29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Hrst, hrstka, hrstička…

„Jsou mezi námi lidé, kteří jsou pro peníze vyplacené kýmkoli ochotni poškozovat svou vlast. Psát traktáty a hnát nezkušené mladé lidi do pomyslného dobrodružství, jen aby sklidili potlesk někoho v zahraničí. A potlesk, to jsou zase peníze. Tisíce tuzexových bonů, dolarů, marek, liber.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 26.6.2019 16:31

Pěknou ostudu si nadrobil Klaus senior

hloupým žvaněním o placených účastnících shromáždění chvilkařů. Asi mu někdo vysvětil, že trefil kozla, tak se později prý omluvil. Pěkně po zemanovsku: řekli mu to prý jiní...

Jasný důkaz naprosté ztráty soudnosti z dlouhého pobytu v politice a korunované zabydlením se na Hradě bez jakékoliv osobní odpovědnosti za vyprodukované kauzy.

R. Meišner 26.6.2019 8:52

zkraťme

autorův předlouhý a rozháraný traktát do pár vět. srovnávat rok 89 s dneškem je více než hloupé. stejně tak nimrat se v jednotlivých větičkách či slůvkách toho či onoho. . nicméně když si autor položí na jednu stranu váhy počet demonstrantů na Letné (ani zdaleka se neví, kolik z nich jsou nevoliči Babiše, spousta dětí, mládeže atd), a na druhou stranu reálné Babišovy voliče---bude se asi divit, kam se váha převáží. nic lepšího než svobodné volby zatím nikdo nevymyslel. tož tak.

J. Červená 26.6.2019 10:20

Re: zkraťme

Autor nesrovnával rok 89 s dneškem.Srovnával pouze komentáře jednoho komoušského novináře z roku 89 s kecy jiného komoušského novináře součastnosti. A protože se neliší,jejich lhaní a manipulace je stejná teď jako tenkrát,chtěl tím jen ukázat,že komouši a jejich rétorika se nijak nemění.Bylo by to jasné i vám,pokud by ovšem rétorika těchto pána nebyla i rétorikou vaší. Máte pravdu jen v tom,že nic lepšího,než svobodné volby,nikdo nevymyslel. Ta demonstrace taky nebyla proti volbám a výsledkům voleb.Ale to je na vás už asi moc vysoká matematika. I když si spíš myslím,že to dobře víte,ale říkáte něco jiného.

Není přece možné,aby jste byl tak hloupý,že nevíte,co tam ti lidé říkali.

L. Novák 26.6.2019 16:23

Re: zkraťme

Tenhle píše "tož" správně, ne jako ten blb Čermák... :-) Ale mozkovou nedomykavost mají oba srovnatelnou. :-P

Z. Lapil 26.6.2019 10:33

Re: zkraťme

Volby samozřejmě JSOU "nejvyšším soudem = úsudkem", ale pozor: Andrej Babiš je sice předsedou nejsilnější strany v parlamentu, ale premiérem nebyl zvolen, nýbrž jmenován a následně mu byla dána důvěra parlamentu. Spolu s ministry, samozřejmě.

Tento zvolený parlament se chystá hlasovat o odvolání své důvěry. Ano - nejspíš není dost poslanců přesvědčených o tom, že Babiš a spol. šéfují dostatečně špatně, aby stálo za to vrhnout se do rozbouřených vod následků. Ona už představa Babiše vládnoucího v demisi je dost děsivá, nemluvě o tom (zde se asi shodneme), že i předčasné volby by vedly k vítězství ANO. A ať si Herakleitos říká cokoliv - VSTOUPÍŠ dvakrát do téže řeky. Jen v ní možná bude ještě víc bahna.

Pozor, moudro: demonstrace +- 250 000 lidí opravdu není bezprostředním důvodem k pádu vlády, ale je zatraceně podstatnou informací, že se pod někým kývá židle.

M. Šejna 26.6.2019 12:52

pane Lapile

v roce 2000 manifestovalo 200 tisíc užitečných idiotů za nezávislost ČT.

Pozor, moudro. +- 200 tisíc lidí opravdu nebylo bezprostředním důvodem k pádu vedení ČT. Přesto se tak stalo a ČT se změnilo agitační středisko pravdy-lásky (čti lži a nenávisti) a ekologického blbnutí.

L. Novák 26.6.2019 16:26

Re: pane Lapile

Jeden závislý idiot tady na NP šíří demagogii systematicky. Začal jako agitátor blbé politiky ČSSD a ultralevice, a skončil jako obhájce darebáka Babiše a "globálního oteplení způsobeného člověkem"... :-P

Miroslav Šejna se jmenuje.

J. Cyrany 26.6.2019 8:50

Nechtěl jsem ani na tuhle slátaninu reagovat,ale

pane samozřejmě , že se neplatí všem. To není potřeba. Jako nemusíte podplatit celé zastupitelstvo obce,aby vám odkleplo prodej lukrativního pozemku. Stačí vybrat klíčové osoby(cca 25 %). Ostatní se z různých důvodů připojí. Na to jsou akademické studie. Jaké musí mít klíčové vlastnosti lídr a lidé kolem něho. Které komunikační kanály je třeba obsadit a kým a opět jaké kompetence musí mít. Atd. atd. A ty je samozřejmě nutné motivovat a nemusí jít nutně o finanční profit. Atd .atd. A to aniž bych tvrdil, že k tomu tentokrát skutečně došlo. Jen mě zarazila ta jistě hraná naivita .

J. Ganaur 26.6.2019 9:08

Re: Nechtěl jsem ani na tuhle slátaninu reagovat,ale

A kolik zaplatili Vám za tenhle cint?

J. Červená 26.6.2019 10:22

Re: Nechtěl jsem ani na tuhle slátaninu reagovat,ale

Zřejmě mluvíte z vlastní zkušenosti,když tenhle mechanismus tak dobře znáte.Zde by se hodil použít citát-podle sebe soudím tebe.

M. Klas 26.6.2019 13:52

Re: Nechtěl jsem ani na tuhle slátaninu reagovat,ale

Kolik a od koho jste dostal Vy, pane Cyrany?

E. Derat 26.6.2019 8:37

No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

řekl v Právu, že tyto demonstrace se nedají srovnávat s demonstracemi v roce 89. V závěru článku pan Kovanic uvádí nějáká procenta. Já také nějaké uvedu, i kdyby bylo na Letné 300 tis. lidí, tak je to cca 3,00 % z oprávněných voličů. A to se nezabývám tím, že tam bylo hodně dětí, které nemají volební právo. Což je velmi málo, proti počtu voličů, kteří volili tzv. demokratické strany.

J. Svoboda 26.6.2019 9:03

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Nicméně zvedli jsme opakovaně zadek a šli upozornit své zvolené zástupce, že mezi volbamy nestačí jen držet hubu a krok.

Pěkný den.

E. Derat 26.6.2019 9:06

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Budiž vám to přáno. - volbami.

J. Svoboda 26.6.2019 9:08

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Gramaticky za pět, ale za obsahem si stojím.

Pěkný den.

M. Pechar 26.6.2019 17:12

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Pravopisně, nikoli gramaticky. To nejsou synonyma.

Věcně souhlas.

J. Červená 26.6.2019 10:35

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Ve volbách se volí zástupci lidí.Pokud tito zvolení zástupci konají prasárny,je na lidech,aby se ozvali.Tedy na těch,kterým není jedno,co se v jejich zemi děje. Pokud vy jste spokojen,že nám vládne donašeč STB,lhář,trestně stíhaný člověk s nespočtem malérů a jeho sekta,která není schopná postavit jiného premiéra,který by nezatahoval naší zemi do takových skandálů,je to vaše věc,vaše svědomí,vaše morálka.

E. Derat 26.6.2019 11:13

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Paní Červená, starejte se o svoji morálku a svědomí. Já v parlamentu žádného zástupce nemám, a to už dlouho. Volím SSO. Prasárny ve vládě dělal Topolánek, Kalousek, Nečas, Sobotka atd., takže to bych z těch demonstračních sletů a potlachů nevyšel. A případná vláda Pirátů, to je také tristní představa, takže je mi to opravdu jedno.

V. Braun 26.6.2019 11:29

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No tak úplně jedno vám to asi nebude, když vám to stojí za příspěvky do diskusí. Na váš příspěvek výše najdete moji reakci níže :-)

E. Derat 26.6.2019 11:36

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Již jsem ji našel, a také jsem vám odpověděl. A co se týká příspěvků k diskusi, rád si pokecám. Ono v tom vedru se toho moc nedá dělat.

J. Ganaur 26.6.2019 9:12

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Že by v ČR bylo cca 550 000 dětí do osmnácti let?

Z. Lapil 26.6.2019 10:15

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Už to tak bude. Každý rok se narodí 100 000 dětí, poslední dobou spíš míň. Krát 18 let = 1 800 000. Spíš míň.

Z druhé strany: "V roce 2013 ke druhému kolu (prezidentských) voleb přišlo 59,1 procenta lidí (4,95 milionu obyvatel), letos k urnám dorazilo 66,5 procenta lidí (5,53 milionu obyvatel)." Počítám: 66,5% = 2/3. 5,53 miliónu*(3/2) = 8,3 miliónu oprávněných voličů.

Zkouška: 8,6+1,8 = 10,1 miliónu obyvatel. Zhruba to sedí. Někde tam tuším půlmilión lítá, ale to mohou být trvale bydlící imigranti, netuším, kolik lidí je nesvéprávných a tak.

J. Ganaur 26.6.2019 15:35

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

300 000=3%

100%=?

Z. Lapil 26.6.2019 22:01

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

10 000 000.

Ale uniká mi,nač narážíte.

Z. Lapil 26.6.2019 10:17

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Samozřejmě 8,3+1,8. Mají v redakci nějakého šotka :-).

Dál to mám správně.

J. Červená 26.6.2019 10:27

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No ono není možné,aby se do Prahy sjeli všichni ti,kdo už mají dost skandálů premiéra a kdo se stydí za to,že nám tohle vládne.Tady jde o to,že se lidi ještě dokáží hlasitě ozvat a protestovat proti mizernému vládnutí.Třeba proto,aby ti nahoře věděli,že si někteří nenechají ucpat pusu koblihou a hlasitě říct,že se jim nelíbí vláda lží a podvodů.

V. Braun 26.6.2019 11:03

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Ve Francii se shromáždilo asi 0,5 až 0,8% voličů - v době největší účasti na akcích žlutých vest. Prezident na to reagoval diskusí a shromážděním jejich požadavků z nichž se řada převádí do praxe. Babiš tady ma 2,5 až 3% reagoval slovy, že "pumpuje do ekonomiky peníze horem dolem a lidi stejně nejsou spokojení". Je hlavní rozdíl v demonstrantech nebo v osobě v čele vlády? Dosaďte si sám.

E. Derat 26.6.2019 11:33

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No, Macron nejdříve říkal, že ŽV nikdy neustoupí, a zvýšení daně na PHM bude platit. Když byly demonstrace cca dva měsíce, každou sobotu, tak se pokálel až za ušiska a tento záměr zrušil. I za cenu toho, že bude státní rozpočet o cca 10 miliard euro chudší, což je při brutálním zadlužení Francii poměrně hodně. Myslel si, že tím ŽV zavře hubu. Leč demonstrace stále pokračovaly i když počet demonstrantů klesal. A tak zcela populisticky vyhlásil tu tzv. debatu s občany, kde se mohli občané vyjádřit k různým otázkám, něco jako referendum, a občané chtějí snížit daně, tak se jim sníží, a řada dalších populistických věcí. Otázka daní, není nikde ve světe, s výjimkou Švýcarska věc, která se řeší v referendu či nějaké lidové anketě. Tedy Macron rezignoval na svůj předvolební slib, že sníží brutální zadlužení Francie, naopak se bude zvyšovat. Tedy Macron se chová stejně populisticky jako Babiš. Ani, to moc Macronovi nepomohlo, protesty stále trvají i když v malé míře. A Macronova popularita je cca na 30 %, dost bída.

E. Derat 26.6.2019 11:41

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

byli

V. Braun 26.6.2019 13:15

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No tak pokud se Babiš a Macron chovají stejně populisticky tak je to dobrá zpráva a Babiš třeba přece jen bude nějak na demonstrace reagovat.