28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

ROZHOVOR: A v EU se tomu tleská...

Ano, viděl jsem to, ale to je spíše otázka pro odborníka na tuto oblast, aby přesně řekl, do jaké míry tento zákrok byl či nebyl přiměřený a stanovil, nakolik zde hrála roli policejní brutalita motivovaná právě rasismem. Že ten zákrok nebyl adekvátní, to je z mého pohledu zcela evidentní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sinnreich 23.6.2020 18:21

Prezident policejni odborove organizace v Minneapolis, Kroll, v interview na stanici CNN, nazval hnuti "Black lives matter" teroristickou organizaci.

J. Jurax 23.6.2020 19:00

Je-li to pravda, tak to je geroj. A jestli je bílý, pak tuplovaný geroj.

Jsem zvědav jak dlouho ještě setrvá ve funkci.

J. Sinnreich 23.6.2020 19:30

Je bily a predevsim neni jmenovany starostkou, nebo guvernerem, ale voleny odborovou organizaci policistu.

T. Torzová 23.6.2020 17:04

Velký souhlas pane

J. Pokoutný 23.6.2020 15:52

Když při zatýkání stejnou metodou zemřel rok před Floydem bílý schizofrenik Tony Timpa, nedostalo se to dále, než do okresního deníku. Měsíc před Floydem tak skončil jiný černý zločinec, jenže policista byl černoch. Ani to vlny nevyvolalo. Jeden by si skoro myslel, že protitrumpovský mainstream poté, co mu nevyšla ani sázka na Hillary, ani "ruská stopa" a pokusy zbavovat Trumpa schopných spolupracovníků (kauza Flynn), zoufale něco potřeboval a nakonec se záminky dočkal. Přesně dle Alinskyho Pravidel pro radikály.

V. Braun 23.6.2020 16:30

Timpa byl v roce 2016 a publicitu to dostalo dost velkou po zveřejnění videa v roce 2019. "Protitrumpovský mainstream"? Není to protimluv? Jaký mainstream když přece podle proTrumpovců je pro Trumpa většina obyvatel USA? Mainsream je tedy dle nich protrumpovský.

J. Sinnreich 23.6.2020 18:26

Nestaci jednotna protitrumpovska fronta "pokrokovych" medii MSNBC, CNN, NBC ABC, NY Times, Wash. Post a Hollywood, University? Brainwashing verejnosti vzdelavane po leta organizaci Teachers Union?

J. Jurax 23.6.2020 19:21

Jo, po třech letech.

A vůbec se nerabovalo, auta nehořela ani černoušci nepoklekali před bílými grázly omlouvajíce se. Zlaté rakve se Timpa též nedočkal. White Lives Matter taky nic. To je houby publicita!

M. Moravcová 23.6.2020 12:18

Dobré odpovědi, souhlasím.

S. Sidlichovsky 23.6.2020 11:35

Je tu někdo, kdo vidí něco závadného na transparentu "White Lives Matter"? Záleží přeci na každém životě.

Stalo se před zápasem Manchester City v Burnley, kdy s tímto transparentem přeletělo stadion "light" letadlo, což organizovali fanoušci Burnley.

Burnley nyní oznámilo doživotní zákaz vstupu na stadion všech, kteří se jakýmkoliv způsobem na této akci podíleli.

R. Langer 23.6.2020 11:42

A není to rasistické? ;-D

J. Jurax 23.6.2020 19:16

Ten zákaz samozřejmě rasistický není, neboť rasistické je již samo heslo - přece na bílých životech nemá co záležet, že.

Naopak Black Lives Matter rasistické není a ani nemůže být. Neboť jedině na černých životech záleží.

Tedy platí zatím jen v zešílevším světě tzv. Západu.

Anžto jsem běloch, hovadské činy jako je ten zákaz, heslo BLM a zbožštění černého grázla, kriminálníka a feťáka mají potenciál že mne udělat rasistu. White Is beauty!

R. Langer 23.6.2020 11:42

Tedy ten zákaz, pochopitelně! ;-)

S. Sidlichovsky 23.6.2020 11:53

Redakce Telegraphu ke článku o této události na stadionu Manchesteru City diskusi nepřipustila. Jsem si jist,že naprostá většina příspěvků by vyzněla stejně - tak jak Vy píšete.

V. Braun 23.6.2020 13:39

Podle mě by měla být povolena jak diskuse tak beztrestně používat nápis White lives matter. Pokud opravdu dojde k zákazu vstupu na stadion některým osobám tak bude zajímavé zdůvodnění, případně následná soudní pře.

Z. Lapil 23.6.2020 17:35

Je to ještě horší: pochybuju, že v Anglii existuje zákon, který by podobný transparent zakazoval, ale přesto je s tím problém.

Jen doufám, že to celé není fake (dříve kachna) v tom smyslu, že na transparentu vůbec nesejde, ale dotyčný lítal tam, kde neměl.

V. Braun 23.6.2020 18:43

Právě proto jsem napsal, že jsem zvědavý na případnou soudní při, pokud tedy vůbec někomu na stadion z toho důvodu vstup zakážou.

Jinak pro upřesnění, nic nemám ani proti nápisu Black Lives Matter na Švandově divadle.

J. Jurax 23.6.2020 19:25

Fuj! Rasisto!

Jak si vůbec můžete dovolit byť jen uvažovat o tom, že by se evidentně rasistického hesla White Lives Matter mohlo užívat beztrestně?

J. Jurax 23.6.2020 19:04

Pro dnešní Evropu tzv. západní patrně charakteristická reakce předposraných bafuňářů onoho klubu. Jsou to běloši?

S. Sidlichovsky 23.6.2020 19:38

Znám jenom gen. ředitele Burnley - Seana Dyche. - to je běloch. Akci fanoušků ostře odsoudil i kapitán Burnley - Ben Mee - také běloch ("Stydím se a cítím se trapně"). K té kritice se přidal i sportovní redaktor DT Paul Hayward "fotbal musí vést 2. vlnu podpory pro BLM teď, když protiútoky začaly") nebo i sportovní redaktor Sky " ).

Ale pod žádným z těch článků není diskuse povolena.

J. Jurax 23.6.2020 21:42

Nepovolená diskuze - to je běžné i u nás, předpokládá-li se, že diskutující vesměs nebudou mít ty správné názory. Cenzoři by museli furt všechno mazat ...

J. Jurax 23.6.2020 10:20

Dobře řečeno.

V. Braun 23.6.2020 8:59

Pan Neff je silným odpůrcem "sociálního inženýrství" a proto se ptám, co má pan Neff například proti povinné školní docházce? Nelze si totiž představit větší akci "sociálního inženýrství" než přinutit všechny děti aby povinně nejméně devět let někam chodily a všechny rodiče, aby je tam posílali a pokud možno v tom děti dokonce podporovali. Pokud pan Neff proti povinné školní docházce nebojuje je buď pokrytec nebo nechápe pojem sociální inženýrství.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Soci%C3%A1ln%C3%AD_in%C5%BEen%C3%BDrstv%C3%AD_(spole%C4%8Densk%C3%A1_v%C4%9Bda)

R. Langer 23.6.2020 10:20

No však také jak si lidé na tu Marii Terezii stěžovali, to si ani neumíte představit, pane Braune... ;-D

J. Jurax 23.6.2020 10:22

Ano, a žádného zastání nikde neměli, tehdy ještě nebyly politické neziskofky ani pan Braun ...

V. Braun 23.6.2020 13:36

Tady nemluvíme o Marii Terezii ale o použití termínu sociální inženýrství panem Neffem, který to používá jako by sociální inženýrství bylo od ďábla. Tak jsem jen poukázal, že povinná školní docházka také patří do kategorie sociálního inženýrství, které samo o sobě rozhodně není něco špatného.

J. Lukavsky 23.6.2020 11:14

"přinutit všechny děti aby povinně nejméně devět let někam chodily" ale vždyť můžete své děti učit doma, jenom budou chodit na zkoušky. Ale jistě je to určité omezení Vaší svobody. Stejně tak očkování, ale např. kolik z nás by žilo nebýt povinného očkování proti černým neštovicím? Asi 1/10. Také nutit řidiče aby u nás jezdili vpravo (v Anglii a Indii ...vlevo) je nesporným násilím státu, přeci by se to dalo nechat na každém, aby si svobodně vybral.....Je to v míře, co ano, co ne. J.L. end

J. Pavelka 23.6.2020 11:35

Jako u vseho...lze být více či méně liberální, ale absolutismus v těchto věcech nás přivede "do pangejtu" na jedné či druhé strqaně...

Z. Lapil 23.6.2020 17:47

Zdravím.

To ježdění vlevo/vpravo bych vynechal, to je obyčejný technologický předpis, nikoliv sociální inženýrství. Na rozdíl od předpisů třeba o omezení rychlosti, to je předpis čistě administrativní, a to už se na sociální inženýrství napasuje celkem snadno.

Z. Lapil 23.6.2020 17:41

Nevím, jak panu Neffovi, ale mně dost vadí už to, že nějakým způsobem státní školy (včetně třeba krajských) dostávají od státu víc peněz, než školy ne-státní (církevní, soukromé, domácí).

Píšu mj. o příspěvcích na oběd, kdy v té samé jídelně za to samé jídlo platí "soukromí" žáci víc, než ti "státní".