29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Do ulic, Milione chvilek!

Ministryně spravedlnosti je ve vládě tak krátce, že se ještě nestačila ničeho zlého či problémového dopustit. Demonstrovat kvůli tomu, že by něco někdy v budoucnu provést mohla, je velice zvláštní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Novák 17.5.2019 21:35

Volební klip propagující násilí

Zřejmě režíroval sám Hřebejk. Jinak by se jistě bránil proti vykrádání.

M. Němec 17.5.2019 20:12

Keller, co je vám do toho

kde a za co si mládež demonstruje ?

Hovno, Keller, velký hovno.

P. Han 17.5.2019 23:55

Re: Keller, co je vám do toho

Jasně, mládež sobě. A ta vaše mládež vám.

P. Jansky 17.5.2019 18:02

Keller nechce rozumět

a tváří se že nechápe že se nedemonstruje za to co by bába Benešová mohla udělat.. ale za to co už udělala.. a Marvanová lidi dobře podtrhla.. není schopná rozlišit advokátku od ministryně..

J. Richter 17.5.2019 19:52

Re: Keller nechce rozumět

Tak Keller je ze stejného bolševického těsta jako Zeman, Babiš a většina zdejších diskutérů, tak musí kopat za jeden mančaft.

L. Kolman 17.5.2019 17:10

Nic, v klidu, už jsem to četl jinde,

jen jsem se chtěl podívat, kteří tady mají pěnu u huby. Takové si může Keller namazat na chleba třikrát denně. Nevím jestli je marxista, ale co vím jistě, že dokáže věci mistrně okomentovat, navíc to okořenit i vtipem, takže kromě toho, že se čtenář něco dozví, rovněž se u toho i pobaví. Takže dvakrát dobře.

J. Richter 17.5.2019 17:19

Re: Nic, v klidu, už jsem to četl jinde,

Tak slabší duchem a jednodušší jistě ocení laciné rádoby vtipy komunistického záprdka Kellera.

Pro nás, kteří ho známe, umíme číst, psát, jíst příborem a nespoléháme se na kydy kdejakého bolševického zmetka, je Keller jen celoživotní přísavka na veřejných zdrojích a naprosto zbytečný člověk.

V. Kotas 17.5.2019 18:58

Re: Nic, v klidu, už jsem to četl jinde,

Chudáku.

J. Richter 17.5.2019 19:02

Re: Nic, v klidu, už jsem to četl jinde,

Tak to už vůbec nechápu. Jan Keller vstoupil v roce 1973, za nejhorší normalizace do KSČ, celý život mele hubou na bolševických schůzích, teď se za naše peníze válí v nenáviděném Bruselu a já jsem chudák.

To tvůj fotr tenkrát fakt neměl na gumu?

J. Sedlář 19.5.2019 7:57

Re: Nic, v klidu, už jsem to četl jinde,

Komplikovaný Richtře, chybí vám tam poslední věta. Dokončete myšlenku svého Vůdce: naprosto zbytečný člověk.....

M. Kolář 17.5.2019 14:42

rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Jako účastník například poslední demonstrace na Staroměstském náměstí a po rozhovoru s řadou lidí tam přítomných mohu pouze konstatovat, že pan soudruh Keller jako obvykle nenávistně okopává kotníky ,pomlouvá a lže.. Argument proti tématu protestů neuvedl ani jediný.. Když máme trestně stíhaného předsedu vlády, který je schopen arogantně hulákat "nikdy neodstoupímj, rozumíte, nikdy (!) " a prezidenta republiky, který kupčí se svými pravomocemi jak někde na perském trhu, snaží se takto manipulovat soudní řízení , ignoruje vykonatelné rozhodnutí soudu a tím si přivlastňuje více moci než mu náleží a v Pekingu se servilně a nesmyslně plazí po rudém koberci před tam vládnoucími gaunery snad hůře než Husák před Brežněvem, svodomyslná část tohoto národa (nejen) demonstrovat jistě bude... Tato země je naše a nelze pasivně přihlížet podkopávání naší občanské suverenity takovými pochybnými šmejdy z StB, Prognostického ústavu atd... Do této kryptobolševické šedé sféry patří i pan Keller..

J. Vlček 17.5.2019 14:58

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Víte co, pane Koláři, jděte manifestovat, anebo ještě lépe, jděte do hajzlu.

J. Richter 17.5.2019 17:20

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

vy už brzo půjdete do hajzlu, burešovsko-zemanovská pakáži.

J. Vlček 17.5.2019 19:32

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Pane Richtere, vám zřejmě nezbude nic jiného, než vybíjet svoji frustraci doživotně vyřváváním na manifestacích. Tak si to užívejte a bacha, ať nepřijdete o hlasivky.

J. Richter 17.5.2019 21:03

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Já si milý blbe vybíjím svou frustraci již šestý měsíc obdenním potápěním v Andamanském moři, dozorem nad investicemi, požíráním mořských ryb a jiných dobrot, které mně denně připravuje úžasná hospodyně a pochlastáváním levných a dobrých drinků. A už jdu spát, neboť venku krásně prší teplý deštík a ty si mně k smíííchu :-))

P. Han 18.5.2019 0:02

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Přeji pěkný spánek v klecovém lůžku.

E. Pawlica 17.5.2019 15:06

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Počítám, pane Koláři, že dříve než později se od zdejších vychovávatelů dozvíte radu, jak od našeho pana prezidenta: "Shut up!"

E. Pawlica 17.5.2019 15:10

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Aha, tak tentokrát to od šedého krčka není rada, týkající se úst, ale opačného konce trávicícho ústrojí.

Zlobí se, zlobí, někteří i hněvají, ale to je tak asi všechno, co dokážou. Tady vybržďovat nejde, tady jde jen nositele nepohodlných názorů posílat do zařízení, v nichž se cítí jako doma.

:-D :-D :-D

J. Vlček 17.5.2019 15:13

Re: rozlišit mezi st. zástupcem a soudcem ?

Přestaňte jankovat, Janku.

V. Petr 17.5.2019 16:10

Takže jste vlastně přiznal, že o ministryni VŮBEC NEJDE!

A pokud budou proti Babišovi a Zemanovi sát takoví "píp" jako Drahoš, Kalousek, Hermann, Polčák, Niedermayer a spol., mají podporu velké části voličů zajištěnu, dokonce i kdyby jste se stavěl na hlavu!

J. Sedlář 19.5.2019 8:00

Re: Takže jste vlastně přiznal, že o ministryni VŮBEC NEJDE!

Bingo, žel protistrana stále nechápe.

J. Jurax 17.5.2019 17:23

Ano.

A kolik demonstrantů podle Vašeho názoru dokáže bez přístupu k internetu popsat rozdíl mezi státním zástupcem a soudcem ?

K. Janyška 17.5.2019 13:38

Komunisto,

pssst... Dzp.

V. Čermák 17.5.2019 13:45

Re: Komunisto,

A něco k věci by nebylo?

J. Vlček 17.5.2019 14:26

Re: Komunisto,

Pane Janyško, pokládáte-li se za demokrata, tak nikoho neumlčujte, ale stavte protiargumenty. Vás také nikdo neumlčuje, když tu denně servíruje traktáty z kompozitní teorie, kteréžto vědě rozumíte jen vy sám.

K. Janyška 17.5.2019 19:19

Re: Komunisto,

Nejsem demokratem, F.A.Hayek mi to vysvětlil. K komunisté vždy myslí všechno jinak, než říkají... Dzp.

Š. Hašek 17.5.2019 12:58

Gauneři bruselští .....

Co chtějí ještě upevňovat? Co chtějí ještě "zdravě ujádřit"? Koho chtějí více zotročit?

Poslouchat Svobodu, Zdechovského, ....... a toho mladíka od lupičů námořních ....... nad moje síly. Zkráceno.

D. Stirský 17.5.2019 12:29

Pokud jde o listopad 89, tak

studenti s tím začali! A díky jim za to. Pokud jde o Jágra, nevadí mně ani tak, že jel do Číny s hradním bařtipánem. Respektive řekl bych si, že byl možná v tomto gardu trošku chudší duchem. Ale já se také v životě navyváděl různých blbostí. Co mně však vadilo, byla jeho reakce ukřivděného klučíka, který fňukal, jak na něj byli lidé najednou zlí. Čekal bych, že kritiku vezme s nadhledem a s humorem, jenže on na takové nesouhlasné reakce asi nebyl moc zvyklý.

V. Čermák 17.5.2019 13:50

Re: Pokud jde o listopad 89, tak

No, i mistr semusí ještě hodně učit. Snažil se něco Vysvětlovat Hlupákům, se kterými jak známo se nediskutuje. Pokud už se ale Poučil, vaše nářky mu už asi vadit nebudou...

J. Vlček 17.5.2019 14:34

Re: Pokud jde o listopad 89, tak

Asi tak. Pan Jágr si z keců kdejakého blbečka z davu pouličních řvounů, může dělat hlavu asi tak, jako z loňského sněhu.