28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fafa 14.10.2008 5:08

Certiku:

Ale motat do toho nabozenstvi, to je uplna blbost, ze?

Proc si myslite, ze je to blbost? Mne pripada celkem samozrejme, ze nazory lidi na svet a politiku budou formovany jejich nabozenskym nazorem. Pripadne, ze jednotliva nabozenstvi budou pritahovat urcite mentalni typy.  

ctenar1970 12.10.2008 21:17

Nesrozumitelny zajem Cechu o zalezitosti jinych

Zatimco tihle kandidati ani nevi jmeno tehle zeme!

68 12.10.2008 21:58

Re: Nesrozumitelny zajem Cechu o zalezitosti jinych

Tupci!

J.G. Pašek 12.10.2008 21:07

Holt není nad české mudrlanty . . .

včera se utrhli od rudého řetězu a dnes? Experti vímvšechnonejlípovšemvšude a obvzláště o USA . . . .

Dobrý tak na podepisování anti-chart a anti-USA petic a anti Readan demonstrací a halekání na 1. Máje  . . . .´

Budu slušnej . .  BĚŽTE SE VYCPAT . .  .

J.G. Pašek 12.10.2008 21:08

pardon . . .

napsal jsem anti Readan . . .  Chtěl jsem napsat anti-Reagan  . .  .

xxx Kubeš 12.10.2008 20:51

Doufám

že vyhraje McCain.

Martin 12.10.2008 20:24

A proč ano Obamovi?

Proč mám podporovat Obamu, jehož slovní zásoba je change, we can belive it? Jasně, on je spasitel ale proč? Vystudoval ekonomku, mez. vztahy aj. terorismus je pro některé lidi modus vivendi ale pod vlivem Obamy se změní, že? A tak je to se vším.

Proto se ptám, Proč volit Obamu?

brána 12.10.2008 20:39

Re: A proč ano Obamovi?

Protože dnes se ponejprv volí ekonomové, a poté teprve absolventi vojenských škol.

martin 13.10.2008 12:47

Re: A proč ano Obamovi?

Do věty o vystudování patří otazník. Obama je právník a ne ekonom.

Robert Lambert 12.10.2008 19:47

Bushevici, pred 8 lety

Jste se nad McCainem pohorsovali, ze pry ma nemanzelske dite s cernou prostitutkou. Rozsiroval to o nem sam vas velky genius prumernosti co ho Buh poslal do Iraku. Ted jste v pr/deli, cely svet a 2/3 Ameriky to vidi a tak i ten John McCain je vam dobry.  Jenze uz je pozde, mate to projety. Tak velky smrad se siri z vaseho Velkeho stanu ze uz ho ani McCain nevyvetra.

brána 12.10.2008 20:09

Re: Bushevici, pred 8 lety

A na asanaci naších exhalátů tu máme koho, vážení. Jako vždy -  velmi tmavého džentlmena.

Miami 12.10.2008 18:43

Pro autora clanku

Dekuju za clanek, me vrtalo v hlave uplne to same. Nikdy jsem ale nekomentovala zadny clanek, protoze to podle mne nema smysl se hadat tady na Psu s priznivci McCaina. Ja osobne jsem neslysela od McCaina jediny plan, ktery by mne nadchnul. Sledovala jsem vsechny tri debaty, a McCain me nepresvedcil. Jediny, co se tady na Psu mele dokola je, ze McCain je valecny veteran, a ze se dopracoval tam, kde je, vlastni pili. To, ze byl jednim z Keating 5, tady vubec neslysite. Navic spise jsem cetla, ze McCain vubec neni tim, za koho se vydava. Narodil se se stribrnou lzickou v puse, syn admirala, ktery se dostal na skoly pricinenim sve rodiny. To, ze je valecnym veteranem je neodiskutovatelne, ale jak ho to kvalifikuje na post prezidenta, to me jasne neni. Obama na druhe strane mluvi jasne o tom, jak chce zmenit USA. Jestli jsou to jenom volebni sliby, to nevim, ale nebudu volit McCaina jenom proto, ze si nejsem jista Obamou. Navic McCain se pro mne uplne odepsal tim, ze si vybral Sarah Palin za VP. Takze tak.

Ivan Nový 12.10.2008 18:47

Miami,

no to máte tak, my už jsme v zemi, kterou vedli chudáci žili, a mohu vám říci, nestojí to za nic.

68 12.10.2008 19:08

Re: Pro autora clanku

Není nijak zarážející, že vám, tam na Miami, vrtá a vrtá v hlavě úplně to samé, co tolik vrtá v hlavách našincům v New Yorku. My se nikdy ve světě neztratíme. -  A to, co vám nabízí charismatický šarlatán Obama, tu "naději na Změnu", vám asi opravdu stojí za uváženou. (Já ale mám takový vtíravý dojem, že Mr. Obama by byl po všech stránkách více vhodný jako prezident Republiky Chad, ku příkladu. Ale USA?)

Robert Lambert 12.10.2008 19:41

Re: Pro autora clanku

Dekujeme, ze se s nami delite o vasi dojmy.

68 12.10.2008 21:01

Re: Pro autora clanku

Nedělám to moc rád, ale mám jich dost. A tak si říkám...tu máš, Roberte.

redneck Mike, Mississippi 12.10.2008 22:46

Re: Pro autora clanku

Zdravim Miami. Mate pravdu, McCain nema zadny plan, ktery by nadchl. Stejne jako Obama. Ale jinak jste fakt dobra, malokdo dokaze sledovat vsechny tri debaty - ze dvou...

Thyronx 12.10.2008 22:57

Re: Pro autora clanku

Dama zrejme pocitala i debatu kandidatu na viceprezidenta. To lze snadno pochopit a z textu samotneho odvodit.

Miami 13.10.2008 1:45

Re: Pro autora clanku

Samozrejme, ze jsem pocitala i debatu VP. Ach jo.

redneck Mike, Mississippi 13.10.2008 5:30

Re: Pro autora clanku

Ach jo...,...ach ta logika. Debata je McCain versus Obama. Jak logicke..., ze pocitame i debatu Palin x Biden...

Miami 13.10.2008 15:33

Re: Pro autora clanku

Mily pane Rednecku,

Clanek je o americkych volbach. Biden a Palin k nim nepochybne patri. Ja jsem reagovala na clanek, ne na debatu, jak uz muzete videt z meho nadpisu. Takze tak. Ale hlavne, ze jste si zakomentoval.

redneck Mike, Mississippi 14.10.2008 0:04

Re: Pro autora clanku

Mate samozrejme pravdu pani Miami, jen jsem trochu popichoval. Omlouvam se, jestlize jsem se Vas dotkl.

EW 13.10.2008 20:08

Re: Pro autora clanku

Nejakou tu stribrnou lzicku v puse mel i Obama.  Ostatne ukazte mi nejakeho prezidenta, ktery ji nemel...

Mard 12.10.2008 18:23

Zajímavý text! Napíšu své důvody preference McCaina

Domnívám se že McCain by byl silnější president než Obama a Evropa je v takovém srabu, že potřebuje aby Amerika byla silná. Dále nevěřím že s teroristy lze vyjednávat, domnívám se že přístup McCaina je více reálný. Za situace, kde Rusko opět začíná ohrožovat své sousedy je pro ČR lepší, když presidentem USA bude bývalý voják. Nelíbí se mi Obamovo heslo "ZMĚNA" - mají se snad Američané špatně? Nemají být hrdí na svou minulost a chtěli by jí změnit? Nesouhlasím s tímto názorem, a to je další důvod pro McCaina. Dále myslím že přístup McCaina k zahájení těžby ropy u Floridy je více reálný než Obamům. A poslední můj důvod pro McCaina je ten, že se domnívám, že každý občan má právo na svou střelnou zbraň.

brána 12.10.2008 19:12

Re: Zajímavý text! Napíšu své důvody preference McCaina

Nezapomínejme proboha na blahodárnou účinost trestu smrti.

Thyronx 12.10.2008 19:43

Re: Zajímavý text! Napíšu své důvody preference McCaina

Kdyz nezapominat, tak rovnez na nutnost vyucovat ve skolach onu vedeckou teorii, ktera zpochybnuje tvrzeni, ze prezident Bush pochazi z opice. Jak jen se to jmenuje? Uz to mam - intelligent design! ;-DR^ Right.

certik 12.10.2008 20:03

Re: Zajímavý text! Napíšu své důvody preference McCaina

Od asociace majitelu strelnych zbrani GAO dostal McCain za svoje hlasovani (v posledni dobe vesmes pro kontrolu strelnych zbrani) v roce 2004 a 2006 nejnizsi moznou znamku, F--propadak. Realne prijmy domacnosti v USA jsou nyni pod urovni roku 2000, viz

http://www.census.gov/hhes/www/income/histinc/h08a.html

brána 12.10.2008 20:16

Re: Zajímavý text! Napíšu své důvody preference McCaina

Nebezpečná zpráva. Náš dynamický konzum je jedinou zárukou naší existence.

Richard 12.10.2008 17:09

Volby v USA

mlouvám se za překlepy myslel jsem samozřejmě Krista a další překlepy  jsem si také nezkontroloval..

brána 12.10.2008 18:02

Re: Volby v USA, víra v boha a překlepy

Máte holou pravdu. Pokud nedojde v USA ke skutečné sekularizaci zůstáváme jen pouhými globálními spoluúčastníky překlepů.