28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SLUŽBY: Nepoctivé chování České pošty

Česká pošta, s.p., okrádá své zákazníky. Ve Staré Boleslavi už řadu měsíců nedoručuje do schránek doporučené listovní zásilky, ale odesílatelům za ně účtuje 100 % ceny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 13.11.2018 23:12

Chcete-li, aby váš dopis přišel včas,

dejte ho do krabice a pošlete s PPL, DHL, Toptransem... Zavolají vám, že jsou na cestě a v kolik zhruba přijedou. Pokud zrovna nejste doma, můžete se domluvit na jiný termín nebo místo.

P. Dvořák 14.11.2018 3:35

Re: Chcete-li, aby váš dopis přišel včas,

Určitě jste si toho nevšiml, ale tady není řeč o PPL, DHL, Toptransu, ale o České poště.

A. Trick 13.11.2018 13:46

Se divím,

že v doručování dopisů ČP ještě nekonkuruje nějaká soukromá firma.

V. Petr 13.11.2018 15:16

Nesmí jí konkurovat!

A. Trick 13.11.2018 17:23

Čo bolo to bolo

Už smí.

J. Hajský 13.11.2018 18:56

Re: Se divím,

Ale konkuruje. Faktury O2 a prospekty konfekce Atlas (na jméno), asi i něco jiného distribuuje konkurence a nosí je nėjaká bába. Je to k na*rání. Pošťák má klíče od paneláku a téhle bábě musím otvírat sám.

J. Hajský 13.11.2018 10:44

Dříve to šlo.

V 50tých a 60tých letech jsem žil v Praze v pětipatrovém činžáku. Až asi do roku 1958, než byly instalovány schránky ve vchodu nosil pošťák dopisy do pater do schránek v bytových dveřích. A v té době se víc psalo. Nebyly mobily, emaily, fejsbůky. A fungovalo to. Jak je to možné?

P. Lenc 13.11.2018 11:26

Re: Dříve to šlo.

To je tím, že pošta byla tím čím má být.Poštou.

J. Tachovsky 13.11.2018 10:19

Posledni odstavec moc nechapu

Neznam cloveka, ktery by se dobrovolne vzdal casti sve vyplaty.

I. Širůček 13.11.2018 10:21

Re: Posledni odstavec moc nechapu

https://eurozpravy.cz/domaci/politika/94508-sam-odevzdavam-tretinu-platu-a-nestradam-vyzval-zeman-politiky-ke-snizeni-jejich-platu/

J. Tachovsky 13.11.2018 10:27

Re: Posledni odstavec moc nechapu

Diky, uz jednoho znam.

B. Rameš 13.11.2018 9:57

Dlouhodobým pozorováním

a vynuceným stykem (tím myslím služby... no, víte jak, psaní, balíky a podobně) jsem dospěl k závěru, že česká pošta je neresuscitovatelný organismus ve stadiu klinické smrti. Pokud potkám pošťačku, má kabelu narvanou reklamními letáky, na dopisy logicky nezbývá místo. Za posledních deset let se mi nepodařilo dostat dopis či balík, pro něž bych nemusel na poštu osobně, ani na firemní adresu, kde je někdo deset hodin denně. Zajistit doručení balíku je pozvánkou na psychoterapeutické sezení. Myslím, že nevyhnutelnou smrt této organizace příliš lidí oplakávat nebude.

J. Tachovsky 13.11.2018 10:20

Re: Dlouhodobým pozorováním

Ja jsem doma porad a porad dostavam oznamenky. Vzdycky ji vezmu, zavolam, ze jsem doma porad a ze mi umyslne nedorucuji, jak maji a oni to druhy den prinesou.

M. Krčmář 13.11.2018 9:55

A co čekat,ČP ruší místní pobočky, místní doručovatele,na tyto služby si najímá doručovatele s vlastními vozy, kterým platí minimum,a kterým je u prdelky jestli doma jste či nikoli.

Tudíž již nesplňuje původní účel,a já nevidím jediný důvod,proč má dostávat byť jedinou korunu z našich daní. A to nehovořím o tendrech na nové vozy, či odměnách managementu, které dostává za dobrý chod podniku.

Co takhle vyvinout aplikaci na sdílení balíků a dopisů,já bejt ajťákem,tak už na tom makám,a do Vánoc sem milionářem.

I. Břízová 13.11.2018 9:29

Nejlépe doručit osobně

Ona je naše pošta docela zábavná. Velice mě překvapilo, že zásilka z Karlových Varů do Kadaně putuje nejdříve do Plzně.

M. Mikulec 13.11.2018 9:25

Mizerná zkušenost

mne vyučila neposílat balíky na poštu Ústí nad Labem 7. Mají sice nové skříňáky, ale řidiči si asi dělají svoje kšeftíky: mihnou se kolem baráku a adresáta ignorují. Ten čeká doma marně. To se stalo nejednou...Já odesílatel jsem na své poště ujištěna o perfektní službě, balík druhý den bude doručen, platím nemalou částku. Na podacím lístku vyplním email i číslo mobilu adresáta: jeho mobil ani nepípl, čekali doma 4 dny, já jsem volala na poštu 7,a paní nemohla ani v počítači balík identifikovat. Nutila mne říci jí jiné číslo než jsem četla z podacího lístku. Po dlouhém čekání mi po telefonu přece jen balík našla, tak jsem volala adresátovi, ať si balík vyzvednou na poště osobně, že tam je!

G. Mýtič 13.11.2018 9:21

Marný boj

Česká posšta je podnikatelská zdechlina, která nemá v konkurenci privátních subjektů šanci. Poštu rozpustit, monopoly na služby zrušit!

J. Lepka 13.11.2018 9:01

K tomu lze dodat jen :

Jedině díky tomuto přístupu zde tak skvěle prosperují různé doručovací agentury. Ryba vždy smrdí od hlavy a ti "pěšáci" tedy doručovatelé, poslední v žebříčku, jsou na tom vždy nejhůř.

M. Drašner 13.11.2018 9:00

Ovšem to,

že mi přijde výzva k převzetí zásilky, již jsem si vyzvedl týden předtím s jinou, je na mé poště prakticky standardní. Rovněž to, že na poště ležel balík, aniž mi to bylo oznámeno, celý měsíc, pak byl poslán zpět a výrobce mi ho musel, naštěstí zdarma poslat znovu (to jsem tam už raději chodil pro jistotu každý týden a začal používat tracker). Ale podle pracovnice pošty se "to prý stává..."

V. Braun 13.11.2018 8:09

Doporučený dopis do schránky?

Zaujalo mne, že doporučený dopis by se měl doručovat do schránky, pokud vím doporučené dopisy se dodávají proti podpisu. Pošťáčka zazvoní a když jsme doma tak nám dopisy normálně předá.

Osobně v poslední době nemám s poštou problém, i když dříve se mi stalo, že ve schránce byl lístek o uložení balíku na pobočce z důvodu nezastižení adresáta v době, kdy jsem byl celý den doma. Nevím už přesně, kde jsem si na to písemně emailem stěžoval, ombudsman to nebyl, a napsal mi nějaký regionální vedoucí, že se omlouvají a že se to nebude opakovat. Od té doby jsem měl přes ČP asi jen dva balíky, a ty byly opravdu doručeny.

H. Gene 13.11.2018 8:17

Re: Doporučený dopis do schránky?

Ano, doporučený dopis do schránky. Standard.

J. Strakoš 13.11.2018 5:38

Očekávání

Ombudsman je taková pěkná ukázka prvku očekávání - rozumný a lidský přístup k věcem, povznesen nad byrokratickou šeď. No a pak přichází prvek zklamání - v podstatě se nakonec střetnete opět s byrokatem, který se řídí tím samým předpisem, co byrokrati před ním.

Pokud odbočím, pak ombudsman je něco jako ČOI - na oko nabízí smírčí řízení, pokud vás obchod odbyl reklamací a je očividně v neprávu (i dle příkladů na stránkách ČOI). Pokud však možnost využijete, zjistíte, že jste mohli rovnou napsat svému právníkovi.

A zpět k poště - asi je potřeba opravdu obětovat svůj čas a reklamovat ihned v místě (pokud je to možné, u nás se na rozvozu podílí jiná parta než z pobočky).

L. Novák 13.11.2018 1:18

Česká pošta je naprosto neseriózní firma

Doručení obyčejného dopisu v rámci jedné městské čtvrti na vzdálenost odesílatele a adresáta řádově 500 metrů poště letos v létě trvalo 8 dní... V minulých letech mi jeden obyč. dopis ztratila a jeden za drahé peníze nedoručila včas (poštovné vráceno). Snažím se poštovní služby České pošty minimalizovat a např. objednávky zboží přes Internet zásadně nechávám doručovat jinými firmami. Je to bez dlouhého čekání na provozovně a taky místo převzetí mám mnohem blíž (v místě bydliště asi 100 m vzdálenost :-)