28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

RUSKO: Travičská velmoc

Rozsahem podvodnosti a surovosti nemá ruský stát v historii obdoby, ale část komentátorů to nechce a nemůže vidět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. David 16.3.2018 22:57

Američané jsou jasně lepší.

Až na tu drobnost, že od roku 1989 přepadli hned několik států, která zcela rozvrátili.

Čímž se ti zlí Rusové pochlubit nemohou.

P. Pavel 16.3.2018 23:21

Re: Američané jsou jasně lepší.

Máš tam chybu. Správně je to takto, Američané odstranili několik režimů, které zcela rozvrátili vlastní státy.

B. Brousková 16.3.2018 22:28

A proč by to Rusové dělali?

Proč? Stačí si přečíst " argumenty" kremrolí pod tímto článkem a máte odpověď. To přece ani náhodou neudělali Rusové, ale váleční štváči z Wólstrýtu , revanšisti , fašýsty a nejspíš i agenti Vatikánu .Tak je pochopitelně masírovaná i ruská veřejnost. A jediný hrdina , který se to nebojí těm zavilým nepřátelům Ruska říci do očí, je gerój nastajáščij Vladimir Vladimírovič.,krotitel tygrů a všeho ostatního. A proto všichni vlastenci jděte k volbám , Svjaščénaja Rossíja je ve smrtelném nebezpečí !! Volte spasitele ! Púťyna!

J. Kanioková 16.3.2018 21:23

Získávat medaile podvodem se daří jen Rusům ?

B. Brousková 16.3.2018 22:14

Re: Získávat medaile podvodem se daří jen Rusům ?

Získávat medajle podvodem se daří jen Rusům ? Určitě ne , ale jen Rusové to v poslední době dělají organizovaně a se státním krytím. Jinde to dělají jen jednotlivci a na vlastní riziko.

J. Vintr 16.3.2018 20:29

Rusko je trpaslík, který by rád vypadal jako obr

(alespoň v očích svých občanů). To mu kazí příklad bohatého a úspěšného světa "kapitalismu", který nemá Rusko prakticky šanci dohnat. Co můžete udělat když bydlíte v pastoušce a soused má honosnou vilu a vás žere závist? Můžete se buď snažit si vydělat, abyste si mohl pořídit taky takovou, nebo mu ji podpálit. To je mnohem jednodušší a o tohle se právě Rusko snaží od doby, kdy se tam dostali k moci bolševici.

P. Pavel 16.3.2018 18:46

Je srandovní sledovat jak volksrusácké podržtašky

dostávají hysterické záchvaty vždy, když jim někdo vymáchá čumáky ve faktech.

V. Církva 16.3.2018 16:51

Dobrá Rusům nevěřme

Za Stalina a v 50 letech byli učiněným Zlem (nemyslím to ironicky). Olympiádu vyhrávají dále sovětským způsobem. Je třeba být ostražitý. Ale co tedy Británii od Rusů hrozí?! A co nám?

A hlavně nejsou teroristické útoky islamistů horší?!

Předpokládám že občas silné komentáře typu Rus nás zachrání nejsou myšleny vážně.

M. Pesat 16.3.2018 16:01

tak kuprikladu "humanitarni bombardovani"

"Mladým je třeba říci, že USA jsou vojensky i technologicky silnější než zbylý svět dohromady, což je štěstí, protože jde o humanistickou kulturu, která již třikrát spasila západní civilizaci "

tak kuprikladu "humanitarni bombardovani" Srbska, nebo dnes je zrovna "vyroci My Lai massacre ve Vitnamu. Cest :-)

"Nevertheless, by early afternoon, well over 300 residents of the hamlet lay dead. Those killed were predominantly women, old men or small children. A number of the women had been raped before being killed. Other victims had been tortured and mutilated, then killed."https://www.historytoday.com/kendrick-oliver/my-lai-massacre

J. Vintr 16.3.2018 20:15

Re: tak kuprikladu "humanitarni bombardovani"

Jestli jste si náhodou nevšiml, tak například tu nešťastnou událost ve Vietnamu mělo na svědomí pár jednotlivců, kteří za to byli souzeni a odsouzeni. Měla také (až moc velkou) publicitu i ve Spojených státech. To se týká i všech "zločinů", kterých se Západ dopustil kdykoliv v historii. Zato o nesrovnatelně větších zličinech, páchaných státní mocí v zemích "tábora míru a socialismu" se (obzvláště tam) nepublikovalo téměř nic a nikdy za ně nebyl nikdo potrestán. Například zavraždění víc jak dvou desítek tisíc zajatých polských důstojníků v Katyni Rusové v podstatě popírají dodnes, i když už se jednou (po padesáti letech) přiznali.

M. Gavlák 16.3.2018 15:01

Jsem potěšen.

Konečně někdo píše na Psu i něco pravdivého a normálního. Už jsem se bál, že je to tady jen pro Vlky a instituty VK...

R. John 16.3.2018 15:20

Tak ti mě schází...

... mám nějaký jarní splín a potřeboval bych rozveselit... snad sem něco pro zasmání IVK(b) šoupne... :-)

V. Podracký 16.3.2018 14:41

Autor článku je opravdu

"věřící" rusobijec a má, stejně jako kdysi komunisté, všechno jasné. Nevím, co dělal za minulého režimu, způsobem myšlení tak nějakého politruka. Vše je černobílé a jasné. Rusko bylo vždycky špatné. Že zachránilo Evropu před Tatary, že do Evropy nikdy nezasahovalo, že bojovalo spolu s Rakouskem proti Turkům atd., to jakoby neexistovalo. Že má z Evropy strach? K tomu má důvod. Bylo z Evropy nejméně třikrát smrtelně ohroženo. Poznamenávám, že mám na mysli Rusko historické, nikoliv komunistické, kterému vládla internacionalistické komunistická klika a do střední Evropy se dostalo nikoliv nějakým zlotřilým dobýváním cizích zemí, ale porážkou nacistického Německa a rozdělením Evropy na Jaltské konferenci.

R. John 16.3.2018 14:52

A teď ještě struny balalajky rozeznít....

...tančícího medvěda na plac a dáme družbu... :-)

M. Gavlák 16.3.2018 15:02

Re: Autor článku je opravdu

čím to, že je mezi Čechy, s českými zkušenostmi, tolik hlupáků...

R. John 16.3.2018 15:19

Genetika pane....

... to je pěkný swinstvo... :-)

R. Gramblička 16.3.2018 19:44

Re: Autor článku je opravdu

tu otázku si taky kladu, kdykoliv tady něco napíšete

J. Kanioková 16.3.2018 21:25

:)))))))))))))

I. Mertl 16.3.2018 15:57

Re: Autor článku je opravdu

Dobře argumentujete, konzervativní mysliteli! Ideologicky naprosto správně!

P. Pavel 16.3.2018 18:25

Re: Autor článku je opravdu

Autor článku popisuje realitu, na rozdíl od vašich blábolů na téma globalizace.

P. Pavel 16.3.2018 18:42

Mimochodem zkuste si dostudovat něco z dějepisu, politruku.

Rusko s tatary spolupracovalo (ruská knížata pro tatary vybírala daně). Rusko do Evropy zasahovalo neustále (trojí dělení Polska vám nic neříká, co asi dělal ruský car u Slavkova, atd., atp.) Rusko útočilo na Otomanské impérium jen když z toho kynul územní zisk, o existenční zápas Evropy s Tureckem se staralo Rakousko (za peníze zemí koruny České) a Polsko. Trojí "smrtelné ohrožení" Ruska je zcestný blábol volksrusácké podržtašky. Jak už jsem psal výše, copak dělal Alexandr I. u Slavkova? Na rozpoutání I. a II. světové války se Rusko podílelo stejnou měrou jakou Německo. K rozdělení Evropy železnou oponou nedošlo na Jaltské konferenci ale proto, že rusácké impérium zvané sssr nedodrželo své závazky, např. na vyhlášení svobodných voleb v Polsku.

M. Drašner 16.3.2018 22:01

Re: Autor článku je opravdu

1) To s Tatary je přes čáru. Ruská knížectví (jako stát se Rus ́s centrem v Kyjevě stačila fakticky rozpadnout už před bitvou na Kalce) dostala od mongolských armád ve 13. stol. po čumě hned několikrát a sama tím, kdo chránil Evropě zadek, bylo litevské velkovévodství, které dlouho drželo linii Černigov-Kyjev. Ruská knížectví se mezi sebou prala, kdo se dokáže lépe zaháčkovat u vládců Zlaté hordy, což vyhrálo nejslabší z nich, Moskevské. Které pak vybíralo pro Hordu zbraně a také za pomoci těch zlých "Tatarů" postupně dobylo ona ostatní. Vítězné boje začaly až s rozpadem Zlaté hordy (s čímž pomohl Timur Lenk) a zavedením střelných zbraní. Tehdy také začalo dobývat "staroslavnou ruskou Sibiř", dokud se nepotkalo v půli cesty na východ s Mandžuy.

2) "že do Evropy nikdy nezasahovalo" - kec. Od 17.stol. bojovalo s evropským státem Polsko-litevskou unií, od poloviny 18. stol. bylo střídavě spojencem nebo protivníkem Pruska (dle cara/carevny). Dobylo Pobaltí, Finsko, uvažovalo o Švédsku (doporučuji samostudium).

3) Boje s Turky se převážně omezovaly na pokusy dostat se k Černému moři a později do Středomoří. Teprve v ke konci 19. stol. účinněji pomohlo Bulharům.

R. Fiala 16.3.2018 14:36

Kdo to je ten dobrý muž Guttmann?

Píše ve stylu nacistických plátků či Rudého práva z padesátých let. Plná odpovědnost za zařazení takového článku do NP ovšem padá na Neffa. Snad mu to někdo nařídil, aby vyvážil toho Schneidra!?

B. Brousková 16.3.2018 21:31

Re: Kdo to je ten dobrý muž Guttmann?

Ad píše ve stylu.. ..Nařídil mu to zcela jistě Kalousek ! Ten je schopen všeho !

Ś. Svobodová 16.3.2018 14:25

Humanistický americký spasitel :-)

Souhlasím s tím, že Rusko používá zločinné techniky. Zda jdou pokyny přímo z vládních zdrojů nevím, ale budu předpokládat, že ano. Ale je zoufalé upínat se k USA jako ke spasitelské civilizaci a zcela ignorovat, že i ona dělá naprosto stejné zločinné kroky jako Rusko. Jen lidé, vč. novinářů umírají při nehodách, přepadeních a na infarkty. Pikantní byla např. nehoda exprezidenta OSN J. Ashe, kdy mu v den před slyšením v aféře ChinaGate, týkající se Clintonové, spadla na hrdlo činka a udusila ho.

A. Alda 16.3.2018 14:08

Nejkvalitnější bojové plyny vyrábělo Československo.

Proto taky máme dodnes nejschopnější protichemické jednotky.

Ovšem ani naši vysocí odborníci na bojovou chemii neměli možnost vzorek látky, kterým byl ten britský špion v pensi otráven. Rusům ji nedali taky. Proč? PROČ?

Řekl bych, že britské vládě se odpoutání pozornosti velice hodí. Určitě jim vyhovuje, když se jejich voliči zabývají Ruskem a smrtí špiona MI6 či MI5 nebo pro koho vlastně pracoval, a vyhoštěním 23 diplomatům a recipročními opatřeními Ruska, než aby se zajímali o vnitřní problémy s machometány nebo s brexitem.

J. Lepka 16.3.2018 14:24

Re: Nejkvalitnější bojové plyny vyrábělo Československo.

Na tu otázku, psanou dokonce tiskacím písmenem, si jistě odpovíte sám, když vzorky asi dost těžko někdo získal, maximálně stopy získané plynovou chromatografií.

Ś. Svobodová 16.3.2018 14:38

Re: Nejkvalitnější bojové plyny vyrábělo Československo.

Máte pravdu, ten jed je tak prudký, že k úmrtí postačí cca 2miligramy a často přiotráví i zabijáka. Určuje se spíš zpětně podle příznaků. Asi měli v nemocnici Dr. House, že dokázali takovou rychlostí najít něco tak neobvyklého, co není ani na sezamu zakázaných bojových látek.

V. Církva 16.3.2018 16:42

Re: Nejkvalitnější bojové plyny vyrábělo Československo.

V každém případě by měli zveřejnit podle čeho tu látku identifikovali, jinak nemá smysl se bavit o původci. Tím spíš když do Iráku se šlo na základě mylné informace z britské MIx o Sadámových ZHN.

B. Hamal 16.3.2018 13:49

Travičská velmoc?

A co takhle akce pod falešnou vlajkou? Potmě něco shodit a svést to na kočku. Nebo nechat zmizet ruského disidenta a kdo by uvěřil, že to neudělal Putin? Jedině on, ale už si možná ani on nebude jistý.