28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Čí že je buzna ten Putna?

Jestliže prezident Zeman někoho nejmenoval profesorem, učinil to, co jako prezident může, smí, nemusí. Když se ale kvůli nejmenování někoho z předloženého seznamu strhne taková mediální bouře, jaká se strhla kolem nejmenování pana Putny, je to snad i výzvou k tomu, aby si člověk zjistil pár informací o nejmenovaném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 28.5.2013 11:06

Co je nám Putna

Problém pana Putny není v jeho odbornosti, ale v jeho se sebou samým nevyrovnané osobnosti (např. katolík - homosexuál), která se projevuje intenzivním politickým aktivizmem v (pravdo-láskařských) oblastech, které s jeho odborností nemají nic společného.

Je proto oprávněná obava z toho, jestli nebude studentům předávat svůj aktivismus intenzivněji než své odborné znalosti např. prvorepublikových katolických myslitelů, obavy ze zhroucení "Pax Amerikana"...). Neumím si představit, jak by mohl objektivně zkoušet studenta o němž ví, že s jeho aktivizmem intenzivně nesouhlasí.

Profesor, jako nejvyšší pedagogicko-vědecká hodnost musí být studentům příkladem celou svou osobností.

Od paní Kaniokové jsem převzal odkaz na názor špičkového odborníka na naše VŠ školství.

http://www.moravskoslezskenovinky.cz/sloupky/president-ktery-kopl-do-vosiho-hnizda/

P. Papež 26.5.2013 21:54

Autorka

Když autorka má dost ubohé argumenty, šup s tím na pravdoláskaře. To v poslední době frčí.A proč to nezkusit i s Putnou?  Spíš si autorka řeší nějaký svůj mindrák. Hlavně vůbec nepochopila, že nejde o Putnu, ale  o Zemana.

J. Sládeček 26.5.2013 17:26

Pěkně napsáno, Putna je hnusný, stejně jako celý láskopravdový

gang.

J. Václavíková 26.5.2013 18:36

Re: Pěkně napsáno, Putna je hnusný, stejně jako celý láskopravdový

No vidíte! Stačilo napsat tohle a nemusel se na to vymýšlet celý článek.

B. Hejda 26.5.2013 22:43

Re: Pěkně napsáno, Putna je hnusný, stejně jako celý láskopravdový

:-) +1

J. Pospíšil 26.5.2013 16:50

Myslím, že se mýlíte

pan Putna má hodně publikací, knih  i překládá  z mnoha jazyků a je více znám v zahraničí než v Česku- bohužel jsme  zemí s velmi nízkou intelekt. úrovní.

J. Effenberk 26.5.2013 16:41

Jen tuctové poštěkávání

bezvýznamné skoromanažerky. Trapná dehonestace Putny jí je jen nástrojem k blábolení o Havlovi a havlismu.

S. Netzer 26.5.2013 13:05

HNUS!

P. Götze 26.5.2013 10:36

RE

A tenhle autor ta pani, to je kdo? Horsi vyplod jsme teda dlouho necetl.

E. Sevrát 26.5.2013 10:01

Je docela veselé,že za pražský

pochod katolických i nekatolických buzniček se v ČR postavilo velvyslanectví v USA,tedy zěmě kde dodnes mají homosexuální vojáci problémy a včera jsem četl,že trpve nyní bude umožněno mladým hom. vstoupit do skauta (ovšem proti tomu jsou silné protesty).Podporu pochodu taktéž vyjádřilo velvyslanectví Izraele,opravdu si nedovedu představit tento pochod v Jeruzalémně.Jo ,klasická voda a víno.

J. Dvořák 25.5.2013 20:36

Putna je katolická buzna !

Zařadil se mezi plebs,tedy mezi katolické prznily kteří pod pohrůžkou jestli mi ho nevykouříš přijdeš do pekla,a klidně můžou žáci být klasifikováni podle toho jak podrží a nebo jak velkej kus se mu vejde do huby !Pěkně děkuju za takovýho profesora,vidím že i profesor může být úplným odporným individuem nazývající se obecně homostupidus !Mám za to že ho hájí pouze agresivní homosexuálové,je dost možné že normální lidi se budou akademické obce štítit !

P. Pavlovský 26.5.2013 4:50

Přestańme do toho míchat city a pohleďme na věc raionálně

Je nás - doufám . v této zemi většina, kteří bez ohledu na svou sexuální orientaci dodržujeme zákony. Tzn. že nejsme pedofily ani zoofily a nikoho sexuálně nebtěžujeme, natož abychom někoho znásilňovali.

Většina z nás má i tolik vkusu, že nezveřejňuje své oblíbené sexuální techniky, a to ani v jejich potencionalitě. To  ale neplatí pro  autora tohoto textu, který si přímo říká o to, aby se jej čtenář zeptal na jeho vztah ke skupinovému,  orálnímu a rektálnímu sexu, popř. jestli jakožto - zřejmě - heterosexuál - nedává přednost styku se ženami právě menstruujícími.  Zvláštnosti mohou být různé. Konečně ani sado-maso praktiky nejsou nezákonné- jsou zase jen otázkou vkusu .

Tím vším chci říci, že samotná sexuální orientace ještě o ničem podstatném nevypovídá, jakkoli jsou mi nejsympatičtější lidé, kteří si tu svou nechávají pro sebe - tedy dokud se jich někdo nezeptá nebo pokud si to situace nežádá (např. když jsem jako mladík dotíral na krasavici, která mi nakonec sdělila, že mé laskámí se nikdy žádné ženě nemůže rovnat). Pan Dvořák nám tu naopak tu svou zjevil způsobem ne právě vkusným - člověku - pedagogu jako je on bych dítě opravdu nesvěřil.

Je opravdu paradoxní, když někomu vadí samotný fakt, že je někdo homosexuál a nevadí mu, když je to standardní návštěvník bordelu, zákazník prostitutek, agresívní sportovní fanda s extremistickým chováním na stadionech i mimo ně, pirát silnic a tím i potenciání vrah, atd., atp.

P. Pavlovský 26.5.2013 4:51

Re: Přestańme do toho míchat city a pohleďme na věc raionálně

Běžně to nedělám, ale pro tuto polemiku není zbytí: Přiznávám, že jsem heterosexuál a že jsem tomu rád, protože to považuji za normální. V žádném případě bych se nezúčastnil pochodu pýchy heterosexuálů, natož homosexáulů.

Jako městský zastupitel bych určitě hlasoval proti povolení jakékoli demonstrace tohoto typu. Když už ale povolena byla, je nanejvýš zpozdilé někomu účast vyčítat s tím, že jej budu nějak sankcionovat, tím spíš, je-li jeho transparent jenom vtipnou replikou na veřejné osočení ministerským úředníkem.

 Agresívní antisemitismus pana Bátory mě provokuje k prohlašování, že jsem Žid!

Po jiných jeho projevech si docela dobře dovedu představit, že bych si šel solidárně stoupnout pod transparent M. C. Putny.

Konečně, mohl bych si při té příležitosti dát podepsat některou z jeho knih, které se mi opravdu líbí a vážím si jich.

A. Kaňka 26.5.2013 10:10

Re: Přestańme do toho míchat city a pohleďme na věc raionálně

Pane Pavlovský, neračte se vůbec rozčilovat, to jste se jen setkal s

extrémní pitomcem a hulvátem. Proti blbosti se nedá bojovat, dá se jen

čekat, až se sama úplně znemožní. Což se v případě pana Dvořáka stalo

vrchovatě.

J. Václavíková 26.5.2013 14:32

Re: Přestańme do toho míchat city a pohleďme na věc raionálně

Ano!

P. Jirka 25.5.2013 16:43

Jojo, tak to teď v Čechách a zřejmě i v ostatní EU chodí,

všichni jsme si rovni, ale někteří z nás mají patent na rozum. Ten není dám ani tak rozumem samotným jako spíše přízní médií. A pokud se na tyhle lidi s patentem na rozum byť jen křivě podíváte, tak vás prostřednictvím médií smetou.

Poznají se většinou tak, že mají plnou pusu demokracie a svobody, ale ve skutečnosti názory jiných naprosto neuznávají a ani o nich nehodlají jakkoliv diskutovat. Nejsem sice Zemanův fanoušek, ale tím, že se jim alespoň pokusil postavit, tak u mě stoupl v ceně...

P. Gabriel st. 25.5.2013 14:51

Disciplína citace?

Ona prapodivná sportovní disciplína citovanosti, která daňové poplatníky stojí ročně desítky miliard koru, aniž republice cokoliv přináší, je sice mezi akademickou obcí velmi oblíbená, nicméně jako kritérium hodnocení kvality naprosto zcestná. Zvláště v situaci, kdy je všeobecně známo, jak to s citacemi probíhá.Je to, jako u bolševiků. Proletáři, tedy akademici celého světa, spojte se!  Aby to běželo, domlouvají se akademici na různých konferencích i jinak na tom, že se vzájemně citují ve svých článcích, čím více, tím lépe. Tím, co ty věcně přináší a jaká je kvalita a trvalost sdělení, se nikdo nezabývá. Příklad za všechny. Jeden Švéd, stavební inženýr, mistr světa v citacích a publikacích v oboru klimatologie, obnovitelných zdrojů a alternativní energetiky, za tučný peníz zpracoval na zakázku švýcarské  vlády traktát proti OZE, kterému nebylo možné se ani smát, jak byl technicky hloupý. Zato hojně citovaný. Podobně i zpráva klimatického panelu, plná špatných interpretací i očividných chyb, je hojně citovaná.

Pokud jde o Putnu, i kdyby nenapsal nic jiného, než trilogii o české katolické literatuře a i kdyby si tím nevysloužil jedinou citaci, zasloužíl si tím celý pytel profesur. A podobné bláboly, jako tento článek paní XY na tom nemohou nic změnit!

M. Martinovská 25.5.2013 18:49

Re: Disciplína citace?

Nejen ve Švédsku, u nás se to dělá běžně.

J. Blažek 25.5.2013 21:22

Re: Disciplína citace?

Ale jděte - kdyby to bylo tak superkvalitní veledílo, pak by se jistě celá řada vědců na ně odvolávala a citovala je. Takže to s tím pytlem profesur bez citací hodně přeháníte. A skutečně kvalitní čeští profesoři a vědci toho napsali a probádali neskonale více! Takže mnozí se musí cítit uraženi tím, jaký nevědec se má mezi ně také dostat.

M. Martinovská 25.5.2013 23:09

Re: Disciplína citace?

No a někde si stěžují ti uražení kvalitní vědci? Nějak mě to minulo, máte odkaz?

J. Václavíková 26.5.2013 14:33

Re: Disciplína citace?

To bylo jen přání otcem myšlenky.

M. Kadlecová 25.5.2013 13:22

to

snad ani nemá cenu komentovat, ta paní je prostě hloupá, ale pozor, kde blb, tam nebezpečno

J. Václavíková 25.5.2013 14:30

Re: to

Mám stejný dojem, ta paní skutečně nestojí za komentář, navíc o čem to asi svědčí, když ani neví, na co Putnův transparent reagoval?!

M. Martinovská 25.5.2013 18:52

Re: to

ano, je to úplně blbé.

J. Urban 25.5.2013 19:27

Re: to

Psal jsem níže příspěvek. Váš je ale kratší a mnohem výstižnější.

M. Martinovská 25.5.2013 20:08

Re: to

No vidíte. Váš je zase poněkud informačně hodnotnější. Já jsem zase neslyšela Sokola, což mě docela mrzí. Vím, že s vyjádřením váhal.

J. Blažek 25.5.2013 21:23

Re: to

Nadávat a osočovat - to by Vám šlo. Ale což takhle věcně oponovat?!

J. Ryba 25.5.2013 12:19

z diskuse na jejím blogu

Autor: z. Web of Science vůbec nepokrývá knižní publikační činnost ... a ta je v humanitních oborech zásadní. Stejnětak na WoS nenajdete , zda Putnu citoval někdo v jiných knihách a studiích. Oborová publikační situace se dramaticky liší i v rámci přírodovědných disciplin (nelze například srovnávat biovědy s geografií), srovnávat s obory humanitními už nelze vůbec, protože většina vědecké práce se v nich odehrává úplně mimo zorné pole WoS, a není to otázka kvality věděcké práce, nýbrž metodiky, na jejímž základě WoS funguje.

Ergo: tyhle trapné pokusy o diskreditaci Putnova vědeckého výstupu svědčí pouze o tom, že jejich šiřitelé vůbec netuší, jak scientometrie funguje a kde leží hranice její použitelnosti, resp. kde ji použít lze a kde ne.

Cedníkem polívku nenabereš.

(A že se takového lapsu v práci se základními informačními zdroji dopustí někdo, kdo má vystudovanou kybernetiku, jak to o sobě tvrdí autorka, to je opravdu ostuda, zejména využije-li to dotyčná osoba k sepsání takového vysloveně lidsky hnusného textu.)

P. Vaňura 25.5.2013 12:33

Naskýtá se otázka, zda to, co se odehrává mimo

obzor WoS lze vůbec nazývat vědou. Často se totiž jedná o pomatenou IDEOLOGII. Toto je nevýhoda humanitních věd. "Ryze německá fyzika" nebo Lysenkova "biologie" mohla fungovat jen v totalitních režimech. Ale "sociologie komiksu" se dá pěstovat i dnes...

Některé

časopisy, zaměřené na humanitní vědy mají vysoké Impakt Faktory a práce v nich

publikované jsou tudíž hojně citovány. Např. http://onlinelibrary.wiley.com/journal/10.1111/(ISSN)1540-4560/issues; http://jos.sagepub.com/ ; http://www2.lse.ac.uk/BJS/home.aspx

P. Vaňura 25.5.2013 12:37

A ještě, pokud máte přístup k WoS, zadejte si tam

"Klaus V*" a omezte se na sociální vědy, to tam totiž jde, jinak se Vám tam smíchají další dva Klausové, kteří pracují úplně v jiných oborech.

A uvidíte, jak citovány jsou Klausovy knihy!