28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Udivuje mě pýcha EU

Podstatný není maďarský zákon sám, ale kontext. Maďarsko reagovalo možná hystericky a přehnaně, ale pochopitelně a jednoznačně odmítavě na hysterickou a přehnanou kampaň LGBT, která vládne Evropou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 8.7.2021 21:16

Každá instituce, která má hodně lidí, obrovské peníze, poměrně veliké pravomoci, aniž by něco produkovala, se stává zcela zákonitě pyšnou. Není na tom nic k divení.

L. Gaňa 8.7.2021 21:14

Umím si představit společnost za 50 let, kdy bude požadováno ,aby některé ženy rodily děti pro takovéto páry , protože mají nárok na dítě.

A co mi obyčejní lidé, nemáme nárok vědět, že když potkám ženu, že je to žena a ne zakomplexovaný chlap, který nechce aby bylo uváděno v ID jeho pohlaví anebo transsexuál a naopak.

Co když budu já za nějaký čas mít pocit, že se cítím jako pes, můžu pak konat potřebu na ulici nebo trávníku a pokrýt nějakou hárající ženu ?

Absurdní ,že ? Jsem stará škola, asi mé názory jsou konzervativní, ale mě urazí když mě gay osloví s anebo kontaktuje s možnosti seznámení . Kdysi bych mu chtěl dát tzv. dát přes hubu. Dnes jej razantně odmítnu

bez peprných poznámek. Politiky teď moc nemusím, ale jsem rád za konzervativní postoj, který hájí.

L. Gaňa 8.7.2021 21:14

Myslím si že to v podstatě není tak složité, stačí se řídit selským rozumem.

Je pravda, že občané, kteří zažili totalitu na vlastní kůží, jsou maximálně citlivý na cokoliv co jim znemožňuje možnost vlastního názoru a nejsou ochotni přejímat bezhlavě jakékoliv nařízení ať je to od jakékoliv autority a obzvlášť od EU .

Souhlasím s tím, že skutečných problému společnosti není tolik aby překryly požadavky sexuálních menšin, které se mimochodem v čase nezvykle rychle rozšiřují svou rozmanitostí. Dokonce jsem slyšel, že uvedení v ID ,že je někdo muž nebo žena je diskriminační, pokud se mýlím ,omlouvám se.

Já mám dobrý pocit, že ČR je velmi tolerantní země vůči komukoliv kdo dodržuje zvyklosti a tradice země a nevynucuje si toleranci vůči čemukoliv co tu nemá tradici a nezasahuje do pocitu bezpečí a zažité morálky.

Pokud základem státu je rodina, protože jedině ta je schopna zajistit reprodukci státu a zajistit tak financování všech sociálních skupin, tak jedině tato skupina má nárok na nadstandartní podporu od státu ať se jedná o cokoliv.

Nevšiml jsem si dnes, že by někdo odsuzoval když se ruce drží na procházce dvojice stejného pohlaví. Dnes můžou dokonce uzavřít partnerství . Existuje spousta způsobů jak mít dítě. Ale nesouhlasím s tím, aby to stát podporoval, nepřeji si aby bylo považováno za standart že stejné pohlaví vychovává dítě . Nechci aby si děti od útlého dětství mysleli že je to tak správně. Tolerovat a podporovat je něco jiného .

J. David 8.7.2021 14:36

Za bolševika jsme homouše máchali v kašnách a v řekách, SNB nám tleskala. Dnes je to armagedon, býti heteroxesuxeuál, toť hereze, i fotbalisti si otlačují kolena před opičáky.

G. Kříž 8.7.2021 12:00

S paní advokátkou se rozcházím v jediném. Ji ještě "udivuje pýcha Evropské unie a její nedostatek sebereflexe". Mne již dlouho nikoli. Čekat od EU neomarxistů cokoli než čím dál větší "tlačení na pilu" v čemkoli, co oni chtějí prosadit, je naivita. Oni nikdy neustoupí, nedá se s nimi efektivně vyjednávat, přimět je k rozumu. Zbytečné. Neomarxista zásadně neustupuje. Účinný je pouze tvrdý odpor po vzoru Maďarska. Tedy: proti síle ještě větší silou. Jinak to bohužel nejde. "Konstruktivní" naiva důvěřivě vyjednává, aby však po čase zjistil, že neomarxisté opět "salámově" postoupili....

P. Pepax 8.7.2021 13:31

R^

J. David 8.7.2021 14:20

A to nás ti magoři EU chtějí ještě odzbrojit. Nemec nesmí držet a nosit kudlu s delší čepelí 5.coulů, ale mladý somálec s řevem Allahu akbar se může prohánět s půlmetrovou džambjí. Prý psychicky narušený. Von ten každej mohamedán je psychycky narušený, když blbne u Kaby (Al-Masdžid al-Haram). Doma ať si dělají co chtějí jejich právo, ale u nás? 7,92*57 prevence.

G. Kříž 8.7.2021 15:45

Jen upřesňuji, že to naše právo na obranu zbraní se týká nejen střelné zbraně, ale třeba i nějakého topůrka, lopaty atd. Dosud to tak nebylo. Jednou jsem četl, že ve Španělsku je taková ochrana lupičů, že se jim při vloupání prakticky nijak nesmíte fyzicky bránit a jakmile tak učiníte nebo je nedejbože zraníte, jste obviněn a jdete k soudu. Proto jsou ve Španělsku všude v přízemí domů v oknech mříže, protože nic jiného než pasivní ochrana není dovoleno. Lidská práva ad absurdum.

J. David 8.7.2021 22:50

Nejenom ve Španělích ale i ti Frantíci, Liberte, egalite, fraternite, a gilotina jela jak namydlená. Dnes jsou tak zblblí, že se nechávají podřezávat arabáči z držav. Asi jsme z toho totáče nějak otužilí a nezbli z multikulti. Lievére řve francouský lovecký host, když vidí zajíce, a našinec se klidí, aby ho frantík broky nepoznamenal na chrbátě. Ale když frantík vidí Alžířana, stulí pysk, ručnici schová do almary a poklekne.

V. Kuhaj 8.7.2021 9:58

Velmi dobrý článek. I když je mi jasné, že odpovědi měla paní Kovářová čas si připravit, je vidět, že má priority srovnané a mluví za dost lidí, za mě tedy určitě. Klidně na Hrad, nebo jako předsedkyně vlády. Rozumných lidí je, zdá se, jako šafránu, už proto by neměla zapadnout.

T. Hraj 8.7.2021 9:26

"...jen ze spojení muže a ženy vznikne dítě" - ano, to je skutečně jednoznačný (biologický) argument. Ovšem nejde jen o plození dětí, ale i o jejich výchovu. Je zřejmé a potvrzené, že zdaleka největší šanci na zdravý vývoj osobnosti mají děti z kompletních rodin (tj. kde rodiče = žena a muž). To má samozřejmě nejrůznější dopady mimo jiné i ekonomické. Například statisticky má (v USA) vyšší příjem černoch, který vyrostl v kompletní rodině, než běloch z nekompletní rodiny.

"Potřebujeme zřejmě novou definici ženy a muže" - Ne, nepotřebujeme. Musíme (bohužel) obhajovat tu tradiční.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:30

Mate naprostou pravdu a to "bohuzel" bych vynechala.

T. Hraj 8.7.2021 9:48

Děkuji. To ́bohužel ́ píšu proto, že člověk by řekl, že některé pojmy nebo zákonitosti jsou evidentní a obhajovat je není třeba (1+1=2). Doba je ale podivně vymknutá z kloubů ačkoli není válka a žijeme v blahobytu (aspoň prozatím).

P. Adámek 8.7.2021 16:16

Máme v tradiční definici jasně stanoveno, co je třeba muž, který si nechá odoperovat mužství a dávkami estrogenu a potlačováním testosteronu získá řadu ženských znaků? Jestli je to stále muž, mělo by to být někde explicitně zakotveno. A naopak. Pak by se jednoznačně nesměl účastnit sportovních soutěží. Pokud to tedy někdo zakotví.

T. Hraj 8.7.2021 17:40

Já myslím, že v tradiční definici to jasně stanoveno je: je to stále muž.

A. Ivan 8.7.2021 9:25

Arogance moci. Akorát, že my se na ní podílíme prostřednictvím Jourové ...

L. Písařík 8.7.2021 10:18

Prvotní chybou bylo Jourovou zavřít, jinak by zůstala dál subalterní úřednicí v Třebíči a nemohla škodit republice a obyvatelům.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:21

Zajimala by me ta "nova definice muze a zeny", aby uz k podobnym nesmyslum nedochazelo, jak pise autorka. Ale nedochazi k podobnym nesmyslum prave proto, ze dochazi k "novym" definicim muze a zeny?

T. Hraj 8.7.2021 9:27

Myslím, že paní Kovářová chtěla spíš říci, že je třeba tyto pojmy znovu obhájit.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:33

Pak to rekla velmi nesikovne. Protoze neco obhajit je neco zcela jineho, nez to nove definovat.

T. Hraj 8.7.2021 9:51

To je pravda. Ale ona paní Kovářová o rodině a rodinném právu (své specializaci) píše často a myslím, že je v této oblasti (ale i v jiných) hlasem zdravého rozumu.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:57

Ale jiste. O tom nepochybuji. ;-)

D. Laurencikova 8.7.2021 10:01

Ano. Ale pak to mela zrovna tak rict. Protoze zjednodusene receno "nova definice muze a zeny" je prave to, co vsechno postavilo na hlavu.

L. David 8.7.2021 9:18

Pýcha Brusele mě neudivuje!

Jedná se o zákonitý proces, který se rozjede vždy, kdy nikým nevolení a nikomu nezodpovědní spratci dostanou do rukou moc, která jim nepatří!!!!

Ostatně soudím, že prožluklá Lisabonská smlouva měla být už dávno zrušena. (A pokud ne ona, tak potom celé vedení EU z Brusele.)

L. Písařík 8.7.2021 10:19

Vůbec nejlepší: zrušit obé a vrátit se k EHS = vzájemné hospodářské pomoci.

L. Beneš 8.7.2021 13:44

LS? Vzpomínám na výzvy "lékařských kapacit" k přezkoumání zdravotního/duševního stavu prez. Klause a k jeho odstoupení, když se zdráhal LS podepsat. Chybí mi stanovisko a komentáře právě oněch tehdejších vyzyvatelů, těch ptáků kdesi hnízdících, k současnému stavu, k němuž vedla právě vynucené schválení LS.

J. Jurax 8.7.2021 18:01

No, ti blbečkové nemohou než jásat.

P. Skřivan 8.7.2021 8:57

Příliš mnoho neziskovek. Příliš mnoho studentů zbytečných oborů. Ubývající témata za které mohou tito "studenti" bojovat. Vše dejte do hrnce a nechte povařit. Vznikne situace kdy "zbyteční" hledají obživu. Nic neumí a postrádají argumenty. Zoufale potřebují za někoho/za něco bojovat. Oni musí pracovat v neziskovce a oni musí jen a pouze řvát nic jiného totiž neumí.

J. Janotová 8.7.2021 10:22

Vztahujete to i na Člověka v tísni? Na jeho aktivity na školách?

M. Sedláček 8.7.2021 12:35

Ano, vztahuje.