29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Masová migrace jako zbraň

Ozývají se i střízlivější hlasy, které jsou důležitější než ta sebechvála. Manželka mě dnes upozornila na dávný výrok Karla Kryla, že politikům není co důvěřovat, politiky je třeba kontrolovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 13.7.2018 21:18

To myslíte vážně, pane autore ???

"Kdoví, zda někteří z těch, jež tak bojovně kritizují euro, nejsou placeni v dolarech?"

J. Kanioková 13.7.2018 20:53

700 000 migrantů čeká v Libyi,

aby překročilo Středomoří do Evropy, uvedla agentura pro kriminalitu. - https://www.express.co.uk/news/world/985548/libya-migrants-europe-refugees-germany

Macron ztrácí kontrolu nad islámem ovládanými oblastmi, ve kterých Francie "ztrácí moc", žádá veřejnost o pomoc - https://voiceofeurope.com/2018/06/macron-is-losing-control-over-islam-dominated-no-go-areas-in-france-asks-public-for-help/

Autoři ukázali, že Francie - kde je nyní 6,5 milionu muslimů (největší muslimské obyvatelstvo v EU) - čelí významnému sociálnímu výbuchu v důsledku nedostatečné integrace muslimů do francouzské společnosti.

"Francie nemůže asimilovat lidi, kteří jsou nepřátelští, nároční a dobývační" - https://voiceofeurope.com/2018/01/france-cannot-assimilate-people-who-are-hostile-demanding-and-conquering/

Spisovatel Camus hovoří o tom, jak je jeho země a Evropa kolonizována migranty a jak je Evropa prvním kontinentem, který platí své skutečné kolonizátory.

J. Kanioková 13.7.2018 20:58

Moslimský vůdce strany v Nizozemsku

řekl Holanďanům, aby opustili svou zemi, pokud se jim nelíbí rozmanitost - https://voiceofeurope.com/2018/07/muslim-party-leader-in-the-netherlands-tells-dutch-to-leave-their-country-if-they-dont-like-diversity/

Při posledním setkání se svou bývalou stranou PVDA Selçuk Öztürk dokonce řekl během argumentu : "Ať vás Alláh potrestá!"

K. Novák 13.7.2018 15:16

"Imigrační krize"

musí mít nějaký důvod a ten musí být velmi pádný, jinak by ji politici tak dlouho neudržovali. Lidem se imigrace evidentně moc nelíbí, propaganda už přestává fungovat i v Německu, ale politici v Německu stále imigraci udržují a snahy o její zmírnění blokují. Imigraci lze snadno zastavit i bez opevňování hranic Schengenského prostoru, není vlastně třeba dělat vůbec nic. Politici, hlavně Merkelová, ale imigraci podporují a musí pro to mít nějakou mocnou podporu. Nebo je k tomu Merkelová mocně nucena?. Má také nějaká "konta v zahraničí"?. Mám dojem, že není těžké uhodnout, oč vlastně jde. Mám také dojem, že článek (rozhovor) se tomu vyhýbá.

J. Kanioková 13.7.2018 21:04

Re: "Imigrační krize"

2012 - Je třeba podkopat národní homogenitu evropských států: https://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

EU by měla "udělat vše pro to, aby podkopala" homogenitu "svých členských států, řekl zvláštní zástupce OSN pro migraci.

J. Schwarz 13.7.2018 9:44

Snad jenom k tomu

poslednímu odstavci - jak velká či naopak malá musí být společnost, aby v důsledku nepřítomnosti imigrace "degenerovala"? V roce 1850 byla na Zemi jedna miliarda lidí, dnes jen Čína a Indie mají každá kolem 1.3 miliardy obyvatel. Proč by měla třeba Indie, i kdyby se rozhodla úplně se izolovat, degenerovat? Pokud by tomu tak bylo, je nasnadě závěr že lidstvo degeneruje už od samotného svého vzniku.

J. Pražák 13.7.2018 9:39

Evropská civilizace je již poražena

Miliony muslimů jsou již v Evropě a vzhledem k jejich množivosti za pár desetiletí získají majoritu ve společnosti a zavedou šarii demokraticky. Nejde jim o čas, je jedno, zda ten proces potrvá 30 nebo 50 let.

Řešením, které by mohlo mít úspěch by bylo zrušení všech asociálních dávek, příspěvků na bydlení, podpor,... Imigrant by nesměl obdržet ani € s výjimkou bonusu na dobrovolnou cestu domů. Ale ani to není 100%. Jisté bohaté státy mohou "uprchlíky" podporovat i desetiletí v případě, že by jejich podpora evropskými státy byla zrušena. Jde o pátou kolonu, která zajistí bohatou kořist.

Takže zbývá jediné: zakázat islám, protože již dnes odporuje legislativě všech evropských zemí a jakékoli jeho projevy by měly být trestány. K tomu musíme vyměnit vlastizrádné politiky za ty, kteří budou skutečně zastupovat naše zájmy.

P. Harabaska 13.7.2018 8:59

Němci myslí změnu své politiky opravdu vážně.

Stejně nadšeně jako nechávali němečtí Beamten na hranici v době vrcholu té migrační vlny procházet okolo sebe do Německa bez povšimnutí statisíce snědých obohacovačů přes hranice tak, že pro jejich jednání musel být vymyšlen nový německý výraz "durchwinken"(promávnout?) - neboť oni je nechávali jít a jen jim zamávali, se stejnou vervou a nadšením se pustili do buzerování nejen českých turistů přecházejících hranice do Bavorska při cestě na dovolenou na jihu u Philipsreuthu, ale i koupěchtivých Čechů na přechodu v Lískové a na Folmavě, kteří chtějí utratit v německém Aldi nebo Netto Discountu eura výhodně zakoupená za koruny vydělané v německých montovnách na českém území. Tam na jihu, jak píše jeden český turista, museli s manželkou stát dost dlouhou chvíli na silnici vysvlečeni do spodního prádla, protože dali příliš najevo překvapení z prováděné prohlídky vozu, já, již dost starý pán, zase poté, co jsem hned za hranicí na Folmavě chtěl využít dobrodiní tamních veřejných záchodků (Bedürfnisanstalt), jsem byl podroben důkladné tělesné prohlídce; patrně se službu konající Beamte domníval, že jsem chtěl na veřejné toaletě někde uschovat zásilku pervitinu, kterou jsem asi uchovával někde na svém těle. Ale proč ne? Ordnung macht Freunde. Někomu dokonce i Freude.

K. Janyška 13.7.2018 8:58

To nestačí, musí být nenávratně zrušena.

EU je zločinem stejným jako SSSR... Dzp.

P. Dvořák 13.7.2018 7:32

Tak tedy nevím, co si z toho vzít.

Nejprve čtu: "... Plašanství je vždy zbytečné a škodlivé.... Neustále varuji před manipulací se strachem ... Plašit se, to znamená aktivizovat obranné mechanismy zbytečně.... Musíme pěstovat schopnost oddělovat důležité od toho, co prostě musíme vydržet ..."

A vzápětí čtu: "Migrace se našeho území již dotýká, ale jinak. Migranti totiž dostanou třeba v Německu podporu ... A jestli si to rozpovídají mezi sebou, může nastat v rámci schengenského prostoru přeliv migrantů z Německa k nám. Prý už takové oblasti u nás existují a my nemáme nástroje, jak tomu zabránit..."

Já osobně to vidím tak, že jako hlavní úkol je důležité nikomu neříct celou pravdu a co už se mezi lidmi ví nebo aspoň proslýchá, tak rozpatlat. Aˇsi na tu EU kaši zvykají.

M. Krátký 13.7.2018 6:57

včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

téměř 100 % tohoto filmu bylo natáčeno z dronů. Závěr : jako zeměpisně naučný ten film byl nádherný. Avšak nejvíc mě zaujal historický popis "arabského jara" po odchodu ( vyhnání ) Francouzů v padesátých letech. Před tím Alžír vyvážel svoje obilí do Francie - teď Alžír obilí dováží z Francie ( má na to vliv i 4násobek alžírské populace za tu dobu ) - ale po alžírských polích v době sklizně obilí se nyní trousí skupinky žen se srpy v ruce a takto "moderně" sklízejí úrodu. Občas se objeví ještě pár traktorů min 50 let starých. A tak budují socializmus v Alžíru !!! Dobře jim tak - pitomcům.

P. Harabaska 13.7.2018 9:08

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

Film byl opravdu krásný. Měl jsem to štěstí (?), že jsem tu zemi pracovně navštívil (sice jen na pobřeží, které je opravdu krásné a mohlo by být zdrojem příjmů z turismu). Místa a města, která jsem navštívil, mě naplnila smutkem. Byla v nich ještě příliš patrná architektura odpovídající francouzskému středomořskému životnímu stylu, všechno ale špinavé, zašedlé a rozpadající se. Na venkově zpustošené zemědělské stavby, zlikvidované vinice, návrat do středověku.

S. Netzer 13.7.2018 11:09

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

Film jsem sice neviděla, ale předpokládám, že nebyl o Alžíru jak tvrdí ten hokynář, nýbrž o Alžírsku, které je skutečně krásná země.

Asi jste navštívil ještě socialistické Alžírsko, jehož politika uvedla zemi do zkázy, která vyústila v občanské válce. Věci se ale mění k lepšímu.

M. Krátký 13.7.2018 12:03

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

film sice neviděla ale neochvějně tvrdí ( a mylně věří ), že se věci mění k lepšímu - kulový s mašlí k lepšímu - ten film toho byl jasným důkazem - tehdy v padesátých letech ( bylo to z toho filmu vidět i slyšet v komentáři ) ti bezzemci získali sice půdu, na které mohli předvést co umí ( umí kulový s mašlí ), ale uprostřed těch lánů polností, sadů atd zůstaly stát ty všechny budovy těch původních majitelů a ty jsou nikoho a tedy všech jak je v socíku dobrým zvykem a takže jsou rozpadlé a rozkradené. Zavlažování zpustlé rozbité nefunkční Fialová Milko - k lepšímu !!!

S. Netzer 13.7.2018 12:15

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

Alžírsko znám poněkud lépe než ty, hokynáři, který o něm víš jen to co jsi viděl v televizi.

J. Lambert 13.7.2018 14:48

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

Fraunecr si, ac obtizena cinnosti na nekolika ZAPADNICH univerzitach, neutuchajicim osvetovym usilim na cele rade webu a soustavnym sebevzdelavanim, si dokazala nalezt nekolik mesicu k pobytu v Alzirsku, kde pusobila v roli poradkyne nekolika vladnich a cele rady dobrocinnych organizaci. Behem teto doby sjezdila zemi krizemkrazem, pohovorila s panem i kmanem a ziskala tak hluboke znalosti o vsech oblastech tamniho deni - Vy chytrolinsky troglodyte!!!

J. Lukavsky 13.7.2018 9:26

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

V knize Dějiny XX století je krásný postřeh: "Když národy Afriky nadšeně svrhly jho tak nenávidělého kolonialismu a začaly si vládnout samy.... propadly se do kmenových válek, bídy a marasmu". Z toho by ovšem plynulo, že si ti černoušci prostě sami vládnout neumí (hrůza, rasizmus, fašismus...hanba pomyslet!). Ale i M.Gandhí kdysi v britském parlamentu pravil "neznám národ, včetně britského, který by nedal přednost své vlastní vládě - byť sebehorší - před vládou cizí - byť sebelepší. Takže maj co chtěli a nehrajme si na dobrosery.

J.L.

end

S. Donát 13.7.2018 11:58

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

Ať si klidně sami vládnou, ale ať se také sami krmí, léčí a hlavně, ať sem nelezou.

P. Vaňura 13.7.2018 15:22

Re: včera večer na ČT 2 šel krásný a poučný film o Alžíru

Souhlas!

P. Vaňura 13.7.2018 15:25

Ale i ten Gándího "indický národ," ač s bohatou kulturní

historií se nakonec rozpadl na tři více méně nepřátelské státy. Co potom můžete čekat v subsaharské Africe? No a s růstem populace budou války častější a ničivější!

J. Kanioková 13.7.2018 21:14

Re:

Bat Ye Or: Eurábie: Euro-arabská osa - http://jdem.cz/ba74h7

J. Sinnreich 13.7.2018 3:28

Strucne

"Dolar zajistuje vykorisstovani celeho sveta. ...Odpurci EU jsou placeni v dolarech..." Dal netreb cist.

M. Prokop 13.7.2018 9:27

Re: Strucne

Jo, je to v něm jak v koze ...

J. Holíček 13.7.2018 10:44

Re: Strucne

SOUHLAS.JE VÝBORNEJ! :-))

S. Donát 13.7.2018 12:02

Re: Strucne

Netvrdí, že odpůrci Eura jsou placeni v dolarech. Když dáváte něco do uvozovek, je dobré tu citaci dodržet. Jinak souhlasím s tím, že ty kecy o Euru jsou hloupé. "Instrument hodný podpory" Euro pro mě rozhodně není.

M. Prokop 13.7.2018 14:31

Re: Strucne

Schneider to ale tvrdí.

"dominanci dolaru, která zajišťuje vykořisťování celého světa, je euro instrumentem hodným podpory! Kdoví, zda někteří z těch, jež tak bojovně kritizují euro, nejsou placeni v dolarech?"

I. Kozák 13.7.2018 0:52

Skoda, to nebolo celkom zle

"Společnost vystavená masové migraci degeneruje též – ať už příklonem ke xenofobii, rasismu, či zbrutálněním násilnými zásahy proti migrantům. To jsou všechno podmínky pro doutnání neonacismu. Takže všeho s mírou."

Tak autor vymenoval prave tie nepodstatne znaky, a tie podstatné -brutalita a kriminalita migrantov, ich expanzivne, fanaticke netolerantne nabozenstvo ale aj dvojita miera sudov a policie, sirenie cenzury v mediach a autocenzury v spolocenskom kontakte - opomenul... skoda, inac to nebolo celkom zle...

B. Volarik 13.7.2018 7:12

Re: fanaticke netolerantne nabozenstvo

Vcelku s vámi, pane Kozák, souhlasím. Až na jednu malou leč důležitou nepřesnost. Islám není náboženství ...!

Islám je politické hnutí, jehož ideologie se tváří jako náboženství.

Zbytek vaší charakteristiky Islámu je správný: Netolerantní,fanatický a brutální systém šarija.

I. Kozák 13.7.2018 14:32

Re: fanaticke netolerantne nabozenstvo

To je otazka, ako definujeme nabozenstvo.

Ja som islam zaradoval medzi nabozenstva, lebo je to konvencne prijate zaradovanie, podobne ako u buddhizmu, co tiez nie je nabozenstvo v pravom slova zmysle.

Ale mate pravdu, ze skutocny problem je saria... a je otazka, zda se ji budou schopni a ochotni zbavit, anebo alespon zneskodnit.... :-)