28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
(: 1.6.2008 12:18

Ohlédnutí

Napsal jsem delší příspěvek, redakce ho vyřadila. Asi tam bylo něco, co se jim nelíbilo. Takže se jen ohlídnu:

Milý pane redaktorevWagnere, po jednom a půl roce se dívám, kdo měl tehdy pravdu, jestli vy nebo starosta Neoral, co se týká radaru. Dnes je vidět, že on. Přečtěte si závěry VUT Brno, M. Hlobila, Ph. Coyla, amerických fyziků. Takže pro mě je to jasné.

Neměl jste pravdu!

(: 1.6.2008 11:22

Wagnere, jste velmi prolhaný redaktor!

Z webu Strašice:

(:

31.05.08 22:47:01ID:318531: Redaktor nikdy nesmí napadat, jen uvádět informace, nebo může v komentáři uvést svůj názor. Ale ne takové plivání a nenávist a vzteklost, jaké tu předvádí jiří Wagner na Neviditelném psu.

2: Ať jsem hledal hodinu, uvedená slova o atomovce a podobně jsem tam v Ohlasech na trokaveckých www.trokavec.cz nenašel. Wagnere, nevymýšlíte si nakonec? To je vám podobné.

3. Připadáte mi, že jste nenávistný hlupák. V chatu, naposledy na NEZákladnách předevčírem, vysvětlil pan Neoral, že byl v KSČ od 25 let do 29 let svého života, a je mu dnes údajně 66 let. A že tam byl proto, že uvěřil prý na 3 roky ideálům té strany. Poslyšte, proto je u vás tedy starý bolševik a celoživotní komunista, jak jste jednou už napsal? A vy jste i napsal, že je to starý bolševický lampasák a že sloužil v brdech. A on se tam přistěhoval až v roku 1999. A jak se ukázalo, Neoral nebyl na vojně, řekl veřejně, že má modrou knížku, a to přece jde zjistit. Takže pane Wagnere, vy jste obyčejný prolhanec a vymýšlíte si. To tedy máme redaktory!

kk 30.5.2008 13:54

preventivni utok

Wagnere, kolik Ti je let? Uvedomujes si, co obnasi USA politika, tzv. " politika preventivniho uderu?" Aby jsi to pochopil, napisu Ti. Znamena to, ze USA preventivne napadnou cizi stat, pod jakoukoliv zaminkou, ktera se hodi. Stat, ktery pan prezident ukaze jen tak prstem. Znici jeho veskerou infrastrukturu, ekonomiku, a aby to jen tak nelezelo skladem a ladem, dosadi tam politiku svou. Preventivne. Aby nahodou nemohli "napadnout" USA, ktere by jednim smahem smetlo kterykolv stat ze sveta. USA to udelaji ekonomicky, prislusne prostredky zaplati, nebo rovnou vojensky stat obsadi. Asi Te ve skole neucili, ze tohle je PROTI veskerym pravidlum CELE spolecnosti. Nejdes prece do obchodu rozmlatit prodavackam preventivne hubu, aby ti nahodou nerekli, ze mas platit. O fyzice a balistice strel asi nema smysl neco psat, protoze by jsi nepsal takove hovadiny. Ty chces dat pruchod takove USA-demokracie(-tury) v evrope. Davas souhlas s tim, aby americane delali preventivni utok kdekoliv na svete. Priste to mohou byt rusove. Nebo taky i Cechy. Nebo Slovensko, kdyz bude prilis souhlasit s politikou Ruska. Muzou preventivne taky Madari zbombardova juh Slovenska. Nebo Cechy Moravu.

kk 30.5.2008 14:09

Re: preventivni utok

A jeste abych doplnil - Ty hlavo dubova, Rusove prohlasili, ze taky uz nevylucuji preventivni utok. Vis co to znamena? Myslim ale ze ostatnim i bez vysvetlovani dojde, ze Rusko tady muze preventivne (po vzoru USA demokracie) poslat malou jedrovou pumu. Jejich technika ted uz dokaze obejit radary, nikdo ani nezjisti, odkud to priletelo, takze EU jen zakrouti hlavou, kto to mohl asi vycistit. A taky mohl by jsi objasnit, proc USA neprijali daleko levnejsi alternativu Ruska, a omnoho vyhodnejsi pozici proti utoku z balkanu a proc vlastne takle nesmyslne teda umistnuji radar? Vim ze tahle posledni otazka nemela smysl, ale neodpustil ... CO VSECHNO ZAHRNUJE USA POD POJEM MIR, kdyz bombardovani (vojenskou akci) nazve mirouvou akci?

Jozka 24.1.2008 23:09

ad pan Neoral

Kéž bychom takových lidí jako je pan Neoral měli u nás více.Přemýšlivých a nebojících se svůj názor veřejně a hlavně aktivně obhajovat.

morskehovnoZ 30.5.2008 13:36

Re: ad pan Neoral

Jozko?  Vy už taky?

Jozka 24.1.2008 23:04

ad pan Neoral

Kéž bychom takových lidí jako je pan Neoral měli u nás více.Přemýšlivých a hlavně neobávajících se veřejně svůj názor obhajovat.Vytrvejte  pane Neorale.

Domi 11.1.2008 10:24

STAROSTA :-(

Chtěla bych jen říct, že bydlím v Trokavci a přesto, že nechci radar, nesouhlasím s jednáním a chováním starosty Neorala. Mrzí mě, že urážíte všechny občany této malé vísky i přesto, že nejsem jediná, která se starostou nesouhlasí a ani jsem ho nevolila. Doufám, že i ostatní lidé od nás se modlí, aby už nebyl znovu zvolen a také pro to něco udělají při přístích volbách. Je to jen přistěhovalecký prospěchář, který myslí jen na sebe a ne na blaho obce, bohužel k naší smůle.

radárek 11.1.2008 11:01

Re: STAROSTA :-(

Tak s tímto výrokem musím jen souhlasit !!!R^ Je celkem zbytečné cokoliv dodávat. Jen to, že se poctivě každý večer modlím.

Jozka 30.5.2008 23:11

Re: Re: STAROSTA :-(

Kéž by takových starostů jako pan starosta Trokavce bylo víc a takových Takytopolánků míň,pak by bylo líp.

Homik 21.1.2008 22:19

Re: STAROSTA :-(

Milá Michalo, nejsou v Trokavci všici jako ty. proč neřekneš že i ty jsi už přes rok taky přistěhovalec z Prahy a pro vesnici jsi nehnula nikdy ani prstem? Lidi se nemodlí proti němu ani náhodou, protože tu to svinstvo nechtějí. A fandí mu a těch, co říkají to co ty, je možno na prstech jedné ruky spočítat. Tak se uklidni.Rv

Domi 24.1.2008 9:29

Re: Re: STAROSTA :-(

1/ netvrdím, že jsou "všici" jako já :-)   2/ myslím, že lidem v ČR, kteří to tu čtou je jedno jestli jsem se přistěhovala a nebo jsem rodák   3/  nic jesem neudělala ? :-))))   a co jsi udělal ty ?    4/ nevím jak tobě, ale mě se hlavně v diskuzi nelíbílo co píší o lidech v Trokavci a mrzí mě to  4/ ale já tu přeci taky radar nechci     5/ to asi budeš mimozemšťan, že máš tolik prstů

radárek 10.1.2008 17:28

...a Mrtvice se z tono zbláznila...

8-oPřijde Mrtvice ke starostovi Neoralovi, klepne ho a nic. Tak ho klepne znovu a zase nic. Klepne ho po třetí a zase nic. Pak se mrtvice plácne do čela: "Já kráva pitomá, vždyť já jsem Mozková!" ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

David 2.2.2008 16:00

Re: ...a Mrtvice se z tono zbláznila...

To máš jistě z vlastní zkušenosti, také se snažila marně, že?

karel 9.1.2008 21:30

starosta Trokavce

ĆAS UKÁŽE  CO PRO SVOJI  OBEC VYBOJOVAL.Zatím se  pouze spojil s komunisty  a jeho jednání  je jen populismus.HRAJE SI NA ODBORNÍKA NA VŠECHNO A  hlavně jeho prohlášení si odporují a v poslední  době iž doslova plácá nesmysly.JAK UŽ BYLO ZMÍNĚNO  NEVÍ  DNES,CO ŘEKL VČERA.odpovědět by měl proč nútočí na posádku  v  jincích,kvůli ní  právě bude případný radar stát panu starostovi kousek za vsí,nikolv uprostřed voj.prostoru!!!!Odpově´d_?starostou  je tam  komunista   spolubojovník z ligy proti radaru!!!!!!8-o8-o8-o8-o8-o8-o8-o8-o

Jouda 9.1.2008 12:28

zamyšlení

No, já si myslím, že pan starosta prosazuje názor drtivé většiny svých voličů. ( a to je správné). Protože toto stanovisko je v příkrém rozporu s praktikami našich zákonodárců, tak mu nemohou přijít na jméno.

Ladislav 9.1.2008 15:14

Re: zamyšlení

Kazi ksefty a ohrozuje mocenske pozice tech kteri republiku zaprodavaji cizi velmoci. To je neodpustitelne a proto musi byt ukrizovan.

F.Čech 10.1.2008 11:07

Re: Re: zamyšlení

Soudruh Neoral naopak cizí velmoc, která se snaží vrátit tam, kde už jednou byla podporuje. A co říkáte na ty jeho kydy o těch atomovkách? Nic?

radárek 10.1.2008 17:17

Re: Re: Re: zamyšlení

;-DPřijde Mrtvice ke starostovi Neoralovi, klepne ho a nic. Tak ho klepne znovu a zase nic. Klepne ho po třetí a zase nic. Pak se mrtvice plácne do čela: "Já kráva pitomá, vždyť já jsem Mozková!"

morskehovnoZ 30.5.2008 13:45

Re: zamyšlení

No jestli mají voliči Pana Neorala stejné názory jako on,tak potěš pánbůh.

Öman 4.6.2008 12:26

Re: zamyšlení

A nemůže si za to ten bezmozek tak trochu sám? ;-)

Sven Australan 9.1.2008 2:37

Radar n Brdech...

Skoro pred pul stoletim, jsem jezdival n Brdy s kamarady jako tramp. Meli jsme pratele na kytinske louce (na Cunci hube), ale jezdivali jsme i na Smaragdove jezirko a casto se vloudili i do vojenskeho prostoru, kde byla priroda vice-mene panenska a kam se za nami milicionari a pomocnici VB i mistni krupani neodvazili, protoze to bylo "zakazano" !

V te dobe, zadny zr soudruhu starostu nemel odvahu protestovat proti zabrani ohromne plochy pro cviceni socialistickych Svejku, ani pozdeji, proti umisteni STRATEGICKYCH RAKET stredniho doletu Sovetskych vojsk Stred (docasne umistenych na uzemi CSSR), zato ted, hrdinne drstkuji proti americkemu radaru, ktery tam ma byt umisten s malickou posadkou. Zda se mi, ze Americane by meli uskutecnit svuj casto promysleny "isolacionalismus", stahnout se i z Evropy (bez nich, jejich vojaku a penez by se rozpadlo i NATO) a starat se jen o sebe, pripadne o osvedcene spojence, na nevdecne, zbolsevisovane blbce se vykaslat, at padnou do chrtanu bud opet bolsevikovi, nebo islamu !     Ahoj,  Sven

David 2.2.2008 16:02

Re: Radar n Brdech...

No ty jsi dost pako.

Jawohl 8.1.2008 12:34

Jawohl

emersonskej 8.1.2008 11:47

Halt rudá klasika

Argumentace soudruha starosty nápadně připomíná blekotání lady Chytilové...;-€

mel 8.1.2008 12:41

Re: Halt rudá klasika

No, v každým případě bude radar dobrým cílem pro ruskou atomovku. V případě vyhrocení mezinárodní situace mu dávám tak 30 minut. I s okolím.

Soudný člověk se podívá na mapu, zjistí si, kde jsou ruské a americké základny a je mu  jasné, kdo se připravuje na útok a kdo se brání. A nemusí přitom ani urážet ostatní. 

F.Čech 10.1.2008 11:42

Soudruhu Melovi

Normální civilizovaný člověk (za kterého vás vážený soudruhu rozhodně nepočítám) ví, že nepohyblivý  velký kulový objekt jako projektovaný radar, stojící nechráněn nad zemí (a už z titulu své funkce ani nemůže být chráněn nějakou ochrannou vrstvou) lze snadno zničit jednou, pro jistotu dvěma střelami s plochou dráhou letu s konvenční hlavicí, které mají Rusové na ponorkách v docela blízkém Severném moři i na Baltu. Ovšem velkoruští imperialisté  zastoupení jakýmsi sovětským kapitánem 1. třídy ve výslužbě, upozorňovali v ruském tisku, že na zneškodnění radaru "by stačilo pro jistotu použít 5 jaderných pum". Dalších 5 atomových pum by Rusové, podle tohoto vysloužilého sovětského kapitána  rádi použili také na polských 10 antiraket.Ty ovšem bez radaru nemají vůbec žádný obranný význam - takže proč? Proč tolik humbuku a vyhrožování použitím 10 jaderných hlavic na likvidaci minizákladen, které mohou zničit nanejvýš právě jen těch 10 jaderných hlavic, které na ně mají být preventivně použity a nic víc? Na to mně odpovězte vy bolševická svině!  Řeknu to sám. Je to z pouhé zavilosti zkrachovalé východní velmoci a z pomstychtivosti za to, že už nejme její otroci! A co znamená pro Rusy obětovat zbůhdarma těch 10 atomových raket, které by navíc zničily celou civilizaci ve střední Evropě? Nic. Mají přece k dispozici celkem 10 500 jaderných hlavic a jejich počet každoročně zvyšují o další stovky. Protiraketová minizákladna Rusko ohrožuje asi stejně jako moucha tryskové letadlo! A kdo asi chystá agresi. Ten kdo se masívně vyzbrojuje útočnými atomovými zbraněmi a vyhrožuje víc než svého času Hitler, nebo ten, kdo připravuje drahý protiraketový deštník postačující výhradně jako obrana proti pár primitivním raketám blízkovýchodních teroristů. A kdo tady řinčí zbraněmi a vyhrožuje nám? Podle toho s jakým gustem jste napsal, že "radar bude dobrým cílem pro ruskou atomovku" soudím, že byste v případě ruského jaderného útoku stál na střeše a tleskal. Styďte se vy bolševický zmetku!!!   

morskehovnoZ 30.5.2008 13:42

Re: Halt rudá klasika

No, paní Chytilová už není zrovna v rozpuku.

Ales Zemsky 8.1.2008 2:33

Radar..a fasismus..

Pane Wagnere..mate uplnou pravdu,,jen tak dal,,ja zde ziji temer 30 let!! ctu,cestuji,hraji sachy,,a hlavne s eridim Bozim slovem,coz v Cesku..je asi smichem!!! zeme prodana,rozkardena,,vlada ,,to je bunch of whimps..zadna klasika,jen kecy,,,,mladez ..jen co okopiroivat a ukradnout,,pochopitelne na vyjimky,,toto neni normalni zeme,,jo,Masaryk  ale tohle swinstvo,,jsou to kriminalnici,,kteri lopiruji americky fasismus!! a jeho vladu,,v cele s nejvetsim hajzlem ,ktery by mel byt souzen mezinarodnim soudem za vse,,jmeno God si jen vypujcili pro sve swinstvo,,co God s nima udela,,,,to ani nechtejte vedet...mate uplnou pravdu,,zadny radar,,neposlouchejte tem primitivnim kecum a radam mistnich pivnich skautu kterym  jen roste pupek a mozek zadny,,,,jsem na vasi strarne... tam to potrebuje asi dalsi overhaul ,revoluci!! a poslat ty ksifty na Sibir.. God bless you!!!!

F.Čech 10.1.2008 11:46

Re: Radar..a fasismus..

Klasická ukázka demence. Číst podobné verbální zvratky je žel Bohu daň za obecnou dostupnost internetu.