28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

PRÁVO: Politický proces s Klausem

Tato má poznámka, která není ničím jiným než povzdechem nad současnou politickou a společenskou atmosférou, nad polarizovanou společností, v níž začíná převládat nenávist nad demokratickou debatou, vyvolala docela rozsáhlou diskuzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 10.3.2013 19:32

Bože, bože těch nesmyslů

Klaus může frivolně vyhlásit amnestii, ale senátoři jej žalovat nesmí! Prý politikum, bože, a o čem politika je? Přece o politice.  

J. Barto 10.3.2013 20:46

Re: Bože, bože těch nesmyslů

A Vy se přidáváte. Klaus byl podle mne špatný prezident. Amnestii však měl právo vyhlásit, její rozsah zaleží pouze na prezidentovi, který ji vyhlašuje. Mohl vyhlásit třeba i všeobecnou !!

Druhá věc je pak, že v našem právním řádu,neřádu, neexistuje prostý paragraf, kterým se může prezident stíhat za neplnění slibu.

Pak z toho v českém zaprděném dolíčku vznikne obludnost zvaná VELEZRADA!!

M. Prokop 10.3.2013 21:16

Re: Bože, bože těch nesmyslů

Kdo, kromě vás, tvrdí, že senátoři nesmí?

Oni smí, já je za to mohu zase kritizovat, že jsou pitomci.

Toť vše.

B. Rybák 11.3.2013 10:44

Re: Bože, bože těch nesmyslů

Senátoři, zbaběle se skrývající za svou ústavou zaručenou beztrestnost obvinili V. Klause z velezrady očividně jenom proto, že je to jediná věc, z níž lze prezidenta (a ne tedy soukromou osobu V. K.!!!) obvinit. Udělali to přesto, že tím zaseli do společnosti nenávist, strašlivě urazili stoupence V.K. kteří vždy představovali a pochopitelně zase budou představovat výraznou většinu národa, vlastizrádně ho obvinili za obhajobu naší suverenity, které u V.K. obdivuje drtivá většina národa, zostudili a znevěrohodnili nás všechny přesto, že toto jejich "zviditelňování" nemůže v žádném případě přinést nic pozitivního.

To že se něco může udělat, ještě neznamená, že to není hovadina nebo dokonce hyenismus. Zákon Vám např. nebrání rafinovaně psychicky týrat vlastní matku a třeba ji vystěhovat na "ulici".

Poznámka: Frivolnost není v naší ústavě ani v našich zákonech definována a nemůže být tedy ani stíhána.

J. Václavíková 11.3.2013 19:49

Re: Bože, bože těch nesmyslů

Klaus, zbaběle se ukrývající za svou ústavou zaručenou beztrestnost, vyhlásil abolici, jíž zprostil trestního stíhání ty největší lumpy, spjaté s jím řízenou divokou privatizací a s dobou bezuzdného rozkrádání republiky díky jím šikovně ohnutým či chybějícím zákonům. Vyřazením demokratického souboje politických stran další lumpárnou, totiž oposmlouvou, pomohl paralyzovat justici i policii na dlouhá léta, kdy byly tyto složky zcela pod vlivem partajních šíbrů. Hrozilo, že po uvolnění jejich svázaných rukou to začne ještě víc vyplouvat na povrch, proto zasáhl zmiňovanou abolicí. To už ovšem ani lecčemu uvyklí poslušní kývalové neskousli a veřejné mínění jej vykázalo tam, kam patří, totiž na smetiště. Výrazná většina národa si přeje, aby mu Ústavní soud nadělil, co si vrchovatou měrou vysloužil. Ani vlastní národ nelze zneužívat donekonečna.

B. Rybák 12.3.2013 20:30

Re: Bože, bože těch nesmyslů

Výrazná většino, jsem zvědav, čím nás obšťastníte, až se ani ten EU-huhersky zbabělý ÚS neodváží ztrapnit odsouhlasením tohoto právního hyenismu. Poženete to výš, že.

V. Braun 10.3.2013 14:07

Překvapuje mne nedostatek seběvědomí Klausových obhájců

Jsem opravdu překvapen nedostatkem seběvědomí obhájců pana Klause. Většina příspěvků v diskusi, ostatně i v článku samotném, se nese v duchu "co si to ti senátoři dovolili, vždyť je to politcky motivovaná žaloba".

Senátoři si dovolili to, co jim systém dovoluje a je obecně dovoleno, tedy v rámci systému podat na pana Klause žalobu. Že je politicky motivovaná? Ale jistě, o tom není sporu, vždyť senátoři i pan Klaus jsou politici, tak to ani nemůže být jinak. Ostatně je to pan Klaus, kdo propaguje to, že politiku mají dělat politici. Proč tedy tolik povyku? Nestalo se nic nestandardního co by porušovalo principy demokracie a politiky. Pokud je žaloba nesmysl jistě se to před soudem rychle ukáže a pan Klaus a jeho příznivci budou triumfovat. Osobně bych se tedy být jimi sebevědomě na rozhodnutí soudu těšil, vždyť senátoři ČSSD prokázali p.Klausovi dobrou službu.

J. Václavíková 10.3.2013 14:30

Re: Překvapuje mne nedostatek seběvědomí Klausových obhájců

Nějak mi připadá, že ta nesporná hysterie je zřejmě vyvolána zoufalstvím z toho, že už jim nebude mít kdo ukazovat cíl, na který je třeba útočit. Zůstali tu jako sirotci, v klíně jen nemožnou amnestii, kterou musí bránit do roztrhání těla, i kdyby to bylo sebeblbější. Na Hradě jim nainstaloval Zemana, kterého zbožňovat nemůžou, nikde záchytný bod :-)

M. Prokop 10.3.2013 16:43

Re: Překvapuje mne nedostatek seběvědomí Klausových obhájců

Hysteri propukla naposledy po amnestii (to ale nehysterčil ani Klaus, ani jeho příznivci), před tím po úmrtí a při funusu Havla (taktéž nehysterčili Klaus a příznivci).

Tak raději pečujte o to, koho si P&L vybere k chvilkám nenávisti, než co budou dělat jiní.

M. Vlasák 10.3.2013 19:34

Re: Překvapuje mne nedostatek seběvědomí Klausových obhájců

Nevim jak Pravda, ale Láska žaluje z nenávisti a za prachy na koho se podívá. Pravda&Láska to je právnická kancelář  české pobočky TI?

J. Boleslav 10.3.2013 15:09

Re: Překvapuje mne nedostatek seběvědomí Klausových obhájců

Žaloba není pouze nesmysl, je to nejhorší poliitická prasárna po 89. roce. Větší než odvolání vlády v době jejího předsednictví EU.

M. Kosejk 10.3.2013 15:33

Re: Překvapuje mne nedostatek seběvědomí Klausových obhájců

Představte si, že se spolu pohádáme, třeba kvůli štěkajícímu psovi - a já v reakci na toto půjdu - a podám na Vás trestní oznámení za nějaký smyšlený prohřešek (třeba za Vaši údajnou  zpronevěru v práci). A když mi budou lidi říkat, že jsem morální bastard, tak odvětím, že když jste nevinný, tak Vám o nic nejde, a že já mám občanské právo činit trestní podání.

To je přesně směr Vašich úvah.  Je smutné, že drtivá většina lidí má tak chabé povědomí o právu, jaké projevujete Vy.

M. Prokop 10.3.2013 16:41

Re: Překvapuje mne nedostatek seběvědomí Klausových obhájců

Senátoři si dovolili žalovat, lidé si to dovolili komentovat.

Co vám na tom vadí?

J. Ryba 10.3.2013 11:02

předúnorová atmosféra? Kde vás všechny léčí, pane Haasi?

M. Kosejk 10.3.2013 9:37

kořeny klausobijectví

Kořeny klausobijectví lze najít už v momentě, kdy se Klaus rozhodl, že proti elitářskému pojetí politiky OF postaví standardní demokratickou stranu. Havlovské křídlo OF si totiž představovalo, že právě oni budou stát v čele další socialistické perestrojky. A Klaus jim vytřel oči svým konceptem strany, která hájila svobodný trh - což byl konec socíku - k velké hrůze všech těch reformních komunistů, kteří si do svého čela dali právě Havla. A jelikož Klaus ty volby vyhrál, Havel a spol. těžko mohli zpochybňovat vůli voličů - ale už remcali - a čekali na první příležitost, jak si do Klause kopnout. Ta nastala v okamžiku prvního průšvihu ODS (sponzoři - z dnešního pohledu se ovšem jednalo o naprosto směšné částky proti tomu, co se děje dnes). A od té doby se táhne ta manipulativní mediální kampaň proti Klausovi.

A senátoři ČSSD jen využili těchto pravdoláskařských animozit, aby si s Klause vyrovnali svoje účty - a návdavkem k tomu si upevní pozici před nadcházejícím sjezdem ČSSD.

M. Prokop 10.3.2013 11:39

"Tak to je problém celé té pravdoláskové skupiny. Oni neumějí prohrávat a neumějí přijmout porážku. "

.        http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Profesor-Krejci-Urciti-lide-se-snazi-znicit-Klause-A-jde-o-mnohem-vic-264973

 

Ano.

J. Boleslav 10.3.2013 15:10

Re: "Tak to je problém celé té pravdoláskové skupiny. Oni neumějí prohrávat a neumějí přijmout porážku. "

Je to tak.

V. Kováčová 9.3.2013 22:06

Pokud naše soudy neuměly odsoudit

Bilaka a spol. za  zvací dopis 1968, za opravdovou vlastizradu, budou nyní soudit Václava Klause za velezradu?  Komu se v této zemi  znovu zachtělo politických procesů ? Komu se zachtělo likvidovat názorové oponenty? Pánové:  Antl, bývalý komunista, zbabělec, který sám neuměl přijmout trest za řízení v opilosti,  rok si nevyzvedával obsílky a tak se spravedlivému trestu vyhnul?  Mladý Dienstbier, synáček komunisty, kterého sice vyloučili ze strany, ale  nikdy svým smýšlením komunistou nepřestal být? A mladému by prý také nevadilo s komunisty znovu vládnout? No, potatil se zřejmě i mladý Uhl.   Spasitelé  Janeček, Okamura? Ty dva by ukojily snad jen šibenice!  A podporují je  komunisté, kteří už vystrkují růžky a nemohou se dočkat, až začnou pěkně po komunisticku dělat pořádek a sekundovat jim v tom budou znovu socialisti? Historie se opakuje.

J. Boleslav 10.3.2013 7:55

Re: Pokud naše soudy neuměly odsoudit

Taky to tak vidím, souhlas.

H. von Kopenick 11.3.2013 0:06

Re: Pokud naše soudy neuměly odsoudit

Naprostý souhlas , bolševická sebranka se opět aktivizuje

J. Kanioková 9.3.2013 20:43

JE to snaha o politický proces,

je to snaha o konečné vypořádání se s Klausem, protože jim "ukradl revoluci", protože jim rozbil iluzi o "nepolitické politice", ve které by oni navždy hráli prim. P&L. Protože jim změnil OF v klasickou politickou stranu.

Proces s velezrádcem aneb o co v dnešní klausiádě běží - http://jdem.cz/zrar8

M. Prokop 9.3.2013 21:15

Re: JE to snaha o politický proces,

Začátek velmi dobrý, konec spíše slabší.

Ale na dnešní dobu, takřka zázrak.

J. Barto 9.3.2013 21:20

Re: JE to snaha o politický proces,

Kanioková, Vy už opravdu začínáte plácat.

V.Klaus ve Vašem podání je téměř biblická postava, prorok, ne rovnou spasitel!!

Na kříži si ho ale fakt neumím představit, vlastně jo, po pravici lotr a po levici to samé!!

J. Václavíková 9.3.2013 21:21

Re: JE to snaha o politický proces,

A co paranoia, bolí?

M. Prokop 10.3.2013 16:45

Re: JE to snaha o politický proces,

Vás?

R. Hanzl 9.3.2013 22:22

Re: JE to snaha o politický proces,

Moc tomu nerozumím. Vy si vážně myslíte, že senátoři ČSSD sní o nepolitické politice a že jim Klaus ukradl "revoluci"?

V. Mlich 10.3.2013 7:40

Pan Haas se taky nechal zblbnout

Mluví o amnestii jako o nějaké chybě. A přitom to byl nejméně stejně záslužný čin, jako ty ostatní, co jsou v té žalobě vyjmenované. Jak jinak může prezident zařídit, aby se začlo mluvit o liknavosti justice? Kecům, že abolicí byl někdo poškozen uvěřím, až někdo uvede aspoň JEDEN případ, kdy se někdo soudil 10 let a nakonec svoje peníze dostal, nejen na papíře, rozhodnutí soudu, že je má dostat, ale fyzicky, na účet. A hypotéza o osvobození "spoluviníků" je tak trapná, že o ní škoda mluvit, ta je z kategorie "podle sebe soudím tebe".

J. Boleslav 10.3.2013 7:57

Re: Pan Haas se taky nechal zblbnout

Přesně tak.

V. Vlach 10.3.2013 8:34

Re: JE to snaha o politický proces,

Jeho postoj k EU - dobré, beru.

To ostatní - ukřižovat za jeho arcikmotrovství všech českých podnikatelů-zlodějů. To, co především politika Klause a jeho party provedla s českou zemí za více než 20 let není nic než trestuhodné! Že to není trestné je také práce tohoto skvělého týmu. dříve se lidé, kteří takto projebali stát a zemi, nabodávali na kůl! A je úplně jedno pod jakou oblbanou nálepkou - zde tyto nálepky jsou především Demokracie a Právní stát!

J. Boleslav 10.3.2013 8:56

Re: JE to snaha o politický proces,

Co provedl s touto zemí za 20 let? Zkuste se rozhlédout kolem sebe a pak vzpomenout na stav před r. 89, pokud toho jste schopen.