29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

PRÁVO: „Manželství pro všechny“ je iluze

Za kulturní válku označuje Zora Hesová v článku „Kulturní válka za tradiční hodnoty“ v příloze Orientace Práva z 3. 8. odpor části veřejnosti proti návrhu na „manželství pro všechny“, který je nyní projednáván v Poslanecké sněmovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Skalová 9.9.2019 20:00

Je to marné

Bude to schváleno. Premiér to už naznačil, nebude chtít rozzlobit brusel aspoň v tomto. Prodá nás za své premiérství a za své dotační království. Také se těší na kšeft, který se tu podpoří. Má nakoupené kliniky pro umělé oplodnění a kšeft bude šlapat. U chudáčky odložené v dětských domovech se nikdo starat nebude. Kdyby chtěli, mohli požádat o pěstounství i jako registrovaní partneři už teď. Místo toho pokvete výroby dětí na zakázku, zneužívání chudých žen jako nosnic a odmítnutí převzetí poškozeného "výrobku". To vše se už děje, nedávno zemřela v Brně jedna z "nosnic" při nezdařeném zákroku, nepřevzetí poškozeného zboží se odehrálo na Ukrajině. Brave new world!

J. Kanioková 10.9.2019 13:51

Děsivé !

Náhradní mateřství: Muž a žena si „objednali“ dítě, a potom ho odmítli, když se narodilo postižené

https://www.epochtimes.cz/2019/08/21/muz-a-zena-si-objednali-dite-a-potom-ho-odmitli-kdyz-se-narodilo-postizene-nahradni-materstvi/fbclid=IwAR0kJ4zWXazGWXLLB_9zQYyIdhOxbAbMwc6r-56uGuZ6HXQJUoPzi9JQlUc

Jedná se o nový přístup k plození dětí, které se v současné době rozmáhá v USA, ale také v dalších zemích světa – nazývá se „náhradní (surogátní) mateřství“. Kritici nazývají komerční surogátní mateřství „obchodováním s dětmi“. Diskutují se také žhavé otázky, zda je umělé oplodnění přínosem a nadějí pro neplodné páry či homosexuály, nebo cestou špatným směrem.

Podobné osudy dětí porozených prostřednictvím „náhradního mateřství“ přiměly Thajsko a Indii k zákonnému zákazu komerčního náhradního mateřství pro cizince.

Gender mezi nemluvňaty Projekt mikrojeslí nechce jen osvobodit matku, ale též udělat z dětí rukojmí nové ideologie

https://www.pressreader.com/.../lido.../20190905/281706911363375

J. Kanioková 9.9.2019 19:08

"MANŽELSTVÍ" = možnost adoptovat cizí děti !!!!!

Právo dítěte na otce a matku - http://www.dijg.de/homosexualitaet/adoptionsrecht/recht-mutter-vater/

J. Kanioková 9.9.2019 18:39

Absolutní souhlas s autorem.

„Manželství pro všechny“ NENÍ iluze, je to podvod ! To slovo "Manželství" a boj homosexuálů o něj, je z jediného důvodu ! Aby mohli adoptovat cizí děti !!!

A tady jde do tuhého, děti potřebují ke svému dobrému vývoji OBĚ pohlaví. Maminku i tatínka. Nutně!

HÁJIT HODNOTY ZNAMENÁ VÉST VÁLKU? - http://www.farni-musle.cz/aktuality-a/....JAN GREGOR právník, místopředseda Aliance pro rodinu

J. Jurax 9.9.2019 18:36

Velmi moudře napsáno.

Manželství je v našem kulturním okruhu svazek muže a ženy. V jiných, obecně primitivnějších, nanejvýš muže a žen nebo vzácněji ženy a mužů. Ovšem vždy je jeho primárním cílem zplození a výchova potomků.

I když neustále dochází (nejen v tomto punktu) k všelikým výtokům aktivistické blbosti až tak mohutným, že se jimi musí zabývat i sněmovna (jakoby neměla nic užitečnějšího na práci), tak doufám, že to tak i nadále zůstane. Že manželstvím bude zván výhradně svazek muže a ženy.

Protože dva muži i dvě ženy potomka spolu nezplodí.

J. Kanioková 9.9.2019 18:49

1***

"Protože dva stejní potomka spolu nezplodí." Jistě, ale i..

Protože dva muži i dvě ženy potomka moc solidně vychovat nedokážou. Dokážou dva muži vychovat něžnou budoucí maminu ? A dvě ženy z kluka vychovat budoucího odvážného Chlapa ?

L. Severa 9.9.2019 14:40

Aby mělo soužití geyů (registrované pertnerství)

naprosto stejná zákoná práva(dědictví a pod.)přece nemůže být problém. Jenže to asi nestačí, oni chtějí aby"on a ona " bylo ekvivalentní "on a on, nebo ona a ona " i s označením " manželství" ? Není to umanutost ? Záminkou je adopce a vychovávání dětí ? Když půjde pár od sebe tak jako stav uvede "rozvedený", v případě úmrtí "vdovec", děti bratra geye budou jeho přítele označovat také jako "strýce"? Jistě přeháním, ale nelze přece trvat na "manželství", když se jedná o partnerství nebo přátelství, ze kterého by pak asi mohlo dojít k pojmenování vztahů se základem "přítel".

J. Kanioková 9.9.2019 18:52

Záminkou JE adopce !

P. Aron 9.9.2019 14:13

Manželství

vždy bude pouze vztah muže a ženy. Ostatní lidé mohou mít různé vzájemné vztahy ale nikdy to nebude manželství. To tažení za homosexuální manželství je jen další neomarxistický tah v boji za zničení západní společnosti, kterou nenávidí.

Je to boj proti všemu co se odvíjí od biologické podstaty člověk, tedy že nový člověk se narodí pouze heterosexuálním spojení dvou lidí. Ano dnes už umíme i umělé oplodnění.

Těší se někdo na to až se budou děti rodit v umělých líhních mimo tělo matky a mimo jejich láskyplného spojení ?

Já rozhodně ne.

J. Kanioková 9.9.2019 18:55

Souhlas

Chování dítětě má příčinu v dětství, TAM začíná dobro i zlo....

V. Petr 9.9.2019 12:55

Většina dětí v dětských domovech má OBA rodiče ale

nejsou PRÁVNĚ VOLNÉ!

Dětí k adopci je NEDOSTATEK a je na ně pořadník! V minulosti tak byla adopce umožňována pouze manželskému páru na základě lékařského dobrozdání, že se žena neúspěšně léčí na neplodnost!

I. Širůček 9.9.2019 16:41

Re: Většina dětí v dětských domovech má OBA rodiče ale

Možná budou mít v budoucnosti přednost páry gay-lesba, kdo ví?

J. Jurax 9.9.2019 18:39

No, upřednostnit homosexuální páry při adopci by jistě bylo progresivně moderní a v duchu dnešní doby, neni-liž pravda? Z EU by nám jistě zatleskali!

J. Jurax 9.9.2019 18:46

No, ono přesněji právně volných dětí žádaných k adopci je málo.

Ono přece jen o děti nějak handicapované je zájem zanedbatelně malý. A handicapem je zde leccos - kromě vrozených postižení či následků nemocí nebo úrazů i barva pleti a do jisté miry i školní či jen lehce předškolní věk.

J. Tachovsky 9.9.2019 10:44

At si klidne schvali LBGT manzelstvi

Pak se muze rikat normalni manzelstvi a to druhe manzelstvi. Jsou to jen slova. A potreba odlisit normalni manzele od tech druhych tu bude vzdy.

R. Langer 9.9.2019 14:39

Re: At si klidne schvali LBGT manzelstvi

Ano, bude to LGBT manželství stejné jako je lidová demokracie demokracií. A nebo co kdyby to raději zůstalo tak, jak to je?

Ś. Svobodová 9.9.2019 17:49

Re: At si klidne schvali LBGT manzelstvi

Ne, manželství není jen slovo. Je to SYMBOL A zmocnit se tohoto symbolu o to přesně jde. To přesně předkladatelka návrhu kdysi v rozhlase v diskuzi s p. Narcherem řekla. Žádné "to druhé manželství" nebude. Nejsou druhořadí. Jsou rovnocenní.

J. Kanioková 9.9.2019 18:58

Přesně !

Ś. Svobodová 9.9.2019 10:19

Hledáte problém tam kde není.

Nevidím problém ve Vámi popsaných paragrafech, stejně jako nevidím problém v tom, aby homosexuální páry měly shodné podmínky v soužití jako páry manželské. Jediný problém vidím v tom, že homolobby prostě CHCE pro své soužití stejný název. Bez odhledu na to, proč ono slovo vzniklo a jaký má význam. Je to stejně nebezpečná stupidita jako pokusy přestat identifikovat pohlaví.

J. Anděl 9.9.2019 10:43

Re: Hledáte problém tam kde není.

Je to vlastně zvláštní vývoj sexuální revoluce, započaté někdy v těch šedesátých letech minulého století (či ještě dříve). Přes postoj, že přece nepotřebuju lejstro k tomu, abych žil s tím, koho mám (teď zrovna) rád, k posvátné úctě k pojmům manželství a rodina a zoufalé touze po dosažení těchto pojmů pro ty, jimž bylo doposud upíráno.

A jako u všech vytoužených ideálů, po dosažení přijde vystřízlivění a syrová realita. Už jsem četl nějaké trable po rozvodu jakési kosmonautky s manželkou, že prý snad jedna druhé lezla do elektronického bankovnictví či co.

Hej, nic ve zlém. Takový je prostě svět lidí. Navzdory ideálům, svět lidí zůstává pořád stejný. I ve světě homosexuálních manželství bude láska i nenávist. I krádeže, podvody, vraždy a domácí násilí. Stejně jako šedivá každodennost. Nebo radost. Dle nátury těch dvou či více zúčastněných. A rozhodně přibude dramat v mnohasetdílných seriálech.

K. Salajka 9.9.2019 10:11

Podle odborníků

zatím o možnosti registrovaného partnerství vážně uvažuje asi 1 % osob s touto orientací. To se může změnit, pokud se stane ekonomicky výhodným být registrován a to ve vztahu k sociálním dávkám a jiným úlevám. V řadě evropských zemích zákony hovoří už o stejnopohlavním manželství. Bude zajímavé sledovat jak se bude řešit při rozchodu, kdo bude samoživitelem.

Vážný útok na tradiční manželství představuje judikatura Ústavního soudu v Karlsruhe, která směřuje k uznání polygamie podle práva šaríja a přiznává otci rodiny nárok na sloučení se všemi matkami a jejich dětmi, dědické nároky a nároky na sociální dávky.

Když už napříště nemáme omezovat manželství na heteropár, lze přikročit k vícečetným manželstvím (ostatně teprve 3 tvoří spolek- tres faciunt collegium) a pro genderovou vyváženost je třeba povolit také polyandrii.

I. Širůček 9.9.2019 16:30

Re: Podle odborníků

Otázka je, proč by mělo být soužití homopartnerů ekonomicky výhodné - dle mého soudu májí být partnerství posuzována dle klíče" "má dáti - dal" (tedy společnosti). A rozhodně považuji za rozumnější polygamii (ve speciálních případech i polyandrii) než manželství homosexuálních partnerů. Konec konců, i "pochody hrdosti" jsou spíše projevem komplexu méněcennosti... Proti LGBT nic nemám, pokud se nebudou vnucovat mně. Dokonce lesby docela chápu, já bych taky nedokázal žít intimně s chlapem! Ba dokonce ani s milionářem, či miliardářem!

J. Anděl 9.9.2019 9:59

Bude to ještě zajímavé

Tak nějak se mi nakonec zdá veškerá diskuze marná. Je jen otázkou času, kdy se sejde v parlamentu dostatečná většina, aby homosexuální sňatky odsouhlasila. Času delšího nebo kratšího.

Dává mi smysl pojem "homosexuální manželství"? Nedává (asi lingvisticky). Ohrožuje mě jeho existence?

To je klíčová otázka. Podle mě přímo nikoliv. Nijak. Vnímám jen jedno relativní riziko - bude ještě o něco těžší resp. nepřijatelnější říkat na některé věci svůj názor, řekněme, bez obalu. Na druhou stranu bude nesmírně zajímavé pozorovat, jak se to povinne dál, ruku v ruce s dalšími změnami. Přeci jen se nemohu ubránit dojmu, že podpora homosexuálních manželství spolu s podporou islámu a jiných náboženských směrů připomíná ideál společného chovu slepic s liškami.

Bude to vzrušující. Kdybych jedl popcorn a pil Colu, už teď chroupu v první řadě a nedočkavě se těším na úvodní titulky.

Ś. Svobodová 9.9.2019 10:25

Re: Bude to ještě zajímavé

Máte pravdu. Váš příměr o chovu slepic s liškami mě pobavil a je naprosto trefný. Ale že bych se na to těšila, tak to ne...

J. Anděl 9.9.2019 10:32

Re: Bude to ještě zajímavé

Máte pravdu, představení bude více než 4D.

Jen si říkám, že s úsměvem jde všechno líp. A jak si říká chlapík, padající z mrakodrapu v šedesátem patře: zatím dobrý. Ale na rozdíl od toho chlapíka: my opravdu nevíme, co nás čeká.

I. Širůček 9.9.2019 16:39

Re: Bude to ještě zajímavé

Ha, ha, mně ta "podpora islámu" spíše připadá jako neodporování Hitlerovi v naději, že to s Ruskem vyřídí za nás. Aby to nedopadlo nějak podobně. Rozhodně to LGBT za nás "nevyřídí" s islámem. Ale fakt je, že na něco jspou gayové skutečně dobří, připomenul bych jména jako třeba Turing nebo Leonardo, třeba i Michelangelo (kdo ví?)... A za toho Turinga by měl být někdo přinejmenším vykastrován a jeho "vejce" hozena prasatům...

J. Jurax 9.9.2019 18:52

No, on to islám spíš za nás vyřídí s LGBT, jen co to v EU vyhraje. Přinejmenším v zemích tzv. Západu k tomu má nakročeno.

A. Alda 9.9.2019 9:13

Ano, pane.

Jen připomínám, že by vznikly tři druhy manželství: přirozené, pak dvou mužů a pak dvou žen. Homosexuální matrimonium se nutně štěpí na dva typy, protože dva muži dítě nemohou mít nikdy, zatímco do ženského homosexuálního manželství může jedna z žen, nebo i obě, dítě porodit (zatne-li zuby nebo z umělého oplodnění). Právní chaos, který by následně vznikal, navíc při kombinaci s adopcí zrušitelnou a nezrušitelnou, by vyřešit právními prostředky vůbec nebylo možné.

R. Dubravský 9.9.2019 9:11

Hle, jádro pudla:

"má se za to, že otcem dítěte je muž, který dal k umělému oplodnění souhlas" ... Tedy dvě lesby budou žít ve spokojeném "manželství" a platit jim to bude dárce spermatu. Geniální.

J. Anděl 9.9.2019 10:02

Re: Hle, jádro pudla:

Hmmm. Zajímavý aspekt. Beru v potaz.

Ono to asi dopadne krapet jinak, ale i kdyby přímo takto, píšete, že musel dát souhlas. Nuže kdo chce kam...