28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Tady se někdo opravdu bojí

V roce 1999 byl Václavák také plný. Děkujeme, odejděte! Odejít měli Klaus a Zeman. A výsledek? Oba se posléze stali prezidenty. Aby se dnešní demonstranti, kteří volají po odchodu Babiše, ještě nedivili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Rozbořil 19.6.2019 23:17

Co těm pseudodemokratům ve skutečnosti vadí?

Svádět antipatie ke své osobě na "odlišné názory", to je laciné. Což takhle, nechovat se jako sebestředný hulvát?

D. Mach 19.6.2019 19:25

Fotbal s podplaceným sudím už není fotbal.

Štěpánek má pravdu (a to mu hodně fandím) jen v jednom, a to že politiku můžeme brát jako hru na fotbalovém hřišti. Pomiňme, že fotbal hrají jen dva týmy, ale soustřeďme se na podstatu hry. Je to hra podle pravidel a nad pravidly bdí sudí. Co když ale jeden ze soupeřů nabídne sudímu tak velký úplatek, že ten neodolá? Z fotbalu ty případy známe, v politice zažíváme už také několikátý ...

M. Krutý 19.6.2019 18:09

se Štěpánkem je aspoň sranda

to jeho fňukání současně s naparováním se a pronášením silných, ničím nepodložených soudů je vážně legrační. On zjevně nechápe jednoduché věci typu politická strana / hnutí nerovná se jeho leader. To, že to tak v ANO, SPD a pravděpodobně i v Trikolóře nevyhnutelně funguje, není problém protestujících na Václaváku a naprostého demokratického deficitu uvnitř těchto uskupení neobsahujících žádné kontrolní mechanismy. Ostatně zbabělá existence ANO jako hnutí i po tolika letech existence je do očí bijící.

M. Němec 19.6.2019 17:35

Tady se bojí zejména spratek Klausíček

Štěpánku.

Odchod do definitivní prrr...prádelny.

M. Moravcová 19.6.2019 14:03

Lidé nejsou ovce, mají mít možnost bránit

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/branit-se-strelnou-brani-lide-by-meli-mit-tu-moznost-nemuzem/r~cbe51888322511e6a3e5002590604f2e/

J. Kokaisl 19.6.2019 13:34

Štěpánek je vů. nebo lhář ... může si sám vybrat

Lidé neprotestují proti výsledkům voleb!

Babiš totiž nezískal post premiéra ve volbách a tím méně pak Benešová ministerské křeslo. To si ukuchtil Zeman s Babišem! A proti tomu lidé protestují, proti takovým sviňárnám!

V. Petr 19.6.2019 13:09

Teď jde o to, zda je větším nebezpečím bohatý oligarcha

kterého nejde uplatit, alespoň ne LACINO, nebo smečka kmotrů a lobbystů, kteří relativně za pár šupů odhlasují nepřestavitelná zvěrstva!

Zelený megatunel (zákon 180/2005Sb) nás KAŽDOROČNĚ stojí tisíckrát!!!! více, než kolik činila tolik omílaná dotace na Čapí hnízdo.

O zákonu o exekucích a jeho následcích pro statisíce lidí nemluvě.

J. Krejčí 19.6.2019 13:06

Virtuální bublina autorova?

Tak nevím, mám malé děti, chodily do školky, chodí do školy. Nevím o tom, že by místo výuky na ně bylo působeno v tom směru, že by měli být ovlivněni nějakou ideologií. Spíš mám pocit, že na základce nyní vládne dril, učí se toho více a detailněji, měli jsme to volnější. Ale ideologickou nalévárnu rozhodně moje děti nezažívají (na rozdíl ode mě v době mého dětství).

Asi žiji v nějakém jiném světě než autor, případně Klaus ml.

Taky jsem si v reálném světě nevšiml, že by někdo prosazoval více pohlaví apod. Zažívám to výhradně na Internetu. Nežijete vy autore ve virtuální bublině?

V. Petr 19.6.2019 13:10

Demonstrace proti "globálnímu oteplování" neorganizovali

studenti ale školy!

J. Krejčí 19.6.2019 13:37

Re: Demonstrace proti "globálnímu oteplování" neorganizovali

Ale no tak, studenti demonstrovali za blbosti již době dle autora nepochybně ještě "normální, v době autorova dětství. Viz 60. léta na západě.

E. Derat 19.6.2019 16:11

Re: Demonstrace proti "globálnímu oteplování" neorganizovali

No, demonstrovat se dá také po škole, případně o víkendu, jako např. demonstrují ve Francii Žluté vesty. Je tedy otázka, kolik z těch mládežníků opravdu trápí změna klimatu, a kolik z nich toho využívá k tomu, že nemusí do školy. Jako školák, později student jsem také vítal jakoukoliv příležitost se vyhnut škole, i když to bylo třeba vítání Honeckera apod. Stejně jsme zdrhli.

J. Zadák 19.6.2019 12:51

Ano souhlasím,

Babiš zneužívá své postavení a je třeba nápravy. Na základě auditní zprávy to ve vztahu mezi ním a EU vypadá bohužel na dlouhou právní bitvu. Na domácím hřišti mu chybí výrazný a vyhraněný protipól. Současné opoziční strany to bohužel nejsou. Ne že by nechtěly, ale nemají potenciál (mimo jiné mají mnohdy z minulosti také máslo na hlavě). A nic nepomůže, že tuto neděli budou na Letné (patrně lídři) moudře řečnit. Máme spíše takový zahnívající politický rybníček. No a jak si povede Trikolora se uvidí.

J. Lepka 19.6.2019 13:27

Re: Ano souhlasím,

Dovolím si tipnout : v kalných vodách se dobře loví, problém je, že nevidíte co, případně koho. Překvapení bude na obou stranách, zatím se profilují političtí turisti a kariéristi.

D. Stirský 19.6.2019 11:01

Za svých cca 60 let života jsem

dospěl k názoru, že normální jedinec neexistuje. Snad každý člověk je svým způsobem cvok. U někoho to poznáte hned, u jiného třeba za pár let. Znal jsem člověka, který vypadal jako vzor normálnosti. A jednoho dne začal najednou na jakémsi odborném jednání kázat cosi o andělích, aurách, indigových dětech a o tom, že fotografování krade duši. Nebo jeden pan doktor: Diplomy z konferencí rozvěšené po ordinaci, asi vědec s velkým "V". A slovo dalo sovo a začal mně přesvědčovat, že pyramidy stavěli mimozemšťané a že sleduje dokumenty o záhadách a tajemnu a že to byly ve skutečnosti elektrárny starověku... A k tomu mně psal recept a sděloval výsledky nějakého testu.

R. Brzák 19.6.2019 12:43

Re: Za svých cca 60 let života jsem

vzácný souhlas - dokonce jsem ochoten tvrdit, že "úplně normální" člověk, tedy jedinec odpovídající všem normám, by byl pěkně děsivý případ...

M. Moravcová 19.6.2019 10:27

Normálnost,

to je to, oč tu běží. Díky.

J. Tachovsky 19.6.2019 10:25

s tim, ze priroda zna jen 2 pohlavi bych byl opatrny

Jednopohlavni jsou prvoci

trojpohlavni vcely

ctyrpohlavni termiti

Ta veta plati pro lidi, ti maji 2 pohlavi.

F. Houžňák 19.6.2019 13:26

Problém je pouze v tom, že až na ty prvoky (částečně)

nemáte pravdu. Jak jste přišel třeba na ta čtyři pohlaví u termitů? To je nějaká nová, pokroková, biologie?

J. Lepka 19.6.2019 10:04

Proboha,

to není mezi čtenáři NP nějaký psychiatr?

P. Dvořák 19.6.2019 10:29

Re: Proboha,

Dojdete si za ním sám nebo má přijet?

J. Lepka 19.6.2019 13:18

Re: Proboha,

Abych nabonzoval Štěpánka? Takový nejsem.

P. Dvořák 19.6.2019 14:15

Re: Proboha,

Není třeba Štěpánka bonzovat. Každý se může čas od času přesvědčit, jestli potřebuje psychiatra nebo ne. Já osobně si myslím, že jsou mnohem potřebnější kandidáti minimálně na pohovor.

E. Pawlica 19.6.2019 9:40

S těmi provařenými ksichty troubů, ...

... kteří v politice prudí iks let se může Babiš těšit ještě alespoň na jeden výrazný volební úspěch.

Vo tom žádná ...

E. Pawlica 19.6.2019 9:29

Když mi nikdo nepofouká bebínko

... pofoukám si je sám.

Tož tak asi na tom bude pan Štěpánek.

Z. Rychlý 19.6.2019 9:06

Ještě tu chybí názory

těch, co sotva zaslechnou jméno Klaus, dostanou psotník!

R. Langer 19.6.2019 9:28

Re: Ještě tu chybí názory

Kdepak, ti už tady blejou od rána... :-D

J. Kanioková 19.6.2019 18:58

Přesně !

K. Janyška 19.6.2019 9:02

Doufám, že se bojí Babiš.

A VK ml. má u mně za 4... Dzp.

D. Stirský 19.6.2019 8:55

K normálnosti:

Klaus jr. mazaně využívá toho, že my - lidé - máme strach. Aniž si to uvědomujeme. Zakopaného psa vidím v tom, že po staletí ba tisíciletí platné způsoby jednání, vyřizování věcí atd. se od 90. let dramaticky změnily. Díky internetu, sociálním sítím, digitalizaci/elektronizaci všeho. A rychlé dopravě. Informace se šíří neuvěřitelnou rychlostí. Po tisíce let bylo přece běžné, že někdo NORMÁLNĚ napsal zprávu (na střep, tabulku, pergamen, papír), dal ji NORMÁLNĚ k doručení (poslovi, formanovi, poště) a NORMÁLNĚ čekal na odpověď. Dnes pár kliků a zpráva je na druhé polokouli za pár sekund. Cesta do Vídně byla po staletí zážitek: muselo se NORMÁLNĚ vyhledat spojení a koupit si u NORMÁLNÍ pokladny lístek/zarezervovat místo v diligenci. Dnes vše vyřídím s i-phonem večer v posteli. Takových příkladů by šlo vyjmenovat stovky. To vše + velmi rychlá globalizace v nás vyvolává strach, úzkost. I toužíme po starých dobrých časech, kdy vše bylo tzv. NORMÁLNÍ. Tj. pomalejší, srozumitelnější, přehlednější... V první půli 19. stol. byl reakcí na dramatické změny společenské a objevy vědní romantismus. Dnes tomu říkáme retro. Klaus také chytře využívá různých alarmujících zpráv typu 15 pohlaví. Samozřejmě, že pohlaví jsou i nadále 2 (hermafrodity nepočítám). Že je pár pomatenců, kteří tvrdí něco jiného (z recese, z touhy upoutat, z hlouposti), ještě neznamená, že jde o normu. Jsou to úlety, výjimky, polopravdy, které ale Klaus chytře zneužívá a tvrdí, že toto se stává normou. A získává voliče. Když mu TV redaktor řekl, že kdosi upozornil na to, že on sám je dvakrát rozvedený a že by o normální rodině měl raději mlčet, jeho reakce byla: "Dotyčnému bych rozbil hubu, nic o mně neví."

E. Derat 19.6.2019 9:17

Re: K normálnosti:

No, normou se to stává. Třeba v SRN, kde se budují hajzlíky pro tzv. třetí pohlaví. Ve Francii je zase rodič 1 a 2, místo maminky a tatínka. Pan Klaus je dvakrát rozvedený, nic chvályhodného, ale oženil se a svým dětem dal jméno, na rozdíl od toho, že se dnes rodí cca 50 % bastardů.