30.3.2024 | Svátek má Arnošt

Diskuse k článku

PSI: S Nightem po třech hradech

Užíváme si ten relativně krátký čas, kdy můžeme s dogou naplno výletit. Night zcela dospěl, nemusíme už brát ohledy na jeho rostoucí kostru a do důchodu má ještě nějaký ten pátek...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Williamson 16.5.2016 23:40

Ta sopecna krajina

se mi moc libi, ale znam ji jen tak zbezne z auta nebo vlaku. Takze diky za priblizeni.

L. Blaza 16.5.2016 21:51

OT: Kdo jste z Hradce Králové a okolí

přijďte se podívat v sobotu do Galerie Artičok na prima akci od 10 do 18 hodin :)

Z. Dalmi 16.5.2016 19:19

Já četla už ráno,

ale mezitím jsem oběhala špitál.

Krásně výletujete. A hezky o tom píšeš.

Ti moji dva spratci se dnes ztratili v lese. Tedy oni se neztratili, to jsem já měla takový dojem. Odběhli tam a vrátili se úplně z druhé strany.

Z. Xerxová 16.5.2016 19:45

Re: Já četla už ráno,

to bych se hodně bála. Mně stačilo, když se mi ztratí z dohledu na minutku - a už vyšiluju. Naštěstí je to zcela výjimečně...

Z. Dalmi 16.5.2016 20:01

Kdybys je viděla - jak se domlouvají. Proto jsem je nazvala nelichotivě, páč jsou to vyčůraní potfoři :-)

Z. Dalmi 16.5.2016 20:04

Re: Já četla už ráno,

Ale to štěstí, které z nich vyzařuje, když oběhnou kolečko... Musím jim vynadat, ale chce se mi smát. Dvě rozchechtané tlamajzny, jazyky na vestě: Paničko, tady je tak krásně!

Z. Jenny 16.5.2016 19:11

České Středohoří

je dost zvláštní krajina a s Nightem vpředu i v patách jsem se s Vámi krásně prošla. Najtův exteriér je sošný,ten každodenní a větší týdenní trénink je vidět na postavě ( asi i jeho lidí) :-).

My chodíme trochu méně a teď hlavně do lesa, kvete za. raná řepka, všude,blé.

Bezva povídání a "Nechtěla jsem, aby případným spáčům (zříceniny bývají vhodným bivakem), přivodil šok." Jak mám psy ráda, tak by mně asi kleplo. Jsi ohleduplná. :-))

Z. Xerxová 16.5.2016 19:47

Re: České Středohoří

tím, že výletíme brzičko - občas nějaký ten bivak potkáme... Tady jsme na hradě byli kolem půl deváté... a byl čas snídaně :)

R. Matušková 16.5.2016 17:24

Bolej mě nohy

jen to čtu. :o))).

Docela se těším na prázdniny příbuzenstvo je nejen psomilné, ale i ve vlastnictví několika hafanů a z té oblasti a už jsme několikátým rokem furtzváni, takže už to asi znovu po letech zrealizujeme. Moc pěkná inspirace.

Z. Xerxová 16.5.2016 19:47

Re: Bolej mě nohy

Je tam moc hezky - ale Jizerky jsou stejně hezčí :o)

Z. Vave 16.5.2016 17:02

To jsem si zase pěkně pochodila!

A takové pěkné hrady jste mi vybrali - Xerxová má velkou pochvalu! A Najtík taky,byl tuze šikovný pejsek. :o)

Z. Xerxová 16.5.2016 19:48

Re: To jsem si zase pěkně pochodila!

hrady byly moc hezké, škoda, že ten čtvrtý se do plánu nevešel - ale to už by bylo moc dlouhé

E. Šusová 16.5.2016 14:38

Hásky jste se Xerxová měli

moc hásky. A věřím že Všudebílek (pozor, pozor nezaměnit písmenka, Všudedebílek už jeden je a je zrzavej :D) Nýtek si to náležitě užil :-)

Z. Xerxová 16.5.2016 14:48

Re: Hásky jste se Xerxová měli

já myslím, že Všudedebílků je dost - mezi psisky i člověky :o)

E. Šusová 16.5.2016 14:57

To je pravda.Tooo je pravda, nicméně ten náš je takovej trochu puncovanej :-D, páč jen Všudedebílek si může myslet, že je schovanej a nikdo ho nevidí, když je zalezlej v tunelu z karisítě :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D. Mně z něj jednou trefí :-D. A ráno zas šel tajuplně natajňačku do ložnice. Ví, že tam nesmí chodit, jen je jedinej ze psů, kdo to v tichosti a tajně porušuje. Vždycky si počká, až jsem v kópelce. A pak se plíží jak smrad za dveře od koupelny, tam počká, poslouchá a pak se plíííííži do ložnice. Dneska zas kradařil. Z postele vypadnul plyšovej malej brtník :-). Tak nad ním jakou dobu stál. Nevím jestli vymýšlel, jak to udělat, aby ho ukradnul, nebo jestli hodlal brtníka přemluvit, aby se přemístil sám a hypnotizoval ho :-D. No když brtník nic, tak ho poooomaloučku, opatrně čapnul do kušny aaaaa tiše jako vááánek se pližil zpátky. Kde jsem stála už zase v tichosti já :-D :-D. Miluju ten jeho výraz v gezichtu :-D.

Z. Xerxová 16.5.2016 15:09

Re: Hásky jste se Xerxová měli

všechno mu zkazíš :o) Chudáčkovi...

E. Šusová 16.5.2016 15:18

Všechno ne, to náhodou ne. Bérušku si mohl nechat. I tu druhou (taky ho za to Brtnik velebí, že je to moc šikovnej pejske a přehlíží tím pádem fakt, že se teda do tý ložnice vždycky vloupe :-D), ale brtníka nedám! :-D

Z. Lika 16.5.2016 16:27

Re: Hásky jste se Xerxová měli

Tak jsem si chvíli myslela, že brtník je Tvůj muž. A dost mi to i v té příhodě štymovalo :-))) Teda až na ten závěr.

D. Ruščáková 16.5.2016 14:24

Víš Xerxová, mě po vašich výletech

bolej nohy i normálně, ale když jsem pajdavá, tak se mi to dokonce špatně čte:))

Ale ne, bezvadnej nápad - krásně vám to vyšlo (nečekala bych spáče na zřícenině - to by si holky psí užily!:)), Najt se uběhal ke své spokojenosti a že chce ke kafi tatranku? Má vkus!:)))

Vyřiď páníkovi, že zase pěkně fotil:))

PS: Já teoreticky samozřejmě vím, že je Najt velkej... ale když on je děsně velkej! :D

Z. Xerxová 16.5.2016 14:49

Re: Víš Xerxová, mě po vašich výletech

...velkej... Sousedka teď hlídala ridžbečku a taky vždy hlásí, že mají mladí velkého psa. Když stojí Night vedle Afinky - jasně vidí, že velkého psa nemají :o)

Koukej se uzdravit - pajdavé babičky nejsou až tak výkonné :o)

Z. Hanča 16.5.2016 11:53

Pořádný okruh

jste si dali, procestovala jsem si ho aspoň "prstem po mapě".

A naprosto chápu, že Nighta znaví víc hrátky s trpajzlíky než dálkové pochody. Denis má to samé v bleděmodrém. Dokud k nám jezdívaly jen dvě holky, prospal po jejich odjezdu nedělní odpoledne. Teď, když jezdí navíc i malý záškodník, chodívá si nenápadně oddechnout na pelech i během dne.

Ž. Petrs01 16.5.2016 13:11

Re: Pořádný okruh

Parádní výlet a krásné fotky! Budu muset pořádně prostudovat kudy jste to táhli.

Z. Xerxová 16.5.2016 15:02

hezké to bylo - a i ten kus asfaltu na konci šel částečně nahradit cestičkou po okraji sadu vedle silničky. Pokud by to na tebe bylo krátké a málo kopcaté, nezdolávali jsme Borečský vrch (je tam naučná stezka) - prošli jen pod ním, a dala by se přihodit odbočka na další zříceninu Košťálov (asi 4 km navíc). A z vrcholku Lipské hory je prý krásný výhled - tam by se ještě kus navíc taky nastoupat dal...

Ž. Petrs01 16.5.2016 15:19

Re: Pořádný okruh

Pro mne příjemné protáhnutí, MLP je podstatně míň ťapací a pro něj by to byla celodenka (teda on umí, když musí, ale proč jej tlačit). No a celodenku si nemůžeme dovolit kvůli Barouškovi - středohoří s kočárkem nedám a bez něj to znamená být max 8 hodin pryč, abych vyvenčila. Takže spíš inspirace - porovnám fotky a mapu a uvidím. Někde už jsme byli, po Košťálově už chvíli pokukuji...

Z. Xerxová 16.5.2016 15:27

my Košťálov chceme přihodit k Holému vrchu nad Sutomí a Borečskému vrchu. Protože je to krátké (asi 14 km, když by auto zůstalo dole v Sutomi) a kvůli tomu se tam nevyplatí jet, tak to necháme na nějakou cestu za příbuznými k Berounu... Brzo ráno na výlet po kopečkách a pak pokračovat směr návštěva

Z. Xerxová 16.5.2016 14:55

Re: Pořádný okruh

Night je hodně akční - často skáče, dloubá do nás hlavou (občas se neudrží a tlápne i pazourou)... a když jsou u nás děti, tak ví, že to nejde. On se tak snaží... a stejně se někdy stane drobná nehoda. Třeba jako když nosil nadšeně dětmi házený míč. Po chvilce to už děti nebavilo - a on míčem drcnul do naší Mrňavky. Jen lehce naznačil - "vem to a házej!" Neustála to... a sedla si na pozadí. Nic se nestalo - ale i já houknu "Najte!!" a on to těžce nese...

No - je po dětském víkendu sedřenej víc, než po pochoďáku. Ale vítá je nadšeně :)

R. Matušková 16.5.2016 17:31

Nighte, naše drahá Hladovka

by tě potřebovala. Bettynka už ji nestíhá, bolavé nožičky jsou bolavé nožičky. Ale můžeme být rádi za Gaska, ten si ji srovná, narve si její hlavu do papuly, pak se chvilku pošťuchují, lítají po pastvině a Betty a Fany (též labraThorka) je jen tak zpovzdálí shovívavě sledují.

T. Zana 16.5.2016 11:02

Počasí

Včera jen občas sprchlo, ale dneska už jednou pořádně lilo a teď padaly kroupy.

Leží na zemi a nechce se jim roztát

T. Zana 16.5.2016 8:44

Krásný výlet

Príma jsem se s vámi prošla. Asi se do těchhle míst někdy vrátíme, zdaleka jsme nebyli všude.

My včera taky obešli nějaký ten hrad. Dneska začínáme zubařem, Franta od včera nemůže skousnout. Snad je to jen něco malého.

Fotky si víc užiju doma, ale vypadají luxusně!

Z. Xerxová 16.5.2016 15:04

Re: Krásný výlet

hmmm - tak zubař o dovolené je blbá trasa