29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tomáš 10.12.2007 21:53

Pane

Jistě pane ministře.

curajici_panacek 15.11.2007 9:47

Majetkova priznani

Dobry clanek.  Jen o tech majetkovych priznanich se uz nemluvi ani v CSSD. Byly by potreba. Takze dobre, ze se o tom zacina diskutovat. Mozna to vyresi evropska legislativa o rpani spinavych penez, v CR jsou politici vzacne jednotni - ale koho si volime toho mame - a ODS bych prave kvuli postoji k majektovym priznanim nevolil nikdy. Ze toho vyuzivaji i ostatní napric politickym spektem (Srbou pocinaje a Krausem konce), je dusledek, nikoli pricina. Spidlova vlada to prosazovala, sance byla, ODS to zabila.

MF 15.11.2007 10:00

Re: Majetkova priznani

Blbost. Socani vládli na konci min období a komoušema. Sílu na prosazení přiznání měli. Tedy - kdyby chtěli!  Ono by se jim ale, při vstoupení zákona o majetkových přiznáních v platnost, asi rozpadl řídící výbor! Minimálně prasopes by musel emigrovat  :))

MF 14.11.2007 23:57

Ale! Ale! Ale! Ale!

Tady páchne žumpa! Nebo že by to byl neupřímně neupřímný křišťál??

Tedy, že se nestydíte, pane Bublane! Bývalému strážci pořádku měl stačit smrádek pocházející z Grossova bytu, nebo Kakaobobů pana Krause! Z působení pana Zgarby a dalších! Nestačí? Vyčichlo? Nebo že by vyšumělo?  Tak nasajte znovu!

Zameťte si doma - u Grossů s jejich úžapodnikání s akciemi, u Paroubků s jejich sdružením, u ..     .. Prostě doma.

Až budete mít křišťálově čisto, pak jako správný socdemák /myslíc to upřímně!/ začněte teprve koukat dál.

Do té doby je totiž Vaše snaha jen neupřímným pokusem odvést pozornost od vlastního smradu, kterým páchne vaše smečka..

karel 14.11.2007 21:32

Majetkove přiznani

ČSSD několikrat davala do navrh na majetkova přiznani,  vždy to bylo pravici a lidovci smeteno.(proč asi?) Kdyby byl tento zakon přijat těžko by byly takove afery z byty( Gros, Tlusty,Kalousek Topolanek, Dalik.) Těžko by musely soudy vracet policajtovi z cizinecke policie miliony pohazane po jeho bytě, těžko by vraceli Srbovi miliony genialně ukryte v krabicich od bot. Většině občanu by tento zakon nevadil, vadil by jenom nepoctivym podnikatelum, uřednikum kteři berou uplatky a zločincum. Naopak slušny podnikatel by na tom vydělal protože by mu odpadla nekala konkurence od podnikatelu kteři daně nepřiznavaji.

Mell 14.11.2007 21:50

Re: Majetkove přiznani

Pane Karle, nejsem proti majetkovým přiznáním. Nesmí se to ale dělat z ideologických důvodu, pak z toho všeho vznikne paskvil jaký představila socdem.Majetkové přiznání bez dalších kroků neřeší nic a majetkové přiznání se špatně nastavenými parametry je jen holí v ruce toho, kdo je zrovna u moci a buzeruje nepohodlné lidi.Navíc dnes ten, kdo přišel neférově k větším penězům si bez skurpulí sežene doklady na cokoliv.

strejda 14.11.2007 23:15

Re: Re: Majetkove přiznani

S takovýmy argumenty se může zrušit i policie a soudnictví. Podvodník si vždy najde nějakou obhajobu a pak, kriminály jsou plné nevinných. Třeba Novák alis Wikelbauer, Kájínek, Roubal atd. Ještě, že je na svobodě pár slušných, kterým socky závidí jejich stamiliony, třeba Kožený, Pitr .....

Ladislav N. 15.11.2007 1:37

... Re: Majetkové přiznání (strejda z ČSSD) IP: 89.102.47.xxx

Stačí se podívat na Stáňu Grosse a jeho krajně podezřelý "obchod - tutovka" s akciemi takříkajíc darovanými k epochálnímu výdělku. Jakpak byste takto "legálně" nabytý majetek chtěl podle majetkového přiznání zkoumat jako velmi pravděpodobný úplatek za nějaké služby prokázané v minulosti (kdy byl Gross ve vysokých vládních funkcích)? ;-)

Karim 14.11.2007 21:18

Cunek se mi jevi jako stokrat poctivejsi nez Kalousek (zadarmo byt od Havy)...

..Gross, Paroubek, Kraus, Tlusty, Mladej, Jansta, Hojdar atd atd.

Nicmene sam Cunek rekl: byl jsem normalni obcan, nevedel jsem, ze budu ve vysoke politice.....atd atd. Jinymi slovy delal to co delaji  "normalni cesti obcane". Pouze jeden publicista se odvazil nakousnout, ze prijmy dentistu nebyvaji uplne vsechny uplne vzdycky zdanene. Dale se ve Vsetine tocily a toci velke penize na hotovosti - ligovy hokej + velkodistribuce nafty, LTO atd atd.  

Prenaseni 3.5 mega v igelitkach do banky skutecne vypada ponekud divne. Ale jak rika Cunek, byl normalni obcan a normalni obcane to ve Vsetine patrne hromadne delaji....... a patrne jej i podruhe zvoli primatorem.   Nic proti tomu. 

Fakt je, ze ve svete nas zapad od nas se ulozky v hotovosti nad 10 EUR ci US$ se presetruji zda nejde o prani spinavych penez. Ve Vsetine je to ocividne normal.

Mirna zavada hospodareni, kdy si lide mezi sebou sibuji ohromne castky v hotovosti (a pouze na konci retezu se najde nejaky trouba jako Cunek ktery je v igelitce zanese do banky) je to, ze cast lidi se vyhne placeni jakychkoliv dani a na zbytek lidi pak dolehnou o to vyssi danove sazby. Podobne danove pomery panuji v Kosovu, Albanii atd a tez drive na Sicilii.

Majda 14.11.2007 21:54

Re: Cunek se mi jevi jako stokrat poctivejsi nez Kalousek (zadarmo byt od Havy)...

Máte pravdu ve Vsetíně obyvatelstvo zřejmě neví ,že se platí daně. Proto také podpořili pana Čunka a vyšli jako jeden muž do ulic Vsetína aby ho podpořili. Proč vlastně má odstoupit, když podle nich nic neprovedl?

čtenář 14.11.2007 20:44

Pane faráři, ámen

Možná, ale o tom dost pochybuji jste kdysi hájil boží zájmy. To, jak nyní hájíte zájmy jiného boha, Paroubka, svědčí o Vaší touze po korytu ve vládě.

Jirka Tábor 14.11.2007 20:29

Ano pane Bublane.

Berňáky v Evropě by opravdu skákaly hrůzou. Hlavně, pokud pan Paroubek dostane ubytování v luxusním hotelu zdarma darem. Ve světě se za všechny služby platí - a když se neplatí, považuje se to za daňový únik. U nás to platí, ale ne na pana Paroubka. 

strejda 14.11.2007 23:08

Re: Ano pane Bublane.

Jeden o Čunkovi, druhý odpovídá o Paroubkovi. Typické Česko. Přeji blažený život!

Lucka 15.11.2007 0:32

Re: Re: Ano pane Bublane.

Jestli ona to nebude, strejdo, reakce na kázání socdemáka, co nám tu kážou vodu a pijí víno.Víme? To je právě ta vaše reakce, to typické Česko - teď  pan farář kope do jiného,  - tohohle nám sem netahejte, ten je náš......a do toho nám nekopejte

michal 14.11.2007 20:24

přetiskuji

Požadujeme morální očistu celé české politické scény!!! My, občané České republiky, vyjadřujeme znepokojení nad způsobem a prostředky, kterými byl z vrcholových funkcí odstraněn Jiří Čunek. Na mysli máme především snahu o likvidaci jeho osoby za každou cenu,  třeba i pochybným apelem na morální hodnoty těmi, kteří je sami mají poněkud pokřivené. Nicméně hodnotíme, že i z míst, která jsou miliardovými korupčními aférami, pochybnými stamilionovými výdělky  nebo milionovými daňovými úniky přímo poseta, vzešla snaha morálně očistit českou politickou scénu. Připojujeme se proto k prohlášení vsetínské starostky Květoslavy Othové a vyzýváme k okamžitému odchodu všechny politiky, kteří: -pobírají nebo pobírali sociální dávky, ač měli postavené domy či úspory na svých účtech / - jezdí hromadnými dopravními prostředky za peníze daňových poplatníků, ačkoliv berou královské platy / - bydlí v nájemních bytech s  regulovaným nájemným, ač jsou jejich příjmy nadprůměrné / - schvalují zákony, které volené zástupce zvýhodňují na úkor ostatních občanů / - zneužívají svého postavení k získání výhod pro sebe či osoby příbuzné a blízké a zneužívají informací v obchodním styku /  - zneužívají svého politického vlivu ke krácení občanů na jejich právech a svobodách  / - činí další nepřijatelné morální poklesky. Když už tady zazněla slova o morálce, pak nechť je požadována po všech  a ne jen po „nepohodlných“! Očekáváme proto, že politici budou v započatém díle očisty pokračovat a dokáží, že jejich proklamace nebyly účelové, ale vycházely z hlubokého vnitřního přesvědčení.  

Zbyněk Horváth, svolavatel akcí, občanský aktivista a písničkář, 12.11.2007

Alf 14.11.2007 20:07

Soudruh farář by si konečně měl přečíst desatero.

Pro začátek by postačilo přečíst si něco o křivém svědectví. Tím je i zamlčení důležitých skutečností - viz předchozí příspěvky.

Alf 14.11.2007 20:04

Soudruh farář by si konečně měl přečíst desatero.

Pro začátek by stačilo přečíst si něco o křivém svědectví. Křivým svědectvím vždycky bylo, je a bude i zamlčení důležitých skutečností - viz příspěvky níže.

Čabas 14.11.2007 20:04

Pane poslanče,

Váš článek je docela směšný. Proč jste vše co píšete nerealizoval jako člen vlády a parlamentu? Ani jsem nevěděl, že pan Čunek pere špinavé peníze. Vaše spojení je demagogické, naprosto diletantské a průhledně účelové. A navíc je to k kontextu Vašeho členství v ČSSD skoro i drzost. Jediné s čím mohu souhlasit je to, že naše demokratůra nemá s právním státem nic společného.

glosátor 14.11.2007 19:16

Pan poslanec

vidí pírko v oku druhého, avšak břevno v oku svém ( resp. své partaje ) nikoliv. Grossův byt se nevysvětlil, kde sebral peníze na koupi oněch akcií, co nedávno dobře prodal taky ne, Paroubkovo rakouští sponzoři co sypali , samozřejmě naprosto nezištně ,  peníze do nadace jeho manželky se ztrácejí v mlhách. Hlavně, že si bude brát tu svoji tlumočnici v pětihvězdičkovém hotelu , co patří jeho příteli a  bývalému agentu StB  ( dnešní HN ) , navíc pak , tak se to náhodou jako na potvoru sešlo, 17. listopadu. Kdopak asi tu trachtaci  táty  lidí práce bude platit ? O to by se měl zajímat pan poslanec  a Čunka nechat policajtům ať šetří a soudům ať případně trestají.

jirka.s. 14.11.2007 18:48

"Čunkova aféra ukazuje, že náš finanční a daňový systém nemá mechanismy, které by praní špinavých peněz dostatečně bránily."

A pročpak se soudruh páter rozčiluje až dnes? Vždyť měl už tolik možností "zasáhnout" a vyvolat poslaneckou iniciativu k schválení poctivého berního zákona! Proč už se nerozčílil nad kříšťálově upřímným staníkem? (Y)

Starý J. 14.11.2007 18:35

Anonym

....nevidím,že by si Paroubek nějak výrazně pomohl ve svém rodinném rozpočtu, když nezisková organizace neodvede darovací daň.....

Svatá prostoto, takže máme selektivní zákony! Železný ano, Paroubek ne! A Tato "neziskovka" Paroubků - jak víte, kolik dostali a kolik dali na onu "neziskovost"? Co když jim zůstalo za nehty vše? Zde Bublan píše, že Čunek pere JINÝM LIDEM špinavé peníze. Kdo má větší příležitost ty peníze prát? Čunek tři a půl milionu, nebo Paroubek s Paroubkovou nezjištěné množství milionů? Proč věříte Paroubkovi, proč ne Čunkovi? Co Vás k tomu vede?

Nějak jste přehlédl ono Paroubkovo prohlášení, že nevidí nic špatného na tom, když někdo z těch, jimž pomohl svým politickým rozhodnutím dá peníze! Co ještě potřebujete víc slyšet? Pokud pral Čunek někomu peníze, tak přece také jen takové, co onen neznámý dostal za své služby někomu, kdo mu pak peníze poskytl? Nebo to byly peníze třeba  darované pro nic za nic?

Majda 14.11.2007 18:59

Re: Anonym

 Jak to vypadá  většina diskutující má máslo na hlavě.- řídí se zřejmě socialistickým heslem " Kdo nekrade okrádá sám sebe., Jinak si nedovedu představit proč ten povyk  když  stát  by měl kontrolovat jak kdo přišel k majetku nebo penězům.

Jura Jurax 14.11.2007 17:46

Naprostý souhlas

jenom drobná vada na kráse - nebyl autor dlouhá léta ministrem vnitra? A co činil proti prorůstání zločinu do státní správy i policie?

BuBu 14.11.2007 20:33

Re: Já Vám odpovím za Bublu !

S hlavou vklíněnou mezi Jyrkovými macatými stehny . . . . . ty všechny zločiny KSČSSD - kryl  !

A že jich bylo - jen tak namátkou : Standa a jeho byt . . . . "Boby" Kraus a jeho Ghanské kakako . . . Jaromír Schling a jeho malá domů -  bez výběrového řízení - židům . . . . . soudruh Zgarba a jeho rozkrádačka pozemků . . . . . Doležel a Péťa a jejich 5 v českých na stole . . . . no a nakonec sám Velký Duce a jeho bývalá "squav Zuzi". . . a jejich malá domů za státní zakázky  - a to všechno bez zdanění !  To je špica !

A tahle socialistická sv*ně - s hlavou ještě od Duceho trusu . . . . by chtěla něco vyšetřovat ! Neskutečný socialistický dobytek ! Rv

Jan 14.11.2007 17:46

Ano pane Bublane.

Jen prosím nezapomeňte dodat, že jste to tady měli 8 let pevně v ruce. I vy si zřejmě myslíte - co volič , to blbec.

Lubajs 14.11.2007 17:36

Pro zapomětlivé

Je zajímavé, že vy všichni obhájci pana Čunka a příznivci ODS zapomínáte, že pana Čunka

obvinil z braní úplatků a celou kauzu odstartoval člen ODS a bývalý ministr spravedlnosti za ODS Novák!

jirka.s. 14.11.2007 18:50

Re: Pro zapomětlivé

Ano, evidovaný agent StB ! Že by na něj soudruzi nic neměli?

Čenda 14.11.2007 19:52

Re: Re: Pro zapomětlivé

Prosím, Vás jirko.s. co to z odpuštěním kecáte za nesmysl.Vy  dle Vašich připomínek jste zřejmně jeden z mála neodhalených agentů STB

Malý Aston 14.11.2007 17:16

Psáno pro neschopné a líné občany!

Celé období zrodu sociální demokracie a z této strany vzešlé komunistické strany se táhne jako nit nenávist proti schopným a pracovitým občanům.I to jejich heslo,nikdo nic nemá a všechno patří všem je určeno pro neschopné,líné a pohodlné občany závidící,že soused má a oni nemají nic.Takže pan Bublan zase útočí na schopné a když někdo něco má,tak je podvodník nebo zloděj.Je to prostě socan,jen nevím důvod proč se k nim přidal.Zřejmě se mu zastesklo po době,kdy se udávalo,prověřovalo a když to nepomohlo napsalo se na OV KSČ a kdo měl,byl zavřen.:-D

cc 14.11.2007 17:10

Á, pan farář si nestačil nahrabat

Á, pan farář si nestačil nahrabat a tak horlí. Nebo se snaží zamlžit ty průšvihy a lži, které jako ministr stačil nadělat?