. Hamáček 18.4.2015 7:44

Vidím to

Vidím to naprosto stejně. To počasí bylo vážně hnusné, ale byl jsem tam rád. Na tento okamžik jsem čekal více než 50 let. Ač fanda vojenské , zejména americké vojenské techniky , tentokrát mně zajímalo něco jiného- samotní američtí vojáci. Málo kdo očekával takové přijetí. Bylo to důležité oboustranně.

V. Podracký 18.4.2015 11:03

Re: Vidím to

Bohužel to nebyli ti, kteří nás osvobodili. Ti osvoboditelé totiž byli normální američtí kluci z Texasu a odjinud, kteří reagovali jako by mluvili s kamarády ze školy. Ti dnešní jsou profesionálové, kteří mají své mluvčí, mají instrukce a vědí dopředu, co říkat a jak se chovat. Zvláště ti, kteří byli vybráni na tuto propagační akci. Tím nezlehčuji účast na našem osvobození USA a už vůbec ne NATO. Jenže doba se mění.

R. Szewczyk 18.4.2015 15:12

ha ha ha

ešče napište kdo koho osvobodil od čeho, bo v tom máte guláš, například je zajímavé osvobození podkarpatské rusi, je typickým osvobozením československa,napište,zda dělník,jehož matka,polka,otec maďar,prarodiče němci, původně Rakušani, všichni žijící do r.1938 v československu, s československým občanstvím, ve Slezku, se cítili být osvobozeni britskoamerickobolševickými žoldáckými hordami

J. Jurax 19.4.2015 18:43

Re: ha ha ha

No, jestli se ti dotyční považovali za velkoněmecké ýbrmenše, tak se stěží mohli cítit osvobozeni.

Jinak jest Vaši repliku chápat jako pokus o křečovitý vtip pohříchu nepovedený :-)

J. Kanioková 18.4.2015 17:57

Souhlas..

J. Boleslav 19.4.2015 15:21

Re: Vidím to

A kdy jsme vlastně ty USA osvobozovali, že mně to uniklo. :-)

B. Hamáček 19.4.2015 19:51

Re: Vidím to

No mluvil jsem s několika , a nezdálo se mně , že byli nějak specielně vybráni. Byla to řadová jednotka US ARMY.