29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Prezident velezrádce

Podepsal jsem e-petici Chvilka pro rezignaci, kterou zveřejnilo sdružení Milion chvilek pro demokracii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 9.5.2018 22:51

Autor se nejspíš chtěl zavděčit šéfovi.

Také pisálkovi....

P. Klíma 9.5.2018 21:06

Umění přijmout prohru se autor dosud nenaučil.....

U adolescentů je kverulantství součástí dospívání.

U dospělých je to už jen trapné...

S. Prosek 9.5.2018 18:33

tak to chodi :)

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/218452801240016/0/57197-pravda-z-kolotoce-ii/

J. Kanioková 9.5.2018 18:25

S tímto, pane autore, velmi nesouhlasím -

Se zděšením také sleduji historické paralely z doby před druhou světovou válkou:

1) V blízkých zemích Polsku a Maďarsku zvítězily demokraticky partaje s nadpoloviční většinou. V Polsku má „sociálně konzervativní“ Právo a spravedlnost (děsivá charakteristika a děsivý název!) absolutní většinu v obou komorách parlamentu, v Maďarsku má vládní koalice Fidesz (antikomunismus, národní konzervatismus, pravicový populismus) a Křesťanskodemokratická lidová strana (křesťanská demokracie a sociální konzervatismus) dokonce ústavní většinu. Kam to vede, vidíme. Oprávněné obavy z nekontrolovaného přílivu běženců jsou neoprávněně používány jako nástroje k totalitnímu uchopení moci s vidinou klerofašismu v Polsku a velkomaďarského šovinismu o něco jižněji.

P. Zinga 9.5.2018 17:19

Husovi potomci?

„Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu.“

Zdroj: https://citaty.net/autori/jan-hus/citaty-o-pravde/

P. Zinga 9.5.2018 15:18

Autore,

je vidět, že jste to psal v hospodě.

P. Papež 9.5.2018 13:07

Přesně řečeno.

V. Pokorný 9.5.2018 13:03

Jedním slovem:

Fuj! Totiž tenhle článek. odpad. A lži.

J. Karlík 9.5.2018 11:27

Vyměňte

bodrý lid. Dal to nečtu.

V. Němec 9.5.2018 11:15

Novičok

Možná nejsem dost informován, ale můj pohled je takový:

a) Rusové prohlásili, že nejsou jediní, kdo dovede novičok vyrobit, že dokáží i v jiných zemích, kromě jiného i v Česku, a že tedy může ten použitý pocházet i od nich. Co je na tom špatně? Máme mít jednu z nejlepších protichmických jednotek na světě - a ona neumí detekovat otravnou látku (látky), kterou vyrábí Rusové? Co by to bylo za neschopnou jednotku? Předpokládám, že laboratorně syntetizovali celou škálu novičoků a na nich otestovali svoje analyzátory. Pokud ne, tak jsou břídilové! A Britové? Pokud byly schopni identifikovat novičok (jeho typ), museli se s ním už také setkat, aby ho jejich protichemické jednotky byly schopné detekovat. Takže fakt, že i další státy jsou schopné novičoky vytvořit, není nic šokujícího. A v tom případě je samozřejmě i možné i selhání - zneužití. Jiná věc je, jak je ono selhání "pojištěno" kontrolou. Takže na to, co řekli Rusové bych odpověděl: "Ano, umíme novičok vyrobit, ale nepochází od nás, nevyrábíme ho a neskladujeme."

Zeman konstatoval něco podobného. Podle mne je velikou otázkou, jestli má politik (prezident, ministr) lhát, že se u nás nikdy novičok nevyrobil (nehledě na množství), nebo přiznat pravdu, i když se zrovna nehodí do krámu. Já jsem pro pravdu a myslím si, že prolhaní politici jsou špatní politici!!! Nebo myslíš, že lhát pro "dobrou" věc je správné??

P. Papež 9.5.2018 13:08

Mate pravdu. Prolhany politik je špatný politik. Prolhany prezident je špatný prezident.

M. Klas 9.5.2018 13:26

Re: Novičok

Oni neprohlásili, že ho umíme vyrobit. Oni prohlásili, že jsme společně se Švédskem, Slovenskem a GB nepravděpodobnějším jeho zdrojem. To je špatně a proti tomu se náš president měl ohradit. Zdroj např.: https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/jed-novicok-mohlo-vyrobit-cesko-tvrdi-ruske-ministerstvo-zah/r~4735833629ed11e88560ac1f6b220ee8/

V. Němec 9.5.2018 13:46

Re: Novičok

"...že jsme společně se Švédskem, Slovenskem a GB nepravděpodobnějším jeho zdrojem." - to je nesmyslná úvaha, podle ní se sešli odborníci z Česka, GB a Slovenska a společně vyrobili novičok???

Zkuste si to jejich prohlášení přečíst ještě jednou. Řekli, že jsou i další země, které novičok dokáží vyrobit a že by MOHL pocházet i od nich.

Aby se prezident (politik) mohl proti tomuto ohradit, musí vědět, zda se u nás někdy vyrobil, kolik a k jakému účelu. Což, předpokládám, nikdo možná s výjimkou příslušného mistra neví. takže okamžité zamítavé reakce (nikdy jsme nevyrobili....) byly jen plácáním prkna o rybník - a vlastně lživé.

M. Klas 9.5.2018 14:45

Re: Novičok

Vidím, že jsem tam ten odkaz dával zbytečně, takže cituji: "Moskva - Nejpravděpodobnějším zdrojem smrtící látky typu Novičok je podle ruské diplomacie Česká republika, Slovensko, Británie nebo Švédsko. V ruské televizi Rossija 24 to v sobotu řekla mluvčí ruského ministerstva zahraničí Marija Zacharovová."

V. Němec 9.5.2018 14:54

Re: Novičok

OK. Pořád to neznamená, že novičok pochází od nás. Je to na stejné úrovni jako když naši představitelé prohlásí, že novičok se u nás nikdy nevyrobil. Lež! Tady i menší, protože "nejpravděpodobnější" připouští i méně pravděpodobnou možnost - Rusko. Nikdy je nikdy a basta.

P. Zinga 9.5.2018 15:21

Re: Novičok

Proč to máte v uvozovkách? asi, že jste to někde četl. Je ten Váš zdrojnezávislý anebo stejného ražení jako Vy?

M. Klas 9.5.2018 15:39

Re: Novičok

Se na něj podívejte, vy nezávislý.

M. Klas 9.5.2018 15:52

Re: Novičok

Pokud jde o citace, držím se tohoto pravidla, proto jsem použil uvozovky: Pokud je v práci použit doslovně převzatý text z jiné publikace, pak se jedná o přímou citaci. V takovém případě je text dán do uvozovek.

F. Houžňák 9.5.2018 11:00

To je zajímavé, svého času ten Kovanic tak nelhal,

že by to bylo stářím?

V. Němec 9.5.2018 10:59

svobodný projev

Další můj svobodný projev je:

***„Jestliže je takový politik nejoblíbenější naším bodrým lidem, pak je něco špatného s naším bodrým lidem.“***

Toto je možné přeformulovat ze subjektivního pohledu toho bodrého lidu takto:

***Je-li náš nejoblíbenější politik tak odsuzován elitami, je něco špatného s našimi elitami. "*** A kdo rozhodne, který výrok je objektivně pravdivý?

V. Němec 9.5.2018 10:58

demokracie x demokracie

Jsem rád, Šamane, že jsi odcitoval moji námitku: "Znamená to, že neuznáváš výsledek demokratických voleb?" Co jsi proti tomu namítl:

1. Svobodu názoru ti nikdo nebere. Klidně si mysli a říkej, že volba Babiše a Zemana nejsou nejlepší řešení (myslím si to taky), ale vyhráli v demokratických volbách, takže bys měl akceptovat (přijmout) výsledek voleb.

2. Úvaha o demkratickém centralismu je mimo mísu - pokud nekladwš Babišovi za vinu, že rozhodl, které strany mohou proti němu kandidovat a jaké zástupce mají do voleb nominovat.

3. O tom, že demokratická volba se automaticky nerovná "správná" volba natož "nejlepší" volba se nemusíme vůbec bavit (viz Hitler a další příklady). Ale co s tím? Znáš lepší způsob? Já ne. Jinými slovy demokratické volby je ta nejlepší možnost mezi všemi špatnými. A správně říkáš, že obranou je svoboda projevu - konkurence idejí. Na druhou stranu ono hodnocení "dobrá" volba je a) velice subjektivní a b) v době voleb může vypadat jinak, než po deseti letech zpětně.

4. Trestně stíhaný premiér není protizákonný. Jednam tu máme presumci neviny (a tady se mi v odsouzení nechce moc věřit) a druhak - v dnešní době je opravdu možné podat trestní oznámení na kohokoliv. Mohlo by se stát, že každý premiér bude trestně stíhaný.

K. Janyška 9.5.2018 10:52

Ano.

Pokud jsem něco nepřehlédl... Dzp.

A. Reček 9.5.2018 10:46

Náš Zeman se ve vhodnou dobu vhodně odhalil

Opět připomenul občanům, že Putinovi pěkně zobe všechno z dlaně.

J. Klepal 9.5.2018 9:49

slepá víra

Problém u pana Kovanice je v tom, že na podporu svého názoru používá neověřená fakta, z nichž mnohá se opět rýsují jako lživá. V tom byl problém komunistické propagandy a je to problém i současné tzv. prozápadní propagandy, která se tak stává stále méně přijatelnou. Lidé však mají své vlastní svědomí a dovedou nakonec odlišit slepou víru od skutečnosti.

P. Papež 9.5.2018 16:48

A vy jste použil na sva tvrzení ověřena fakta? Kteří lidé dovedou odlišit slepou víru od skutečnosti? Myslíte lidi, kteří mají jen stejný názor jako vy? Vaše názory mně smrdí víc komunistickou propagandou. A teď mudrujte.

T. Major 9.5.2018 9:35

Náši voliči špatně volili. Doporučuji vyměnit za lepší.

Kdyby ta čestná , neposkvrněná opozice nestála za velké kulové a nabídla smysluplný program a ne debilní žvásty jako autor tohoto článku tak by vládu nesestavoval Babiš.

M. Prokop 9.5.2018 9:48

Re:

Kdyby měla teta koule ...

Na vybranou bylo celkem dost stran, nebylo nutno volit prolhaného Bureše, stojícího za velké kulové.

P. Lenc 9.5.2018 9:23

Jsou věci

se kterými v článku nesouhlasím, ale celkové vyznění je bohužel pravdivé.Včera jsem napsal, že Zeman je postižen stařeckou senilitou, bohužel, to je jen část jeho problému.

J. Krejčí 9.5.2018 8:28

Pět let

je dlouhá doba, ale přežili jsme různá individua v nejvyšší funkci a dá-li Bůh, snad přežijeme i to dnešní. Ale asi to bude stát ztrátu nějakých kytiček. Co dělat, když 53 % voličů neví, že většina nemusí mít vždycky pravdu. Jsme demokrati, musíme vydržet.

F. Houžňák 9.5.2018 7:01

Aha, takže svoboda názoru spočívá v tom, že jediný

správný je ten názor, který má Kovanic. No, jeho názor je EU-konformní a takové názory jsou dneska mocensky vynucovány, tak může mít Kovanic radost, že souzní s věrchuškou. Gratuluju.